Pagina 5 van 50 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1240 worden weergegeven.
  1. #101
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Werd nu toch wel tijd om die mooie apparatuur in een rack te plaatsen. Op de grond en zo op elkaar was niet ideaal. Na wat onderzoek uiteindelijk bij Creaktiv uitgekomen. De SR9600 is 26cm hoog en die past niet in ieder rack, maar dus wel in een Creaktiv.

    Ook wat reviews gelezen uit Stereo magazine en die zijn erg veelbelovend Creaktiv heeft nu alle modellen ook met een zgn. Aktiv Plus uitvoering. De buizen zijn doorontwikkeld en worden gevuld en gedempt geleverd, kegels zijn standaard en in de buizen zijn chips gemonteerd die elektromagnetische straling tegengaan

    Van de site van audio-moebel.de
    Tuning-Chip-Technologie (2 Tuningchips an der Rückseite der Rohre) zur filterlosen Reduzierung von Elektrosmog. Weiterentwicklung zu den bisherigen gefüllten Rohren. Die 4-Kammer Antiresonanzrohre (Ø = 35 mm, alu schwarz oder silber) sind gefüllt mit creaktiv Kristallen zur Reduzierung von Materialstress in den Geräten und Kabeln. Die Ebenen haben eine Plattenstärke von 28 mm und eine maximale Tragkraft von ca. 80 Kg je Stellfläche. Sie sind versehen mit einer hochwertigen, kratzfesten Melaminbeschichtung. Rack incl. Bodenkegel und Unterlegscheiben
    Op een andere site vanuit Creaktiv, waarbij de volgende links interessant zijn:
    - http://www.4stepsahead.creaktiv-hifi...daktivplus.php
    - http://www.4stepsahead.creaktiv-hifi...chip_power.php

    Reviews:
    - Trend 1-4
    - Trend Aktiv Plus

    Als ik het dan toch nergens kan bekijken, dan maar afgaan op de foto's en de reviews. Veel mensen hebben zwarte planken met grijzen buizen, maar hebben dan wel zwarte apparatuur. Dus met mijn hoofdzakelijk zilveren apparatuur denk ik dat zwarte buizen mooier is.

    Uiteindelijk is het de Creaktiv Trend1-4 Aktiv Plus geworden. Was erg benieuwd hoe dat rack zou staan én klinken
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #102
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Een paar weken later...

    Het rack staat en heb ik het hele proces gedocumenteerd. Kunnen jullie stap voor stap het rack zien groeien Daarnaast ter voorbereiding op de 2e HMDI-kabel een extra gat gemaakt in de pilaar. Dat moest nu omdat we er nu nog makkelijk bij konden. Als het rack staat wordt dat een stuk moeilijker.


    Daarna begonnen met het uitpakken van de dozen...


    Onderste poten van spikes voorzien


    1e etage


    1e etage met Marantz SR9600 (let op Velodyne SMS-1 onder het rack)


    2e etage met Marantz DV9600


    3e etage met Panasonic BD35


    4e etage compleet


    4e etage met Marantz RC5400


    Trouwens elke etage kan 80 kg dragen, ook de bovenste, dus zware apparatuur is geen probleem.

    Tot slot nog het eindresulaat en de foto voor de plaatsing van het rack


    Is toch wel een hele verbetering

    Was daarna natuurlijk erg benieuwd naar de luisterervaring...
    Laatst aangepast door HTip : 12-01-2011 om 05:22
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #103
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Luisterervaring met nieuwe rack

    Omdat de apparatuur op de grond op het podium stond verwachtte ik een verbetering ik sowieso in het geluid door het rack. Het rack staat op spikes, dus minimaal contact met het podium. De apparatuur is ontkoppeld van de rack d.m.v. Vibrapods. Dus elke trilling wordt in ieder geval niet doorgegeven aan de spelers en de spelers geven op hun beurt geen trilling af aan het rack.

    In reviews (zie vorige post) werd het rack erg goed beoordeeld, maar eigen luisterervaring zegt natuurlijk meer.

    We hebben veel geluisterd, zowel stereo als surround, en wat opvalt is dat het geluid ruimtelijker is, transparanter klinkt, beter gedefinieerd (vooral gitaren en piano), bassen zijn strakker, hoog is weer minder schel en het geluid is nog minder rommelig.

    Vooral muziek met veel instrumenten klinkt een stuk aangenamer. When Dolphins Cry van Live is een nummer wat heel snel te veel kan worden en wat je met het refrein zachter moet zetten. Dat was nu helemaal niet het geval. Elk instrument blijft onderscheidbaar. Nog een artiest waarbij de kleinste details kunnen opvallen is Alan Parsons. De details zijn subtieler en daardoor is het geluidsbeeld een stuk rustiger. Old and wise heb ik grijsgedraaid en vond ik echt schitterend!!

    We hebben het gevoel dat muziek harder kan worden gespeeld, zonder dat het teveel wordt. De speakers komen meer tot hun recht bij grotere vermogens (hadden we al eerder gemerkt), maar dat moet natuurlijk wel mooi blijven. Dat is nu het geval. We hebben niet één keer het volume minder moeten zetten als een rustig deel overging in iets ruigs.

    Kortom we zijn erg blij met het verbeterde geluid. Het heeft onze verwachtiging ruimschoots overstegen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #104
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    En weer verder met de bouw

    De diffusers bij de deur stonden nog op de grond en die moesten op gelijke hoogte komen als de diffusers aan de andere wand. Hoogte is ook van belang, want een diffuser werkt optimaal als de tweeter van de speaker het midden van de diffuser "raakt".

    Tegelijkertijd speelde er nog wat anders. Ik kon een high-end scherm overnemen voor een mooie prijs. Echter dit was groter dan het huidige scherm en betekende dat de projectiewand moest worden aangepast. We wilden van de gelegenheid gebruik maken om de akoestiek verder te optimaliseren. Met name de laagweergave kon beter.

    De diffusers
    De constructie voor de diffusers bij de deur is een combinatie van vast en mobiel. 2 van de 4 worden vast gemonteerd aan de muur. De andere 2 worden met een pianoscharnier vast gemaakt aan de eerste 2 zodat deze in ingeklapte toestand niet ver de ruimte in komen. Onder de mobiele diffusers komt een poot met zwenkwiel zodat het gewicht wordt ondersteund.

    Omdat plaatjes meer zeggen...
    Diffusers ingeklapt


    Half uitgeklapt


    Volledig uitgeklapt en operationeel


    De paneelabsorber
    De absorber kan 15 cm dieper worden dan nu. We hebben getest of de kijkafstand dan nog goed is. Volgens projectorcentral zitten we dan op het randje, dus hebben we de stoelen 15cm naar voren gezet en de HD1 op 280cm (nieuwe maat van beelddiagonaal). Dat gaf echt het bioscoopgevoel

    Een bijkomend voordeel is dat de fronts en center op dezelfde afstand komen te staan van de sweetspot. Ik denk dat daardoor de surroundbubble weer optimaler kan zijn. We hebben met time alignment natuurlijk veel gedaan, maar beter is dat ze gelijk staan.

    Toine ging toen aan de slag met het nieuwe ontwerp...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #105
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    De constructie voor de diffusers was niet eenvoudig. 2 van de 4 hangen aan de muur, maar ik moest iets verzinnen om ervoor te zorgen dat ze niet tegen de deurklink aankwamen. Ik heb een paar balken van 8cm diep aan het Clickboard gemonteerd en daaraan vast een stoelprofiel op dezelfde manier als de diffusers aan de andere muur. De balken worden zwart geverfd (goh, wat verrassend ) en de achterkant van de diffusers natuurlijk ook, want die is nu zichtbaar.

    Constructie aan de muur met close-ups van het stoelprofiel


    De pianoscharnier monteren was lastig omdat de gaten recht tegenover elkaar zitten. Schroefjes die konden verzinken waren niet stevig genoeg. Dus heb ik alle gaten met een ijzerboor uitgefreesd, zodat stevige spaanplaatschroeven bijna verzonken. Maar het resultaat mag er zijn. Het klapdeurmechanisme werkt goed.

    Het aan elkaar vastmaken bleek erg eenvoudig, alleen het ophangen van het bijna 50 kg wegende gevaarte moest echt samen. Maar ook dat is weer gelukt

    Het aan elkaar maken van de diffusers


    Klaar voor transport naar de HT


    Dicht => Halfopen => Open


    Nu alleen nog verven en dan is dit klusje ook weer klaar...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #106

    Standaard

    als ik je foto s zo bekijk zit je volgens mij op dezelfde zitafstand van het scherm af.
    hoeveel meter heb je van de voorste stoelen tot aan het scherm

  7. #107
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    als ik je foto s zo bekijk zit je volgens mij op dezelfde zitafstand van het scherm af.
    hoeveel meter heb je van de voorste stoelen tot aan het scherm
    Toen ongeveer 3,50m bij een schermbreedte van 220cm. Nu 3,30m bij een schermbreedte van 240cm.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #108

    Standaard

    grappig,
    heb schermbreedte 2.35,bios 5 meter lang dus zit ongeveer hetzelfde

  9. #109

    Standaard

    zie tevens dat je de sub aan de zijkant hebt staan terwijl volgens de thx norm de woofer tussen de voorste speakers moeten.
    kwam bij mij ook niet tot zijn recht,na veel testen helemaal naar achteren geplaatst,nu is het laag mooi verdeeld en voelbaar.

  10. #110
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    zie tevens dat je de sub aan de zijkant hebt staan terwijl volgens de thx norm de woofer tussen de voorste speakers moeten.
    kwam bij mij ook niet tot zijn recht,na veel testen helemaal naar achteren geplaatst,nu is het laag mooi verdeeld en voelbaar.
    De beste plek van een sub wordt grotendeels bepaald door de ruimte. Ik heb verschillende plekken geprobeerd, maar aan de zijkant was de karakteristiek het meest in balans.

    De THX-norm is inderdaad tussen de speakers, maar dan wel precies in het midden.

    Subwoofer (Sub): There are a few variations for subwoofer placement, depending on how many subwoofers you have in your room. If you have four subs, place one in the middle of each wall. If you have two, put them in the middle of opposing walls. If you have one, place it in the middle of the front wall.
    Bron: http://www.thx.com/consumer/home-ent...peaker-set-up/

    Als dat niet kan, dan is in het midden aan de zijkant een goed alternatief. Groot voordeel is dat ik minder EQ nodig heb om een vlakke karakteristiek te realiseren.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #111

    Standaard

    ik krijg het toch het beste als die achter staat,mischien verschil van gebouw en bekleding etc.
    laten we eerlijk zijn we zijn we hebben alle twee veel geld uitgegeven aan dure kabels beamers etc ben nu alweer aan het denken om de blurayspeler de 320 te vervangen voor 1 van de pioneer lx serie maar zal het zoveel beter zijn,waneer zijn we tevreden,waarschijnlijk nooit

  12. #112
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ik krijg het toch het beste als die achter staat,mischien verschil van gebouw en bekleding etc.
    Ruimte zal zeker van invloed zijn. Ik heb heel veel aandacht besteed aan de akoestiek en dat bepaalt in grote mate het karakter van de ruimte. Ik had met de sub bij de achterwand veel minder headroom. De karakteristiek begon pas bij 25Hz.


    Terwijl aan de zijkant de karakteristiek lager begon


    Beide zonder EQ...

    Maar dit kan in jouw ruimte volledig anders zijn. Dat is het leuke van onze hobby

    laten we eerlijk zijn we zijn we hebben alle twee veel geld uitgegeven aan dure kabels beamers etc ben nu alweer aan het denken om de blurayspeler de 320 te vervangen voor 1 van de pioneer lx serie maar zal het zoveel beter zijn,waneer zijn we tevreden,waarschijnlijk nooit
    Mijn nickname HTip staat voor "Home Theater in progress" Er zal wel een moment komen dat ik helemaal tevreden ben en dat geldt reeds voor een aantal zaken en daar ga ik dus ook niet meer in investeren. Maar zover ben hier ik in mijn beschrijving nog niet...

    De Panasonic BD35 is de zwakste schakel in mijn set, dus deze upgrade staat nog op mijn verlanglijstje Verder ben ik bezig om mijn kabels homogeen te maken. Van 1 merk en 1 serie. Daar struin ik internet voor af
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #113

    Standaard

    je ontwijkt mijn vraag,zeg ook niet dat je moet stoppen doe ik ook niet,zal ook nooit gebeuren teveel liefhebber,bedoel ermee te zeggen dat soms kunnen we wel een beetje te ver gaan.dat de blurayspeler van je de zwaktste schakel is heb je gelijk,zou die persoonlijk als eerste vervangen

  14. #114
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Tegelijkertijd speelde er nog wat anders. Ik kon een high-end scherm overnemen voor een mooie prijs.
    In mei 2009 was het dan zover. Ik kon het nieuwe scherm ophalen. Doek is 240cm breed, dus met frame was het 260cm breed en dat paste nèt in de HT op de grond


    Het verschil in schermgrootte...

    Breedte: 220cm => 240cm
    Diagonaal: 254cm => 280cm

    Onderstaande foto's illusteren de verschillen:






    Aan de positie van de spotjes kan je goed zien hoeveel groter het scherm is...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #115
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    je ontwijkt mijn vraag,zeg ook niet dat je moet stoppen doe ik ook niet,zal ook nooit gebeuren teveel liefhebber,bedoel ermee te zeggen dat soms kunnen we wel een beetje te ver gaan.dat de blurayspeler van je de zwaktste schakel is heb je gelijk,zou die persoonlijk als eerste vervangen
    Wat was je vraag dan? Die heb ik even gemist

    De BD-speler zal op redelijk korte termijn worden vervangen. Ik ben naar een topmodel van de vorige generatie op zoek. Iedereen die met de 3D-hype meegaan moeten wel upgraden, vanwege HDMI 1.4. En dat is voor mij een prima gelegenheid om een goede BD-speler aan te schaffen.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #116

    Standaard

    ach laat maar zitten,je bent zo begaan met je hobby het lijkt wel of ik tegen mezelf zit te praten,zal je topic blijfen volgen het ziet er allemaal mooi uit,stop er voor vandaag mee,morgen nieuwe klant en weer de hele dag een andere wereld.

  17. #117
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ach laat maar zitten,je bent zo begaan met je hobby het lijkt wel of ik tegen mezelf zit te praten,zal je topic blijfen volgen het ziet er allemaal mooi uit,stop er voor vandaag mee,morgen nieuwe klant en weer de hele dag een andere wereld.
    Ik heb even teruggelezen en ik denk dat je doelt op deze passage...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    laten we eerlijk zijn we zijn we hebben alle twee veel geld uitgegeven aan dure kabels beamers etc ben nu alweer aan het denken om de blurayspeler de 320 te vervangen voor 1 van de pioneer lx serie maar zal het zoveel beter zijn,waneer zijn we tevreden,waarschijnlijk nooit
    Maar ik zie hier niet echt een vraag in Je hebt wel gelijk dat, ondanks dat we veel geld uitgegeven hebben en (waarschijnlijk) nog gaan doen, de drang om te upgraden er altijd wel zal blijven. Dat is ook een beetje het risico van de hobby. Op het HTforum noemen we het ook het upgradevirus

    Het plan was de set die in de woonkamer stond te plaatsen in de kelder en alleen een beamer en scherm te kopen en klaar. Nou ja, laten we zeggen dat daar niet heel erg veel van terecht is gekomen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  18. #118

    Standaard

    komt mij bekent voor,had ook eerst wat in de woonkamer staan maar ja,was weer niet goed genoeg.
    goed idee van je om nog even te wachten op de blurayspeler er zijn inderdaad altijd wel mensen die in het 3d gebeuren intrappen en dan een andere speler willen,ku je inderdaad mooi je voordeel mee doen

  19. #119
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    komt mij bekent voor,had ook eerst wat in de woonkamer staan maar ja,was weer niet goed genoeg.
    goed idee van je om nog even te wachten op de blurayspeler er zijn inderdaad altijd wel mensen die in het 3d gebeuren intrappen en dan een andere speler willen,ku je inderdaad mooi je voordeel mee doen
    Volgens mij hebben wij hetzelfde proces doorgemaakt. Op de akoestiek na

    Had vandaag bijna een topklasse BD-speler voor een mooie prijs gekocht , maar ik was helaas te laat. Zo heb ik het met elke aankoop gedaan. Als er een buitenkans mijn pad kruist dan kijk ik op dat moment of het budgettair kan en zo ja, dan is de beslissing snel genomen

    Maar het moet ook een keer genoeg zijn en anders zorgt mijn vrouw daar wel voor
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #120
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ik wilde ook nog een mooie oplossing hebben voor mijn BD-collectie, die ik deels hier heb opgebouwd Van Raymen 4 prachtige RVS-rekken overgenomen.

    Dit is de muur waar de BD-rekken komen te hangen. De BD's liggen op de grond (on)geduldig te wachten op hun nieuwe rustplaats



    Leek natuurlijk makkelijker dan het uiteindelijk was. Ik wilde ze graag allemaal op dezelfde hoogte. En dit is het resultaat...

    Leeg


    Vullen


    En vol


    Ziet er weer een stuk rustiger uit
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #121

    Standaard

    Nice, zelfde idee als die van de IKEA Lerberg.
    Die zijn van staal met een poederverf laagje en alleen in donkergrijs en wit. Kosten slechts 3,99 euro p.s. Die moet ik me binnenkort toch even aanschaffen, zal ook al heel mooi staan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #122
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hummm kan je in zo'n Lerberg ook BD's plaatsen ? Vallen die er niet los door ?

    @HTip, hoeveel BD's kan je plaatsen in die vier RVS rekken ?

    Het mag duidelijk zijn dat 'k ook op zoek ben naar iets om mijn BD's te plaatsen , nu
    liggen die zo op "een hoop gegooid" in een boekenkast. Dacht eerst aan IKEA Benno
    maar dergelijk rek vind 'k mooier.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Hummm kan je in zo'n Lerberg ook BD's plaatsen ? Vallen die er niet los door ?
    Enige verschil is de hoogte en soms de dikte van de case. Je gebruikt de muur als steun, zou dus gewoon moeten werken Stef, alleen houd je wat meer ruimte over aan de bovenkant.

    Edit: Vakje zal wel vol moeten staan denk ik
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #124
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je hebt natuurlijk weer helemaal gelijk, diepte van een BD is hetzelfde als een DVD het is gewoon de hoogte die verschillend is

    En 'k ben helemaal te vinden voor meer ruimte
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je hebt natuurlijk weer helemaal gelijk, diepte van een BD is hetzelfde als een DVD het is gewoon de hoogte die verschillend is

    En 'k ben helemaal te vinden voor meer ruimte
    Is makkelijker er uit pakken, maar ook instabieler, maar als je er maar maximaal 1 tussenuit haalt zal het wel meevallen.
    Wil je een alu look dan kun je ze altijd nog spuiten en ze zijn maar 3,99
    Maar we zijn hier HTip's draadje aan het vervuilen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 5 van 50 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •