Pagina 164 van 237 EersteEerste ... 64114154160161162163164165166167168174214 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.076 tot 4.100 van 5903 worden weergegeven.
  1. #4076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mij gaat het eigenlijk om de man Cave, toch wel een held van me. Een heel boek hoef ik ook niet van hem te lezen. Ik hoop dat de man op Lowlands komt, anders moet ik toch aan een kaartje zien te komen voor het optreden in de HmH. Maar ik haat die kille bak....
    Ik heb ze een paar jaar terug nog eens in de HMH gezien, dat was op zich wel een leuke avond. Wel jammer dat Blixa weg is, en die designer zwerver zich steeds nadrukkelijker op de voorgrond presenteerd.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  2. #4077

    Standaard

    Argo (2012)

    Na Gone Baby Gone en The Town doet meneer Affleck het weer.
    Prachtige film met een goed verhaal, goed acteerwerk en de laatste 45 minuten vond ik echt retespannend.

    Superfilm !

    9/10

  3. #4078

    Standaard

    Wreck-it Ralph

    Een animatie film over een slecht game personage wat na zoveel jaar ook wel eens een held wil zijn.De referenties naar andere bestaande games is top gedaan

    Disney/Pixar laat met deze film zien dat ze de koning zijn op animatie gebied,want wat ziet het er allemaal strak uit zeg.

    Ben je net als ik opgegroeid met het 8-Bit tijdperk dan ga je dit top vinden.

    Voor de 3D liefhebber is het 3D effect ook goed gedaan.Gezien op 3D/2DBluray

    9/10
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-04-2013 om 07:14

  4. #4079

    Standaard

    Dexter - Season 6
    Dexter gaat de religieuze kant op in het zesde seizoen en gaat aan zich zelf twijfelen. Heeft hij het licht gezien en kan hij een potentiële moordenaar redden,geheel tegen Harry`s code in?
    Ik vind het nog steeds een toffe serie. Het verhaal gaat een richting op die we nog niet eerder hebben gezien en blijft zo interessant. Hall weet het karakter van Dexter geloofwaardig een nieuwe richting op te sturen.
    En met één van de beste cliffhangers ooit aan het einde van de serie blijft het verslavend en zal ik snel doorgaan met het zevende seizoen.

    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #4080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dexter - Season 6
    Dexter gaat de religieuze kant op in het zesde seizoen en gaat aan zich zelf twijfelen. Heeft hij het licht gezien en kan hij een potentiële moordenaar redden,geheel tegen Harry`s code in?
    Ik vind het nog steeds een toffe serie. Het verhaal gaat een richting op die we nog niet eerder hebben gezien en blijft zo interessant. Hall weet het karakter van Dexter geloofwaardig een nieuwe richting op te sturen.
    En met één van de beste cliffhangers ooit aan het einde van de serie blijft het verslavend en zal ik snel doorgaan met het zevende seizoen.

    8,0/10
    Ik vond seizoen 6 ook zeer te pruimen, ook door de aanwezigheid van Adama, pardon, ik bedoel Edward James Olmos. Die man heeft toch een geweldig charisma....
    Jammer dat seizoen 7 een enorme tegenvaller is, het slechtste seizoen tot nu toe. Er zijn altijd wel 'toevalligheden' die je moet slikken bij Dexter, maar seizoen 7 vond ik simpelweg ongeloofwaardig. Erg jammer, hopen maar dat seizoen 8 weer de goede kant op gaat.

  6. #4081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vond seizoen 6 ook zeer te pruimen, ook door de aanwezigheid van Adama, pardon, ik bedoel Edward James Olmos. Die man heeft toch een geweldig charisma....
    Jammer dat seizoen 7 een enorme tegenvaller is, het slechtste seizoen tot nu toe. Er zijn altijd wel 'toevalligheden' die je moet slikken bij Dexter, maar seizoen 7 vond ik simpelweg ongeloofwaardig. Erg jammer, hopen maar dat seizoen 8 weer de goede kant op gaat.
    Ja vond het dus ook goed te pruimen, terwijl ik er veel slechte dingen over had gehoord en gelezen. Tot nu toe vind (wel pas 2 afleveringen ) wel cool. Benieuwd naar de rest, morgen veder kijken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #4082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vond seizoen 6 ook zeer te pruimen, ook door de aanwezigheid van Adama, pardon, ik bedoel Edward James Olmos. Die man heeft toch een geweldig charisma....
    Jammer dat seizoen 7 een enorme tegenvaller is, het slechtste seizoen tot nu toe. Er zijn altijd wel 'toevalligheden' die je moet slikken bij Dexter, maar seizoen 7 vond ik simpelweg ongeloofwaardig. Erg jammer, hopen maar dat seizoen 8 weer de goede kant op gaat.
    Adama? Je bedoelt Castillo.
    Vond juist seizoen 6 samen met het vijfde seizoen, één van de zwakkere seizoenen uit de serie. Seizoen 7 was voor mij een aangename verbetering ten opzichte van de afgelopen twee seizoenen. Hopelijk kunnen ze er een leuk einde aan breiden in de zomer.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #4083

    Standaard

    To The Wonder
    De film was uitgelekt,heb de film wel op groot tv scherm gezien in HD.

    Deze terrence malick film is wel de meest negatief bekritiseerde film die hij heeft gemaakt volgens mij.
    Aan de ene kant snap ik dat en aan de andere kant ook weer niet.

    Het is namelijk echt een film,waar je of ingeintresseerd blijft of niet.
    Er wordt weinig in gesproken,het zijn vooral voice-overs die je hoort enz...

    De cinematografie is weer helemaal super.De acteerprestaties van Ben,Olga en Rachel zijn gewoon erg goed.

    Ben speelt iemand die relatie heeft met Olga,op een gegeven moment moet olga terug naar parijs omdat haar visa verlopen is,als ben met haar trouwt kan ze in amerika blijven,al vind haar dochter het daar niet zo fijn.olga gaat voor een tijd terug naar frankrijk,en ben ontmoet een oude jeugdvriendin in het ziekenhuis,ze trekken weer op met elkaar.
    olga komt terug en dan beginnen de moeilijkheden zich op te stappelen.

    De film is naar mijn mening schitterend.Het is Terrence's meest abstracte film,en heeft me geen moment verveeld.Simpelweg omdat de film me bleef intresseren.Javier Bardem speelt trouwens een dominee die z'n geloof in god begint te verliezen en vraagt zich af of die ooit een sein van leven van god zal zien.

    Veel dingen in de film moet jezelf intepreteren maar dat vind ik juist leuk.
    Ik deze film kreeg de kritiek dat het geen verhaal heeft,maar da's onzin.Want wat ik hierboven zojuist schreef is een verhaal.

    Je moet de film vooral zelf zien om te oordelen.Het is niet Terrence's beste film,maar ook zeker niet slecht.

    Voor nu een 3,5/5
    Ga de film zeker nog is zien.

  9. #4084

    Standaard

    De nieuwe van Wong Kar Wai is verbluffend en dat zeg ik als non-liefhebber van zijn Cinema.

  10. #4085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dexter - Season 6
    Dexter gaat de religieuze kant op in het zesde seizoen en gaat aan zich zelf twijfelen. Heeft hij het licht gezien en kan hij een potentiële moordenaar redden,geheel tegen Harry`s code in?
    Ik vind het nog steeds een toffe serie. Het verhaal gaat een richting op die we nog niet eerder hebben gezien en blijft zo interessant. Hall weet het karakter van Dexter geloofwaardig een nieuwe richting op te sturen.
    En met één van de beste cliffhangers ooit aan het einde van de serie blijft het verslavend en zal ik snel doorgaan met het zevende seizoen.

    8,0/10
    Ik ben na seizoen 4 afgehaakt. Had na het eind van dat seizoen het idee dat de schrijvers de weg van de minste weerstand namen en de serie aan geloofwaardigheid begon in te boeten.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  11. #4086

    Standaard

    The Italian Job (1969)
    Deze 44 jaar oude Britse komedie heeft de tand des tijds aardig doorstaan. Michael Caine is een carriere crimineel die als hij vrijgelaten wordt uit de gevangenis meteen een nieuwe klus in Italië van de grond probeert te krijgen. De laatste akte met een spectaculaire ontsnappingspoging in Turijn met 3 Mini Coopers heeft zijn klassieke status verdiend.


    Maar op die laatste akte na valt er weinig te beleven. De film bevat te wienig humor voor een komedie, te weinig actie voor een actiefilm en te weinig hippe meiden in een felgekleurde jurkjes voor een swinging sixties film. Michael Caine steelt de show, maar dit komt mede omdat het script de andere acteurs (waaronder Benny Hill) veel te weinig te doen geeft. De fotografie van Douglas Slocombe, die later de Indiana Jones trilogie zou filmen, is wel prachtig.

    5,8


    House of Cards (1990)
    Briljante, vierdelige Britse miniserie uit 1990 met Ian Richardson die op magistrale wijze een machtswellustige Chief Whip van de conservatieve partij speelt. Wanneer Margaret Thatcher aftreedt, ontstaat er een machtsvacuüm in de Tory Party. Als Francis Urquhart, de chief whip van de partij, van de nieuwe premier Collinridge de eerder beloofde ministriële positie niet krijgt, besluit hij alles op alles te zetten om Collinridge van de zetel te wippen om daar zelf plaats te kunnen nemen.

    Het is inmiddels als 23 jaar geleden dat House of Cards voor het eerst werd uitgezonden door de BBC. Het mag vanzelfsprekend zijn dat de serie er nu zeer gedateerd uit ziet, maar ondanks dat heeft het verhaal nog niks aan kracht ingeboet. De politieke spelletjes van onze volksvertegenwoordigers spreken al sinds de oudheid tot onze verbeelding. Het verhaal van House of Cards speelt zich misschien in de jaren 90 af, maar had zich net zo goed nu kan afspelen (en de Amerikaanse remake uit 2013 is een bewijs hiervan). Wijlen Ian Richardson is ijzersterk als Francis Urquhart, de afwisselend zeer charmante, dan weer bijzonder sinistere hoofdpersonage van de serie. Urquhart spreekt geregeld het publiek direct toe in sardonische monologen gespeeld naar de camera waarbij hij het publiek medeplichtig lijkt te maken aan zijn daden. Het is een meesterlijke vondst van regisseur Paul Seed en scriptschrijver Andrew Davies.

    House of Cards kreeg 2 vervolgen; To Play The King (1993) en The Final Cut (1995). Alle 3 de series zijn recentelijk in HD geremasterd en op Blu ray uitgebracht. Deze serie gaat zeker een plaats in mijn verzameling krijgen.

    9,0
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  12. #4087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Touch of Evil (1958) - Theatrical release (1.37:1)

    Voor de derde keer gezien en hij wordt echt steeds beter. De theatrical release is de kortste versie en ook de meest rechtlijnige (minder cross-cutting). Eigenlijk beviel deze versie me heel goed. Deze versie blijkt ook het makkelijkste te volgen. Nog steeds vindt ik het karakter "The Night Man" hemeltergend slecht. Eeuwig zonde dat dit stuk mislukte comic relieve in de film zit. Onbegrijpelijk hoe deze man het begrip overacting een nieuwe dimensie geeft, alsof hij uit een andere film deze donkere Noir is binnen gewandeld.

    Nogmaals: prachtset van MoC. Erg interessant om verschillende versies van een film te bekijken....in verschillende aspect ratio's en audiocommentaren! Toch zal het nooit een echt favoriete Noir van me worden. Hij "klikt" net niet genoeg zoals andere Noirs dat wel bij me doen.

    8,5
    Ik heb de film van MoC wel liggen, maar nog niet bekeken. Dat wil ik dit weekend gaan doen. Welke versie moet ik als eerste kijken?

  13. #4088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik heb de film van MoC wel liggen, maar nog niet bekeken. Dat wil ik dit weekend gaan doen. Welke versie moet ik als eerste kijken?
    Ik zou beginnen met de reconstruction version (1.37:1). Dit is versie zoals Welles deze voor ogen had. Ook met 1.37:1 komen de composities mooier uit vindt ik.

  14. #4089

    Standaard

    Evil Dead (2013)

    De zoveelste remake van een horrorklassieker.....maar fuck....wat voor een! De juiste toon werd direct gezet en mn glimlach vervormde zich tot een breedlachende grimas die gedurende de gehele speelduur niet meer verdween. Man man man, wat heb ik zitten genieten. De slapstick is grotendeels verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor smerige wonden en brute actie waardoor deze remake prima naast het origineel kan bestaan...een slimme zet.

    Bij veel horrors worden personen net niet geraakt, bij deze wel net wel! Dat levert de ene na de andere gore verwonding op. Tja....wat kan ik er verder over zeggen...ga dit zien. Tenslotte nog even een boute uitspraak: beter dan het origineel! Zo....dat is gezegd. Ik kan niet wachten op de blu ray. Perfectie wat mij betreft want het doet wat het moet doen: 90 minuten knallen.

    10

  15. #4090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Evil Dead (2013)

    De zoveelste remake van een horrorklassieker.....maar fuck....wat voor een! De juiste toon werd direct gezet en mn glimlach vervormde zich tot een breedlachende grimas die gedurende de gehele speelduur niet meer verdween. Man man man, wat heb ik zitten genieten. De slapstick is grotendeels verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor smerige wonden en brute actie waardoor deze remake prima naast het origineel kan bestaan...een slimme zet.

    Bij veel horrors worden personen net niet geraakt, bij deze wel net wel! Dat levert de ene na de andere gore verwonding op. Tja....wat kan ik er verder over zeggen...ga dit zien. Tenslotte nog even een boute uitspraak: beter dan het origineel! Zo....dat is gezegd. Ik kan niet wachten op de blu ray. Perfectie wat mij betreft want het doet wat het moet doen: 90 minuten knallen.

    10
    Aaaarghhh.........wat wil ik deze graag zien.............

  16. #4091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Evil Dead (2013)

    De zoveelste remake van een horrorklassieker.....maar fuck....wat voor een! De juiste toon werd direct gezet en mn glimlach vervormde zich tot een breedlachende grimas die gedurende de gehele speelduur niet meer verdween. Man man man, wat heb ik zitten genieten. De slapstick is grotendeels verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor smerige wonden en brute actie waardoor deze remake prima naast het origineel kan bestaan...een slimme zet.

    Bij veel horrors worden personen net niet geraakt, bij deze wel net wel! Dat levert de ene na de andere gore verwonding op. Tja....wat kan ik er verder over zeggen...ga dit zien. Tenslotte nog even een boute uitspraak: beter dan het origineel! Zo....dat is gezegd. Ik kan niet wachten op de blu ray. Perfectie wat mij betreft want het doet wat het moet doen: 90 minuten knallen.

    10
    Klinkt goed,kijk uit naar de Bluray.

  17. #4092

    Standaard

    Meepakken in de bios met allemaal gillende en achter jasjes wegduikende mensen is anders ook een aanrader!

  18. #4093

    Standaard

    Eerst het geheugen maar eens opfrissen en het origineel weer bekijken denk ik...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #4094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Meepakken in de bios met allemaal gillende en achter jasjes wegduikende mensen is anders ook een aanrader!
    Draait in de bioscoop de 'rated' versie ? Of heb je de 'unrated' gezien ?

  20. #4095

    Standaard

    Kan mij niet voorstellen dat Imagine ons de rated versie voorschotelt. Geweldige films overigens!!

  21. #4096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Ash Bekijk bericht
    Kan mij niet voorstellen dat Imagine ons de rated versie voorschotelt. Geweldige films overigens!!
    Ik had ergens gelezen dat de 'unrated' versie bewaard zou worden voor de dvd/bluray release.

  22. #4097

  23. #4098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Draait in de bioscoop de 'rated' versie ? Of heb je de 'unrated' gezien ?
    Deze versie was in ieder geval heel erg goor....dus ik neem aan de unrated versie.

    Maniac (2012)

    Deze remake van de jaren '80 sickie van William Lustig waar Joe Spinell de psycho speelde, bewandeld een iets ander pad wat deze film een eigen smoel geeft. De Maniac wordt ditmaal door Elijah Wood gespeeld, een niet voor de hand liggende keuze. Want eerlijk gezegd....het pokdalige gezicht en het imposante postuur van Joe Spinell jaagt toch meer angst aan dan het ielige en jongensachtige voorkomen van Elijah. Wellicht verklaard dat de keuze om de psycho volledig via een POV-camera standpunt te laten zien. M.a.w. we zien de Maniac alleen in spiegels en andere acteurs praten tegen de camera wat de kijker tot hoofdpersoon maakt.

    Deze remake is een broeierige en langzame film geworden met een naargeestig sfeertje. Sommige scenes deden me denken aan "Drive", als de gestoorde stalker door de nachtelijke stad rijd. Ook de jaren '80 muziek heeft overeenkomsten met "Drive", in positieve zin. Het gelukkig geen 1 op 1 remake geworden en beide versies kunnen wat mij betreft prima naast elkaar bestaan. Klein minpuntje is de psychologie voor dummies dat wordt toegepast.

    Geen baanbrekende film maar zeker geslaagd. Smerig en broeierig en Elijah bleek niet eens zo'n slechte keuze....ook al is het soms moeilijk indenken dat vrouwen gillend wegrennen voor deze Hobbit met de grote kinderogen. Het origineel is echter net wat smeriger en naargeestiger. Het camerawerk vond ik zeer geslaagd en verdiend een extra pluim.

    7,8

    The Evil Dead (1981)

    Na de beestachtige remake, toch weer even het origineel opgezet. Het origineel heb ik altijd een vermakelijk filmpje gevonden maar eigenlijk nooit meer dan dat. Ook nu heb ik me weer prima vermaakt maar een meesterwerk zie ik er nu weer niet in. Ik heb de film ook nooit in mn jeugd gezien dus sentimentele waarde hecht ik er niet aan. Bewonderenswaardig is dat men, ondanks het kleine budget, er toch een prima film van heeft weten te maken. Helaas vond ik, ondanks het kleine budget, de grime wederom vrij ondermaats. De demonen leken soms wel op clowns waarvan de make-up was doorgelopen na een flink avondje stappen. De film heeft zeer zeker zn charme maar drukt bij mij toch niet de juiste knoppen in.

    Andere horrorclassics (Halloween, Dawn of the Dead, The Exorcist) doen mij veel meer dan The Evil Dead. Dus ik blijf erbij, de remake vermorzeld wat mij betreft het origineel. Ik durf nu wel te beweren dat dit de meest geslaagde remake is uit het rijtje van horror-remakes.

    7,2
    Laatst aangepast door Melzz : 17-04-2013 om 10:34

  24. #4099

    Standaard

    Oudje: cyfer 8


    Rich man, poor man


    Peter Strauss Nick Nolte 1976/77


    Moest er even in komen 30min. maar nog steeds ok die serie zeker voor die tijd.
    Goede cast.
    Het vijvertje achter het huis waar de vader roeit daar ging ik in 1984 doorheen met het Universal toeristen treintje Jaws deed dan een aanval grappig om te herkennen.
    Even wachten tot Wehkamp weer met een kortingbon komt dan schaf ik serie 2 nog aan
    Dat ze die William Smith nooit voor de bad guy rol in een James Bond film genomen hebben...
    Die man kan echt als beste een slechterik spelen hij was zeker te bekend in die tijd.


    Smith als Falconetti:
    heeft zelfs een website
    http://www.williamsmith.us/



    http://www.imdb.com/title/tt0074048/?ref_=sr_1

  25. #4100

    Standaard

    Gangster Squad
    Acteurs die gangstertje willen spelen voor veel geld.
    Ik kan nu al zeggen "In de schaduw van de godfather serie mogen ze niet staan"
    Daar is deze film veeeeeeeeeels te zwak voor.

    Heel stom dun verhaaltje.Penn speelt een gangsterbaas met een plakneus.Hij speelt het lomp en lachwekkend op momenten.De actie is op momenten hard en best dom.

    Ryan doet wat ie altijd doet,dom voor zich uitstaren,da's nog geen acteren toch?
    Ik weet even niet zo gauw hoe die actrice heet die ook een grote rol heeft,maar die speelde nog het best.

    1/5

    Following
    Following herkeken.Visueel gezien is het saai.Het verhaal best boeiend,maar de eindconclusie vrij slap voor een nolan film.Nolans zwakste film eigenlijk.Vind Insomnia zelfs beter.

    2,5/5

Pagina 164 van 237 EersteEerste ... 64114154160161162163164165166167168174214 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •