Pagina 103 van 237 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.551 tot 2.575 van 5903 worden weergegeven.
  1. #2551

    Standaard

    haha,was het maar een grap,in het begin kon ik er ook nog wel om lachen..
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  2. #2552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je bedoelt een rip van de blu-ray, aangezien die nog niet uit is .
    Is wel uit, ik heb de US huur versie gezien.


    size: 47.3 GB


    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 33996 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 4564 kbps 7.1 / 48 kHz / 4564 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    Dolby Digital Audio English 640 kbps 2.0 / 48 kHz / 640 kbps / Dolby Surround
    Dolby Digital Audio Spanish 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 20.854 kbps
    Presentation Graphics English 23.714 kbps
    Presentation Graphics Spanish 18.538 kbps

  3. #2553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    WALLE dit blijft mijn pixar topper.
    wat een goed verhaal met weinig tekst.
    samen met de toy story trilogie de beste pixar films vind ik.

  4. #2554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Is wel uit, ik heb de US huur versie gezien.
    Heb jij de US huur versie dan gehuurd? Of heb jij deze US huur versie van het internet afgeplukt (dat laatste valt onder blu-ray rip ).

  5. #2555

    Standaard

    709. The Long, Hot Summer (Martin Ritt, 1958) :: 8.0

    Er is iets in jaren '50 melodrama dat het vreselijk geschikt maakt voor blu-ray, vermoedelijk omdat het zo zwaar leunt op sfeer en omgeving. Het beroemde 'The Long, Hot Summer' met een indrukwekkende sterrencast, is daar geen uitzondering op. De transfer van de Duitse Koch blu-ray is goed, maar niet fantastisch: gelukkig is het een vrijwel volledig natuurlijke transfer, maar helaas is de gebruikte print niet de meest nieuwe van het stel; al direct in het begin is er een flinke hoeveelheid kleine krasjes te zien en hoewel die krasjes verre van vervelend zijn is het wel een teken dat de tand des tijds flink aan het beeld heeft lopen knagen. Het gevolg is dat vooral de kleurweergave het grootste gedeelte vrij zwak en vervaagd is. Het is typisch een geval van 'een compleet nieuwe restoratie zou een aanzienlijk verschil maken', maar vermoedelijk ligt er bij Fox momenteel gewoon geen beter materiaal. Overigens bevat de blu-ray Engelse ondertiteling, wat vanwege de zuidelijke accenten geen overbodige luxe is. Als je je verwachtingen binnen de perken houdt is dit dan ook verre van een miskoop en de film zelf mag absoluut gezien worden, al is het enkel vanwege de rol van Orson Welles als zuidelijke patriarch die in een scene op hilarische wijze uit woede een glazen tafeltje aan diggelen slaat.
    Laatst aangepast door Brakhage : 06-08-2012 om 16:29
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #2556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Is wel uit, ik heb de US huur versie gezien.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Heb jij de US huur versie dan gehuurd? Of heb jij deze US huur versie van het internet afgeplukt (dat laatste valt onder blu-ray rip ).
    Exact. Als je de fysieke blu-ray hebt bekeken, heb je de blu-ray gezien. Heb je 'm gedownload, dan heb je een rip gezien .

    Ik veroordeel niet, ik heb dezelfde film op dezelfde manier gisteravond bekeken. Alleen is het verwarrend (en niet juist) om dan de blu-ray te vermelden, omdat anderen dan verwachten dat hij al ergens te koop is.

  7. #2557
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Is wel uit, ik heb de US huur versie gezien.


    size: 47.3 GB


    Blah blah blah
    Specs posten van een download ... grapjas

    Hoop maar je die dingen niet gebruikt voor je roemruchtige en legendarische screenshot vergelijkingen op zoek naar blokjes en poster dinges
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #2558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Is wel uit, ik heb de US huur versie gezien.


    size: 47.3 GB


    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 33996 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 4564 kbps 7.1 / 48 kHz / 4564 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    Dolby Digital Audio English 640 kbps 2.0 / 48 kHz / 640 kbps / Dolby Surround
    Dolby Digital Audio Spanish 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 20.854 kbps
    Presentation Graphics English 23.714 kbps
    Presentation Graphics Spanish 18.538 kbps
    Cijfertjes zeggen mij zo weinig. Gelukkig krijgen we hier de NL-huurversie.

  9. #2559

    Standaard

    Johnny Guitar
    Nicholas Ray`s geweldige a-typische western ziet er op de Olive blu-ray beter uit dan ooit. De mooie warme Technicolor kleuren komen prachtig tot z`n recht, er zit veel detail in (vooral tijdens de buiten scenes) en over het algemeen is het beeld mooi schoon (hoewel er soms wel wat krasjes te zien zijn) zonder zo`n vieze "DNR look" te hebben. Wel doet t beeld bij de binnen scenes en close-ups van Joan Crawford soms wat soft aan maar dat doet niet af aan het feit dat Ray`s meesterwerk eindelijk een sterke blu-ray presentatie heeft gekregen.

    De film zelf is, zoals gezegd, een absoluut meesterwerk. Crawford en Hayden zijn sterk en Ray wijkt af van de gebaande paden van het western genre: vrouwen zijn de tough guys en de wet handhavers zijn de slechterikken (en gepast gekleed in het zwart). Het is trouwens niet moeilijk om te zien waarom er werd gezegd dat Ray met z`n film een allegorie maakte tegen de Red Scare in Amerika in de jaren `50 waardoor het op meerdere vlakken een sterke film is.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #2560

    Standaard

    Battleship

    Flinterdun verhaal,slecht acteerprestaties,vette actie.

    6/10

  11. #2561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Specs posten van een download ... grapjas

    Hoop maar je die dingen niet gebruikt voor je roemruchtige en legendarische screenshot vergelijkingen op zoek naar blokjes en poster dinges
    Nee niet Specs posten van alleen een download, maar het zijn dus ook de Specs van de US versie zoals het ook origineel is. En nee als ik screenshots plaats dan is dat van de originele blu-ray schijfjes.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Cijfertjes zeggen mij zo weinig. Gelukkig krijgen we hier de NL-huurversie.
    Maar het beeld (US versie) was echt zeer goed, zeer scherp beeld met veel details.
    Daarom hoop ik dat de NL versie ook zo'n goede uitgave krijgt.

    Heb net The Godfather 1 weer gekeken. Toch jammer van de gele ondertitels en vreemde font lettertype.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 08-08-2012 om 13:43

  12. #2562

    Standaard

    The Hunger Games (2012, Gary Ross)

    De plot biedt potentieel en door de trailer was mijn interesse gewekt. Helaas verwordt de film na het zeer aardige begin toch een wat te eenvoudig kat-en-muisspelletje en gaat de kracht verloren. Er had bijvoorbeeld veel meer gedaan kunnen worden met de wat wrede opvatting van het daadwerkelijke spel, nu blijft het te oppervlakkig en te ‘lief’. Verder is het ook nergens verheffend, maar kijkt het geheel wel redelijk weg. Toch een klein tegenvallertje, maar tussen alle goede films die ik de afgelopen tijd heb gezien is zo’n wat mindere film stiekem best welkom.

    Rebel Without A Cause (1955, Nicholas Ray)

    Dit is zo’n film waar iedereen zich waarschijnlijk wel, op zijn minst, enigszins mee kan relateren. De drie voornaamste karakters hebben problemen met hun ouders en worstelen met zichzelf, zoals iedere puber dat wel eens ervaart. Er zijn wel enkele minpuntjes, want het oogt soms wat theatraal en er wordt wel heel kort (of zelfs niet) stilgestaan bij de meest traumatische gebeurtenissen. Maar het verhaal an sich in combinatie met het aantrekkelijke kleurenpallet en de legendarische laatste rol van James Dean weten dat voldoende te compenseren.

    Il Conformista (1970, Bernardo Bertolucci)

    Visueel is dit op zijn minst een waar meesterwerk. Je hebt wel eens van die films waarbij je veel shots in zou kunnen lijsten, maar Il Conformista overtreft dat haast. Het zijn geen schilderijen meer, maar ware architectonische hoogstandjes met een briljante compositie, kleurgebruik en dito cameravoering.

    Dat alleen al is, zoals velen met mij vinden, al genoeg om dit een meesterwerk te vinden. Het verhaal biedt echter ook nog eens een stevige houvast. De historische en politieke impact, de voyeuristische seks, de man die genoeg heeft van zijn bestaan en een conformistisch leven wil leiden en de moeilijke weg die daarheen moet leiden… Het was nog wat veel op bij deze eerste kijkbeurt volledig in me op te kunnen nemen, maar wat een film is dit! De herkijk gaat waarschijnlijk niet lang op zich te laten wachten.

  13. #2563

    Standaard

    jaws
    op blu ray blijft een topfilm
    beeld van de blu ray is geweldig
    tis alleen nu wel erg te zien in 1080p dat de haai erg nep is
    geef deze blu ray een 8

  14. #2564

    Standaard

    Uitgeraasd kinderen? Doe eens wat aardiger tegen elkaar en stop met dat kinderachtige gedoe aub.

  15. #2565

    Standaard

    Font en lettertype zijn hetzelfde...Font is het Engelse woord voor lettertype.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht

    Heb net The Godfather 1 weer gekeken. Toch jammer van de gele ondertitels en vreemde font lettertype.

  16. #2566

    Standaard

    007: Diamonds are forever

    Sean Connery was één van de betere James Bonds, daarom ben ik blij hem hier weer in te zien. Helaas valt deze film toch wat tegen. Het verhaal is chaotisch en het acteerwerk is in sommige gevallen ook niet geweldig. Om nog maar over de SFX te zwijgen.

    6,5/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #2567

    Standaard

    De film stamt uit 1971...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    007: Diamonds are forever

    Sean Connery was één van de betere James Bonds, daarom ben ik blij hem hier weer in te zien. Helaas valt deze film toch wat tegen. Het verhaal is chaotisch en het acteerwerk is in sommige gevallen ook niet geweldig. Om nog maar over de SFX te zwijgen.

    6,5/10

  18. #2568

    Thumbs up

    Ruggles of Red Gap
    Deze film van Leo McCarey (Make Way For Tomorrow) beleeft dankzij Masters Of Cinema zijn home-video debuut, direct op blu-ray. En daar mogen we hen op onze blote knieëen voor danken. Want wat een pareltje is dit!

    Het verhaal over de butler, gespeeld door Charles Laughton, die door zijn baas wordt vergokt tijdens een poker spelletje en terecht komt bij een Amerikaanse baas bestaat voor het grootste gedeelte uit comedy maar bevat ook meer dramatische stukken. Het is een verhaal over menselijkheid en hoop, over klasse verschillen (waar Laughton in het echt zo`n hekel aan had) en dat najagen wat je echt wilt. Inderdaad, een verhaal over The American Dream. Temidden daarvan staat een geniale scene waarin Laughton, als Engelsman, President Lincoln`s historische Gettysburg Address preekt. Dat is de mooiste scene van de hele film en bezorgt me een dik pak kippenvel.
    Een film die een grote glimlach op m`n gezicht toverde en me met een heerlijk gevoel achter liet.

    De Masters of Cinema blu-ray is van uitmuntende kwaliteit, met een transfer die bijna kan tippen aan hun City Girl uitgave.
    Een must-own.

    9,0/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 08-08-2012 om 22:45
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #2569

    Standaard

    The Pirates : Band Of Misfits
    Leuk avondje Aardman-vertier. Let op de vele visuele grappen die in de film voorkomen (reclameaffiches) maar zelfs in de Blu-ray nog niet ten volle tot hun recht komen want tegenover de 4K projectie versie gaat er nog heel wat verloren. Mooi ambachtelijk, het is eraan te zien dat de film vijf jaar in productie is geweest. Over-the-top Hugh Grant die zich blijkbaar rot heeft geamuseerd. Ik wil de film gerust nog een keer bekijken met een pauzeknop en een TV met zoomfunctie binnen handbereik.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #2570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De film stamt uit 1971...
    So what, zelfs films uit de jaren 70 hebben laten zien dat een explosie prima na te maken is. Dan heb ik het nog niet eens over de fantastische effecten in alien; ook uit de jaren 70, dus dat hoeft geen excuus te zijn.

    Afgezien van de sfx vond ik het ook een van de zwakkere Bonds
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #2571

    Standaard

    Blade Runner: The Final Cut 7/10

    Vond hem na deze tweede kijkbeurt interessanter dan de eerste keer. Op de muziek en de setting heb ik niets aan te merken. Ook Rutger Hauer is erg goed in deze film. Ik vind het alleen geen interessant verhaal en ik blijf Harrison Ford een complete miscast vinden. Ik weet dus ook niet of het een drama is, een sci-fi thriller of een actiefilm of van alles een beetje. De superlatieven die aan deze film worden toegedicht zijn voor mij een raadsel. Dit was dan ook de laatste keer dat ik deze film heb opgezet.

  22. #2572

    Standaard

    The Town (2010)

    Niets nieuws onder de zon maar wel zeer degelijk uitgevoerd. Acteerwerk is bovengemiddeld. Ben Affleck is een betere regisseur dan acteur.

    8/10

  23. #2573

    Standaard

    Young at Heart (2007, Stephen Walker)

    Zo baanbrekend of ingewikkeld is het concept van deze docu/film niet. Integendeel, het is eigenlijk enorm simpel: een koor van 70- en 80-jarigen wordt gevolgd tijdens de repetities naar een nieuwe show. Ze zingen echter andere muziek dan je zou verwachten: nummers van Coldplay, James Brown, Jimi Hendrix en Sonic Youth behoren tot het repertoire. Je weet het van tevoren eigenlijk al en het blijkt ook zo te zijn: dit gaat je raken. En dat gebeurt, zonder dat er gebruik wordt gemaakt van goedkope sentimentele trucjes.

    Deze oude mensen hebben namelijk een oprechte levensvreugde die voortkomt uit een gedeelde passie: zingen. Ze zijn niet allemaal even fit meer, maar ze willen alles doen en laten om toch mee te kunnen zingen. En dat doen ze met gevoel. Niet alles is even zuiver, maar de ziel die in sommige nummers (Fix You!) wordt gelegd, gaat door merg en been. Ik heb er zelfs een traantje om moeten laten, maar het is bovenal prachtig om deze mensen zoveel plezier te zien hebben in wat ze doen.

  24. #2574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    The Pirates : Band Of Misfits
    Leuk avondje Aardman-vertier. Let op de vele visuele grappen die in de film voorkomen (reclameaffiches) maar zelfs in de Blu-ray nog niet ten volle tot hun recht komen want tegenover de 4K projectie versie gaat er nog heel wat verloren. Mooi ambachtelijk, het is eraan te zien dat de film vijf jaar in productie is geweest. Over-the-top Hugh Grant die zich blijkbaar rot heeft geamuseerd. Ik wil de film gerust nog een keer bekijken met een pauzeknop en een TV met zoomfunctie binnen handbereik.
    Ben zeer benieuwd naar deze film! De Trailer belooft veel. En Chicken Run is nog steeds een van mijn favorite films.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  25. #2575

    Standaard

    713. El espíritu de la colmena (Víctor Erice, 1973) :: 7.5

    Had geen flauw idee wat ik van deze 'Spirit of the Beehive' blu-ray kon verwachten, maar het bleek een meer dan uitstekende gok. Een vrij indrukwekkende, volledig natuurlijke transfer, volledig vrij van DNR of edge enhancement. Soms is de grain vermengd met noise en bij sommige van de panorama shots valt de kwaliteit ineens weg a la 'Walkabout', maar dat is allemaal brongerelateerd. En keurig Engelse ondertiteling, zoals vermeld op de hoes. De film zelf blijft fascinerend, maar vreselijk moeilijk om volledig te omarmen; het voelt als masturberen met een ijspegel.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 103 van 237 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •