Pagina 245 van 246 EersteEerste ... 145195235241242243244245246 LaatsteLaatste
De resultaten 6.101 tot 6.125 van 6130 worden weergegeven.

Standaard The Autopsy of Jane Doe

Er komt een lijk binnen waarop een autopsie gedaan moet worden door vader Brian Cox (van Succession) en zoon Emile Hirsch (van het geweldige Into The Wild).

Eindelijk weer een horrorfilm die ook echt spannend is.Heerlijke jumpscares waarbij je echt op het puntje van je stoel zit.

Staat op amazon.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bijlage 13936

Bram Stoker's Dracula (1992)

Het verhaal
    De jonge advocaat Harker krijgt de opdracht om een klant te bezoeken in Oost-Europa. Daar wordt hij gevangen gehouden door de graaf en vampier Dracula die afreist naar Londen, geobsedeerd door een foto van Harkers verloofde Mina. In Londen begint hij de jacht op Mina waarbij hij o.a. Mina's beste vriendin Lucy tot slachtoffer maakt. Lucy's vrienden slaan de handen ineen om deze vampier weg te jagen.

Wat vond ik ervan?
    Helemaal niks. Wat een vreselijke film is dit zeg! Na een half uur uitgezet. Het kon me niet boeien, het verhaal rammelde aan alle kanten, de cinematografie vond ik helemaal niks en niets leek erop dat het gauw zou verbeteren. Onbegrijpelijk dat deze film op IMDb een 7,4 krijgt. Hoe dan? Nee, deze film gaat uit de collectie. Jammer. Niet mijn ding.

Film: 3,0
    Beeld: 6,5
    Geluid: 7,0
    Geweldige film. Zo zie je maar weer.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
    Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard Flying Swords Of Dragon Gate

Iedereen die nog 3D heeft zou deze film moeten hebben. Wat een feest qua beeld...zoveel demo scenes zoals de pijlen die van achteren en voren komen. En een heel aardig verhaal die degene en een leuke setting die refereert aan de originele Dragon Inn. Spannend en mooie gevechten.

Standaard The Da Vinci Code | 4K | Benelux-versie

Ik had eens echt zin om de Robert Langdon-trilogie terug te zien. Jammer toch dat The Lost Symbol niet is verfilmd met Tom Hanks, maar we moeten het dan maar met de miniserie stellen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht

Ik had eens echt zin om de Robert Langdon-trilogie terug te zien. Jammer toch dat The Lost Symbol niet is verfilmd met Tom Hanks, maar we moeten het dan maar met de miniserie stellen.
    Ik vind het vooral jammer dat de Extended Cut van The Davinci Code niet in 4K is uitgebracht. Nu merk ik aan mezelf dat ik dan vaker gewoon de bluray opzet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik vind het vooral jammer dat de Extended Cut van The Davinci Code niet in 4K is uitgebracht. Nu merk ik aan mezelf dat ik dan vaker gewoon de bluray opzet.
    +1

Standaard Mojin: The Lost Legend

Ik dacht dat de 3D in Flying Swords Of Dragon Gate heel goed was, maar het dus nog beter....echt adembenemend in deze film. Er zitten een paar scenes in 3D in, die zelfs de grootste hater zouden overtuigen. Is nog op te pikken in Duitsland.
    Iemand die de Tomb raider films kan waarderen, zal deze ook wel leuk vinden.

Standaard Memoirs Of A Geisha | Blu-ray | Spaanse versie

Eigenlijk eens gekeken met mijn recente reis naar Japan in het achterhoofd. De tunnel met de vele rode tori's van de Fushimi Inari Shrine herken ik uit Kyoto. Spaanse versie gekocht die toch identiek is aan de Benelux-versie, behalve dan het prijskaartje.

Standaard Yokai Monsters: 100 monsters

Het zal zeker niet iedereen z'n smaak zijn, maar ik vond deze toch wel erg leuk. Yokai Monsters: 100 monsters is de eerste van drie films uit de Yokai Monsters box van Arrow.

Quote van https://yokai.moifa.org/#/
    Yokai is a catchall Japanese word for ghosts, demons, monsters, shapeshifters, tricksters, and other kinds of supernatural beings and mysterious phenomena. Yokai interact with the human world and spark common notions of frightful things.
    Kijk, eng is het niet (al vond ik dat groot hoofd toch niet leuk) maar gewoon wel erg vermakelijk om te zien. Ben benieuwd naar de 2 andere films in de box maar wat mij betreft is het o.b.v. de eerste film al een aanrader. Tenminste, als je de trailer leuk vindt .

Standaard Angels & Demons | 4K | Benelux-versie

Tweede deel van de Robert Langdon-trilogie.
    Laatst aangepast door Werner : 12-11-2024 om 22:31

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Tweede deel van de Robert Langdon-trilogie. Deze keer geen onderscheid tussen TC en DC
    Wat bedoel je hiermee, Werner? De Theatrical Cut (TC) en de Director's Cut (DC) zijn dus identiek? Even lang, even veel scènes? Wat heeft een Director's Cut dan voor toegevoegde waarde (al vraag ik me dat vaker af bij een Director's Cut)? Of bedoel je wat anders?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat bedoel je hiermee, Werner? De Theatrical Cut (TC) en de Director's Cut (DC) zijn dus identiek? Even lang, even veel scènes? Wat heeft een Director's Cut dan voor toegevoegde waarde (al vraag ik me dat vaker af bij een Director's Cut)? Of bedoel je wat anders?
    EDIT Ik vergis me weer. Deze schijf heeft enkel de TC en niét de DC!
    Mea culpa. Als penitentie drie rondjes rond het Vaticaan op de blote knieën.
    Laatst aangepast door Werner : 12-11-2024 om 22:32

Standaard The Rape Of The Vampire

De eerste 2 UHD's van de Rollin uitgaves van Indicator waren prima bevallen, zeker Two Orphan Vampires. De derde die ik heb was zijn debuutfilm en ook deze (in zwart/wit) viel niet tegen, al is het wel de minste van de 3.
    Het eerste deel van de film vond ik wel iets beter dan het tweede, ook qua verhaal. Maar verhaal lijkt mij ook hier weer ondergeschikt aan sfeer, want dat is ook hier prima verzorgd.

Ik heb in de laatste sale nog 4 Rollins besteld (nog niet verzonden), dus even afwachten en ik kan weer verder kijken...

.

Standaard Inferno | 4K | Benelux-versie

Ietwat voorspelbaar dat dit de volgende zou zijn...

Standaard Blow Out (1981) / Blu-ray

Blow Out (A).jpg

Blow Out (1981)

Het verhaal
    Wanneer Jack (John Travolta), een geluidsman voor B-films, op een avond buiten geluiden aan het opnemen is voor zijn films, is hij er getuige van dat een auto in het water belandt. Jack weet één van de inzittenden, Sally, (Nancy Allen) te redden. Als blijkt dat de overleden bestuurder van de auto een belangrijk senator was, voert men druk op Jack uit om alles te vergeten. Jack, die als geluidsexpert zeker weet dat hij voor het fatale ongeluk een schot heeft gehoord, begint een obsessieve zoektocht naar de ware aard van het zogenaamde ongeluk.

Wat vond ik ervan?
    Op zich is dit eigenlijk best wel een goede, spannende film met een origineel scenario, al zijn niet alle gebeurtenissen even waarschijnlijk, maar ja, het is een film en geen documentaire. Des te jammerlijker is het dat de ontknoping zo enorm tegenvalt: echt volstrekt ongeloofwaardig, slecht geacteerd en totaal niet wat ik zelf had verwacht. Al het goede dat deze film brengt, wordt op het einde totaal om zeep geholpen. Ik had van Brian De Palma toch beter verwacht. Jammer.

Mijn oordeel
    Film: 7,5
    Beeld: 8,0
    Geluid: 6,5
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard Shrek Forever After | 4K | USA-versie

Zondagavond nog eens tijd voor een animatiefilm...

Standaard Beat The Devil (1953)

Ik kwam nog een paar blu-ray's tegen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had....deze was er 1 van. Redelijk filmpje van Bogie, maar ook niet meer dan dat. Het is onverwacht ook deels een zwarte komedie wat ik op voorhand nooit gedacht zal hebben. Dat is ook imo waarom de film niet altijd werkt; omdat onduidelijk is wat het nou precies is. Soms komt er wat spanning, dan komt er opeens een stukje waardoor het meer tegen een klucht aan zit.

Beeldkwaliteit is wel prachtig.

Standaard Girl With A Pearl Earring | Blu-ray | Duitse versie

Ik heb eertijds flink moeten zoeken naar deze versie, en toen ik ze eindelijk had smeten ze er mee naar mijn hoofd. Raar.

Standaard The Girl In The Spider's Web | 4K | Benelux-versie

Gek dat eigenlijk boek 4 verfilmd is geraakt in Hollywood, maar boeken 2 en 3 niet (breek me de bek niet open over 5 en 6)

Standaard The Terminator | 4K | UK-versie

The one that started it all...

Standaard Smile (2022)

Een herkijk in voorbereiding op de 2e film. Ik vond 'm de tweede keer nog beter dan de eerste keer....altijd blijven lachen!

Standaard Vaiana 2 | Bioscoop

Eindelijk nog eens een avondje in de bioscoop geraakt! De kip is nog altijd even dom.
    Laatst aangepast door Werner : 01-12-2024 om 22:58

Standaard Caddo Lake (2024)

Is dit mijn film van het jaar? Ik heb niet vaak dat een film mij zo kan verrassen. Vooraf wist ik niets van de film en dat is zoals vaker echt het beste. M. Night Shyamalan is de producer van deze schitterende film met Dylan O’Brien en Eliza Scanlen in de hoofdrollen.

Normaal gesproken doe ik er een trailer bij, maar deze film moet je echt niet verpesten voor jezelf. Ga er helemaal blind in en laat je verrassen. Staat op HBO Max.

Standaard House Of The Dragon seizoen 1 | 4K | USA-versie

Ik wilde aan seizoen 2 beginnen maar was veel te veel vergeten om nog te kunnen volgen, dus even deze er weer bijgehaald en nu ben ik weer mee.

Standaard Smile 2 (2024)

Een meer dan waardige opvolger van de eerste film. Ze gaan mooi aansluitend door, dus kijk wel de eerste opnieuw (of je hebt alles goed onthouden). Echt creepy, spannend en ik zat af en toe bijna tegen het plafond.... Naomi Scott speelt ook erg goed. Dikke aanrader.

Pagina 245 van 246 EersteEerste ... 145195235241242243244245246 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten