Pagina 102 van 237 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.526 tot 2.550 van 5903 worden weergegeven.
  1. #2526

    Standaard

    WALLE dit blijft mijn pixar topper.
    wat een goed verhaal met weinig tekst.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-08-2012 om 14:17

  2. #2527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waar schrijf ik dat je een ''compleet essay'' of een ''stuk van 6 alinea`s'' moet schrijven? Net als Daniel lijken jullie het niet te begrijpen.

    Wat ik alleen maar zeg is dat je iets moet schrijven als je iets zinnigs te melden hebt.
    Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat jij ook nog nooit iets zinnigs te melden hebt gehad.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #2528

    Standaard

    Dan kunnen we elkaar een hand geven!

  4. #2529

    Standaard

    The Thing (1982) - Blijft een onvervalste horror- én goreklassieker. Weet perfect de spanning op te bouwen tot de de fantastische gore (geen CGI!) rond je oren vliegt. Het einde draagt alleen maar bij tot de mysterie en Kurt Russell is een held. Period.

    The Thing: Terror Takes Shape (1998) - De documentaire over het maken van de voorgaande film. Af en toe komt er wel iets interessants voorbij, maar deze docu duurt gewoon veel te lang voor wat hij te vertellen heeft.

    Next (2007) - Nicolas Cage in een mindere dag. Wat heel de film dan ook minder maakt. Jessica Biel kan nog altijd niet acteren, Julianne is nog altijd 10x knapper dan Biel en deze film bekijken zal voor altijd een zonde van je tijd zijn.

    Jersey Girl (2004) - Kevin Smith die de romantische toer opgaat. En hij brengt het er nog aardig van af. Tyler is één van de mooiste vrouwen op deze aardbol en J-Lo sterft, dus hij weet wel hoe hij fans moet winnen . Thumbs up voor Carlin.

    The Raven (2012) - Wat een middeleeuwse gothische bagger. Mijden!

    Deep Rising (1998) - Nog wel fun. B-film all over the place, maar ik kon er nog wel mee lachen .

    War (2007) - Damn, dit was saai. Geen origineel verhaal en de verplichte onnozele en vergezochte plottwist. Wel ok actiescènes, though.

    The Notebook (2004) - Voor een romantische film heb ik nog maar weinig betere gezien. Mcadams en Gosling heersen én de hele vibe (vooral in het begin) van de film stond me wel aan. Dat dementie er wordt bijgehaald en op een goede manier wordt verweven, zorgde voor enkele pure, hartbrekende momenten.

  5. #2530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Deze moet ik ook echt weer eens zien. Ik weet nog dat ik de vorige keer het slecht trok toen die pa eenzaam zijn appeltje zat te schillen. Toen ik laatst toevallig de 'three reasons' van Criterion zag waarbij deze scene langskwam had ik meteen weer dat zelfde gevoel.
    Dat was idd een prachtige scene.... kippenvel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waar schrijf ik dat je een ''compleet essay'' of een ''stuk van 6 alinea`s'' moet schrijven? Net als Daniel lijken jullie het niet te begrijpen.

    Wat ik alleen maar zeg is dat je iets moet schrijven als je iets zinnigs te melden hebt. Maar jij hebt nooit iets zinnigs te melden over het werk van Brakhage en schrijft altijd in termen van 'fascinerend' en 'intrigerend'. En als wij daar een opmerking over maken dan voel je je aangevallen. Leg bijvoorbeeld eens uit wat er zo 'fascinerend' is aan The Stars Are Beautiful? Meer vragen we niet hoor.
    Ik voel me niet persoonlijk aangevallen. Waar haal je die wijsheid vandaan? ik kan alleen niet tegen figuren als jij die zeggen dat anderen niets te zeggen hebben (wat misschien ook wel zo is) maar vervolgens zelf nooit/heel sporadisch iets toevoegen aan dit topic.

    Wat ik zo fascinerend en mooi vind aan die film? dat is moeilijk onder woorden te brengen, daarom doe ik ook geen verwoede poging `m te analyseren en er drie kantjes over te schrijven met als resultaat een hele lap tekst die slaat als een tang op een varken.
    Maar dan kan ik dat dus beter doen dan in 2 zinnen zeggen dat ik `t een mooie film vond?

    En dat uitgerekend jij zegt dat Maikel niets zinnigs te melden heeft is wel extreem lachwekkend (of triest en laat `t zien dat je ECHT niet weet waar je `t over hebt)
    als op dit forum (en zeker in dit topic) iemand iets zinnigs te melden heeft is Maikel `t wel...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #2531

    Standaard

    Fracture gister gezien.niet veel bijzonders eigenlijk.

    Laatst ook nog 'Lockout' gezien en die vind wel tof,creatieve film alleen de villians waren slecht gespeeld.

  7. #2532

    Standaard

    Wat wil je horen? Dat jij in cirkels blijft praten?

    Ik voel me niet persoonlijk aangevallen. Waar haal je die wijsheid vandaan? ik kan alleen niet tegen figuren als jij die zeggen dat anderen niets te zeggen hebben (wat misschien ook wel zo is) maar vervolgens zelf nooit/heel sporadisch iets toevoegen aan dit topic.
    Het antwoord hierop kun je een aantal posten hierboven terugvinden.

    En je hoeft niet voor de rest te (s)preken want ik spreek jou - en je recensies over de films van Brakhage - erop aan. Niemand anders.

    Wat ik zo fascinerend en mooi vind aan die film? dat is moeilijk onder woorden te brengen, daarom doe ik ook geen verwoede poging `m te analyseren en er drie kantjes over te schrijven met als resultaat een hele lap tekst die slaat als een tang op een varken.
    Maar dan kan ik dat dus beter doen dan in 2 zinnen zeggen dat ik `t een mooie film vond?
    Here we go again. Waar vraag ik om een analyse van drie kantjes?

    En dat uitgerekend jij zegt dat Maikel niets zinnigs te melden heeft is wel extreem lachwekkend (of triest en laat `t zien dat je ECHT niet weet waar je `t over hebt)
    als op dit forum (en zeker in dit topic) iemand iets zinnigs te melden heeft is Maikel `t wel...
    Wat jij wilt!

  8. #2533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wat wil je horen? Dat jij in cirkels blijft praten?
    Zoals altijd praat jij in cirkels, Verhoeven - zonder dat je dat zelf lijkt te beseffen.

    Het is vrij simpel: The Godfather heeft vrij duidelijk aangegeven dat hij het ontzettend moeilijk vindt om onder woorden te brengen wat hij nu precies zo fascinerend vindt aan 'The Stars Are Beautiful' en daarom kiest hij ervoor om dat ook niet eens te proberen. Dat lijkt me veel wijzer dan dat hij iets gaat proberen te verwoorden waar hij op voorhand toch al van weet dat het niet gaat lukken, zodat je van die stompzinnig pretentieuze rommel krijgt die jij altijd uitbraakt waarbij je wanhopig probeert om mensen de ogen uit te steken met enkele termen die je op een van je lezingen toevallig hebt opgepikt. Schoenmaker blijf bij je leest is een uitdrukking die jij niet lijkt te kennen. Evenals iets met een klok en een klepel.

    Daarnaast heb je zelf ook nog nooit een woord over Brakhage geschreven, dus waar je de arrogantie vandaan haalt om dat wel van anderen te verwachten is me een raadsel.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #2534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Fracture gister gezien.niet veel bijzonders eigenlijk.

    Laatst ook nog 'Lockout' gezien en die vind wel tof,creatieve film alleen de villians waren slecht gespeeld.
    Je kunt veel zeggen van Lockout, maar ik geloof niet dat 'creatief' daaronder valt . Of je moet creatief hergebruikt van andere films bedoelen.

  10. #2535

  11. #2536

    Standaard

    Do the Right Thing (1989, Spike Lee)

    Toevallig kwam ik net uit New York toen ik de film zag en daar ving ik een klein beetje op over rassenkwesties, die daar nog niet helemaal verdwenen zijn. Leg dat naast deze film en je ziet dat de relevantie beslist niet verloren is gegaan. De film zelf oordeelt niet zozeer in de kwestie, maar zet de kijker vooral aan het denken. En hoe! De frustraties borrelen op een gestaag temperatuurtje totdat het kookpunt wordt bereikt, waarmee de confrontatie met de kijker eindelijk aan wordt gegaan. Het knappe hiervan is dat dit nimmer dwingend gebeurt maar dat het van twee kanten wordt belicht.

    De setting had hierbij niet beter gekozen kunnen worden: de veruit warmste dag van het jaar in één straatje in Brooklyn. Geheel toepasselijk wordt er een rood filter over het beeld getrokken, maar er is ook ruimte voor sterke en uitbundige kleuren en expressieve beelden. Het zou ertoe kunnen leiden dat de stijl de inhoud overschaduwt, maar niets is minder waar: het is volledig complementair. Do the Right Thing wordt hiermee één van de, zo niet de, beste films over raciale kwesties.

    The Fountain (2006, Darren Aronofsky)

    Deze tweede kijkbeurt was hard nodig. In eerste instantie had ik lof voor de film, maar had ik ook zo mijn opmerkingen, met name over plotholes. Bij de tweede poging kon ik de film voor mijzelf veel meer invulling geven, terwijl ik denk dat er meerdere interpretaties van het verhaal mogelijk zijn. Het zegt genoeg dat ik er nog niet uit ben of mijn opvatting ook wel een goede is. Dan zou je wat kunnen speuren op het internet naar andere meningen, maar liever gooi ik het over een tijdje op een nieuwe kijkbeurt.

    Hier ligt dan ook de kracht van de film. Daarbij horen de overige zaken echter niet vergeten te worden, want als ergens beeld en audio perfect op elkaar zijn afgestemd dan is dat wel bij The Fountain en ook Jackman en Weisz vertolken hun karakters prima. Voor mij is het niet Aronofsky's beste, daarvoor kon het mij persoonlijk nog niet voldoende bekoren, maar een pareltje is het zeker.

    Scarlet Street (1945, Fritz Lang)

    Op de achterkant van de dvd staat dat de film destijds (1945) verbannen werd door de New Yorkse censuurbond. Ik kan het me voorstellen, want dit is een enorm donkere en sombere film waarbij geen enkel karakter volledig zuiver van geweten is. Enorm indrukwekkende film noir: het camerawerk is vertrouwd donker voor een noir en de acteurs zijn ijzersterk, maar de kracht ligt hem toch ook in het sterke scenario. Het was een tijd geleden dat ik een dergelijk beklemmend gevoel kreeg bij een film, maar Lang’s Scarlet Street is het gelukt. Hulde.

  12. #2537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt veel zeggen van Lockout, maar ik geloof niet dat 'creatief' daaronder valt . Of je moet creatief hergebruikt van andere films bedoelen.
    ik vond de locaties erg tof enz....
    alleen de vijanden werden matig neergezet.

    Nolan is zelf ook goed in hergebruiken hoor....
    ik heb niks tegen hergebruiken,'t gaat erom of je het goed doet.
    bv....The joker van Nolans film is zowat excacte kopie van The Crow
    Inception is een mengels van dark city en dreamscape met nog wel een beetje eigen inbreng van nolan enz enz.....

  13. #2538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    The Fountain (2006, Darren Aronofsky)

    Deze tweede kijkbeurt was hard nodig. In eerste instantie had ik lof voor de film, maar had ik ook zo mijn opmerkingen, met name over plotholes. Bij de tweede poging kon ik de film voor mijzelf veel meer invulling geven, terwijl ik denk dat er meerdere interpretaties van het verhaal mogelijk zijn. Het zegt genoeg dat ik er nog niet uit ben of mijn opvatting ook wel een goede is. Dan zou je wat kunnen speuren op het internet naar andere meningen, maar liever gooi ik het over een tijdje op een nieuwe kijkbeurt.

    Hier ligt dan ook de kracht van de film. Daarbij horen de overige zaken echter niet vergeten te worden, want als ergens beeld en audio perfect op elkaar zijn afgestemd dan is dat wel bij The Fountain en ook Jackman en Weisz vertolken hun karakters prima. Voor mij is het niet Aronofsky's beste, daarvoor kon het mij persoonlijk nog niet voldoende bekoren, maar een pareltje is het zeker.
    Ik ben zelf niet zo weg van Aranofsky (Black Swan kon mij uiteindelijk wél bekoren), maar dit is een film die je in mijn ogen vooral moet ondergaan tijdens het kijken, en waarbij je pas na afloop moet gaan nadenken over wat je allemaal hebt gezien.

    Maar dit is net als bij (vooral) The Tree Of Life een film die je niet direct begrijpt, maar wel fascineerd. De grote kracht van de film, samen met de schitterende beelden en muziek.

  14. #2539

    Standaard

    Magic Mike : Verhaal was aardig niet echt bijzonder,maar goed ik ging dan ook alleen maar voor alle eye candy.En die was goed te doen bleef de hele film geboeid kijken

    Drive: Was erg benieuwd naar deze film,en moet zeggen dat het niet tegenviel. Best wel spannend,met een vaag verhaal. En Ryan Gosling altijd goed.

    Immortals: Deze film vond ik erg tegenvallen.Verhaal word wat slordig verteld. Actie was redelijk,niet echt boeiend. Heb de film afgekeken vanwege Henry Cavill.

    From Prada to nada: Dacht hier een leuke film a la The Devil wears prada in handen te hebben maar kwam bedrogen uit. Matig geacteerd en een ronduit saai verhaal. Op het irritante af.

    Veronika decides to die: Deze film vond ik wel ontroerend. En erg leuk om Sarah M. Gellar weer eens te zien. Schijnt een boek verfilming te zijn,wist ik niet maar zou het boek wel eens willen lezen.

    Crazy stupit love: Leuke romantische comedie. Beetje voorspelbaar,maar dat stoort niet. Die wil ik nog wel een tweede keer zien.

    Brothers: Vond ik een zeer goede film,niet echt een gezellige maar wel iets waar ik graag naar kijk.
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  15. #2540

    Standaard

    Hunger Games (blu-ray)
    In begin was de film een beetje vreemd, iets daarna werd het wel prima.

  16. #2541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hunger Games (blu-ray)
    In begin was de film een beetje vreemd, iets daarna werd het wel prima.
    Je bedoelt een rip van de blu-ray, aangezien die nog niet uit is .

  17. #2542

    Standaard



    Céline Dion: Through The Eyes Of The World

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: Internationaal, met o.a. NL-ondertitels

    Film: 8.0
    Beeld: 9.5
    Geluid: 8.5
    Extra's: geen

  18. #2543

    Standaard



    City Slickers (1991)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: US, met Engelse (SDH-)ondertitels

    Film: 7,5
    Beeld: 8,5
    Geluid: 7,5
    Extra's: 7,5

  19. #2544

    Standaard



    Mean Girls (2004)


    Medium: Blu-ray
    Uitgave: US, met Engelse ondertitels

    Film: 7,5
    Beeld: 8,5
    Geluid: 8,0
    Extra's: 7,0

  20. #2545

    Standaard



    Raising Arizona
    (1987)


    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL

    Film: 7,5
    Beeld: 8,5
    Geluid: 8,5
    Extra's: 3,0 (alleen 2 trailers)

  21. #2546

    Standaard

    De rouille et d'os net gekeken en het is een top film.cinematografisch geweldig en de acteerprestaties zijn ook top.

    8/10

  22. #2547

    Standaard

    Abraham Lincoln: vampire hunter

    Slaat de plank op diverse fronten behoorlijk mis!

    5,0
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #2548

    Standaard

    Sand sharks : Nou had ik al geen al te hoge verwachtingen bij het zien van de cover van de film maar dacht ach ik heb niks te doen laat ik maar gaan kijken. Het was nog erger dan verwacht. Wat een misbaksel van een film. Haaien zien er te nep uit,verhaal is echt bagger. De dochter van Hulk Hogan als Haaien expert in zeer korte broekjes,ik had het kunnen weten..What a waist of time and money.
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  24. #2549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht


    Mean Girls (2004)


    Medium: Blu-ray
    Uitgave: US, met Engelse ondertitels

    Film: 7,5
    Beeld: 8,5
    Geluid: 8,0
    Extra's: 7,0
    Lindsay Lohan's beste film (tot nu toe.....)

  25. #2550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chelsea Bekijk bericht
    Sand sharks : Nou had ik al geen al te hoge verwachtingen bij het zien van de cover van de film maar dacht ach ik heb niks te doen laat ik maar gaan kijken. Het was nog erger dan verwacht. Wat een misbaksel van een film. Haaien zien er te nep uit,verhaal is echt bagger. De dochter van Hulk Hogan als Haaien expert in zeer korte broekjes,ik had het kunnen weten..What a waist of time and money.
    Ik zag laatst wat filmpjes hiervan op Youtube en dacht eerst dat het een grap was. Deze mensen hebben echter geprobeerd om er ook nog een echte film van te maken blijkbaar

Pagina 102 van 237 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •