Pagina 176 van 237 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180186226 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.376 tot 4.400 van 5901 worden weergegeven.
  1. #4376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik vind Star Trek altijd wel leuk,maar ben nooit echt een groot liefhebber er van geweest.
    Wat Abrams met Star Trek gedaan heeft is gewoon te gek,Zoals je zegt weet hij fans en nieuwkomers te verassen.

    Into Darknes nog niet gezien,maar de 11 September is de Bluray van mij.

    Super 8 van Abrams kan ik je ook aan raden,deze heeft een lekkere jaren 70 look.
    In mijn ogen is Abrams een 2de Spielberg,en dat bedoel ik dan ook positief.
    Super 8 was ook echt een hommage aan Spielberg. Dat droop er gewoon vanaf. Zelf vond ik Super 8 goed, tot het monster erbij kwam. Maar dat had ik met Cloverfield ook toen het in zn geheel in beeld kwam. Vanaf dan is het in beide films net iets teveel, want het mysterie is dan ineens weg.

    Overigens: voor je de BR gaat kijken: waarschuw de buren vast. Het geluid is echt top: oorlog in je huiskamer zeg maar!

  2. #4377

    Standaard Iron Man 3

    Weer een zeer geslaagde Marvel film,had niet het idee na The Avengers een stap terug te doen.Persoonlijk vind ik deze iets beter dan deel 2,ik vond dat in deel 2 de humor wel heer erg aanwezig was,dat is nu iets minder het geval.Wel blijft Tony Stark gewoon een heel cool Personage die perfect wordt neergezet door Robert Downey jr.Misschien zie je hier de plotwendingen snel aankomen,maar daar heeft bijna elke Marvel film last van.

    Ik hoor klachten dat de actie soms moeilijk te volgen is,daar kan ik me totaal niet in vinden.
    De CGi is dit keer gedaan door Weta Digital en niet door ILM[deel 1&2] en zij hebben bewezen niet onder te doen.[Er zijn meer bedrijven die zich met CGI bezig hielden,maar Weta heeft het meeste gedaan voor deze film.]

    Deze film weet het genre misschien niet naar een nieuwe hoogte te tillen,maar doet gewoon wat het moet doen.

    -Beeld en geluid zijn perfect.
    -3D effect heeft soms leuke pop-out.
    -kwa bonus matriaal,is het wel wat mager

    Deze Bluray verdient dan ook een 8
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-09-2013 om 09:27

  3. #4378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Super 8 was ook echt een hommage aan Spielberg. Dat droop er gewoon vanaf. Zelf vond ik Super 8 goed, tot het monster erbij kwam. Maar dat had ik met Cloverfield ook toen het in zn geheel in beeld kwam. Vanaf dan is het in beide films net iets teveel, want het mysterie is dan ineens weg.

    Overigens: voor je de BR gaat kijken: waarschuw de buren vast. Het geluid is echt top: oorlog in je huiskamer zeg maar!
    Tja,je moet op een bepaalt moment met een monster komen,anders krijg je bijna een Prometheus effect.
    Mensen willen na een film nu eenmaal niet met een mysterie blijven zitten,ze willen liever alles voorgekaud hebben.

    De hommage droop er zeker vanaf,maar ook op basis van zijn andere regie vind ik hem gewoon een 2de Spielberg.
    Ik vind het tof te zien dat een toch al grote Abrams,zijn respect toont naar een Spielberg.

  4. #4379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Gisteravond Only God Forgives gezien, Refn's opvolger van het geniale Drive. Ook dit keer met een rustige Ryan Gosling die eigenlijk niet eens hoeft te acteren voor deze rol. Niemand eigenlijk, want de acteurs zijn de cameraman en de regisseur. De beelden, en dan vooral de donkere en vanuit schaduw omgeven scènes, zien er prachtig uit! Jammer dat het verhaal niet veel om het lijf heeft en we de wraakacties kort, rustig en bijna uit het niets voorbij zien komen. Punt.
    Geen spanning, geen medeleven met bepaalde personages. Misschien dat onze karaoke-Aziaat in de toekomst de reden zal zijn om de film een hoge score te geven, maar vooralsnog kan ik er nog weinig mee.

    6,5/10
    Wat bedoel je hiermee?

  5. #4380

    Standaard

    The Tarnished Angels
    Douglas Sirk`s in zwart-wit en Cinemascope geschoten melodrama vond ik qua verhaal niet heel sterk. De echte kracht ligt in de cinematografie van de film, het spel met schaduw en licht is heel bijzonder en dat af en toe wat denken aan film noir. Op de recente Masters of Cinema blu-ray komt dit ook heel goed tot z`n recht.
    Rock Hudson, Robert Stack en Dorothy Malone (het trio dat ook in Sirk`s meesterwerk Written in the wind speelde) is ook hier weer sterk, met name Malone is goed op dreef.
    Het zal zeker niet mijn favoriete film van Sirk zijn, ook als ik `m vaker zou gaan zien niet, maar een mooie film is het wel.

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #4381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wat bedoel je hiermee?
    Vooral Ryan Gosling zie ik in mijn ogen gewoon een beetje rondhangen in de film, 'zich zelf' aan het zijn. Iedereen had zijn plaats in kunnen nemen met hetzelfde eindresultaat als gevolg. Verder moeilijk te omschrijven, eerder een gevoel dat ik totaal niet weet wat ik met de film aan moet. Net als de laatste film van Terrence Mallick (niet afgekeken wegens vermoeidheid). Misschien is de film wel briljant, maar het kan ook prut zijn, de tijd zal het leren.

  7. #4382

    Standaard

    Marketa Lazarova - Franticek Vlacil - 1967


    Ik had de film al twee keer op dvd gezien, uitgegeven door Second Run. Beide keren was ik overweldigd door de prachtige beelden en onheilspellende muziek. Ik aarzelde niet om deze film op Blu-Ray aan te schaffen, ditmaal van Criterion. Tjongejonge.....een wereld van verschil. De beelden en muziek komen nog beter toch zijn recht (nogal logisch maar het verschil is echt heel groot).


    Het heeft me drie kijkbeurten gekost maar nu begrijp ik eindelijk alle lagen van het verhaal. Het is geen makkelijke zit vanwege de fragmentarische structuur gecombineerd met flashbacks, randverhalen en droombeelden. Dat geeft echter niets, de opera-achtige vertelling kan ook prima gevoeld worden zonder terug te hoeven vallen op houvast van een lineair verloop.


    Ik ken geen andere film die de Middeleeuwse wereld zo authentiek weergeeft. De combinatie van wreedheid, poëtisch, erotisch en authenticiteit zorgt voor een unieke ervaring die zijn gelijke niet kent. Ik ben al erg ver met de extra's en die zijn razend interessant. Ook het boekje is zeer de moeite waard.


    Dit is voor mij één van de meest waardevolle Criterions die ik bezit. Wow...om dit meesterwerk in HD-beeld incl opgepoetst geluid en interessante extra's te bezitten is echt fantastisch. Dit totaalpakket voldoet ruimschoots aan alle verwachtingen.


    10

  8. #4383

    Standaard

    To the Wonder

    Deze week eindelijk eens toegekomen aan deze film. Heb genoten van de vorige film van Malick, Tree of Life. Dus ik had wel wat verwachtingen.
    Persoonlijk vond ik TTW een prima film, met veel sfeer, mooie beelden, precies de goede muziek, goed acteerwerk (zelfs van Kurlyenko of hoe schrijf je het viel het me mee). Toch vond ik Tree of Life beter.
    Daarentegen vond ik het verhaal in TTW toegankelijker. Daar waar ik bij Tree of life soms moeite had met het volgen van het verhaal, was het voor mij snel duidelijk wat de hoofdlijn van TTW was en dat vond ik op zich wel prettig. Er zijn nl. zo veel nuances aangebracht in de film die je in mijn ogen onmogelijk allemaal in 1 of 2 kijkbeurten kunt ervaren. Dan zou het ook niet fijn zijn als het verhaal niet in hoofdlijnen duidelijk is.
    Sowieso heb ik bij Malick het idee dat je er zin in moet hebben wil je een film van hem opzetten. Als je Malick gaat kijken moet je geen haast hebben oid, of onrustig zijn. Ik denk zelf dat ik, hoewel ik Tree of Life beter vind, TTW toch sneller nog eens zal opzetten. Gewoonweg omdat het me daarbij minder moeite kost om 'erin' te komen.

    Overigens vind ik het ook wel mooi om te zien dat er met zo weinig tekst ook goed geacteerd kan worden. Ben Affleck zegt zowat niets in de film, maar zet toch een personage neer waarmee heel veel mensen zich kunnen identificeren. Kurlyenko heeft door de film toch een uitstraling waarvan je iets kunt hebben als "wat gaat er in dat koppie om?" En dat vind ik in deze film wel passen.

  9. #4384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Vooral Ryan Gosling zie ik in mijn ogen gewoon een beetje rondhangen in de film, 'zich zelf' aan het zijn. Iedereen had zijn plaats in kunnen nemen met hetzelfde eindresultaat als gevolg. Verder moeilijk te omschrijven, eerder een gevoel dat ik totaal niet weet wat ik met de film aan moet. Net als de laatste film van Terrence Mallick (niet afgekeken wegens vermoeidheid). Misschien is de film wel briljant, maar het kan ook prut zijn, de tijd zal het leren.
    Kijk dit eens ; http://www.youtube.com/watch?v=nOPZURubLyU

    Hele goede uitleg van de film wat mij betreft.

  10. #4385

    Standaard

    ^^ Het is zeker een fascinerende film en ik wil hem zeker op blu-ray hebben (bij voorkeur de schitterende neon-cover).
    Dankzij de Youtube-uitleg is het voor mij een kruising tussen The Shining en Mulholland Drive meets de Twin Peaks' Dream Sequences.

    Afgelopen week gezien (voor het eerst):
    Before Sunrise (1995), Before Sunset (2004) en Before Midnight (2013)

    Om een of andere reden heb ik Before Sunset nooit willen zien. Misschien was de film destijds te verfijnd voor mij, maar afgelopen week ben ik er toch aan begonnen, zonder er ooit iets van gezien te hebben.

    Jonge twintigers Ethan Hawke en mooie Julie Delpy reizen alleen per trein en komen per toeval bij elkaar te zitten en raken aan de praat. Zij is een Franse studente met eindbestemming Sarbonne, en hij is een Amerikaanse toerist die in Wenen er al uit moet, om vanuit daar weer naar huis te vliegen. Ze kunnen het goed vinden samen en in Wenen stapt hij uit. Dan bedenkt hij zich en gaat terug naar Céline en vraagt haar hem in Wenen te vergezellen tot hij moet vliegen. Ze besluit dit te doen en samen verkennen ze Wenen tot de volgende ochtend.

    Vanaf het begin van de film voel je de klik tussen deze twee acteurs en voelen ze zich ook langzaamaan tot elkaar aangetrokken. Vooral bij de zwoele en verliefde blikken van Julie Delpy neem je al snel de plek van Ethan Hawke in en beleef je bijna zelf deze mooie avond en nacht met haar. Want wat is dit een heerlijke nazomer-film die maar weinig gemaakt worden. Een film die bij elke kijkbeurt in waardering zal stijgen, waar je verliefd op gaat worden en van zal blijven houden.

    8,8/10

    Negen jaar later kwam regisseur Richard Linklater met dit vervolg op de proppen, die zich ook negen jaar later afspeeld in Célines huidige woonplaats Parijs, waar Jesse nu is om zijn roman te promoten waarin hij zijn belevenissen uit de eerste film verwerkt heeft. Céline komt naar de boekenwinkel waar Jesse zijn boek promoot, zonder dat zij zich realiseert wie hij is, ook al komt het verhaal uit zijn boek haar vaag bekend voor. Wanneer ze hem ziet is alles duidelijk. Na afloop van zijn promotie beginnen de twee een praatje en besluiten ze samen wat te gaan drinken, tot Jesse zijn vliegtuig moet halen. Zo komen we er achter wat de twee de afgelopen jaren hebben gedaan.

    Iets minder catchy en 'in love' dan de eerste film en ook relatief kort, maar niettemin een erg fijne film met erg mooie shots.

    8/10

    En dit jaar was er 'ineens' de derde film rond Jesse en Céline, Before Midnight, en bevinden we ons in Griekenland tijdens de zomervakantie.
    Een volwassen film met volwassen situaties die persoonlijk soms wel heel erg bekend voorkomen.
    Voor mensen die niet op voorhand het 'hoe'en het 'wat' willen weten van deze films en er blanco in willen gaan: deze film is bijna net zo goed als de eerste film van 18 jaar geleden en kijk de films bij voorkeur vlak achter elkaar.

    8,6/10

    Gisteravond Midnight Express op blu-ray gezien, een film uit 1978 en geregisseerd door Alan Parker (o.a. van filmversie van Pink Floyd - The Wall uit 1982 met Bob Geldof, en Mississippi Burning uit 1988 met Gene Hackman), over het waargebeurde verhaal van Amerikaan Billy Hayes die in 1970 op het vliegveld van Istanbul wordt opgepakt met 2 kilo hasj om zijn lichaam gebonden. In eerste instantie wordt hij berecht voor 'bezit' en zit hij ruim 4 jaar in een smerige gevangenis. Maar een kleine 2 maanden voor hij vrij zou komen is in hoger beroep besloten dat hij bestraft wordt voor het smokkelen van drugs en krijgt hij levenslang.

    Als jonge tiener heb ik deze film een keer gezien op tv en was toen erg onder de indruk, een erg ingrijpende film. Nu was ik benieuwd of de film een kleine 25 jaar later nogsteeds overeind zal blijven staan. Ik kan volmondig 'ja' zeggen. De filmmuziek zorgt vanaf het begin al voor genoeg dreiging en spanning en is de perfecte aanvulling op de schitterend gerestaureerde beelden en de van oorsprong mono geluidsspoor staat er nu in een prima 5.1 HD mix op. Op de blu-ray staan tevens nog een aantal lange extra's op die een erg goede aanvulling zijn op de film en die tijd. Nooit geweten dat Oliver Stone verantwoordelijk was voor het script van deze film.

    Een aanrader!

    8,2/10

  11. #4386

    Standaard

    The Conjuring
    James Wan goes haunted house. Het op "een waargebeurd verhaal" gebaseerde The Conjuring bevat nogal wat elementen die wel al héél vaak hebben gezien, en die je ook mag verwachten in een dergelijke film: een groot oud afgelegen huis, schrikmomenten die je van ver ziet aankomen, deuren die vanzelf open en dicht gaan, verborgen ruimtes, een enge pop en een creepy muziek doos. Een hele lading aan cliché`s dus, maar gelukkig werkt dat de film niet tegen. Wan weet ze zo te brengen dat die cliche`s juist de sterke punten van de film zijn en ze dus geen irritatie opwekken. Wan weet ook regelmatig angst op te wekken juist door dingen niet te laten zien (met als hoogtepunt de scene onder het bed van één van de dochters), hij beheerst de kunst van het weg laten tot in de puntjes.
    Het is wat jammer van het einde maar Wan levert een sterke horror af die je regelmatig de stuipen op het lijf jaagt.


    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #4387

    Standaard

    Unforgiven
    Toppertje. Mede natuurlijk door de ijzersterke cast. Klein minpuntje was de wat korte en misschien wel wat overbodige rol van English Bob.

    8,4/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #4388

    Standaard

    West of Memphis (2012)

    Voor de 2e keer gekeken en hij blijft geweldig. Als je van documentaires houd dan is dit een 'must' wat mij betreft.

    9/10

  14. #4389

    Standaard

    A beautiful life!...amazing movie.
    Laatst aangepast door tyronemay : 10-09-2013 om 11:17

  15. #4390

    Standaard Star Trek Into darkness

    Wat een heerlijk vermaak was dit,de film doet precies wat je verwacht van een vervolg.Micheal Giacchino levert werkelijk een mooie score af,wel leuk dat ze ook weer in deze film een track van de Beastie Boys gebruiken.De lens flare was weer lekker aanwezig,zou niet zonder willen in deze film.Ik was bang dat ik me misschien zou storen aan Kirk,maar ze zijn mooi binnen de lijntjes gebleven.Over Cumberbatch hoef ik niets te zeggen die heeft zijn uitstraling al mee,en dat is al genoeg.

    Beeld/geluid zijn perfect.
    3D heb ik even getest,en het effect was prima.

    Ik geloof in Abrams dus ik kijk positief uit naar Star Wars.

    Ik geef een 9
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-09-2013 om 07:55

  16. #4391

    Standaard

    Dead Man Down (Niels Arden Oplev, 2013)
    Onderhoudende film van de regisseur van de eerste Millennium film, die met deze film zijn Hollywood debuut maakt. In de hoofdrollen Colin Farrell en Noomi Rapace. Het verhaal is niet heel bijzonder maar weet wel te vermaken o.a. met enkele leuke actiescènes. Verhaallijn rondom Rapace is soms wel wat overdreven en daardoor ongeloofwaardig. Farrel en Rapace zetten een goede rol neer, vond persoonlijk Terrence Howard wel erg matig. Leuk voor een keertje. ​7.2

  17. #4392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Marketa Lazarova - Franticek Vlacil - 1967


    Ik had de film al twee keer op dvd gezien, uitgegeven door Second Run. Beide keren was ik overweldigd door de prachtige beelden en onheilspellende muziek. Ik aarzelde niet om deze film op Blu-Ray aan te schaffen, ditmaal van Criterion. Tjongejonge.....een wereld van verschil. De beelden en muziek komen nog beter toch zijn recht (nogal logisch maar het verschil is echt heel groot).


    Het heeft me drie kijkbeurten gekost maar nu begrijp ik eindelijk alle lagen van het verhaal. Het is geen makkelijke zit vanwege de fragmentarische structuur gecombineerd met flashbacks, randverhalen en droombeelden. Dat geeft echter niets, de opera-achtige vertelling kan ook prima gevoeld worden zonder terug te hoeven vallen op houvast van een lineair verloop.


    Ik ken geen andere film die de Middeleeuwse wereld zo authentiek weergeeft. De combinatie van wreedheid, poëtisch, erotisch en authenticiteit zorgt voor een unieke ervaring die zijn gelijke niet kent. Ik ben al erg ver met de extra's en die zijn razend interessant. Ook het boekje is zeer de moeite waard.


    Dit is voor mij één van de meest waardevolle Criterions die ik bezit. Wow...om dit meesterwerk in HD-beeld incl opgepoetst geluid en interessante extra's te bezitten is echt fantastisch. Dit totaalpakket voldoet ruimschoots aan alle verwachtingen.


    10
    Nice!

    Heb deze net binnen.

    De dvd markt is trouwens echt dood, kreeg een bod van 3 euro voor mijn toch wel exclusieve Engelse dvd van deze film
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #4393

    Standaard

    I Spit On Your Grave 2 (2013)

    Mensen die Martyrs te soft vonden moeten dit eens proberen.
    Het rare is is dat het helemaal geen verkeerde film was. Prima uitgevoerd alleen af en toe wel erg bruut.

    7/10

  19. #4394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat een heerlijk vermaak was dit,de film doet precies wat je verwacht van een vervolg.Micheal Giacchino levert werkelijk een mooie score af,wel leuk dat ze ook weer in deze film een track van de Beastie Boys gebruiken.De lens flare was weer lekker aanwezig,zou niet zonder willen in deze film.Ik was bang dat ik me misschien zou storen aan Kirk,maar ze zijn mooi binnen de lijntjes gebleven.Over Cumberbatch hoef ik niets te zeggen die heeft zijn uitstraling al mee,en dat is al genoeg.

    Beeld/geluid zijn perfect.
    3D heb ik even getest,en het effect was prima.

    Ik geloof in Abrams dus ik kijk positief uit naar Star Wars.

    Ik geef een 9
    Goed om te weten, deze staat bij mij ook op de lijst als must haves.

  20. #4395
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tijdens het kijken van Into Darkness, kijk je ook met een schuin ook naar de potentie van Star Wars. Hier en daar kon je dat al proeven vond ik. En dat beviel me goed. Denk wel dat de scheiding tussen Star Trek en Star Wars veel minder zal zijn dan ooit tevoren, maar dan kan ook bijna niet anders!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #4396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tijdens het kijken van Into Darkness, kijk je ook met een schuin ook naar de potentie van Star Wars. Hier en daar kon je dat al proeven vond ik. En dat beviel me goed. Denk wel dat de scheiding tussen Star Trek en Star Wars veel minder zal zijn dan ooit tevoren, maar dan kan ook bijna niet anders!
    Ik denk inderdaad dat de twee laatste Star Trek incarnaties wat toegankelijker zijn dan die van daarvoor. Tempo ligt ook een stuk hoger, wat de jeugd van tegenwoordig wat meer aan zal spreken.

    Ik kijk eigenlijk meer uit naar Battlefront 3 van Dice...Als je ziet wat Batllefield 4 doet, krijg je het water al in de mond...

  22. #4397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tijdens het kijken van Into Darkness, kijk je ook met een schuin ook naar de potentie van Star Wars. Hier en daar kon je dat al proeven vond ik. En dat beviel me goed. Denk wel dat de scheiding tussen Star Trek en Star Wars veel minder zal zijn dan ooit tevoren, maar dan kan ook bijna niet anders!
    Dat had ik dus ook,en dat beviel goed.

  23. #4398

    Standaard

    Boardwalk Empire - Season 1
    Voor de tweede keer dit seizoen gezien. Alle ingrediënten waar series van HBO om bekend staan zijn ook hier weer aanwezig: sterke verhaallijnen, een goede cast (met eindelijk een hoofdrol voor Steve Buscemi, die gemaakt lijkt te zijn voor deze rol), geweldig oog voor detail (met name in het set design en de kostuums). Het past allemaal zo goed bij elkaar, alles klopt.
    De eerste reeks was van de eerste tot en met de laatste seconde genieten geblazen, hopen dat dat bij het tweede ook zo zal zijn!

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #4399

    Standaard

    White House Down

    Veel te luchtig toontje met veel te veel humor zoals de trailers al lieten zien, ik wou dat die Amerikanen daar eens mee ophielden!

    Vette aktie maar de "grappige" scenes verpesten het en de PG-13 rating weerhoudt de film er van om echt wat te worden, kan Emmerich niet een keer een R film maken? Wel leuk om James Woods weer eens te zien.

    Ik zet liever Olympus Has Fallen nog een keertje op.

    Een klein zesje.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #4400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    White House Down

    Veel te luchtig toontje met veel te veel humor zoals de trailers al lieten zien, ik wou dat die Amerikanen daar eens mee ophielden!

    Vette aktie maar de "grappige" scenes verpesten het en de PG-13 rating weerhoudt de film er van om echt wat te worden, kan Emmerich niet een keer een R film maken? Wel leuk om James Woods weer eens te zien.

    Ik zet liever Olympus Has Fallen nog een keertje op.

    Een klein zesje.
    Zelfs de wereld vergaat bij Emmerich noch op een leuke manier.

Pagina 176 van 237 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180186226 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •