Pagina 40 van 50 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1240 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Had je vakantie foto s al reeds bekeken op het ht forum,zeer imposant.
    Wat betreft het weglokken is weinig voor nodig,als ik de post zie in mijn thuisbioscoop hier is toch nihil vergeleken op het ht forum.
    Zowiezo vind ik het hier vrij rustig,
    Volgende week vakantie en daarna maar eens aanmelden op het ht Forum,denk dat daar meer leven in de brouwerij is.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  2. #977
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Even snel voor het slapen... Het huiswerk

    • Alan Parsons - I don't wanna go home (Turn of a friendly card)
    • Alan Parsons - Mammagamma (Eye in the sky)
    • Joe McBride - Let's spend some time together (Keys to your heart)
    • Pamela Williams - A matter of time (Saxtress)
    • Tony Gable & 206 - Rob's Groove (Seven hills)
    • Dire Straits - Calling Elvis (On every street)
    • Alison Krauss - It doesn't matter (So long so wrong)
    • Katie Melua - Piece by Piece (Katie Melua Collection)


    Valt me trouwens op dat ik niets heb geselecteerd van mijn favoriete DVD-A, Eagles - Hotel California

    De nummers die jullie waarschijnlijk niet hebben (3,4,5 en 7) heb ik al op dropbox staan van de vorige M&G. Ik heb alleen jullie e-mailadres nodig. Van Stef heb ik het volgens mij nog. Ik hoor het wel...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #978
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Die sneeuwfoto is ook wel indrukwekkend. Er ligt daar nog een serieus pak. Ga je liever in de zomer omdat je je trekkersschoenen onder je wilt ipv sneeuwlatten ligt er toch nog een hoop van dat wit spul
    We hebben in de zomer ook wel eens eerder sneeuw gehad, maar dan zaten we boven de 3000m. Dit jaar lag dat veel lager en in de laatste week zelfs op 1800m Maar we zijn altijd op alles voorbereid met gamaschen en stokken en zelfs handschoenen en sjaal

    Dat is nu eens leuk huiswerk en eigenlijk gewoon een goed idee, hebben we meteen een referentie wat het verschil is met onze set(s). In mijn geval zal er zeker een verschil zijn, mijn akoestiek een beetje kennend.
    Het leek me gewoon eens leuk om muziek te vergelijken die we allemaal ook kennen. Daarnaast blijf ik het nog altijd leuk vinden als jullie je eigen muziek meenemen. Misschien wil je Ennio Morricone nog een keer horen, als je nog kan herinneren hoe dat de vorige keer klonk.

    Ah de gewone Telenet router/modem ah had het kunnen weten, die blinkt inderdaad niet uit wat draadloos bereik betreft en dat is nog zacht uitgedrukt

    Zelf bij Telenet expliciet een modem-only toestel gevraagd en met zagen en trekken werd dat ook geïnstalleerd, normaal zijn die toestellen er alleen voor de business klanten. Voor draadloze verbindingen gebruik ik liever mijn Airport Extreme maar Netgear van je is ook gewoon goed spul.
    Dat heb je goed geregeld. Ik zou eigenlijk ook liever een modem hebben. Misschien eens proberen te regelen. Die router is inderdaad niet al te best
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #979
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Had je vakantie foto s al reeds bekeken op het ht forum,zeer imposant.
    Wat betreft het weglokken is weinig voor nodig,als ik de post zie in mijn thuisbioscoop hier is toch nihil vergeleken op het ht forum.
    Zowiezo vind ik het hier vrij rustig,
    Volgende week vakantie en daarna maar eens aanmelden op het ht Forum,denk dat daar meer leven in de brouwerij is.
    Dank je! Op het HTforum zul je zeker meer reacties krijgen. Je hebt een mooie ruimte die een mooie aanvullig is op de andere dedicated ruimtes. Ik zie je topic wel tegemoet. Alvast een hele fijne vakantie!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dank je! Op het HTforum zul je zeker meer reacties krijgen. Je hebt een mooie ruimte die een mooie aanvullig is op de andere dedicated ruimtes. Ik zie je topic wel tegemoet. Alvast een hele fijne vakantie!
    Jamiev, ook van mij ook een fijne vakantie toegewenst voor jou en je dierbaren en tot over 2 weekjes

    Philip, heb je even een PM gedaan met gegevens.

    Hier draaien momenteel alle internet verbindingen zonder enig probleem en alles stabiel,
    ook met WIFI is het bereik goed te noemen, zeker met het modem van de kabelboer.
    Hebben gisteren nog een kleurenlaserprinter combigeval gekocht, was het elke uitdrogen
    van de inktpatronen meer dan zat, was ook een paar dagen bij zuster en ook daar problemen
    met hetzelfde merk en de inktpatronen. Die Laser moet ook nog even op het Netwerk en
    met Wifi ingesteld worden, hebben ook weer een switch voor het 2e netwerk besteld.....
    weet je nu ook waarom we geen tijd voor TV kijken hebben

    Vraagje..... wat vragen ze nu in België voor een 60Mbit verbinding? en zit daar bijvoorbeeld net
    als hier verplicht TV bij? Betaal hier voor een 150Mbit verbinding met TV zo'n 59 euro in de
    maand, waarvan voor mij/ons zo'n 18 euro weggegooid geld is omdat wij nooit TV kijken.

    Ben benieuwd naar je audio files, denk ze te gaan afspelen met de Oppo, al zal de Med8er er
    ook wel raad mee weten.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #981
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    België is in verhouding tot Nederland nog erg duur met internet, bellen en TV. Ik ben iedere maand zo'n €70 kwijt aan alleen internet en bellen. En het bellen is alleen in de daluren, anders komen er nog kosten bij. TV kan ik er nog bij nemen, maar ik heb de satelliet, waarvoor ik natuurlijk ook nog een abonnement moet betalen. Ik heb zowel TV Vlaanderen (voor de Belgische zenders) en Canal Digitaal (voor de Nederlandse zenders), dus alles bij elkaar denk ik zo'n €90 per maand.

    Wie weet wordt het nog eens goedkoper, maar er is weinig concurrentie, dus ook geen aanleiding voor prijsdaling...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #982
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    PM's beantwoord en iedereen (behalve jamiev, want ik heb jouw e-mailadres nog niet) voor de M&G een uitnodiging vanuit dropbox gestuurd voor het huiswerk. Ik kan wel FLAC maken, maar niet afspelen, dus als jullie iets van FLAC willen meenemen, dan ook de apparatuur daarvoor Of gewoon ouderwets branden op een CD
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #983
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Philip, mij heb je kunnen bereiken via emailadres, het was dus nog een correct adresje wat je van me had
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #984

    Standaard

    Ik heb hem ook binnen!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    België is in verhouding tot Nederland nog erg duur met internet, bellen en TV. Ik ben iedere maand zo'n €70 kwijt aan alleen internet en bellen. En het bellen is alleen in de daluren, anders komen er nog kosten bij. TV kan ik er nog bij nemen, maar ik heb de satelliet, waarvoor ik natuurlijk ook nog een abonnement moet betalen. Ik heb zowel TV Vlaanderen (voor de Belgische zenders) en Canal Digitaal (voor de Nederlandse zenders), dus alles bij elkaar denk ik zo'n €90 per maand.

    Wie weet wordt het nog eens goedkoper, maar er is weinig concurrentie, dus ook geen aanleiding voor prijsdaling...
    Is allemaal niet goedkoop, ik mag dan zo te lezen niet klagen

    Had Dropbox nog niet, ondertussen zit dat nu ook op de PC en de bestandjes heb ik ondertussen ook al even een paar keer afgespeeld, wacht vol verwachting op de rest.

    Ook al is het niet helemaal mijn muziek, het zijn wel goede bestanden en klinken allemaal goed...... vraagje:

    Ik speel natuurlijk alles helemaal verkeert af volgens de puristen, maar wel helemaal naar mijn eigen smaak is dat toegestaan of moet ik het bijvoorbeeld afspelen
    zonder gebruik te maken van de sub, die bij mij ook met gewone stereo muziek altijd aan staat, al heb ik met mijn huidige speakers ook wel eens zonder sub gedraaid
    omdat dat zogenaamd zo zou moeten, maar wat moet is aan mij niet besteed

    Hoe ga je zelf de muziek afspelen? Ik weet dat je een aparte versterker voor alleen de voorkanalen/stereo hebt.... met of zonder sub?

    Mmmm, mag niet klagen over het weer, we genieten er met volle teugen van.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #986
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Philip, mij heb je kunnen bereiken via emailadres, het was dus nog een correct adresje wat je van me had
    Blijkbaar Vorig jaar met de M&G heb ik jouw e-mailadres gebruikt voor het plannen. Werkt erg makkelijk overigens

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb hem ook binnen!!
    Mooi! Als het goed is krijg iedereen bericht als ik nieuwe nummer upload.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #987
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Is allemaal niet goedkoop, ik mag dan zo te lezen niet klagen
    België is weer op andere punten goedkoper. Voor het geld moet je ook niet (meer) naar België verhuizen. Wel voor het woongenot en de rust (tenminste waar wij wonen )

    Had Dropbox nog niet, ondertussen zit dat nu ook op de PC en de bestandjes heb ik ondertussen ook al even een paar keer afgespeeld, wacht vol verwachting op de rest.

    Ook al is het niet helemaal mijn muziek, het zijn wel goede bestanden en klinken allemaal goed......
    Mooi! Moet de andere nummers nog rippen. De 2 van Dire Straits en Katie Melua zijn eenvoudig. De 2 van Alan Parsons echter moet ik nog wat verzinnen. Zijn namelijk DVD-Audio en daar heb ik een speciaal programma voor nodig en dan nog een conversieprogramma van MLP naar FLAC. Ik heb de nummers ook op CD, maar dat is geen eerlijk vergelijk (44kHZ/16bits tov 192kHz/24bits).

    Moet eerlijk bekennen dat ik in vroeger ook niets van jazz moest hebben. Maar dat is door luisteren veranderd. En de opnamekwaliteit wordt vaak (veel) meer aandacht aan besteed.

    vraagje:

    Ik speel natuurlijk alles helemaal verkeert af volgens de puristen, maar wel helemaal naar mijn eigen smaak is dat toegestaan of moet ik het bijvoorbeeld afspelen
    zonder gebruik te maken van de sub, die bij mij ook met gewone stereo muziek altijd aan staat, al heb ik met mijn huidige speakers ook wel eens zonder sub gedraaid
    omdat dat zogenaamd zo zou moeten, maar wat moet is aan mij niet besteed

    Hoe ga je zelf de muziek afspelen? Ik weet dat je een aparte versterker voor alleen de voorkanalen/stereo hebt.... met of zonder sub?
    Hoe je de muziek afspeelt mag je (natuurlijk) zelf weten. Hoe het bij jou/jullie het lekkerst klinkt. Doe ik namelijk ook. Bij mij is dat in dedicated stereo opstelling, zonder sub. Maar als het bij jou met sub beter klinkt, helemaal prima! Het wordt geen wetenschappelijke test

    Mmmm, mag niet klagen over het weer, we genieten er met volle teugen van.
    Mooi zo! Doen wij ook
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #988
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Vandaag nog een leuke kleine aanwinst binnen gekregen. Hij is in het echt nog leuker dan op de foto. Zit een handvat bovenop en hij kan zowel koelen als verwarmen (warmhouden) en op 220V en 12V. Heb eenzelfde soort koelbox van DeWalt, maar deze is veel leuker!





    Het rooster is verstelbaar of gewoon te verwijderen, dus lekker makkelijk! Krijgt 3 augustus de M&G-primeur...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #989
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Heb Katie en Mark erbij geplaatst. Nu nog de 2 van Alan en dan is alles compleet. Ik zit overigens nog aan een ander nummer te denken, maar dat laat ik nog weten.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik speel natuurlijk alles helemaal verkeert af volgens de puristen, maar wel helemaal naar mijn eigen smaak is dat toegestaan of moet ik het bijvoorbeeld afspelen zonder gebruik te maken van de sub, die bij mij ook met gewone stereo muziek altijd aan staat, al heb ik met mijn huidige speakers ook wel eens zonder sub gedraaid
    omdat dat zogenaamd zo zou moeten, maar wat moet is aan mij niet besteed
    Volgens puristen is het niet toegestaan om toonregeling, bass-managent en DSP-programma's te gebruiken om het geluid mooier te laten klinken.

    Voor audiofielen maakt het niet veel uit of je een sub alleen gebruikt bij surround of ook bij stereo. Een audiofiel wil nl. het gevoel hebben bij de artiesten of opname aanwezig te zijn. Om dit te bereiken mag je wel het 'bass-management' en de toonregeling gebruiken, maar alleen om de tekortkomingen en overschotten van de set te compenseren. De rest van de aanpassingen zal dan door het gehoor gedaan worden.

    Dat wordt dus nog even oefenen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  16. #991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Vandaag nog een leuke kleine aanwinst binnen gekregen. Hij is in het echt nog leuker dan op de foto. Zit een handvat bovenop en hij kan zowel koelen als verwarmen (warmhouden) en op 220V en 12V. Heb eenzelfde soort koelbox van DeWalt, maar deze is veel leuker!





    Het rooster is verstelbaar of gewoon te verwijderen, dus lekker makkelijk! Krijgt 3 augustus de M&G-primeur...

    Ik heb deze al eens eerder gezien. Leuk hebbedingetje....

  17. #992

    Standaard

    Waar, behalve als je je akoestiek moet aanpassen, want dan is puur draaien ook niet goed meer.

  18. #993
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik heb deze al eens eerder gezien. Leuk hebbedingetje....
    Zeker leuk hebbedingetje. Ik was er niet naar op zoek, maar kwam 'm per toeval tegen. En het heeft ook nog een functie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Waar, behalve als je je akoestiek moet aanpassen, want dan is puur draaien ook niet goed meer.
    Mee eens. Als je ruimte het niet toelaat om zonder EQ e.d. te spelen, dan kan de richtlijn het raam uit
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #994
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Morgen gaan de CA Diamonds (in ieder geval 3 stuks) op reis. Vandaag alles netjes inpakken, want best een aardige klus is. Een HTforumgenoot is benieuwd hoe de platen klinken in zijn eigen set. Leuke is dat een andere HTforumgenoot ook zijn CA platen meeneemt. Zijn iets anders van constructie, dus daar ben ik weer benieuwd naar.

    Kortom, leuke dag morgen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Morgen gaan de CA Diamonds (in ieder geval 3 stuks) op reis. Vandaag alles netjes inpakken, want best een aardige klus is. Een HTforumgenoot is benieuwd hoe de platen klinken in zijn eigen set. Leuke is dat een andere HTforumgenoot ook zijn CA platen meeneemt. Zijn iets anders van constructie, dus daar ben ik weer benieuwd naar.

    Kortom, leuke dag morgen
    Leuk koelkastje

    Wens je veel plezier morgen met de platen, zal toch wel ergens een verslag van verschijnen????

    Moet er zelf niet aan denken om de eigen setup te ondermijnen en later weer alles terug te zetten

    Hoever was je met de bestanden? Binnenkort komt Jamiev hier ook even aan, dan zou het leuk zijn
    om de bestanden ook hier even te beluisteren voordat we bij jou helemaal van de tafel geveegd worden
    Have fun and enjoy your collection

  21. #996
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Leuk koelkastje

    Wens je veel plezier morgen met de platen, zal toch wel ergens een verslag van verschijnen????

    Moet er zelf niet aan denken om de eigen setup te ondermijnen en later weer alles terug te zetten

    Hoever was je met de bestanden? Binnenkort komt Jamiev hier ook even aan, dan zou het leuk zijn
    om de bestanden ook hier even te beluisteren voordat we bij jou helemaal van de tafel geveegd worden
    Dank je Herman! Verslagen zullen er zeker komen, don't worry Platen eronderuit halen was eenvoudig, alleen het inpakken was wat moeilijker. En terugleggen is ook zo gebeurt. Dus misschien toch iets voor de M&G...

    Alleen de DVD-A van Alan Parsons moet ik nog en dat is nog best lastig. Heb me al ingelezen en er zijn 2 conversieprogramma's, dus misschien lukt het me. De rest staat er.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Dank je Herman! Verslagen zullen er zeker komen, don't worry Platen eronderuit halen was eenvoudig, alleen het inpakken was wat moeilijker. En terugleggen is ook zo gebeurt. Dus misschien toch iets voor de M&G...

    Alleen de DVD-A van Alan Parsons moet ik nog en dat is nog best lastig. Heb me al ingelezen en er zijn 2 conversieprogramma's, dus misschien lukt het me. De rest staat er.
    Hallo Philip, je zal ten tijde van dit schrijven wel onderweg zijn of bezig zijn met de platen, ben benieuwd naar het verslag.

    Is goed dat je het zegt, heb geen berichtje gehad van het programma, en heb ze net gelijk even op de USBstick gezet, ga ze vanmiddag zeker even luisteren, daar doe ik dan later nog even een berichtje over.

    Lijkt me inderdaad lastig om de DVD-A om te zetten naar FLAC..... geluid over HDMI etc etc, hoop dat het je lukt.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #998

    Standaard

    Heb ondertussen je 2 erbij gevoegde bestanden ook uitgebreid beluisterd, klinken ook perfect

    Nog 2 te gaan, hoop dat je ze binnenkort kunt plaatsen, jamiev komt binnenkort en wil ze dan graag samen beluisteren.

    Hoe ver ben je met je verslag van de laatste sessie met je platen?

    Kom nog wel regelmatig op dit forum, maar niet meer ingelogd, het is naar mijn mening triest gesteld met de privacy op dit forum
    en daar wil ik niet aan meewerken, denk ook dat ze dat leden kan gaan kosten als meer mensen zich dit gaan beseffen.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kom nog wel regelmatig op dit forum, maar niet meer ingelogd, het is naar mijn mening triest gesteld met de privacy op dit forum
    en daar wil ik niet aan meewerken, denk ook dat ze dat leden kan gaan kosten als meer mensen zich dit gaan beseffen.
    Wat bedoel je hier mee Herman?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat bedoel je hier mee Herman?
    Ben ik ook benieuwd naar......?
    this is my boomstick!!!

Pagina 40 van 50 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •