Pagina 94 van 237 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144194 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.326 tot 2.350 van 5903 worden weergegeven.
  1. #2326

    Standaard

    Piranha 3DD



    Het eerste deel is waarschijnlijk een van m'n favoriete guilty pleasures. Velen vonden hem barslecht, maar voor mij was hij puur vermaak. Ik hoopte dan ook dat deze even leuk ging zijn. Dat was hij net niet.
    Deze bevat nog slechter acteerwerk, nog meer borsten, is nog belachelijker, maar (en dit is teleurstellend) bevat wel minder gore. Er zit nog steeds een pak meer gore in dan bij de gemiddelde horrorfilm, maar die van het eerste deel was veel indrukwekkender.
    Ook is hij gewoon veel te kort (film zelf duurt zo'n 70 minuten), dat willen ze goed maken met een overdreven lange blooper reel, maar je blijft toch nog wat op je honger zitten. Ik moet wel zeggen dat ik me weer prima heb vermaakt en heb me dan ook geen seconde verveeld! Maar de eerste is toch veruit "beter".

    6

  2. #2327

    Standaard

    Prometheus (3D) - 2012 (6,5/10)

    In het aparte topic rondom deze film heb ik me al kort uitgelaten over de film, maar hierbij toch wat uitgebreider en spoiler free.

    Pluspunten
    - Visueel Prachtig
    - Mooie 3D
    - Acteerwerk van Noomi Rapace, Idris Elba en Michael Fassbender

    Minpunten
    - Verhaal/script van Damon Lindelof
    - Acteerwerk van Logan Marshall Green
    - Score / filmmuziek

    Al met al redelijk vermaakt, maar het verhaal komt slecht over. Ik merk daarbij dat ik Lindeloff (die toch door Hollywood de hemel in word geprezen) erg wisselvallig vind, al tijdens zijn tv-werk, maar ik kom nu pas tot de conclusie. Het verhaal wisselt vaak van tempo en maakt nogal ongeloofwaardige sprongen. De emotionele en enge scenes komen niet uit de verf en het raakt allemaal gewoonweg niet. Eén scene probeert zich te meten met de "chestburster" scene uit Alien en komt aardig in de buurt, maar het is het allemaal net niet.

    De acteurs doen hun best, maar ik vond Logan Marshall Green te-nen-krom-mend slecht. De relatie met Rapace is niet overtuigend genoeg en je weet eigenlijk al wel waar het naartoegaat. Theron is een beetje onzichtbaar in de film en levert feitelijk niet een echte bijdrage aan de film. Knappe vrouw hoor, vooral in die strakke pakjes, maareuh........eigenlijk overbodig en er dus bijgeraapt.
    Rapace doet goed haar best en overtuigd, al is ze geen Ripley, dus verwacht dat ook niet. Fassbender is erg goed en een erg constante factor in de film, zo ook Elba. Zijn rol is niet erg groot, maar als stoere kapitein heeft hij duidelijk veel lol in zijn rol.

    Visueel is het een plaatje en dat in combinatie met de beste 3D sinds Avatar maakt het allemaal erg mooi en pakkend. Vooral de scenes van de Prometheus die de planeet nadert zijn prachtig.

    Het einde klopt echter niet. Iedereen heeft Alien gezien en weet dat Kane, Dallas en Lambert de space jokey vinden in dat apparaat met het gat van de chestburster in zijn borst. Nou, die koppeling is er in de verste verte niet. Vreemd en jammer.

    Misschien moet de film groeien, hij roept nu nog veel vragen op. Wat betekent het allemaal? Er zijn eigenlijk momenteel meer vragen dan antwoorden en verward me enigzins ten opzichte van de betekenis van Alien. Maar goed, als Blu Ray t.z.t. maar aanschaffen en eindeloos kijken om er achter te komen of hij beter word met elke kijkbeurt....zo niet.......Blu Ray verkopen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #2328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Het einde klopt echter niet. Iedereen heeft Alien gezien en weet dat Kane, Dallas en Lambert de space jokey vinden in dat apparaat met het gat van de chestburster in zijn borst. Nou, die koppeling is er in de verste verte niet. Vreemd en jammer.
    Dat is geen kwestie van 'niet kloppen'. 't Gaat om een andere planeet en dus ook om een andere space jockey. Overigens hebben we ook de eieren, face-huggers en de vertrouwde Xenomorph (nog?) niet gezien. Het is dus niet echt bedoeld om deze film zo nauw te koppelen aan het verhaal van Alien.

    Er is volgens mij ook nergens beweerd dat Prometheus naadloos aansluit op Alien. Misschien dat dat in een vervolgfilm wel het geval is, maar ik twijfel er eerlijk gezegd aan.
    Het kan ook goed zijn dat Scott hiermee een zijtak inslaat en dat de space jockey uit Alien al lang en breed is neergestort op die andere planeet terwijl het verhaal van Prometheus zich afspeelt.
    Laatst aangepast door mark t : 03-06-2012 om 09:20
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #2329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat is geen kwestie van 'niet kloppen'. 't Gaat om een andere planeet en dus ook om een andere space jockey. Overigens hebben we ook de eieren, face-huggers en de vertrouwde Xenomorph (nog?) niet gezien. Het is dus niet echt bedoeld om deze film zo nauw te koppelen aan het verhaal van Alien.

    Er is volgens mij ook nergens beweerd dat Prometheus naadloos aansluit op Alien. Misschien dat dat in een vervolgfilm wel het geval is, maar ik twijfel er eerlijk gezegd aan.
    Het kan ook goed zijn dat Scott hiermee een zijtak inslaat en dat de space jockey uit Alien al lang en breed is neergestort op die andere planeet terwijl het verhaal van Prometheus zich afspeelt.
    Hmm, twijfel ik aan. Het schip belandt uiteindelijk op dezelfde manier als in Alien dus wekt daarmee de verwachting dat het om hetzelfde schip gaat.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #2330

    Standaard

    Vandaag gekeken:

    La Grande Illusion
    Jean Renoir`s meesterwerk is één van de beste anti-oorlogsfilms die ik ooit heb gezien. Binnen het gevangenenkamp wordt iedereen ongeact zijn achtergrond geaccepteerd en onstaat er zelfs iets van een vriendschap tussen de gevangen genomen Franse officieren en de Duitse commandant (een prachtrol van Erich von Stroheim). Wat als ze elkaar onder andere omstandigheden hadden leren kennen?
    Een prachtig humanistisch werk waarin de altijd goede Jean Gabin de show steelt.

    De Criterion dvd is spine #1 en stamt uit 1999, de begintijd van de dvd. En dat is wel te zien. Er zitten een groot aantal beschadigde scenes in, het beeld flickered en is vaak donker. Het is, zeker voor zo`n oude dvd, absoluut kijkbaar maar wat hoop ik dat Criterion het nog eens opnieuw onder handen neemt en een blu-ray er van gaat uitbrengen...

    9,0/10

    On The Waterfront
    Marlon Brando in topvorm in Elia Kazan`s rauwe verhaal over de wantoestanden en corruptie binnen de New Yorkse havenarbeiders vakbonden. Brando`s personage Terry Malloy raakt steeds dieper in de problemen bij vakbondsbaas/crimineel Johnny Friendly. Langzaam maar zeker dringt het tot `m door hoe ver hij is gezonken en probeert hij de boel recht te zetten.
    Je voelt en proeft echt de smerigheid en armoede van het havengebied, dat komt de sfeer duidelijk ten goede. Net als het sterke acteerwerk van de gehele cast. En alhoewel het einde misschien niet echt als een verrassing komt blijft het wel tot het einde boeien.
    Een dijk van een film.
    Dit wordt genieten wanneer de Criterion blu-ray tzt zal uitkomen, want een groot aantal scenes zijn op de regio 1 dvd nu wel erg donker...

    8,8/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #2331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Hmm, twijfel ik aan. Het schip belandt uiteindelijk op dezelfde manier als in Alien dus wekt daarmee de verwachting dat het om hetzelfde schip gaat.
    Waar zie je aan dat het exact dezelfde manier is en niet een manier die er wel wat van wegheeft? Volgens mij zie je in zowel Alien als in Prometheus nergens een helder 'overzichtsshot' van de betreffende schepen, dus dat maakt elke vergelijking al lastig. Zeker als je die moet maken zonder dat je afbeeldingen uit beide films naast elkaar kunt leggen en er op je gemak naar kunt kijken.

    Bovendien vinden de gebeurtenissen in Prometheus zich af op LV-223, terwijl het schip in Alien op LV-426 wordt gevonden. Ander schip, andere space jockey, andere planeet (maan).
    Laatst aangepast door mark t : 03-06-2012 om 09:20
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #2332

    Standaard

    Denken jullie even om de spoilers. Ik kan vanavond pas naar Prometheus en ik lees hier allemaal dingen dit ik echt nog niet wil weten. dank u!

  8. #2333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Denken jullie even om de spoilers. Ik kan vanavond pas naar Prometheus en ik lees hier allemaal dingen dit ik echt nog niet wil weten. dank u!
    Sorry. Aangepast.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #2334

    Standaard

    553. Run for Cover (Nicholas Ray, 1955) :: 7.0

    Deze film heeft vrijwel geen enkele reputatie en dat is zeker niet zonder reden - het is nergens een meesterwerk namelijk. Dat is op zich opmerkelijk omdat het in hetzelfde jaar uitkwam als de meest bekende film van Nicholas Ray, 'Rebel Without a Cause'. De verschillen tussen die twee films zijn echter als dag en nacht en echt niet alleen dankzij het verschil in genre, maar vooral dankzij het verschil in betrokkenheid. Waar 'Rebel' namelijk in ieder frame Ray ademt dankzij een bijna pathologische persoonlijke betrokkenheid, daar is 'Run for Cover' toch vooral een ontzettend onpersoonlijke film voor Ray. En bij deze regisseur is dat al direct problematisch omdat Ray vrijwel altijd enkel goed was als hij een persoonlijke connectie had met een film en voor deze film heeft hij de scenarioschrijver zelfs nooit ontmoet - nooit een goed teken. Niet dat Ray overigens niet geprobeerd had om er een aantal van zijn idiosyncratische touches aan te geven, maar die werden uiteindelijk vrijwel allemaal door de studio tegengehouden - zoals vrijwel constant in zijn carriere. Dit tot grote woede van ster James Cagney, die zelfs tot in het einde van zijn leven in interviews zich volledig kwaad kon maken als hem naar deze film gevraagd werd omdat hij vond dat de studio de film op deze manier om zeep had geholpen. Hadden ze Ray zijn gang laten gaan, dan had het wellicht nog boven de middelmaat uitgestoken, maar nu is het enkel een 'programmer', aldus Cagney. Een 'programmer' is het inderdaad en het stijgt nergens boven de middelmaat uit, maar dat is ook niet altijd een slecht iets. Het was alleen wel een film met potentie, vooral in het Freudiaanse subplotje tussen Cagney en John Derek en de schaduw van HUAC die Ray als verklikker lang zou blijven achtervolgen, maar dit is nergens zo goed uitgewerkt als in bijvoorbeeld 'Johnny Guitar'. Ray had het altijd jammer gevonden dat hij Derek niet had kunnen bewegen tot een goede performance in 'Knock on Any Door' en hier wilde hij dat goedmaken, maar helaas zonder succes - hij kan zich niet staande houden tegenover Cagney en mist de gelaagdheid die vergelijkbare personages zoals Farley Granger in 'They Live By Night' of James Dean in 'Rebel Without a Cause' wel hebben. Het resultaat lijkt toch vooral op een variant van een van die psychologische Anthony Mann/James Stewart Westerns, maar dan zonder de klasse of complexiteit. Op zich mooi dat Olive ons in staat gesteld heeft om deze weinig geziene Ray op prima blu-ray te zien, maar het is nu maar hopen dat ze ooit nog eens de mogelijkheid zien om de film uit te brengen die zonder twijfel een van Ray's meesterwerken is: 'The Lusty Men'. Want die film wacht nog altijd op zijn eerste officiele release.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  10. #2335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Piranha 3DD



    Het eerste deel is waarschijnlijk een van m'n favoriete guilty pleasures. Velen vonden hem barslecht, maar voor mij was hij puur vermaak. Ik hoopte dan ook dat deze even leuk ging zijn. Dat was hij net niet.
    Deze bevat nog slechter acteerwerk, nog meer borsten, is nog belachelijker, maar (en dit is teleurstellend) bevat wel minder gore. Er zit nog steeds een pak meer gore in dan bij de gemiddelde horrorfilm, maar die van het eerste deel was veel indrukwekkender.
    Ook is hij gewoon veel te kort (film zelf duurt zo'n 70 minuten), dat willen ze goed maken met een overdreven lange blooper reel, maar je blijft toch nog wat op je honger zitten. Ik moet wel zeggen dat ik me weer prima heb vermaakt en heb me dan ook geen seconde verveeld! Maar de eerste is toch veruit "beter".

    6
    Als dit nou eens de cover van de blu-ray gaat worden...
    En misschien brengen ze wel een x-rated versie uit op blu-ray met meer gore??

  11. #2336

    Standaard

    Basic Instinct (1992) DVD

    Basic Instinct kun je benoemen als dé film van Paul Verhoeven, samen met Starship Troopers en Total Recall. Terwijl je ook andere films als Flesh + Blood, RoboCop en Showgirls niet mag onderschatten. Net als de Nederlandse producties Spetters en Zwartboek.

    Twintig jaar geleden maakte deze film al indruk als tiener op mij en was er veel te doen over de film. Maar nu 20 jaar later is de film nóg een stuk sterker en vol met (sexuele) spanning en suspence. En misschien werkt de film nu juist beter dan destijds en zie en ervaar je alles beter. Eigenlijk is dit de perfecte sexuele thriller (verhaal, acteerwerk, spanning, muziek). Dat er dan toch een paar foutjes in zitten: ach...

    Het dopje van het flesje Tobasco die Gus in de diner niet goed erop schroeft en op de tafel valt en hoorbaar blijft spinnen, zit een 15 tal seconden later in een ander shot ineens wél op het flesje. En ook het publiek in de raveclub is veel te oud en past niet bij de muziek, incl. het voorgeprogrammeerde 'gedans'.

    Buiten dit is het een superfilm die een opgepoetste blu-ray release verdient, incl. een veel sterkere 5.1 audiotrack (ik lees wisselende verhalen over de BD die te koop is) plus de extra's van deze 10th Anniversary dvd.

    9,4/10

  12. #2337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    En misschien brengen ze wel een x-rated versie uit op blu-ray met meer gore??
    Hopelijk wel. Maar bij het eerste deel hebben ze ook enkel de bioscoopversie uitgebracht, maarja dat kon ook niet anders, die zat al vol gore.

  13. #2338

    Standaard

    Snow white and the huntsman

    Geweldige avonturenfilm met een fanatasy twist! Gewoon kijken en de 2 uur voorbij laten vliegen Meer wil ik er niet over zeggen :P

    8/10

  14. #2339

    Thumbs up

    La Règle Du Jeu (The Rules Of The Game)
    Als geheel is La Grande Illusion misschien beter maar filmtechnisch gezien voert La Règle Du Jeu de absolute boventoon. De stijl van Renoir, met een veel bewegende camera en lange shots waarin overal in elk shot iets gebeurd (dus ook op de achtergrond), komt hier tot een climax. De hele film is op dat gebied genieten. Ook het verhaal, een keiharde kritiek op de upper class van het vooroorlogse Frankrijk (die volgens Renoir "rotten to its core" was), is goed en bevat heerlijke dialogen.

    De eigenlijke versie die Renoir uitbracht duur iets meer dan 90 minuten maar werd na een financiele en critische flop door Renoir opnieuw gemonteerd en terug gebracht tot 81 minuten. In 1959 werd het, met goedkeuring van Renoir, opnieuw gemonteerd met nieuw gevonden materiaal en werd het een versie van 106 minuten. Dat is de versie die we nu kennen en die een klassieker werd.
    Op de Criterion blu-ray staat een extra waarin de verschillen worden getoond tussen de originele 81 minuten en de 106 minuten, een erg interessant stuk. Het lijkt me geweldig om ook die versie eens te kunnen zien, maar dat zal wel hopen tegen beter weten zijn...

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #2340

    Standaard

    Gisteren Piranha 3DD gezien. Pff, slechtste film van het jaar. Verschrikkelijke acteurs, verschrikkelijke CGI en verschrikkelijk 'niet vermakelijk'. Het vorige deel was goed te pruimen maar dit slaagt werkelijk op niets. Ik was blij dat hij gedaan was.


  16. #2341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Sorry. Aangepast.
    Nu de quote van Wolverine nog....

  17. #2342

    Standaard

    The Tourist (Florian Henckel von Donnersmarck, 2010)
    Jammer dat een regisseur met zo'n mooie naam zulke lelijke films maakt.

  18. #2343

    Standaard

    Ik heb de eerste drie afleveringen van Arn Tempelriddaren bekeken. Smaakt naar meer, maar ik moet morgen weer fris en monter op de examens verschijnen, dus delen 4 t/m 6 zullen voor later op de week zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #2344

    Standaard



    The Leopard (Il Gattopardo) (1963)


    Medium: Blu-ray
    Uitgave: UK (Italiaans met Engelse ondertitels)

    Film: 8,0
    Beeld: 10
    Geluid: 7,0
    Extra's: 7,5

    Fraai verzorgde uitgave van het British Film Institute (BFI) met een werkelijk sublieme beeldkwaliteit en prachtige kleuren. Wel heel trage film die wat mij betreft ook een half uur korter had gekund. Duurt 3 uur en 5 minuten.
    Als extra zit er een boekje van 26 pagina's bij, in kleur, met essays, foto's en informatie over de film en de Blu-ray.

  20. #2345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    The Tourist (Florian Henckel von Donnersmarck, 2010)
    Jammer dat een regisseur met zo'n mooie naam zulke lelijke films maakt.
    Mee eens, ik kon mijn aandacht er totaal niet bijhouden en vooral met de sterrenstatus van deze film verwacht je meer..zelfs de trailer is beter.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #2346

    Standaard

    560. Novecento (Bernardo Bertolucci, 1976) :: 8.0

    De blu-ray recensies van zowel blu-ray.com als DVDBeaver waren ontzettend positief en normaal gesproken levert Olive ook uitstekend werk, maar dit lijkt werkelijk nergens naar. Letterlijk vanaf de allereerste minuut keken mijn vriend en ik elkaar verbijsterd aan: ‘wat is dit’? Ik had de film nooit eerder gezien en heb dus ook geen idee hoe het er uit hoort te zien, maar ik durf ieder esthetisch bot in mijn lichaam erom te verwedden dat het niet is zoals op deze Olive blu-ray. Ik bedoel, bepaalde esthetische keuzes zoals belichting en filmmateriaal kunnen iedere film er anders laten uitzien, maar film ziet er altijd uit als film en ‘1900’ ziet er nergens uit als film – noch als welke andere Storaro film die ik ooit gezien heb. Dit is echt Arrow blu-ray ‘Bird With a Crystle Plumage’ niveau. Grain is vrijwel nergens fatsoenlijk grain en al helemaal niet in de donkere scènes als het compleet digitale noise is en met het contrast is duidelijk iets misgegaan aangezien de helft van de film er uit ziet alsof het in een glas melk gevallen is. Er zat vrijwel geen shot in de vijf uur dat de film duurt dat esthetisch gezien prettig was om naar te kijken, het was grotendeels zelfs ronduit vervelend om aan te moeten zien. Het is dat ik de film nog nooit eerder gezien had, anders had ik het na een half uur afgezet. De film is nu net zo mooi als een Hollands landschap: vlak. Volgens mij heb ik nog nooit een blu-ray gezien met zo weinig diepgang of dynamiek en als je wilt weten hoe ‘1900’ er uit had gezien als het nu geschoten zou zijn op digitaal video – hier is je kans! Ik wil eigenlijk niets liever dan het eens zijn met iedereen, dus er begon even een vervelend stemmetje in mijn hoofd tegen me te zeggen dat ik misschien spoken aan het zien was en de blu-ray er wel echt prachtig en filmisch uitzag. Gelukkig bracht google me al snel op de reactie van Robert Harris die godzijdank de spijker op de kop slaat.


    De film zelf was moeilijk om over te oordelen, aangezien ik dankzij de afschuwelijke kwaliteit geen seconde echt in de film kon komen, maar volgens mij is het sowieso niet een film waar je ooit echt in kunt komen. Het is de definitie van het begrip ‘contradictio in terminis’: een openlijk communistische film van vijf (!) uur die expliciet gemaakt is voor de kapitalistische Amerikaanse markt; een film die tegelijkertijd zowel elegant als volstrekt smakeloos is; een film waarin je zou moeten kunnen verdwijnen maar die gevuld is met louter akelige personages die identificatie onmogelijk maken; een film die stilistisch en intellectueel opwindt, maar emotioneel volledig koud laat; een film die aan de ene kant een ogenschijnlijke terugkeer is naar een meer conventionele en realistische aanpak, maar tegelijkertijd net zo modernistisch en radicaal is als Bertolucci’s vroege werk. Bertolucci zelf zag deze film blijkbaar moeiteloos de harten stelen en ogen openen van de gemiddelde burger in het binnenland van Amerika, zo zei hij althans in interviews. Juist ja. Stuart Klawans heeft ooit een fascinerend boek geschreven, getiteld ‘Film Follies’; volgens mij wordt ‘1900’ daarin niet behandeld, maar het zou er moeiteloos in thuisgepast hebben, want alles aan deze film is waanzin. Maar dat is dan ook precies wat het zo fascinerend en praktisch onmogelijk maakt. Nu alleen nog een fatsoenlijke manier om het geheel te kunnen bekijken.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #2347

    Standaard

    Taxi Driver
    Fantastische film die ik, en ik zeg dit met veel schaamte, nog nooit had gezien! Robert De Niro in een sublieme rol!

    8/10

    Shame
    Michael Fassbender steelt hierbij de show. Confronterende film; waarbij je jezelf achteraf redelijk ongemakkelijk voelt.

    8/10

    Rope
    Leuke Hitchcock met een diepgang in Nietzsche en de ''Ubermensch''. Einde was jammergenoeg niet zo onvoorspelbaar; maar voor die tijd zeker fantastisch!

    8/10

    An American Werewolf in London
    Donkere Engelse komedie; je houdt ervan of niet! I loved it!

    8/10

    Het was lang geleden dat ik nog eens een 8 had gegeven aan een film. Heb een fantastische reeks achter de rug

  23. #2348

    Standaard



    Midnight In Paris (2011)


    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL

    Film: 8,0
    Beeld: 8,0
    Geluid: 8,0
    Extra's: geen

  24. #2349

    Standaard

    Piranha 3DD



    de eerste is toch veruit "beter".

    Ook net deze gezien, bar slechte film. Wel lekkere wijven, en veel bloot. Dat maakte het nog wat goed. Bevat nog slechter acteerwerk en minder gore. Jammer.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 07-06-2012 om 11:52

  25. #2350

    Standaard

    Ondanks jullie negatieve reacties zie ik wel 2 sterke punten om hem toch te gaan zien...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 94 van 237 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144194 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •