Pagina 230 van 235 EersteEerste ... 130180220226227228229230231232233234 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.726 tot 5.750 van 5873 worden weergegeven.
  1. #5726

    Standaard

    net de laatste aflevering van van Westworld gekeken, wat een gruwelijk goede serie is dat zeg...
    Buiten het feit dat het naar mijn mening een serie is die je echt aan het denken zet over bewustzijn en algemene morele normen en waarden is het een serie die bij elk seizoen een compleet andere feeling heeft en weet te verassen. Persoonlijk vind ik seizoen 1 het leukst puur omdat dit type verhaallijn mij erg aansprak. seizoen 2 was daarna mijn favoriet. hier blijft dus seizoen 3 over. Dit was dan ook het laatst uitgebrachte seizoen. Hoewel dit seizoen ook extreem goed in elkaar zit was het volgens mij een iets te grote wisseling van setting en kostte het de eerste paar afleveringen om goed door te krijgen wat er precies aan de hand was.
    Al met al echt een top serie en ik kijk erg uit naar het 4e seizoen wanneer deze ui

  2. #5727

    Standaard

    Too Old to Die Young - Seizoen 1 (Nicolas Winding Refn, 2019)

    Eindelijk gezien en moet het nog even allemaal laten bezinken. Het is een serie die je wel moet liggen, het tempo ligt erg laag en de meeste afleveringen duren bijna anderhalf uur (enkel de laatste een half uurtje).

    Helaas vond ik wel dat er een aanzienlijk niveauverschil zat tussen de verschillende afleveringen. Inhoudelijk dan, want in alle afleveringen zijn de acteerprestaties van hoog niveau en weet Winding Refn je te betoveren met zijn prachtig geschoten beelden.

    Episode 5: The Fool springt er wat mij betreft echt bovenuit. Een superspannende aflevering die echt onder je huid kruipt. Soms ongemakkelijk, maar wel fascinerend.
    Zo heel veel van die ongemakkelijke momenten laat Nicolas Winding Refn niet eens echt zien in de aflevering. Hij laat het vooral over aan je eigen verbeelding, wat het misschien alleen nog maar heftiger maakt. Daarnaast nog een prachtige car chase. Deze aflevering valt ook best los te bekijken, bijna als een op zichzelf staande film, dus dat ga ik ook zeker nog eens doen.

    Maar dan helaas met name ook de laatste twee afleveringen... op een enkele scene met The High Priestess of Death na vielen die mij enorm tegen. Het personage Diana wist mij sowieso niet te bekoren en die komt in de afleveringen relatief veel aan bod.

    Ondanks dit einde voor mij toch een dikke 8 voor de serie als geheel, met schommelingen tussen de 6 en 10 voor de afzonderlijke afleveringen. En daarmee toch ook echt wel een aanrader!

  3. #5728

  4. #5729

    Standaard

    Ik ben ook wel benieuwd naar deze serie. Op Imdb valt te lezen dat het een Amazon Studios productie betreft, dus zal wel via Amazon Prime te zien zijn. Hopelijk verschijnt hij ook nog op fysieke schijf, maar ik zie hem op Blu-ray.com nog niet aangekondigd.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Waar kun je die zien Marcel?
    Hij is nu inderdaad enkel via Amazon Prime te bekijken.

    Beetje off-topic, maar mocht je net als ik naast fysieke dragers toch ook vrij veel streamen dan kan ik de app JustWatch aanraden. In die app kun je aangeven op welke diensten je een abonnement hebt en dan zie dagelijks welke nieuwe titels zijn toegevoegd. In de app kun je ook op titels zelf zoeken en dan zie je of/ waar ze te bekijken zijn, al dan niet binnen een abonnement of los te koop/ huur. Je kunt de app ook linken aan je streamingdiensten, zo kun je één kijklijst bijhouden (ipv per dienst) en als je dan op de film/ serie klikt start hij direct vanuit de betreffende dienst.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 03-03-2021 om 13:21

  6. #5731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Hij is nu inderdaad enkel via Amazon Prime te bekijken.

    Beetje off-topic, maar mocht je net als ik naast fysieke dragers toch ook vrij veel streamen dan kan ik de app JustWatch aanraden. In die app kun je aangeven op welke diensten je een abonnement hebt en dan zie dagelijks welke nieuwe titels zijn toegevoegd. In de app kun je ook op titels zelf zoeken en dan zie je of/ waar ze te bekijken zijn, al dan niet binnen een abonnement of los te koop/ huur. Je kunt de app ook linken aan je streamingdiensten, zo kun je één kijklijst bijhouden (ipv per dienst) en als je dan op de film/ serie klikt start hij direct vanuit de betreffende dienst.
    Wat een enorm goede tip Marcel, bedankt! Het is altijd vervelend of die aparte diensten (Netflix, Disney+, Videoland, Prime en binnenkort weer Ziggo) langs te gaan om te kijken wie een bepaalde film heeft. Is nu opgelost, be n er erg blij mee!

  7. #5732

    Standaard

    Wat een fantastische tip! wij zijn zelf grotendeels overgestapt op streamingsdiensten en kijken bijna nooit meer TV. Ik denk dat JustWatch een hoop dingen makkelijker gaat maken dankje!

  8. #5733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertjanverhoev Bekijk bericht
    Wat een fantastische tip! wij zijn zelf grotendeels overgestapt op streamingsdiensten en kijken bijna nooit meer TV. Ik denk dat JustWatch een hoop dingen makkelijker gaat maken dankje!
    Dan kan de TV dus de deur uit. Kun je mooi wat anders op die plek neerzetten!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #5734

    Standaard

    een oudje gekeken op star van disney : bad company (chris rock). toen der tijd vond ik hem wel goed, maar nu... je ziet veel meer en let meer op kleinigheden. zoals de stunt dubbels die overduidelijk herkenbaar zijn. Het overgedreven `acteren` van chris rock, zo vermoeiend.... wel uitgekeken!

  10. #5735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dan kan de TV dus de deur uit. Kun je mooi wat anders op die plek neerzetten!
    Nou de TV doen we hier niet de deur uit, alle streamingsdiensten staan op onze Sony A89 TV

  11. #5736

  12. #5737

    Standaard Hacksaw Ridge

    Hacksaw Ridge

    Hacksaw Ridge vertelt het ongelooflijke waargebeurde verhaal van Desmond Doss (Andrew Garfield) die tijdens de slag om Okinawa in de Tweede Wereldoorlog 75 man redde zonder een wapen te dragen of af te vuren.
    Hij geloofde erin dat de oorlog rechtvaardig was, maar dat moorden desondanks verkeerd was en was dan ook de enige Amerikaanse soldaat in de Tweede Wereldoorlog die in de frontlinie vocht zonder wapen. Als legerarts evacueerde Doss eigenhandig meerdere gewonden uit de vuurlinie terwijl hij alles en iedereen trotseerde en zelfs getroffen werd door een granaat. Hij was de eerste wapenweigeraar ooit die de Congressional Medal of Honor kreeg.




  13. #5738

    Standaard Empire - Seizoen 1 (Blu-ray)

    Empire - Seizoen 1 (A).jpg

    Het gebeurt niet vaak dat ik een TV-serie op Blu-ray niet uitkijk, maar voor Empire – Seizoen 1 was het voor mij na vier van de twaalf afleveringen al bekeken. Of ik deze ooit nog ga uitkijken, geen idee. Volgens de hoes van de Blu-ray zou het gaan om verwikkelingen rond een platenlabel (Empire). Wat er niet bij vermeld stond was dat het om een hip-hop label gaat. En laat dat nu net één van de ‘muziek’-vormen zijn die mij totaal niet aanspreken. Meestal uitgevoerd door jonge, voornamelijk zwarte, zich artiesten noemende mannen, volgehangen met allerlei bling-bling, die een behoorlijke, maar volledig misplaatste eigendunk hebben. Op de maat van een uit de computer gegeneerd ritme boeren ze allerlei agressieve en behoorlijk onverstaanbaar teksten in een microfoon en begeleiden dit met allerlei spastische bewegingen. Enige muzikaliteit is hierbij ver te zoeken. Ik heb het met moeite vier afleveringen volgehouden, maar toen trok ik het niet meer. Jammer, hiervan viel zoveel meer te maken, als men maar niet voor hip-hop als thema had gekozen. Maar de kans is groot dat ik gewoon niet tot de doelgroep van deze serie behoor.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #5739

    Standaard

    Lekker oppervlakkige kijk op "hiphop" ....

  15. #5740

    Standaard

    Promising Young Woman

    Ik ben zwaar onder de indruk van deze film... Ik ben best gevoelig voor de sfeer in een film, en deze spreekt mij enorm aan. Na een zeer pakkend en verrassend begin liet de film mij niet meer los. Geen enkel inzakkertje, dat maak je niet vaak mee: die Oscar voor het scenario snap ik wel. En die soundtrack dan die niet ieders smaak zal zijn, met nummers van Paris Hilton en Britney Spears (met een erg mooi aangepaste versie van Toxic) passen er wonderwel bij.
    Een heel andere film dan ik verwacht had. Staat nu op amazon prime.

  16. #5741

    Standaard

    Gisteren Land of Mine (Under Sandet) gekeken, vond die best wel indrukwekkend. En past bij de 4-5 mei periode.

  17. #5742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Lekker oppervlakkige kijk op "hiphop" ....
    Nogal ja
    Op basis van de hoes had je gedacht dat het over een progrocklabel ging denk ik?

  18. #5743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Nogal ja
    Op basis van de hoes had je gedacht dat het over een progrocklabel ging denk ik?
    Nou, in ieder geval wel over zwarte muziek, maar ik dacht meer aan soul en verwante muziekvormen, niet aan dat stupide hip-hop geneuzel en hun 'vertolkers'. De hoestekst geeft hierover geen uitsluitsel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #5744

    Standaard

    Nail Bomber: Manhunt

    Interessante en op sommige momenten heftige documentaire over de zoektocht naar de persoon die eind jaren `90 in Engeland verschillende bommen tot ontploffing bracht.
    Op zich een interessante docu maar er had wel wat meer ingegaan mogen worden op de vraag waarom de dader tot zijn daden kwam.
    Maar verder vond ik het opnieuw een goede docu-film original van Netflix. Heb er de afgelopen tijd een aantal gezien, like it!

    7,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #5745

    Standaard

    In The Heights 9,5/10

    Wat een belevenis was deze film.

    De eerste film voor mij sinds de lockdown en ik had geen betere kunnen kiezen. Van begin (met misschien het beste nummer van de film) tot eind meegesleept met het verhaal en de muziek. En de muziek is, niet onbelangrijk voor een musical , geweldig. Dat is voor een groot deel te danken aan de geweldige cast, met als absolute uitblinker Anthomy Ramos. Wat een charisma heeft die man en wat een stem....hij dreunt de teksten zo makkelijk op, dat het zo simpel lijkt. Ook Corey Hawkins (die ik nog kende van de minder gelukte serie 24: Legacy) is erg goed bij stem, net als Nina Rosario en Melissa Barrera, er zit eigenlijk geen zwakke schakel in.

    Het verhaal heeft ook een serieuze ondertoon betreffende de moeilijke situatie van de Dreamers, maar weet dat op een mooie manier te brengen i.p.v. het door je strot te duwen. Humor is volop aanwezig in de film (de oorsprong van Usnavi's naam....), net als alle drama die gepaard gaat met relaties, waarvan de meest aangrijpende gebeurtenis (die echt heel mooi uitgewerkt is) wel duidelijk zal zijn als je de film kijkt. Alles is ook steeds zo mooi in beeld gebracht, en dat met zulke grootse, ingewikkelde choreografie scenes die toch vloeiend en moeiteloos in elkaar overgaan. Vakmanschap.

    Het is duidelijk hoeveel Miranda om Washington Heights geeft. En als je deze film ziet, ga je er om een beetje om geven, tenslotte hebben we allemaal wel een sueñito. Hoewel de film lang is (140 minuten) voelt het nooit lang aan en vliegt de tijd voorbij....

    Beste film van dit jaar? Nu wel, en eerlijk gezegd kan ik mij niet voorstellen dat er een betere komt. Ik hoop op een UHD, maar gezien het mindere succes van deze film aan de boxoffice, wordt dat misschien nog lastig. Het is zo jammer dat zo'n zielloze deel 9 van F&F wel weer straks vele miljoenen binnensleept, terwijl deze film waar de passie vanaf druipt waarschijnliojk niet eens het budget terugverdient. Het is helaas niet anders...

  21. #5746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Beste film van dit jaar? Nu wel, en eerlijk gezegd kan ik mij niet voorstellen dat er een betere komt. Ik hoop op een UHD, maar gezien het mindere succes van deze film aan de boxoffice, wordt dat misschien nog lastig. Het is zo jammer dat zo'n zielloze deel 9 van F&F wel weer straks vele miljoenen binnensleept, terwijl deze film waar de passie vanaf druipt waarschijnliojk niet eens het budget terugverdient. Het is helaas niet anders...
    Dune!

  22. #5747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In The Heights 9,5/10

    Wat een belevenis was deze film (...).

    .
    Ben ook erg benieuwd naar deze film. Kreeg o.a. een zeer lovende recensie in het Algemeen Dagblad ("Beste musical sinds La La Land"). Maar ik wacht wel op de Blu-ray uitgave want ik ga niet graag naar de bioscoop om een film te kijken. Te veel slechte ervaringen in de afgelopen jaren..
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #5748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In The Heights 9,5/10

    Wat een belevenis was deze film.

    De eerste film voor mij sinds de lockdown en ik had geen betere kunnen kiezen. Van begin (met misschien het beste nummer van de film) tot eind meegesleept met het verhaal en de muziek. En de muziek is, niet onbelangrijk voor een musical , geweldig. Dat is voor een groot deel te danken aan de geweldige cast, met als absolute uitblinker Anthomy Ramos. Wat een charisma heeft die man en wat een stem....hij dreunt de teksten zo makkelijk op, dat het zo simpel lijkt. Ook Corey Hawkins (die ik nog kende van de minder gelukte serie 24: Legacy) is erg goed bij stem, net als Nina Rosario en Melissa Barrera, er zit eigenlijk geen zwakke schakel in.

    Het verhaal heeft ook een serieuze ondertoon betreffende de moeilijke situatie van de Dreamers, maar weet dat op een mooie manier te brengen i.p.v. het door je strot te duwen. Humor is volop aanwezig in de film (de oorsprong van Usnavi's naam....), net als alle drama die gepaard gaat met relaties, waarvan de meest aangrijpende gebeurtenis (die echt heel mooi uitgewerkt is) wel duidelijk zal zijn als je de film kijkt. Alles is ook steeds zo mooi in beeld gebracht, en dat met zulke grootse, ingewikkelde choreografie scenes die toch vloeiend en moeiteloos in elkaar overgaan. Vakmanschap.

    Het is duidelijk hoeveel Miranda om Washington Heights geeft. En als je deze film ziet, ga je er om een beetje om geven, tenslotte hebben we allemaal wel een sueñito. Hoewel de film lang is (140 minuten) voelt het nooit lang aan en vliegt de tijd voorbij....

    Beste film van dit jaar? Nu wel, en eerlijk gezegd kan ik mij niet voorstellen dat er een betere komt. Ik hoop op een UHD, maar gezien het mindere succes van deze film aan de boxoffice, wordt dat misschien nog lastig. Het is zo jammer dat zo'n zielloze deel 9 van F&F wel weer straks vele miljoenen binnensleept, terwijl deze film waar de passie vanaf druipt waarschijnliojk niet eens het budget terugverdient. Het is helaas niet anders...
    Ik heb even de trailer bekeken, maar hij trekt mij echt voor geen meter!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #5749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb even de trailer bekeken, maar hij trekt mij echt voor geen meter!
    Dito hier.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #5750

    Standaard

    Tja, als je niet van het genre houdt... Geef mij een muziekfilm, musical e.d. en ik word daar wel erg blij van.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 230 van 235 EersteEerste ... 130180220226227228229230231232233234 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •