Pagina 46 van 50 EersteEerste ... 36424344454647484950 LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1240 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Hear, hear
    Precies zoals Philip is die reportage, top.
    Laatst aangepast door peptalk : 16-09-2013 om 13:26
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1127

    Standaard

    @Htip .
    Je blijft ook maar upgraden.
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,hier zal je veel plezier van hebben.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #1128

    Standaard

    Tjee, je draait je om en geeft ie weer een paar dubbeltjes uit



    Gefeliciteerd

    Zit wel even een tikkeltje boven mijn budget en dat voor enkel 2 kanalen, mag al blij zijn als ik tegen de tijd dat mijn oude tante de geest geeft voor veel minder dan de helft een nieuwe 7 kanaler weet te scoren

    Ben benieuwd naar je ervaringen, BTW, heb je een zwarte of een zilveren? , dat was me nog niet geheel duidelijk.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #1129
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ik heb nu eindelijk even tijd om te reageren. Ben afgelopen weekend even weggeweest voor een korte vakantie. Zonder audio en internet even lekker back to basic...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Echt geweldig.
    De reportage kom ook lekker relaxed over.
    Dank je! Dat voelde op dat moment wel anders, maar gelukkig is dat niet te zien

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    HTip,
    prachtig man! Pure liefde voor film en muziek!

    Mooie reportage en dito thuisbioscoop!
    Dank je voor de mooie woorden! Je zegt het precies goed. Het is mede de liefde voor film en muziek die me heeft gemotiveerd om door te gaan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Had het je niet nagedaan, echt alsof je niet anders doet
    De reportage was mooi opgebouwd, de beelden gaven een heel mooi overzicht, was leuk om je weer te zien.

    Onze hobby is een leuke hobby, ben benieuwd naar je volgende tweaks, soms denk ik dat er niet beter meer bestaat en dan kom je toch weer met wat nieuws.

    Wens jou en Annet voor de komende donkere dagen een heel genoeglijk
    filmseizoen toe, lekker knus samen voor het scherm en genieten maar
    Dank je Herman! Ik heb er lang over nagedacht, omdat ik toch wel bang was hoe ik zou overkomen, maar dat is helemaal goed gekomen. Komt ook door de rust die de mensen van Tweakers uitstraalden.

    Jij kunt ook goed beoordelen of de ruimte goed is vastgelegd

    We zijn op dit moment graag buiten, maar de donkere dagen spenderen we heel graag met een gave film of mooi concert! Ik wens jou dat natuurlijk ook

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb ervan genoten en het is toch een stuk leuker dan alleen de foto's...
    Dank je Claudio! Bewegende beelden geven inderdaad een beter idee van mijn bioscoop dan alleen foto's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Heb ik je toch nog ontmoet,leuk om je te kunnen zien.
    Prachtige reportage heb het reeds 2 keer gezien.
    Ben het met veel dingen met je eens zoals je uitleg over 3d,daar zal je filmbeleving ook weinig anders van worden.
    Ik had je wel anders voorgesteld,grappig als je dan een gezicht erbij ziet.
    Hier mag je weer trots op zijn,mooie reportage van een prachtige ruimte.
    Dank je jamiev voor je complimenten! Jij hebt nu mij gezien, andersom komt volgend jaar Zijn meer mensen die me anders hadden voorgesteld

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Misschien heel stiekem een ietsie pietsie denial... Het vergt immers een flinke investering en wellicht wat concessie.
    Nee hoor, ik heb er gewoon helemaal niets mee En 4K is nu nog veel te duur en op dit moment alleen via upscaling te bereiken.

    En wat betreft het interview. Ik las natuurlijk al hoe je dingen kunt uitleggen, maar op beeld is dat toch weer anders en dat gaat je heel goed af. Ik denk zelf dat het nog wat aan de korte kant was en dat veel is weggelaten. Want volgens mij kan je de hele dag door gaan met vertellen. En dat kan maar één grond hebben en dat is pure passie. Da's altijd mooi om te zien.

    Heel goed gedaan.
    Nogmaals dank je voor de complimenten! Er zijn inderdaad stukjes weggelaten, maar die waren misschien ook minder interessant. Over mijn HT zou ik makkelijk een dag kunnen praten, maar of iedereen het dan nog leuk zou vinden... Passie heb ik zeker!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    @htip ben al je reacties van iedereen aan het lezen op tweakers en het ht forum,
    Geweldig houd me mooi bezig zo.
    Haha, ik ben ook wel even bezig geweest met het beantwoorden met de vragen. Ik denk trouwens niet dat de originele vraagstellers mijn antwoorden nog hebben gelezen, maar nieuwe kijkers hopelijk wel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat klopt ook inderdaad en had er eigenlijk een paar grote knipogen naast moesten zetten, maar Philip snapt dat wel.., denk ik!
    Zeker!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Mooie reportage geworden Philip, héél herkenbare ruimte

    Goeie to-the-point uitleg zonder al te technisch te worden, dus iedereen kan het gemakkelijk volgen. Je ziet gewoon dat je veel zelf uitgezocht hebt, en dat je er ook héél graag over praat, kortom de passie druipt er gewoon vanaf. Reportage had wat mij betreft, zoals anderen ook aangeven, zeker langer mogen duren.
    Dank je Stef! Leuk dat je de ruimte herkent

    Het was best moeilijk voor een breed publiek mijn hobby uit te leggen. Maar leuk dat het, in ieder geval voor jou, gelukt is. Ik schijn ook te glunderen als ik erover praat en sommigen zien de passie in mijn ogen. Dat zijn leuke dingen om te horen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hear, hear
    Precies zoals Philip is die reportage, top.
    Dank je Pepijn!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #1130
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    @Htip .
    Je blijft ook maar upgraden.
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,hier zal je veel plezier van hebben.
    Dank je! Was eerlijk gezegd niet de bedoeling, maar ik kreeg een aanbod waar ik heel moeilijk nee op kon zeggen. En dat is me dan ook niet gelukt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Tjee, je draait je om en geeft ie weer een paar dubbeltjes uit
    Gefeliciteerd

    Zit wel even een tikkeltje boven mijn budget en dat voor enkel 2 kanalen, mag al blij zijn als ik tegen de tijd dat mijn oude tante de geest geeft voor veel minder dan de helft een nieuwe 7 kanaler weet te scoren

    Ben benieuwd naar je ervaringen, BTW, heb je een zwarte of een zilveren? , dat was me nog niet geheel duidelijk.
    Dank je Herman! Het was eigenlijk ook een tikkeltje boven mijn budget, maar de PM15 goed kunnen verkopen en een hele goede aanbieding van een nieuwe PM11 kon ik niet afslaan

    Onze stereoset is hiermee op een ongekend hoog niveau gekomen

    En wat de kleur betreft, plaatjes zeggen meer dan woorden... Niet zo'n goede kwaliteit, maar het geeft een beetje een indruk

    Marantz heeft de versterker goed verpakt met o.a. een dubbele doos


    En daar is ie dan...


    ...en in het rack


    Ik ben blij dat ik de verlengde buizen ruim heb gekozen.

    Ter vergelijk de PM-15S2LE


    Binnenkort wat betere kwaliteit foto's met de nieuwe CA Diamond-2...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #1131

    Standaard

    Was vannacht een antwoord aan het plaatsen, ging DVD.NL plat, weg al het tikwerk, was best even heel pissig en heb daarna maar even gewacht tot nu.

    Mooi zwart is niet lelijk en de zilveren uitvoering ziet er ook niet slecht uit, overigens zijn je plaatjes lekker duidelijk, mooi apparaat Is deze een stukje
    dikker of zie ik dat nu verkeert? Hij vult het rack iig wel lekker op

    Ben ook benieuwd naar deze verbetering, dacht toch echt dat het na het laatste bezoek toch echt niet meer beter kon, moet ik overigens wel fors gaan
    sparen mijn laatste bezoekje was toch wel in de papieren gaan lopen, niet alleen aan benzine en blijk van waardering, maar onze regering heeft deze
    misdadiger toch weer weten te snappen op een punt waar de ratten weten dat zij zeer onduidelijk zijn met snelheidsaanduiding en vooral daar gaan staan.
    Stond nog een stukje over in de Telegraaf dat ze zo verbaast waren dat er zoveel bekeuringen werden uitgedeeld, ja ja ja, onze rattige slecht naar de bevolking
    luisterende nietsnutten waren verbaast, ze moeten zich de ogen uit de kop schamen. Ze moeten niet denken dat ik express de max snelheid ga overschreiden
    om ze daarna extra te spekken, ook al was het maar 35 euro het voelde als 350 euro, dit omdat ik het onze slechte overheid in het geheel niet gun, het geld
    van ons volk komt op veel teveel verkeerde plekken terecht, en daarom koop ik er toch liever zelf een Blu ray voor, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Overigens heeft het mijn dag bij jou helemaal niet verpest, dat kunnen ze toch niet afnemen, heb me prima vermaakt

    Veel plezier met je nieuwe super aanwinst, we zullen wel verslag krijgen hoe hij bevalt als je hem helemaal hebt ingespeeld en afgeregeld.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #1132

    Standaard

    Damn, toch nog te hard Herman En dat nadat we beide op hebben zitten letten en ik je ook nog wel eens heb helpen herinneren aan de max snelheid.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Damn, toch nog te hard Herman En dat nadat we beide op hebben zitten letten en ik je ook nog wel eens heb helpen herinneren aan de max snelheid.
    Onze reis samen is goed verlopen, verliep in tijd eigenlijk te snel, heb me best vermaakt in je gezelschap, het was op het laatste stukje op de terugweg, even na Utrecht mag je weer 130Km/pu
    doch op een gegeven moment is dat over en als het donker is, weg is op heel veel plekken niet verlicht, dan wordt het wel eens zeer onduidelijk hoe snel je nog mag op een bepaalde plek.
    Op die veelbesproken 10baans snelweg mag je op een gegeven moment nog maar weer 100KM/pu, helaas heb ik dat net even te laat opgemerkt, onze overheid zal deze misdadiger wel gestraft hebben
    omdat zij zelf nog steeds niet in staat zijn om de 130km/pu overal in te voeren op dat traject en zelf niet duidelijk kenbaar kunnen maken hoe snel je mag rijden op bepaalde stukken, maar wel weten waar
    ze kunnen naaien, voel me dan ook helemaal niet schuldig, doch kan absoluut geen respect meer opbrengen voor deze hufters die zich voordoen als onze overheid, wel weten dat ze zelf fout zitten en er
    ook nog eens misbruik van maken

    Het is duidelijk dat ze veel geld tekort komen en dat het ze geen drol uitmaakt hoe en waar ze het vandaan moeten stelen

    De politiek in Nederland wordt steeds smeriger en onoprechter, als je al van oprechtheid kan spreken van die gasten die politiek gesproken eigenlijk alles bij elkaar liegen en bedriegen en dat gewoon politiek noemen

    Maar we drijven veel te ver af van het HT gebeuren, het laatste wat ik wil is dat de politiek zich mengt in mijn genot van films kijken en beleven, hoop dat we in December bij jamiev terecht
    kunnen, is ook een echte film en HT liefhebber.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #1134
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Vervelend dat je een bekeuring hebt gekregen, Herman! En op dat uur zal het niet heel erg druk zijn geweest, dus voor de veiligheid was het echt niet beter. Wel fijn dat het je dag toch niet heeft verpest.

    De PM-11S3 is een hele imposante verschijning. Naast een groot gewicht, hij is zwaarder dan mijn receiver, voor een stereoversterker is het een groots apparaat. Hij klinkt nog niet optimaal en staat nu al 192 uur continu te spelen, maar de potentie is absoluut nu al hoorbaar. Ik was echt al heel erg tevreden met de PM-15S2LE, maar de PM-11S3 is wel van een andere orde. Het is het topmodel van Marantz en er zijn niet vaak dagen dat je zo'n mooi aanbod krijgt voor een nieuw exemplaar. Er waren 2 zaken die bij het vorige model hebben tegengehouden, de kleur en het ontbreken van de mogelijkheid om de versterker te kunnen integreren in een surroundopstelling.

    Je was al onder de indruk van de 15, dus van de 11 zal het in ieder geval niet minder zijn
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #1135
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Vandaag zou ik eigenlijk de nieuwe Diamond-2 krijgen maar ik heb gekozen om dit nog even uit te stellen. Als je 2 zaken tegelijk verandert dan weet je niet meer wat de invloed is van de een of de ander. Dus eerst de PM lekker laten klinken en als dat zo is dan mogen de platen komen. Gisteravond samen met Annet een uurtje geluisterd en dat klonk al best aardig, maar nog niet wat we van de PM15 gewend zijn, dus dat heeft nog even tijd nodig. Wist ik vantevoren, want dat was de vorige keer met de PM15 ook het geval. Geduld is een schone zaak...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #1136
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Gisteravond was er een primeur in de Chamber of Dreams. Een goede vriend en liefhebber van opera wilde graag zijn favoriete CD's en DVD's eens meemaken. Alhoewel het geen topopnames (voornamelijk stereo) waren was de weergave ervan puntgaaf. De goede man is nogal kritisch en zat gewoon te genieten, want hij had deze opnames nog niet eerder zo zuiver horen spelen. Hij ging ook helemaal op in de muziek en dat is nu precies wat we willen bereiken. Niet luisteren, maar beleven! Hij gaat nog een kort verslag schrijven en als dat er is zal ik dat natuurlijk ook hier posten.


    Ik vond het allemaal wel erg indrukwekkend. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat mensen hiervan houden, maar het is absoluut niet mijn muziek. Gelukkig is er nog genoeg andere muziek om van te genieten
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #1137

    Standaard

    Dit is inderdaad een ander soort muziekstijl wat ook niet echt mijn ding is.
    Zal ongetwijfeld wel mooi bij je hebben geklonken,
    Ben je weer een ervaring rijker met dit soort muziek.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  13. #1138
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben er mee opgegroeid en kan me voorstellen dat een liefhebber helemaal uit zijn dak gaat. Ik ben geen echte liefhebber, maar kan het wel waarderen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1139
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook absoluut niet mijn ding opera. Maar kan me voorstellen dat zijn houding ook wel een glimlach op jou gezicht toverde Philip. Vermoed dat opera ook wel andere eisen stelt aan luidsprekers dan pakweg rock of pop, of heb ik dat volledig verkeerd voor ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #1140
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Dit is inderdaad een ander soort muziekstijl wat ook niet echt mijn ding is.
    Zal ongetwijfeld wel mooi bij je hebben geklonken,
    Ben je weer een ervaring rijker met dit soort muziek.
    Ben zeker een ervaring rijker. Niet alleen kwa muziek, maar ook dat mijn set nu eigenlijk alles goed kan weergeven. Voorheen (zonder stereoversterker en de CA platen) was dit een stuk beperkter. Klassiek was geen optie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ben er mee opgegroeid en kan me voorstellen dat een liefhebber helemaal uit zijn dak gaat. Ik ben geen echte liefhebber, maar kan het wel waarderen.
    Ben ook opgegroeid met klassieke muziek en dat was eerlijk gezegd mijn ding, maar kon het ook wel waarderen. De film Amadeus heeft daar ook aan bijgedragen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ook absoluut niet mijn ding opera. Maar kan me voorstellen dat zijn houding ook wel een glimlach op jou gezicht toverde Philip. Vermoed dat opera ook wel andere eisen stelt aan luidsprekers dan pakweg rock of pop, of heb ik dat volledig verkeerd voor ?
    Die glimlach heb je helemaal gelijk in. Precies wat ik zelf graag ervaar gebeurde nu bij iemand anders . Ik dacht voorheen ook dat klassiek/opera andere eisen stelde aan de set. Echter mijn huidige fronts zouden zich uitstekend moeten lenen voor klassieke muziek. Ik heb altijd de akoestiek verdacht (te korte nagalmtijd) dat dit bij mij niet het geval was, maar dat blijkt nu dus toch niet zo te zijn. Een set moet voor klassieke muziek wel kunnen omgaan met grote dynamiek en snelheid. Met name de dynamiek is veel groter dan bij pop/rockmuziek.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #1141
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Vanmiddag heb ik het verslag van onze vriend gekregen en zoals gezegd wilde ik jullie dit niet onthouden...


    De kern van het gehoorde was de zuiverheid van de tonen (noten) in de instrumenten én in de menselijke stem, zelfs bij de opname uit 1954!

    Zeer goed/ treffend waren de nuances te horen, zowel in het instrumentarium als ook in de stemmen.
    Prachtig klonken de tegenstellingen bv. de hogere tonen van de violen met de donkere klank van de fagot.

    Wat mij erg trof was de schitterende samenklank tussen het orkest én de stemmen. M.n. in het stuk waarin de componist de hogere vrouwenstemmen boven op de heldere vioolklanken gezet heeft, met als tegenzang de donkere stemmen van de mannen.

    Het klonk alsof ze alleen stonden, maar toch was het van een schitterende muzikale eenheid, Geweldig om dit te horen!

    Zelfs in de wat heftige stukken waren de afzonderlijke instrumenten, cq stemmen te onderscheiden. Het “hardrock” stuk uit de Barok was daardoor een klapper! En dan die grandioze doortekening in de donkere stem van de mezzo.

    Volgende keer komt hij luisteren naar onze muziek, dus dat wordt weer genieten!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #1142
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Afgelopen week weer een primeur gehad. Dit keer was het BD-Audio en wel van 1 van mijn favoriete albums, Supertramp - Breakfast in America. Heerlijk om een opname van 1979 in een nieuw jasje te horen. Even nog kort de vergelijking met de CD gedaan, maar dat was gauw gebeurd. Gauw weer terug naar de BD-A
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  18. #1143
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vermoed dat de vergelijking niet meteen eerlijk was in het geval van de CD BD-A nou die zijn ook niet dik gezaaid denk ik, eerlijk gezegd wist niet eens dat het bestond
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #1144
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gevonden via je htforum draadje Philip, blijkbaar is Universal hier dus mee bezig. Zitten toch wat top schijven tussen, o.a. Marvin Gaye's What's Going On

    Heb jij ze rechtstreeks van de Universal store besteld ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #1145
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ik had er ook niet eerder van gehoord. Bij toeval kwam ik erachter. Het is, na SACD en DVD-A, waarschijnlijk een laatste poging om hoge resolutie audio op schijf aan te bieden. Voordeel van deze vorm is dat er geen aparte speler voor nodig is. Elke BD-speler kan de schijfjes afspelen.

    Voor meer info en een lijst met titels:
    http://www.hifi.nl/artikel/21162/Uni...p-Blu-ray.html

    Mijn BD-A heb ik bij Amazon gekocht.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #1146
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Toch een aantal titels te vinden in de BD-A sectie op Amazon, en Universal heeft daar de laatste tijd verschillende pareltjes aan toegevoegd. Ik zie een nieuw gaatje ontstaan in mijn verzamelwoede
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #1147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Toch een aantal titels te vinden in de BD-A sectie op Amazon, en Universal heeft daar de laatste tijd verschillende pareltjes aan toegevoegd. Ik zie een nieuw gaatje ontstaan in mijn verzamelwoede
    Ik moet ook uitkijken, ben wel benieuwd, zal binnenkort wel iets bestellen.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #1148

    Standaard

    Heb er 3 besteld, ben benieuwd naar de kwaliteit, laat het natuurlijk ook wel weten op mijn thuisbioscoop.

    Bob
    Stones
    Marvin
    Have fun and enjoy your collection

  24. #1149
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ik wil jullie natuurlijk niet op kosten jagen, hé? Het album van Supertramp was voor mij de test en het smaakt naar meer. Alhoewel ik toch wel selectief ga zijn en zeker niet alle CD's die heb ga vervangen door de BD-Audio, maar ik heb natuurlijk wel een verlanglijstje
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #1150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Ik wil jullie natuurlijk niet op kosten jagen, hé? Het album van Supertramp was voor mij de test en het smaakt naar meer. Alhoewel ik toch wel selectief ga zijn en zeker niet alle CD's die heb ga vervangen door de BD-Audio, maar ik heb natuurlijk wel een verlanglijstje
    Ja..... dat zegt ie nu
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 46 van 50 EersteEerste ... 36424344454647484950 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •