Pagina 225 van 225 EersteEerste ... 125175215221222223224225
De resultaten 5.601 tot 5.612 van 5612 worden weergegeven.

Standaard

Awakening the Zodiac (2017)

Bijna...bijna was dit een hele toffe film. Nu vond ik de film 3/4 geslaagd.

Een stel koopt een oude container en vinden daarin oude 8mm filmpjes. Deze blijken van de Zodiac killer te zijn die zijn moorden heeft gefilmd. Omdat de Zodiac nooit gepakt is, gaan ze op onderzoek uit om zo de beloning op te strijken. Een leuk gegeven, ook al blijft het dubieus om een fictief verhaal rondom een true crime verhaal te bedenken.
    De film vind ik zeer stijlvol geschoten en ziet er zeer professioneel uit. Ook de muziek vond ik een pluspunt. Het acteerwerk is prima alhoewel ik Leslie Bibb de zwakste schakel vond met haar te directe in your face acteerwerk. Dat mocht wel subtieler. Het mysterie vond ik erg gaaf gedaan. Wat je niet weet en ziet is spannend. Wie zal de Zodiac zijn, leeft hij nog en waar is hij? De spanning werd goed opgebouwd en het was leuk om steeds een stukje dichterbij te komen om het raadsel op te lossen.

Helaas verzand de film in een anticlimax. Als de Zodiac wordt onthuld is dat een regelrechte domper. De echte Zodiac lijkt me een ijskoude en berekende psychopaat. Iemand die rustig te werk gaat. Dit was een cliché bad-guy met vervelende oneliners. Die gast praatte sowieso teveel. Als de man mysterieus was gebleven of anders had gereageerd, was de film echt veel beter.

Dus een schizofrene ervaring. Toch zeker de moeite om eens te zien. Helaas bekruipt wel het gevoel dat het veel beter had kunnen zijn. Met name het einde valt tegen. Ik genoot met name van de strakke cinematografie. Deed me echt bij vlagen denken aan Fincher's Zodiac.

7,3

Standaard

Black Swan (2010)/ Mother! (2017)

Twee bijzonder fraaie films van Darren Aronofsky waarbij ik eigenlijk niet kan zeggen welke ik beter vind. Visueel is Black Swan iets interessanter, verhaal-technisch is Mother! iets interessanter - alhoewel het me nauwelijks duidelijk is wat het verhaal eigenlijk is. Bardem = God, Lawrence = Mother Nature, De Baby = Leven, de mensen die het huis afbreken zijn... wij??

Hoe dan ook, fijn dan Aronofsky doet wat hij doet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Javier Bardem is satan.
    Niet volgens Jennifer Lawrence en iedere tekst met uitleg van Aronofsky die ik zo snel kon vinden. Bardem is toch echt God.

Standaard

Ongeveer na een uur - kan ook langer zijn - vindt Jennifer Lawrence opeens in de keuken of bij de achterdeur een 'verscheurd' papiertje waar Javier Bardem afgebeeld staat als satan .

Check ook deze analyse: https://vimeo.com/339867203

Standaard

Chernobyl ( 5 part serie 2019)

Erg goed vond ik.Vooral Stellan Skarsgård als Boris was uitstekend . IHet leek me eerst nogal beledigend om de mensen in de controle ruimte zo neer te zetten als een stelletje... (haakte bijna al af na 20 min) maar dat valt allemaal op zijn plaats verderop in de serie. Je denkt misschien te sombere kost om naar Chernobyl te gaan kijken maar door het sterke spel kijk je al snel de hele serie af. kom je over de eerste 30 minuten heen dan ben je al de klos om de rest af te zien Het was natuurlijk erg genoeg en zoals we weten een hoop mensen hebben hun leven gegeven om de ramp onder onder controle te krijgen.Paar feitjes die ik nog niet wist even aangenomen dat het klopt dat van die volle tanks en het extra risico daarmee.Dan mogen we nog blij zijn.
    By most estimates, such a blast may have wiped out half Europe, leaving it riskier to live in for 500,000 years.

serie heeft 9.7 op imdb

Johan Renck discusses his experience directing the historical drama miniseries Chernobyl

https://www.youtube.com/watch?v=9v9r1X6ALOQ
    Laatst aangepast door vista-vision : 07-06-2019 om 18:58

Standaard

Pet Semetary - 2019

Typisch zo'n film die best aardig wegkijkt maar die je, voordat de endcredits zijn afgelopen, alweer bent vergeten.
    Veel scenes letterlijk gekopieerd uit het origineel. Zwak en overbodig.

5,5

Standaard

Geloof het of niet, maar ik ben voor het eerst Friends aan het kijken. De laatste aflevering was 1.18.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Geloof het of niet, maar ik ben voor het eerst Friends aan het kijken. De laatste aflevering was 1.18.
    Geweldige leuke serie! Eén van de leukste die ik ken.
    TV: Samsung UE55F8000 | Samsung UE49KS8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo BDP-103D (Darbee Edition, 3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Dual CS 460 | CD-speler: Marantz CD6005

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Vreselijke serie.
    Ik ben totaal met je eens Geef mij maar Cheers of Frasier

gr. Vince.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Vreselijke serie.
    +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 225 van 225 EersteEerste ... 125175215221222223224225

Instellingen bij het plaatsen van berichten