Pagina 235 van 235 EersteEerste ... 135185225231232233234235
De resultaten 5.851 tot 5.873 van 5873 worden weergegeven.
  1. #5851

    Standaard No Hard Feelings | Blu-ray | NL-Scandinavische versie



    Viel uiteindelijk wel mee, ik had meer een onderbroekenkomedie verwacht.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #5852

    Standaard

    In het weekend voor de uitreiking nog de laatste 2 genomineerden voor Beste Film die ik miste nog gezien.

    Past Lives

    Een rustige, kabbelende film over een jongen en een meisje die vrienden waren tot het meisje op haar 12e ging emigreren naar de VS. 12 jaar later vinden ze elkaar weer voor de eerste keer.
    Zeker geen slechte film, maar bijzonder was het ook niet. Deels in het Koreaans, deels in het Engels. Misschien heb ik teveel Koreaanse films gezien om niet meteen erg onder de indruk te zijn van deze film, terwijl de film hoog staat aangeschreven. Er zitten echt wel mooie scenes in, maar al bij al was het niet genoeg voor mij om de film geweldig te vinden. Desondanks zou ik wel aanraden om 'm een keer te kijken.



    Poor Things

    De laatste van de genomineerden en ook meteen, samen met Oppenheimer, de beste. Wat ziet deze film er prachtig uit, zien is geloven. Inmiddels weten we dat de film 4 oscars heeft gewonnen, o.a. voor productie, kostuums en makeup/haar en degene die de film gezien hebben zullen niet verbaasd zijn. Het is ook een erg fantasierijk verhaal met een geweldige cast; naast de terechte Oscar voor Emma Stone, zijn Ruffalo en Dafoe goed bezig. Niet voor de preutse kijker; de ontdekkingsreis van Stone's personage Bella Baxter voert haar langs allerlei wegen.... Het is ook een grappige film trouwens. En origineel! Degene die zegt dat er niets origineels meer uit Hollywood komt: ga deze film kijken.

    Het is wel een misdaad dat er geen UHD is aangekondigd van Poor Things; als er 1 film visueel de moeite waard is, is het deze wel.


  3. #5853

    Standaard Migration | 4K | USA versie



    Fantastisch mee geamuseerd en in 4K de moeite waard.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #5854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    "Degene die zegt dat er niets origineels meer uit Hollywood komt: ga deze film kijken."
    Maar laten we wel vaststellen dat de regisseur van Poor Things een Griek is en niet uit het 'Hollywood-systeem' komt Sowieso opvallend hoeveel interessante films of filmmakers van 'buiten' komen. Het begrip Hollywood, al snap ik wat ermee wordt bedoeld, vind ik daarom vaak een lastige. Als je gaat bekijken wat er nog puur Amerikaans is, hoeveel echt bijzonders blijft er dan nog over?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5855

    Standaard London Has Fallen | 4K | Duitse versie



    Een Gerard Butler-film is altijd een beetje hetzelfde. De protagonist knalt de baddies met heelder dozijnen ineens af. Toch blij dat deze op 4K bestaat, zij het dat de teksten op het beeld spijtig genoeg in het Duits zijn. Maar er is geen andere 4K voorhanden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #5856

    Standaard House Of Sand And Fog | Blu-ray | Italiaanse versie



    De Australische versie is onbetaalbaar, maar ik heb deze Italiaanse versie voor een schijntje gevonden. Een film waar je nog lang over nadenkt met Jennifer Connelly in wat waarschijnlijk haar beste rol ooit is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #5857

    Standaard Emma | Blu-ray | Beneluxversie



    Luchtig niemendalletje, wel een beetje veel personages die je moeilijk kan onderscheiden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #5858

    Standaard The Angry Birds Movie | 4K | Beneluxeditie



    Zondagavond = niet te veel intellctuele inspanning. Luchtig, meer niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #5859

    Standaard

    The Bride Wore Black

    Blijkbaar gebruikt als inspiratie voor Kill Bill, en als je de film kijkt, zie je dat inderdaad. Langzamerhand kom je er achter wat de redenen zijn van die mysterieuze vrouw...
    Aardige film, al is het einde wel heel erg stug, om niet te zeggen bijna onmogelijk qua kans.


  10. #5860

    Standaard Hearts In Atlantis | Blu-ray | Spaanse editie



    Ik was gewoon glad vergeten hoe goed deze film wel is! Sfeervol, tikkeltje mysterieus, nostalgisch...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #5861

    Standaard Wish | Blu-ray | Beneluxversie



    Gisteren gezien, maar vergeten te posten. Om criticus John Nugent te citeren: "An appropriate tribute to Disney, by itself. It hardly breaks any ground—it's simply there to celebrate the ground the studio was built on,"
    Laatst aangepast door Werner : 21-03-2024 om 17:29
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #5862

    Standaard Retribution | 4K | NL versie



    Eigenlijk een beetje na het lezen van de recensie hier. Lijkt wat op Hot Seat maar dan in een auto.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #5863

    Standaard The Spy Who Came In From The Cold

    Erg geslaagde film. Ooit weleens gezien, maar echt niet in de kwaliteit die de Eureka uitgave biedt.
    Ook een Burton die goed op dreef is, kijk eens alleen naar die strakke blik die hij (zonder te knipperen) af en toe geeft. Aanrader.


  14. #5864

    Standaard

    Ik hop wel dat Marcel zijn weg weer naar het forum vindt; ik was het (vaak) wel oneens met hem maar dat geeft niets op een forum.

  15. #5865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Erg geslaagde film. Ooit weleens gezien, maar echt niet in de kwaliteit die de Eureka uitgave biedt.
    Ook een Burton die goed op dreef is, kijk eens alleen naar die strakke blik die hij (zonder te knipperen) af en toe geeft. Aanrader.

    ja deze is fijn
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #5866

    Standaard

    Spy From the Cold is geweldig inderdaad! Ik merk overigens dat ik mijn filmgedrag minder goed bijhoudt nu WiW halfdood is. Letterboxd hou ik minder goed bij.

    Zelf zaterdag eindelijk Dune gezien. Geweldig! Plat gezegd 'Star Wars voor volwassenen', traag maar niet vervelend traag. Voelde haast als een sci-fi film in arthouse jasje. En dan die muziek. Om te smullen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #5867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Spy From the Cold is geweldig inderdaad! Ik merk overigens dat ik mijn filmgedrag minder goed bijhoudt nu WiW halfdood is. Letterboxd hou ik minder goed bij.

    Zelf zaterdag eindelijk Dune gezien. Geweldig! Plat gezegd 'Star Wars voor volwassenen', traag maar niet vervelend traag. Voelde haast als een sci-fi film in arthouse jasje. En dan die muziek. Om te smullen!
    Ik heb nou een Excel bestand, maar eigenlijk ben ik daar ook niet echt tevreden over. Alternatieven als letterboxd (geen series) en trakt vielen ook al af bij mij. WiW was toch geweldig in zijn eenvoud....

  18. #5868

    Standaard Madame Web (2024)

    Een film die de afgelopen tijd op bizarre wijze is neergesabeld, met de gebruikelijke internet hyperbool van sommigen dat het de slechtste film aller tijden was. Dan hebben ze zeker niet veel films gezien. Toegegeven, een goede film is het niet, maar echt niet slechter dan voorgangers van de Sony Spiderverse zoals Morbius of Venom: Let There Be Carnage (oef...) was het niet. Het blijft een vreemd fenomeen dat het Sony maar niet lukt om iets van het Spiderverse te maken (op de animatiefilms na). Geen aanrader, maar als je wel van eerdergenoemde films hebt genoten (ik niet), dan zal je deze ook wel pruimen.


  19. #5869

    Standaard

    WiW werkt bij nog wel, alleen nieuwe series daar kan ik de afleveringen niet aan toevoegen en die kun je dan ook niet als gekeken selecteren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #5870

    Standaard Ricky Stanicky (2024)

    Een onverwacht leuke film. Zac Efron, John Cena, het klinkt niet veelbelovend, maar misschien iets met de juiste film op het juiste moment. John Cena is hier goed en brengt veel humor met zich mee. Kijk, het is een voorspelbare film zonder twists en je weet hoe het gaat aflopen, maar de uitvoer is gewoon goed.

    Zeker een aanrader!


  21. #5871

    Standaard The Straight Story | Bluray | Australische versie



    Lang gezocht naar de Imprint-versie, geen spijt van gehad. Man, wat een mooi beeld!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #5872

    Standaard Birdman Of Alcatraz

    Ik ben aan het kijken naar mijn Eureka achterstand en deze was nu aan de beurt. Ook weer een film die ik een hele tijd geleden weleens heb gezien, maar nooit in zo'n kwaliteit.

    De titel is eigenlijk al misleidend en zou Birdman Of Leavenworth moeten heten, maar dat bekt natuurlijk minder lekker. Ook zijn er redelijk wat vrijheden genomen t.o.v. de werkelijkheid (Stroud zou echt nooit een fijne man geweest moeten zijn bijvoorbeeld). Het is gebaseerd op het gelijknamige boek, waarbij Lancaster eerst de film aan het originele script wilde houden (die het boek heel goed volgde), maar toen kwamen ze aan een film van 4 en 1/2 uur uit. Blij dat ze dat niet hebben gedaan, want nu vind ik de lengte ook al aan de maat (ruim 2 1/2 uur), dat had korter gekund.

    Lancaster is wel erg geloofwaardig (zoals altijd) en er zijn aardige bijrollen voor Karl Malden en Telly Savalas.

    Aanrader, maar alleen voor degene die geen moeite hebben met een laag tempo in films.


  23. #5873

    Standaard Coda | 4K | Italiaanse versie



    Wat een mooie film zeg! Hoe het mogelijk is dat zoveel bagger bij ons wordt uitgebracht op dvd en Blu-ray en deze niet, is me een raadsel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 235 van 235 EersteEerste ... 135185225231232233234235

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •