Pagina 6 van 50 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1240 worden weergegeven.
  1. #126
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Zie dit helemaal niet als vervuiling hoor

    Raymen heeft gezegd dat de IKEA rekken model hebben gestaan. De RVS-versie is trouwens iets duurder Zoals peptalk aangeeft is de hoeveelheid BD's afhankelijk van de breedte van de case. Van de standaard amaray die je in Nederland vindt kan je er 10 kwijt. De UK-versie is een stuk breder en dan is 7 de limiet, maar ik gebruik de slimline case (7mm) en kan er dan 17 in elk vak kwijt

    De BD steunt inderdaad tegen de muur en een vak hoeft gelukkig niet vol te zijn.

    Ter vergelijk in de Benno, die ik vroeger ook had. Sterker ik heb er nog 4 vol met DVD's...


    Of dezelfde hoeveelheid in de originele cases versus slimline cases




    Dus i.p.v. 1 vak nu 5 vakken leeg en dus nog ruimte voor 85 BD's

    Ik heb later ook DVD- en CD-rekken door Raymen op maat laten maken...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #127

    Standaard

    die slimlinecases zijn inderdaad handig,had ik nog niet aan gedacht

  3. #128
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    die slimlinecases zijn inderdaad handig,had ik nog niet aan gedacht
    Slimline cases hebben één groot nadeel! Ze zijn erg slecht voor je budget
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #129

  5. #130
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ziin ze zo duur dan
    Nee hoor, maar wel de inhoud van je kast, want er kunnen er veel meer in
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #131

    Standaard

    ha ha,grappig.
    kost me nu elke maand al een godsvermogen

  7. #132
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ha ha,grappig.
    kost me nu elke maand al een godsvermogen
    Laatste tijd wat minder gekocht, maar dat komt ook omdat ik geen beamer heb, maar je kan mooie apparatuur komen voor het geld wat in de BD-collectie zit...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #133
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Op verschillende foto's zien jullie de gaten voor de ventilatie met "prachtige" witte sluitringen. Die moesten dus ook zwart worden en we wilden geen muggen en vliegen in de HT, dus hebben we roosters gemaakt.

    Het gebruikte gereedschap


    Het verven


    Het tussenresultaat


    Daarna het vliegengaas vastgeplakt op de roosters en schroefgaatjes voorgeboord. Foto's zeggen meer dan 100 woorden, dus... (handen zijn van vrouw )



    Nu nog de montage aan de achterwand...

    Linksachter


    Rechtsachter


    Het oogt een stuk rustiger, maar het had geen prioriteit
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #134
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Had vandaag bijna een topklasse BD-speler voor een mooie prijs gekocht , maar ik was helaas te laat
    Gaat toch nog door! De andere gegadigde voor mij had zich teruggetrokken. Maandag ga ik 'm ophalen. Het is trouwens een zwaar gemodificeerde Oppo BDP-83 :toppie: voor een waanzinnige prijs

    Foto's zijn klikbaar







    Nog 2 nachtjes (niet) slapen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #135
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Voor de broodnodige ruimte voor de BD-collectie heeft Raymen toen nog een extra BD-rek gemaakt. En omdat hij toch bezig was, heeft hij op mijn verzoek ook CD- en DVD-rekken gemaakt in dezelfde stijl. Het verschil met de Ikea Lerberg is dat de rekken op maat gemaakt zijn voor CD, DVD en BD in de verticale richting.



    Hoe het was...


    Het ophangen...


    Het resultaat


    Het ziet weer een stuk netter uit
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #136
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Op de achterwand zien jullie een DD-sign. Deze en andere logo's heb ik toegevoegd voor de aankleding van de ruimte. Het is nu wel duidelijk wat er achter die deur schuil gaat





    Op de laatste foto hangt ook het 5e BD-rek.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #137

    Standaard

    Op maat is wel erg mooi.
    Heeft Raymen een website of bestel je ze via het forum?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #138
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Gaat toch nog door! De andere gegadigde voor mij had zich teruggetrokken. Maandag ga ik 'm ophalen. Het is trouwens een zwaar gemodificeerde Oppo BDP-83 :toppie: voor een waanzinnige prijs

    Foto's zijn klikbaar

    Nog 2 nachtjes (niet) slapen
    Ah de Oppo BDP-83SE ja een vette speler dit. Had al een beetje een vermoeden
    dat een Oppo zou zijn.
    Heb hier zelf een Oppo BDP-80 en nog geen seconde spijt van gehad, schitterende
    speler. Kan natuurlijk niet op tegen de 83 en al helemaal niet tegen de 83SE wat
    analoog aansluiten betreft of het upscalen van DVD's. Mijn beslissing om voor
    de 80 te gaan was vooral het volledig regiovrij zijn.

    Veel succes met de nachtrust
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #139

    Standaard

    Nee die heeft geen website


    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Nee die heeft geen website


    Mvrg,
    Raymen
    Duidelijk
    Dus eventueel bestellen gaat via het forum?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #141
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Duidelijk
    Dus eventueel bestellen gaat via het forum?
    Ik heb Raymen leren kennen via de buren en zo ook, tot grote tevredenheid, zaken met hem gedaan

    Maar of hij dit nog doet, dat weet ik niet...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Ik heb Raymen leren kennen via de buren en zo ook, tot grote tevredenheid, zaken met hem gedaan

    Maar of hij dit nog doet, dat weet ik niet...
    Uiteraard had ik al even op dit forum en bij de buren gezocht en hij heeft heel wat powerbuy's op zijn naam staan zag ik.
    Gelukkig is hij hier ook nog actief, dus ik denk wel dat er nog een reactie van hem zal volgen hier
    Laatst aangepast door peptalk : 16-01-2011 om 20:47 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #143
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ah de Oppo BDP-83SE ja een vette speler dit. Had al een beetje een vermoeden dat een Oppo zou zijn.
    Heb hier zelf een Oppo BDP-80 en nog geen seconde spijt van gehad, schitterende speler. Kan natuurlijk niet op tegen de 83 en al helemaal niet tegen de 83SE wat analoog aansluiten betreft of het upscalen van DVD's. Mijn beslissing om voor de 80 te gaan was vooral het volledig regiovrij zijn.

    Veel succes met de nachtrust
    Voorheen wist ik niet eens wat Oppo was Nu wel, en dat ze al standaard hele goede spelers maken blijkt uit het feit dat high-end merken, zoals Lexicon, de Oppo als basis hebben gekozen De 80 was ook al een goede speler en elk jaar proberen ze natuurlijk de vorige weer te verbeteren. Dit jaar proberen ze dat met de 93/95.

    De Oppo die ik morgen ga ophalen is een door The Upgrade Company gemodificeerde SE, een zogenaamde TUC-versie, niet te verwarren met het zoute koekje

    Afgelopen nacht redelijk geslapen, maar vandaag de hele dag al onrustig, dus ik vrees voor de komende nacht
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #144
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Uiteraard had ik al even op dit forum en bij de buren gezocht en hij heeft heel wat powerbuy's op zijn naam staan zag ik.
    Gelukkig is hij hier rook nog actief, dus ik denk wel dat er nog een reactie van hem zal volgen hier
    Met name zijn "Now Playing"-standaard is razend populair En je kan natuurlijk altijd vragen. Het ontwerp hebben we samen gemaakt, de 3D-tekening met afmetingen heb ik gemaakt en heb ik Raymen gegeven.

    Ik ga nu even van het mooie weer genieten. Tot straks!
    Laatst aangepast door HTip : 16-01-2011 om 12:35
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  20. #145
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Het was tijd voor een nieuwe overzichtsfoto, dus een nieuw panorama gemaakt.

    Januari 2009


    Januari 2010


    Zoek de 7 verschillen

    Wat kan er veel gebeuren in een jaar...

    Ik zie trouwens dat deze voor de DTS/THX-borden is genomen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #146

    Standaard

    sorry.
    wil jou nog even bedanken voor je leuke reacties.
    hoop dat je de beamer weer snel krijgt en er veel plezier van zult hebben.
    heb een slechte maand achter de rug met mijn bedrijf en moet me daar nu op storten,moet gewoon even mijn concentratie op wat anders richten,ben verslaafd aan deze hobby maar de tijd wat ik hier nu in steek kan ik nu gewoon niet gebruiken,dus radicaal alles gewist anders blijf ik doorgaan,verwacht niet dat je het begrijpt maar de hobby beheerst al mijn hele leven en mag niet ten kosten gaan van mijn bedrijf.
    ik weet van mezelf dat ik dan hier veel uren aan dit forum besteed omdat ik het niet kan laten,maar niet op dit moment

  22. #147
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Jamie, ik snap heel goed dat werk en privé in balans moet zijn. Ik spendeer ook veel tijd op div. fora, maar dat vind ik onderdeel van de hobby. Het moet alleen niet doorslaan

    Jij ook bedankt voor je bijdrage en misschien tot ziens. In ieder geval sterkte met je bedrijf en blijf veel plezier hebben met muziek en film. Want dat is waar we het allemaal voor doen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #148
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Nog een half uur en dan spring ik in de auto om terug te komen met een prachtige UD-speler

    Tot vanavond!

    P.S. Ik heb best goed geslapen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #149
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    P.S. Ik heb best goed geslapen
    Wou het je net vragen

    Ben vooral benieuwd hoe deze met DVD's omgaat wat upscaling betreft.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #150
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wou het je net vragen


    Ben vooral benieuwd hoe deze met DVD's omgaat wat upscaling betreft.
    Even snel een DVD in de woonkamer op onze 8 jaar oude CRT-TV en direct was duidelijk dat DVD's mooier worden weergegeven, maar de echte test (met upscalen in 1080p24) zal moeten wachten tot ik de HD950 mag verwelkomen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

Pagina 6 van 50 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •