Pagina 173 van 237 EersteEerste ... 73123163169170171172173174175176177183223 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.301 tot 4.325 van 5903 worden weergegeven.
  1. #4301

    Standaard

    Ik heb van het weekend Deadfall gekeken. imdb 6,2/10 Ik vond het een zeer goede film welke een verrassend verloop heeft alleen het einde vind ik een beetje abrubt maar voor een avondje bankhangen zeker een aanrader!

  2. #4302

    Standaard

    Gisteren en vandaag gekeken:

    Der Blaue Engel
    Op de Masters of Cinema blu-ray/dvd uitgave staan twee versies van de film die van Marlene Dietrich een ster maakte: de originele Duits-talige en de Engels-talige versie.
    Gisteren heb ik de Duitse versie gekeken en vandaag de Engelse. Ik vond de Duitse versie beter, al zijn de verschillen miniem. Het zit in de kleine montage momentjes en in de karakter ontwikkeling die in de Duitse versie nét iets beter lijkt. In de Engels-talige lijkt het, ook al is het verschil in speelduur maar drie minuten, iets te gehaast ten opzichte van de Duits-talige versie.
    De film zelf is beide keren onverminderd ijzersterk. Emil Jannings is één van de beste acteurs uit het tijdperk van de stomme film maar ook hij kan niet verkomen dat de show wordt gestolen door Marlene Dietrich. Een aantrekkingskracht op zowel de kijkers als de overige personages uit de film die ongekend is. Je blijft naar haar kijken, iedere scene opnieuw hoop je dat ze voorbij komt.
    Niet raar dus dat deze film van Von Sternberg van haar een wereldster maakte en het begin was van een vruchtbare samenwerking tussen de twee iconen.

    Duitstalige versie: 8,5/10
    Engelstalige versie: 7,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4303

    Standaard

    Looper
    Rian Johnson`s meest recente film werd in de markt gezet als een tijdreis film. Hoewel dat een groot deel is van de film, is het eigenlijk meer het droevige verhaal van een man die er alles voor over heeft om bij zijn vrouw te kunnen zijn en het leven dat ie heeft te behouden. Een mooi verhaal dat op momenten meeslepend is.
    In mijn beleving is het tijdreis gegeven slechts iets om de film mee op te leuken, net als het actie geweld. Wat trouwens niet wilt zeggen dat dat niet goed is. Vond het hele Looper gebeuren leuk gevonden en goed uitgewerkt.
    Gordon-Levitt laat opnieuw zien een film zonder probleem te kunnen dragen en Willis zet een sterke rol neer.
    Het einde van de film laat ruimte voor discussie, iets dat ik altijd wel kan waarderen.
    Johnson maakt weer een sterke, originele film die meerdere kijkbeurten zal rechtvaardigen.

    8,2/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4304

    Standaard

    Sherlock Holmes: Game of Shadows

    Gisteren gekeken. Nu houd ik op zijn tijd wel van een popcornfilm maar dit was toch wel een gevalletje jammer. Op zich begint de film lekker vlot en actiegericht maar al snel wordt duidelijk dat het vooral gaat om een aaneenschakeling van actiescenes waar je zelf maar wat diepgang en achterliggend verhaal bij moet bedenken. En dan al die overbodige slow mo's. Nee, Sherlock Holmes als superheld is geen succes. Doe me dan maar de BBC series, minder actie maar des te meer diepgang.
    Ik heb overigens wel genoten van Stephen Fry.
    Laatst aangepast door linke_loetje : 18-07-2013 om 13:46

  5. #4305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Denk niet dat Verhoeven hierop zal ingaan, beetje jammer dit. Dus zijn vorige berichten kan je dan ook scharen onder de noemer "ik roep maar wat"
    Sinds wanneer mag ik geen vragen meer stellen?

  6. #4306

    Standaard

    Lost - seizoen 1

    Misschien wel het beste eerste seizoen van een TV serie ooit. Dit is de 2e kijkbeurt maar de serie blijft schitterend.

    9.5/10

    Op naar seizoen 2..................

  7. #4307

    Standaard

    Ben helemaal verslaafd geraakt aan Silent Witness.
    ben nu bij seizoen 12....
    Ik heb ze alle 15 in mijn collective
    .silent-witness-seizoen-12-dutch-r2-front-cover-60838.jpg

  8. #4308

    Standaard

    Death Note (2006 – 2007)

    De pientere middelbare scholier Light Yagami vind op een dag een mysterieus zwart notitieboekje genaamd Death Note. Het boekje beweert dat wanneer je de naam van een betreffende persoon hierin schrijft, die persoon zal komen te sterven. Al gauw merkt Light dat het boekje menens is en wil met de Death Note een betere wereld creëren door criminelen te vermoorden. Light krijgt de naam Kira door het publiek toegedicht vanwege de moorden waarop de politie, met behulp van de beste detective ter wereld genaamd “L”, jacht maakt op de beruchte Kira en proberen zijn ware identiteit te achterhalen.

    Manga
    De populaire Death Note serie werd in 2003 voor het eerst uitgebracht als een manga, stripboeken uit Japan die gekenmerkt wordt door een eigen stijl. Death Note werd positief ontvangen door critici als fans van het medium getuigen de miljoenen exemplaren die verkocht werden. Vanwege het succes volgde al rap het idee om Death Note in andere vormen aan te bieden. Zodoende volgde in 2006 een gelijknamige animatieserie en een drietal life action films gespreid gedurende 2006 en 2008. Omdat de serie in de Verenigde Staten geliefd is wordt er zelfs gedacht aan een Amerikaanse life action film. Warner heeft de rechten op Death Note en niemand minder dan Shane Black (onder andere verantwoordelijk voor de jongste Iron Man-film) werkt aan de film.



    Light Yagami
    De anime serie Death Note telt 37 afleveringen en bevat een intrigerende plot; hoe gaat iemand met een macht om die je in staat stelt om vrij eenvoudig en anoniem te moorden. Het is knap van de makers van de serie hoe de ontwikkeling van de hoofdpersoon, Light Yagami, gedurende deze tijdsspanne tot stand komt en veranderd van wereldverbeteraar tot God himself. Hiervoor wordt de tijdgenomen en wordt de spanning in een ruime meerderheid van de aflevering goed vastgehouden door de vele twists en turns. Met name het kat en muis spel tussen Light en L is boeiend om te volgen waarin zij elkaar steeds proberen af te troeven en de ander een stap voor te zijn. Ook de secundaire personages zijn interessant en leuk om te volgen; van de appel etende Shinigami Ryuk tot aan de klungelige agent Matsuda, die de serie enigszins luchtig houden en voor de komische momenten zorgen. Verder ziet Death Note er uiterst fraai uit, met oog voor details, die ondersteund wordt door een prima soundtrack.

    Death Note: Interessante, bovennatuurlijke serie met boeiende personages en intrigerende plot.

    P.S.
    Light Yagami’s achternaam achterstevoren ?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #4309

    Standaard

    Pacific Rim (Guillermo del Toro, 2013)
    Eindelijk weer eens een lekkere zomer blockbuster, de film lijkt met veel plezier gemaakt en kijkt lekker weg. Ze hadden alleen wel een deel van het budget voor de special effects mogen gebruiken om iets betere acteurs in te huren. Met name Charlie Hunnam is niet al te best en jammer dat ze hem de voice-over laten inspreken, ze hadden na Sons of Anarchy toch wel beter moeten weten. Zag net op IMDB dat hij helaas ook alweer aan een nieuw project van Del Toro is verbonden... Ron Perlman heeft wel een erg leuke bijrol. Maar overall een lekker actiespektakel met prachtige settings/ special effects. 7.6

    I padroni della città (Fernando Di Leo, 1976)
    Geen heel hoogstaande, maar wel onderhoudende film van Fernando Di Leo. Simpel verhaaltje, maar wel enkele leuke actiescènes, met name de slotscènes in een verlaten slachthuis. Heb de film helaas enkel in de Mafia Kingpin Collection van Pop Flix. Dit is eigenlijk de enige manier om voor een fijne prijs aan deze films te komen, maar de kwaliteit is wel erg belabberd. ​7.0

  10. #4310
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Marcel, die I padroni della città zit ook in de Fernando Di Leo Collection op BD, momenteel iets van 25$ bij amazon.com

    Tja de prijs van die Popflix boxen is héél moeilijk te kloppen maar zoals verwacht is de kwaliteit er dan ook wel naar, rechtstreeks van VHS band op een DVD gepropt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #4311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Marcel, die I padroni della città zit ook in de Fernando Di Leo Collection op BD, momenteel iets van 25$ bij amazon.com

    Tja de prijs van die Popflix boxen is héél moeilijk te kloppen maar zoals verwacht is de kwaliteit er dan ook wel naar, rechtstreeks van VHS band op een DVD gepropt
    Ik heb die box wel op DVD van Raro Video, maar daar zit deze film toch niet in? Als ik zo op Amazon kijk zitten dezelfde films in de blu-ray box als op de DVD. Of vergis ik me nou?

    Heb ook deels voor de POP Flix box gekozen omdat daar nog een aantal films in zaten die ik graag wou zien (The Master Touch en Violent Naples), met name die laatste is ook bijna niet meer verkrijgbaar of extreem duur. Of ik zoek niet goed natuurlijk, zou ook zo maar kunnen.

  12. #4312
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Marcel, ja in de DVD box van Raro Video zit deze Rulers of the City. Inhoud is inderdaad dezelfde als in de blu-ray box set. Zie trouwens dat Raro Video eind juli een tweede volume uitbrengt van Fernando Di Leo.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #4313

    Standaard

    Maar dit is Mister Scarface, of heeft de film meerdere titels?

  14. #4314

    Standaard

    A Time To Love And A Time To Die
    Typisch Sirkiaans melodrama, dit maal tegen de achtergrond van de Tweede Wereldoorlog. Een Duitse soldaat gaat met verlof en gaat, eenmaal thuis aangekomen, op zoek naar z`n achtergebleven familieleden. Tijdens die zoektocht ontmoet hij Elisabeth Kruse. De twee worden verliefd en in bange tijden ontstaat er toch wat moois.
    Door de grote sets en mooie aankleding krijgt de film een authentiek gevoel. Dat is dan ook de kracht van het geheel want het verhaal opzich is redelijk voorspelbaar. Maar daarom niet minder genietbaar, al moet je wel tegen het dik aangezette drama (en soms klefheid) kunnen.
    Voor dvd ziet het er goed uit maar wat ben ik blij dat deze film in het najaar op blu-ray uitkomt bij Masters of Cinema. Dan kunnen we er pas echt van genieten, zijn we verlost van die gladde gezichten en krijgen we (hopelijk) meer detail in de transfer. Dat zal de kijkervaring alleen maar ten goede komen. Ik kan dan ook alvast niet wachten tot het zover is.

    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #4315

    Standaard

    ..
    Laatst aangepast door Melzz : 21-07-2013 om 15:25

  16. #4316
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Maar dit is Mister Scarface, of heeft de film meerdere titels?
    Ja, heeft inderdaad meerdere titels, ook bekend als Rulers of the City dus.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #4317

    Standaard

    Blue Valentine (2010) Blu-ray

    Ryan Gosling en Michelle Williams zijn een jong koppel uit de arbeidersklasse. Jong, verliefd en getrouwd en ook een dochtertje, maar binnen 10 jaar lijkt de koek op, al ziet Ryan's personage (zwerversuiterlijk, geen opleiding, maar ook de eeuwige romanticus) dat totaal anders. Middels vele flashbacks leren we dit jonge stel kennen en mede door de geweldig ingetogen soundtrack van de New Yorkse indie-band én de geweldige rol van Michelle Williams, pakt deze film je van de eerste minuut beet, en laat je de eerste paar dagen ook niet meer los. Een wow-film en een geweldige ruildeal met Spring Breakers.

    8,6/10

    El Espinazo del Diablo (2001)

    The Devil's Backbone, onder deze titel is deze film bij het grotere publiek bekend, van regisseur Guillermo del Toro. Wederom een schitterende Spaanstalige fantasy/horror die dichter tegen El Orfanato (weeshuis) aanleunt, dan tegen Pan's Labyrinth.

    7,8/10

    Extremely Loud & Incredibly Close (2011) Blu-ray

    Erg mooie, lieve, vlotte en sympathieke film over een 11-jarige jongen met Asperger, die tijdens de aanslagen op de Twin Towers van 11 september 2001 zijn vader verliest. Samen met zijn vader deden ze altijd speurtochten door Central Park en New York. Dat was ineens over en de jongen komt is zelfs een jaar lang niet in de kamer en de walk-in closet van zijn vader geweest, die zijn moeder ook onaangeraakt intact heeft gelaten. Als Oskar Schell op een dag toch besluit in de kast te kijken en de fotocamera ontdekt die zijn vader van zijn vader heeft gekregen, valt er een blauwe vaas kapot op de grond en vind Oskar een kleine envelop met een sleutel erin, en de naam Black op de envelop geschreven. Dit is het startsignaal om een nieuwe speurtocht te beginnen: het zoeken naar alle New Yorkers die Black heten en zo te achterhalen waar de sleutel op past.

    Met 9/11 op de achtergrond, krijgen wij daar als kijker dit mee als een soort bijverschijnsel, aangezien wij het verhaal vanuit Oskar beleven, die te jong is om de impact van deze terreurdaad te vatten. En dat is toch erg slim geschreven en een makkelijke valkuil om alles tóch sentimenteel te laten worden, wat het dus nooit echt wordt. Volgens de recensie op deze site bij de BD, hadden juist ook de Amerikanen klachten over de valse sentimenten in deze film over 9/11. Daar ben ik het niet mee eens en de film is ook terecht genomineerd voor de Oscar voor beste film. En persoonlijk steekt deze ver boven de andere nominaties uit van vorig jaar. Een film om te koesteren.

    8,8/10

    En tussen deze films heb ik ook de nieuwste film van Brian DePalma gezien: Passion.
    Dit is een letterlijke remake van de 2010 film Crime d'Amour (Kirsten Scott Thomas en Ludivine "Swimmingpool" Sagnier), dit keer met Rachel McAdams en Noomi Rapace (hoe spreek je dat uit?) in de hoofdrol. Een film die je als absoluut overbodig mag beschouwen, aangezien hij letterlijk op alle punt door het Franse origineel overtroffen wordt. Rachel McAdams mag dan wel een leuke mooie actrice zijn, maar als de film zo matig is zonder enige spanning of eigen inbreng....

    4/10

  18. #4318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Blue Valentine (2010) Blu-ray

    Ryan Gosling en Michelle Williams zijn een jong koppel uit de arbeidersklasse. Jong, verliefd en getrouwd en ook een dochtertje, maar binnen 10 jaar lijkt de koek op, al ziet Ryan's personage (zwerversuiterlijk, geen opleiding, maar ook de eeuwige romanticus) dat totaal anders. Middels vele flashbacks leren we dit jonge stel kennen en mede door de geweldig ingetogen soundtrack van de New Yorkse indie-band én de geweldige rol van Michelle Williams, pakt deze film je van de eerste minuut beet, en laat je de eerste paar dagen ook niet meer los. Een wow-film en een geweldige ruildeal met Spring Breakers.

    8,6/10
    Indd een film die wel effe blijft hangen. De film voelt erg geweldig rauw en realistisch aan, mede dankzij de twee hoofdrolspelers.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #4319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ja, heeft inderdaad meerdere titels, ook bekend als Rulers of the City dus.
    Haha... dan heb ik hem per ongeluk twee keer en heb ik de slechte versie gekeken... Nou ja over een tijdje dan nog maar een keer.

  20. #4320

    Standaard

    Gisteren en vandaag gekeken:

    Hadaka no shima (The Naked Island)
    Kaneto Shindô maakt bijna een silent movie over een gezin dat op een eiland bij Japan woont en nog erg primitief woont. Doordat er 90 minuten lang bijna niets wordt gezegd wordt en het tempo erg laag ligt heeft de film een hypnotiserende werking. De mooie beelden van de natuur en de muzikale omlijsting versterken dat gevoel nog eens extra.
    Een aparte film waar je voor in de stemming moet zijn maar als je het over je heen laat komen is het een heel speciale ervaring.

    8,0/10

    The Haircut
    Deze short met John Cassavetes in de hoofdrol, een studenten film van Tamar Simon Hoffs, is te vinden op de bonus dvd bij de gelimiteerde 3disc BFI uitgave van Cassavetes` The Killing Of A Chinese Bookie.
    Cassavetes speelt een man die een kapsalon binnen komt en eigenlijk maar weinig tijd heeft. Toch weet het personeel hem ervan te overtuigen zich in de watten te laten leggen. Voor hij het weet heeft een knipbeurt, een scheerbeurt en zelfs een pedicure gehad.
    Het klinkt misschien heel duf maar ik vond `m erg grappig. De 22 minuten die dit werk duurt worden ten volste benut en Simon Hoffs maakt er een bijna surrealistisch geheel van waarin veel humor zit.

    7,0/10

    Dèmoni (Demons)
    Geproduceerd door Dario Argento, geregisseerd door Lamberto Brava (zoon van). Alles wat je er over vertelt is eigenlijk al teveel en haalt wat van het kijkplezier weg. Het is in ieder geval een ontzettend over the top horror die natuurlijk wel erg voorspelbaar is.
    Leuk voor een avondje (letterlijk) hersenloos vermaak.
    De blu-ray uitgave van Arrow kun je trouwens beter links laten liggen. Het is niet vaak dat ik zo`n slechte transfer op blu-ray heb gezien. Je wordt compleet dood gegooid met DNR en dus bevat het beeld geen spatje grain en ontzettend weinig detail.
    Je moet de film al wel heeeeeeel graag willen zien wil je deze aanschaffen, anders zou ik gewoon wachten tot er ergens een betere uitgave beschikbaar komt...

    6,8/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #4321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gisteren en vandaag gekeken:

    Dèmoni (Demons)
    Geproduceerd door Dario Argento, geregisseerd door Lamberto Brava (zoon van). Alles wat je er over vertelt is eigenlijk al teveel en haalt wat van het kijkplezier weg. Het is in ieder geval een ontzettend over the top horror die natuurlijk wel erg voorspelbaar is.
    Leuk voor een avondje (letterlijk) hersenloos vermaak.
    De blu-ray uitgave van Arrow kun je trouwens beter links laten liggen. Het is niet vaak dat ik zo`n slechte transfer op blu-ray heb gezien. Je wordt compleet dood gegooid met DNR en dus bevat het beeld geen spatje grain en ontzettend weinig detail.
    Je moet de film al wel heeeeeeel graag willen zien wil je deze aanschaffen, anders zou ik gewoon wachten tot er ergens een betere uitgave beschikbaar komt...

    6,8/10
    Ik had daar geen last van.
    De blu ray krijgt ook goeie reviews...staan je instellingen wel goed? Toffe film! Toffe soundtrack!
    http://www.dvdbeaver.com/film4/blu-r...ns_blu-ray.htm
    http://www.blu-ray.com/movies/Demons-Blu-ray/32488/


  22. #4322

    Standaard

    Hable Con Ella (2002) Pedro Almodóvar

    Mijn tweede Almodóvar in een korte tijd. Eerder deze maand Volver (met Penélope Cruz) op blu-ray gezien, en gisteren deze film dus. En deze erg mooie film over 2 mannen die hun grote liefde in een coma hebben en er beiden anders mee omgaan en bevriend raken, is een klein kunstwerk te noemen. De mooie sfeervolle klassieke muziek zuigt je vanaf het begin de film in en vertelt op zijn eigen manier de sfeer, het gevoel van de film, zonder dat dit overheersend wordt. Waarbij Terrence Malick met To The Wonder naar mijn mening de film iets teveel over wil laten aan beelden en muziek en minder aan dialoog, is alles bij Hable Con Ella prima in balans, al gaat Almodóvar natuurlijk wel anders te werk.

    Javier Cámara had in meesterwerk Lucía Y El Sexo een kleine en ingetogen rol als Pepe (de uitgever van schrijver Lorenzo), maar in deze film speelt hij werkelijk een schitterende hoofdrol als Benigno Martín, een jonge man die niet helemaal 100% is, maar in een verpleeghuis een van de hoofdverzorgers is van Alicia, waar hij heimelijk op verliefd was geworden vóór deze balletdanseres door een auto-ongeluk in een coma is geraakt.

    Na Julio Medem als regisseur, heb ik nu dus Almodóvar in mijn armen gesloten. En mijn lijst van Spaanse (top)films die ik nog wil gaan bekijken, groeit bijna met de dag. Elke keer ontdek ik wel een nieuwe actrice of acteur waar ik meer van wil zien.

    8,2/10

  23. #4323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Ash Bekijk bericht
    Ik had daar geen last van.
    De blu ray krijgt ook goeie reviews...staan je instellingen wel goed? Toffe film! Toffe soundtrack!
    http://www.dvdbeaver.com/film4/blu-r...ns_blu-ray.htm
    http://www.blu-ray.com/movies/Demons-Blu-ray/32488/
    Ook hier een positieve review:

    http://twitchfilm.com/2012/05/blu-ra...steelbook.html

    ik heb de films zelf nog niet gezien. Maar door de positieve reviews heb ik de steelbook gekocht. Vreemd dat ik nergens iets over dnr lees. Dit zegt Twitchfilms:

    The video looks fantastic. While I was initially taken aback by the lack of color saturation I was used to seeing with the contrast boosted DVD presentations, it dawned on me that this color palette was probably more accurate.

    Dat stemt me wel gerust....

  24. #4324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ook hier een positieve review:

    http://twitchfilm.com/2012/05/blu-ra...steelbook.html

    ik heb de films zelf nog niet gezien. Maar door de positieve reviews heb ik de steelbook gekocht. Vreemd dat ik nergens iets over dnr lees. Dit zegt Twitchfilms:

    The video looks fantastic. While I was initially taken aback by the lack of color saturation I was used to seeing with the contrast boosted DVD presentations, it dawned on me that this color palette was probably more accurate.

    Dat stemt me wel gerust....
    Probably more accurate.. tja misschien, maar ik vond het toch niet uit zien.
    Zag er ongeveer net zo uit als de UK uitgave van Don`t Look Now...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #4325

    Standaard

    Ik zal als ik jouw was toch even proberen met je instellingen, deze heeft het ook niet over dnr....
    http://reviewpit.blogspot.nl/2012/05...2-limited.html
    Laatst aangepast door Evil Ash : 26-07-2013 om 20:36

Pagina 173 van 237 EersteEerste ... 73123163169170171172173174175176177183223 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •