Pagina 231 van 235 EersteEerste ... 131181221227228229230231232233234235 LaatsteLaatste
De resultaten 5.751 tot 5.775 van 5873 worden weergegeven.
  1. #5751

    Standaard

    Ik heb gisteren voor het eerst een 4K-film gezien, kwestie van mijn nieuwe OLED-tv in te wijden. De keuze is op Passengers gevallen. Naast het feit dat ik het een zeer goede film vind, ben ik echt wel gecharmeerd van de 4K-transfer, de oneindigheid van de zwarte ruimte bezaaid met sterren leent zich natuurlijk enorm goed tot hoogstandjes.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #5752

    Standaard

    Ben eindelijk maar eens aan Star Trek the Next Generation begonnen.
    Ik heb de serie nog niet gezien... trok me nooit zo in de jaren 80...
    Voyager daarentegen vind ik een super serie...

    Nu de blu ray serie ooit gekocht in 2015.... waren toen erg goedkoop..
    En nu op mijn nieuwe blu ray speler begonnen met afspelen..
    Was ooit al begonnen maar op mijn Samsung systeem moest ik steeds opnieuw beginnen, hij kon niet onthouden waar ik was..
    Nu deze LG speler kan dat wel... zo veel meer genieten nu van een blu ray serie..
    Ben nu al bij seizoen 2 het kijkt lekker weg..

  3. #5753

    Standaard

    F9 3/10

    Wat een teleurstelling.

    En dan heb ik al altijd lage verwachtingen van de Fast & Furious reeks. Dwayne Johnson wordt enorm gemist, zonder hem is het een heel stuk minder. John Cena die een soort van vervanger zou kunnen zijn, is gewoon geen goede acteur, zelfs geen middelmatige. Op zich misstaat hij dan niet in een filmreeks die natuurlijk niet bekend staat om zijn verzameling van goede acteurs, maar als je dan zelfs negatief opvalt....

    En dan nog kijk ik liever naar 10 John Cenas dan naar Tyrese Gibson, die, zoals in de voorgaande films, zo verschrikkelijk irritant (denk aan niveau Martin Lawrence) is dat elke scene met hem een beproeving voor mij is. Heeft iemand ooit een fout gemaakt en hem verteld dat hij grappig is? Het is onbegrijpelijk waarom hij er nog in zit, wat een verschrikking. Vin Diesel en Michelle Rodriguez doen wat je van hen verwacht: ze hebben ieder 3 soorten blikken in hun acteursarsenaal en die worden om de beurt opgezet. Dat doen ze al hun hele carrière, daar verwacht ik niet meer van.

    De actie was natuurlijk altijd al overdreven en dat weten ze nu zelfs nog te overtreffen, op zich knap. Het verhaal is nog ongeloofwaardiger, dat de enorme familieman Dom (en Mia) opeens een broer heeft waar hij niemand ooit over verteld heeft. Tuurlijk.

    Het is oneerlijk dat zo'n matige filmreeks zoveel geld verdiend heeft, maar dat is mijn subjectieve mening . Volgens mij nog twee films, dan ben ik er vanaf. En voordat iemand het opmerkt: nee, ik hoef ze niet te kijken, maar ik ben niet alleen thuis, dus je maak af en toe een offer .

  4. #5754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    F9 3/10

    Wat een teleurstelling.

    En dan heb ik al altijd lage verwachtingen van de Fast & Furious reeks. Dwayne Johnson wordt enorm gemist, zonder hem is het een heel stuk minder. John Cena die een soort van vervanger zou kunnen zijn, is gewoon geen goede acteur, zelfs geen middelmatige. Op zich misstaat hij dan niet in een filmreeks die natuurlijk niet bekend staat om zijn verzameling van goede acteurs, maar als je dan zelfs negatief opvalt....

    En dan nog kijk ik liever naar 10 John Cenas dan naar Tyrese Gibson, die, zoals in de voorgaande films, zo verschrikkelijk irritant (denk aan niveau Martin Lawrence) is dat elke scene met hem een beproeving voor mij is. Heeft iemand ooit een fout gemaakt en hem verteld dat hij grappig is? Het is onbegrijpelijk waarom hij er nog in zit, wat een verschrikking. Vin Diesel en Michelle Rodriguez doen wat je van hen verwacht: ze hebben ieder 3 soorten blikken in hun acteursarsenaal en die worden om de beurt opgezet. Dat doen ze al hun hele carrière, daar verwacht ik niet meer van.

    De actie was natuurlijk altijd al overdreven en dat weten ze nu zelfs nog te overtreffen, op zich knap. Het verhaal is nog ongeloofwaardiger, dat de enorme familieman Dom (en Mia) opeens een broer heeft waar hij niemand ooit over verteld heeft. Tuurlijk.

    Het is oneerlijk dat zo'n matige filmreeks zoveel geld verdiend heeft, maar dat is mijn subjectieve mening . Volgens mij nog twee films, dan ben ik er vanaf. En voordat iemand het opmerkt: nee, ik hoef ze niet te kijken, maar ik ben niet alleen thuis, dus je maak af en toe een offer .
    Ontiegelijke ***film was dat zeg. Deel 5 vond ik oprecht een toffe film en deel 6 was ook nog te pruimen, maar daarna werd ging het van matig naar bagger naar gewoon slecht.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  5. #5755

    Standaard

    Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

    Na Black Widow is dit de tweede film uit de MCU Phase 4 en de eerste met een Aziatische lead.
    Het geheel is redelijk vermakelijk en de ruim twee uur die de film duren voelen niet echt zo lang aan maar toch is het nét niet. Dat komt omdat sommige delen wat lang uitgetrokken aanvoelen en, wat mij betreft, vooral omdat twee van de meest irritante personages uit het hele MCU hier samen in voorkomen.Ik zal niet te veel spoileren maar het volstaat te zeggen dat iedere keer als ze in beeld zijn het echt tenenkrommende scenes zijn.
    En dat vind ik jammer, want potentie heeft deze Marvel zeker. Zeker omdat het een fijne afwisseling is met de welbekende personages.

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #5756

    Standaard

    The Unforgivable (2021)

    Een geweldige en realistische film, met een schitterende acteerprestatie van Sandra Bullock. Deze film en de rol van Bullock grijpt je bij de keel en laat een sterke indruk na. Zeker het bekijken waard, voor een leuke (drama) filmavond!

    Film: 9/10


  7. #5757

    Standaard

    Eternals (2021)

    Van het weekend de knoop doorgehakt en toch maar Eternals gekeken. Na het drama van Chang-Chi, wou ik het eigenlijk niet doen, maar ja verhaal lijn marvel...
    Nou kort en krachtig: Nog meer teleurstelling. Gaan we deze kant op met de marvel? Dan houd het snel op. Wat een matige tot slechte film. Krijg totaal geen connectie met een personage in de film. Dat Angelina Jolie meedoet is leuk, maar geen meer waarde. Zonde van haar tijd. En dan heb je de lange zit gehad en dan komt er noch een kleine spoiler na de credit. Nou, dat was echt de druppel..... Marvel je bet erg vreemd bezig...... Ik hoop dat Thor en The Guardians meer doen..

    film 1/10
    Laatst aangepast door edwinvb : 25-01-2022 om 14:59

  8. #5758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    Celectials (2021)

    Van het weekend de knoop doorgehakt en toch maar Celestials gekeken. Na het drama van Chang-Chi, wou ik het eigenlijk niet doen, maar ja verhaal lijn marvel...
    Nou kort en krachtig: Nog meer teleurstelling. Gaan we deze kant op met de marvel? Dan houd het snel op. Wat een matige tot slechte film. Krijg totaal geen connectie met een personage in de film. Dat Angelina Jolie meedoet is leuk, maar geen meer waarde. Zonde van haar tijd. En dan heb je de lange zit gehad en dan komt er noch een kleine spoiler na de credit. Nou, dat was echt de druppel..... Marvel je bet erg vreemd bezig...... Ik hoop dat Thor en The Guardians meer doen..

    film 1/10
    Ik vermoed dat je Eternals bedoelt?

  9. #5759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    Celectials (2021)

    Van het weekend de knoop doorgehakt en toch maar Celestials gekeken. Na het drama van Chang-Chi, wou ik het eigenlijk niet doen, maar ja verhaal lijn marvel...
    Nou kort en krachtig: Nog meer teleurstelling. Gaan we deze kant op met de marvel? Dan houd het snel op. Wat een matige tot slechte film. Krijg totaal geen connectie met een personage in de film. Dat Angelina Jolie meedoet is leuk, maar geen meer waarde. Zonde van haar tijd. En dan heb je de lange zit gehad en dan komt er noch een kleine spoiler na de credit. Nou, dat was echt de druppel..... Marvel je bet erg vreemd bezig...... Ik hoop dat Thor en The Guardians meer doen..

    film 1/10
    Ik gok dat je Eternals bedoelt? Als je het toch over spoilers heb, dan is je verkeerde titel wel een grote voor Marvel kenners trouwens. En het is Shang-Chi .

    Ik vind zelf die afwisseling tussen soort films wel aardig trouwens. Ze konden ervoor kiezen om allemaal films over standaard superhelden te maken, maar doen dat juist niet. Maar ieder zijn ding.

  10. #5760

  11. #5761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik gok dat je Eternals bedoelt? Als je het toch over spoilers heb, dan is je verkeerde titel wel een grote voor Marvel kenners trouwens. En het is Shang-Chi .

    Ik vind zelf die afwisseling tussen soort films wel aardig trouwens. Ze konden ervoor kiezen om allemaal films over standaard superhelden te maken, maar doen dat juist niet. Maar ieder zijn ding.
    aangezien ik het fout geschreven had, is wel duidelijk dat ik de films niets vind!!!!

  12. #5762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    aangezien ik het fout geschreven had, is wel duidelijk dat ik de films niets vind!!!!
    Dat kan natuurlijk, al is een 1 wel erg laag. Heb je nooit slechtere films dan The Eternals gezien?

  13. #5763

    Standaard Evil under the Sun (1982)

    Evil Under The Sun (A).jpg

    Heb erg genoten van deze Agatha Christie-verfilming, met een weergaloze Peter Ustinov in de rol van Hercule Poirot.
    Een klassieke who-dun-it, met zoals altijd een verrassende ontknoping.
    Leuk om een 'jonge' Maggie Smith te zien, maar ook Diana Rigg, die de ouderen onder ons beter kennen als Emma Peel uit de serie "The Avengers" ("De Wrekers") uit de jaren 60. Zelfs Jane Birkin speelt in deze film een verdienstelijke rol.

    En ook niet onbelangrijk: de Blu-ray ziet er voortreffelijk uit voor zo'n 'oude' film: scherp, enorm kleurrijk, met natuurlijke kleuren en een uitstekend contrast. Een genot om naar te kijken. En niet onbelangrijk: de aankleding is prachtig. Van een 'green screen' (of hoe zoiets ook heet) heeft men in die tijd nog nooit gehoord. Echt een verademing!

    Film: 8,5
    Beeld: 9,0
    Geluid: 7,0
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #5764

    Standaard

    Ik heb gisteren avond weer naar Juno gekeken na een jaar of tien ..Het blijt een prachtige film voor mij met een zeer goede cast en veel humeur. Muziek vind ik nog steeds mooi en er zijn veel extras op de bluray die ik nooit gezien had.

  15. #5765

    Standaard

    Gisteren naar Fish Story gekeken, een film dat alleen in Japan kun zijn gemaakt. Verschillende verhalen uit andere tijden die samen komen in een prachtige slot.Origineel, vindingrijk en totaal anders....een aanrader ..Muziek is ook cool !!

    https://www.imdb.com/title/tt1244666/?ref_=nv_sr_srsg_2

    Vince.

  16. #5766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Gisteren naar Fish Story gekeken, een film dat alleen in Japan kun zijn gemaakt. Verschillende verhalen uit andere tijden die samen komen in een prachtige slot.Origineel, vindingrijk en totaal anders....een aanrader ..Muziek is ook cool !!

    https://www.imdb.com/title/tt1244666/?ref_=nv_sr_srsg_2

    Vince.
    Ja, dat is zeker een aanrader! Ik heb de film al 2x gezien en gaf 'm beide keren een 9 / 10. Ook een geweldig nummer trouwens. Third Windows heeft een mooie blu-ray uitgebracht, met aardige special features als je daar van houdt.

  17. #5767

    Standaard

    Ik heb de bluray JP en idd de extras zijn echt de moiete waard

    Vince.

  18. #5768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat kan natuurlijk, al is een 1 wel erg laag. Heb je nooit slechtere films dan The Eternals gezien?
    Een 1 is misschien wat overdreven, maar gezien de acteurs en het budget kan je toch maar alleen besluiten dat deze film een grote teleurstelling is.

  19. #5769

    Standaard

    Gisteren eindelijk de 4K van Spiderman: No Way Home tot mij genomen. Ik vind het wel briljant dat ze erin slagen om naar vijf vorige Spidermanfilms te refereren, en nergens ook maar één haartje de vorige films tegen te spreken. Enige minpuntje is dat ik vind dat bij de set vilains Vulture ook had bijgemogen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #5770

    Standaard

    Ik ben net voor de eerste keer in meer dan twee jaar nog eens naar de bioscoop geweest. Corona en zo, weet je wel. Ik ben met mijn ouders naar Downton Abbey 2 geweest, en realiseer me nu dat ik nog een boel in te halen heb op cinemagebied. Wat ik wel chique vond van Kinepolis: ik had nog vouchers die allang verlopen waren, van vóór de coronacrisis, maar de geldigheidsduur was verlengd en ik kon er gewoon mee binnen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #5771

    Standaard

    Mooi om naar de bios te kunnen gaan met je ouders Werner en wat lijkt mij een perfekt film voor een paar generaties samen.Ik heb de hele series gekeken en het was gewoon class, niemand kan dat doen zoals de Britten

    gr, Vince.

  22. #5772

    Standaard

    Ik ben gisteren naar Top Gun Maverick geweest in Pathé Schiedam.
    En ik moet zeggen hij viel niet tegen er zat veel actie en spamming in.
    En vooral de sound effects in Dolby Atmos waren fantastisch.
    Ook zat er volgens mij een leuke easter egg in
    Een David Bowie song Toen Jennifer Connelly in beeld was refereert
    naar de film Labyrinth waarin ze speelde met Bowie

    Al bij al een zeer geslaagde film avond, deze film moet je dus echt wel in de bioscoop zien.


  23. #5773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ben gisteren naar Top Gun Maverick geweest in Pathé Schiedam.
    En ik moet zeggen hij viel niet tegen er zat veel actie en spamming in.
    En vooral de sound effects in Dolby Atmos waren fantastisch.
    Ook zat er volgens mij een leuke easter egg in
    Een David Bowie song Toen Jennifer Connelly in beeld was refereert
    naar de film Labyrinth waarin ze speelde met Bowie

    Al bij al een zeer geslaagde film avond, deze film moet je dus echt wel in de bioscoop zien.

    Ik vond het een geweldige film. Meer actie dan in het origineel, en natuurlijk minder romantiek.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #5774

    Standaard 1941 (1979) (Blu-ray)

    1941 (1979)



    Ik heb Steven Spielberg heel erg hoog zitten als filmmaker, maar deze film is echt een gedrocht, een absoluut dieptepunt in zijn oeuvre als regisseur. Dit zou een persiflage op alle serieuze oorlogsfilms moeten zijn, maar hij slaat voor mij hiermee de plank volledig mis. De film is niet leuk, erger nog: de film en het verhaal zijn zo over de top dat ik me eraan begon te ergeren en diverse keren op het punt heb gestaan om de stop-knop op mijn Blu-ray-speler in te drukken. Nee, een film om gauw te vergeten. Het beeld van de Blu-ray is daarentegen gewoon goed en het geluid ruim voldoende.

    Film: 4,0
    Beeld: 8,0
    Geluid: 7,0
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #5775

    Standaard

    Eindelijk weer eens een serie gezien op Netflix die de moeite waard is, Neumatt.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 231 van 235 EersteEerste ... 131181221227228229230231232233234235 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •