Pagina 120 van 237 EersteEerste ... 2070110116117118119120121122123124130170220 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.976 tot 3.000 van 5915 worden weergegeven.
  1. #2976

    Standaard

    Lethal Weapon
    Het was alweer jaren geleden dat ik het eerste deel gezien had en kon me er dus nog maar amper iets van herinneren. Het is een heerlijke actiefilm waarbij het verhaal minder belangrijk is. De chemie tussen Glover en Gibson is fantastisch! Wel een beetje jammer van dat 'eindgevecht', dat vond ik een beetje raar geplaatst.
    7,6/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #2977

    Standaard

    The Cabin In The Woods.

    Begint aardig en is best spannend met de gordijnen dicht en zittend in het donker. Ondertussen spelletje doen "Aan welke film doet mij deze scene denken?". Misschien kom je wel op 15 films uit.
    Maar rond het uur slaat de film voor mij om en begint het echt pulp te worden, te slecht en ongelofelijk voor woorden. Zelfs Chuck Norris en Nicholas Cage zouden hiervoor danken.
    En dan het plot van de film... Hoe verzinnen ze het.

    Het eerste uur was nog een 7,5 waard, het laatste half uur een 1. Blijft er een 5je over.

  3. #2978

    Standaard

    Snow White & The Huntsman
    Al die zwaar negatieve recensies van de zogenaamde top recensie schrijvers zijn vreemd en onbegrijpelijk.

    De special effects en acteerprestaties zijn uitstekend.De muziek ook.
    Ook de actiescenes zijn prachtig + de settings.

    8/10

  4. #2979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Snow White & The Huntsman
    Al die zwaar negatieve recensies van de zogenaamde top recensie schrijvers zijn vreemd en onbegrijpelijk.
    'Zwaar negatief' is zwaar overdreven. Op rottentomatoes krijgt de film van de critici nog een 5,6. En 'het publiek' was nou ook niet bijster enthousiast over de film.

    Dat gesneer naar critici komt altijd zo verongelijkt en onvolwassen over. Je kunt vast je eigen mening ook geven zonder af te geven op anderen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #2980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    'Zwaar negatief' is zwaar overdreven. Op rottentomatoes krijgt de film van de critici nog een 5,6. En 'het publiek' was nou ook niet bijster enthousiast over de film.

    Dat gesneer naar critici komt altijd zo verongelijkt en onvolwassen over. Je kunt vast je eigen mening ook geven zonder af te geven op anderen.
    Betweter.

  6. #2981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Betweter.
    Als je er niet tegen kunt dat leden je aanspreken op flinke uitspraken die niet kloppen, dan kun je die uitspraken beter niet doen. Dit forum is gewijd aan filmdiscussie.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #2982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Als je er niet tegen kunt dat leden je aanspreken op flinke uitspraken die niet kloppen, dan kun je die uitspraken beter niet doen. Dit forum is gewijd aan filmdiscussie.
    Ik kan er zeer zeker wel tegen.En mijn uitspraak klopte wel vind jij 5,6 goed dan?

    Da's toch een vrij matig cijfer.Dus kom niet met die kinderlijk betweterige uitspraken.

  8. #2983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ik kan er zeer zeker wel tegen.En mijn uitspraak klopte wel vind jij 5,6 goed dan?
    Nee, maar verre van 'zwaar negatief', wat je in je oorspronkelijke bericht beweerde. Da's nogal overdreven. Net als jouw reactie dat iemand een betweter is omdat hij je aanspreekt op uitspraken die eerder flink dan waar zijn.
    Je kunt de neiging om mensen persoonlijk aan te vallen i.p.v. inhoudelijk te discussiëren blijkbaar nog steeds maar moeilijk onderdrukken.

    De sneer naar critici blijft onvolwassen en onterecht. De gemiddelde criticus is helemaal niet 'zwaar negatief' over deze film. Bovendien is de gemiddelde kijker nou ook niet bepaald laaiend enthousiast. Dat jij het een goede film vindt moet je zelf weten, maar je bent in de minderheid.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #2984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht

    De sneer naar critici blijft onvolwassen en onterecht.


    Alsof ik dat constant doe.Vind het gewoon vreemd dat de film zo slecht is ontvangen.En persoonlijk vind ik een 5,6 een slecht cijfer.

  10. #2985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Nee, maar verre van 'zwaar negatief', wat je in je oorspronkelijke bericht beweerde. Da's nogal overdreven. Net als jouw reactie dat iemand een betweter is omdat hij je aanspreekt op uitspraken die eerder flink dan waar zijn.
    Je kunt de neiging om mensen persoonlijk aan te vallen i.p.v. inhoudelijk te discussiëren blijkbaar nog steeds maar moeilijk onderdrukken.

    De sneer naar critici blijft onvolwassen en onterecht. De gemiddelde criticus is helemaal niet 'zwaar negatief' over deze film. Bovendien is de gemiddelde kijker nou ook niet bepaald laaiend enthousiast. Dat jij het een goede film vindt moet je zelf weten, maar je bent in de minderheid.
    Misschien een idee om BatMotor eens in zijn waarde te laten ipv op elk bericht van hem te lopen vitten? Dat komt inderdaad betweterig over.

    Hij vond het een goede film. Laat hem dat toch lekker vinden.

    Als ik op elk bericht/recensie moet reageren waar ik het niet eens mee ben dan ben ik de hele dag bezig. Gewoon niet doen is dan ook mijn advies. Inhoudelijk discussieren is wat anders dan over elke zinsnede vallen die BatMotor schrijft. Want dat doe je nu.

  11. #2986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hij vond het een goede film. Laat hem dat toch lekker vinden.
    Waar zie je staan dat ik vind dat hij dat niet mag vinden?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #2987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Waar zie je staan dat ik vind dat hij dat niet mag vinden?
    Je bent aan het zoeken naar punten om BatMotor mee om zn oren te slaan, zo interpreteer ik het. Zijn boodschap is gewoon: ik lees negatieve recensies maar ik vind het een goede film. Duidelijk toch?

    Jij valt dan over "zwaar negatief" want rottentomatoes geeft een 5,6 aan en dus "klopt" zwaar negatief niet. So what? Verwacht je bronvermeldingen naar recensies om de mening van een forumlid, in dit geval BratMotor, te toetsen?

    Je kan dan echt overal een discussiepunt van maken. Persoonlijk vind ik dat erg vermoeiend om te lezen. En je schiet er ook niets mee op. Bovendien is je toon ook bijzonder kleinerend. Lijkt me ook niet de basis voor een inhoudelijke discussie....

  13. #2988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    zo interpreteer ik het.
    Laten we het daar maar op houden. Ik lees die boodschap toch net even anders. Daar reageer ik op, niet op z'n mening over de film. Als ik aan het zoeken was naar punten om Batmotor mee om z'n oren te slaan, dan zou ik dat wel op basis van z'n mening over de film doen. Niet op basis van een generaliserende sneer die ik persoonlijk misplaatst vind... en waarop ik daarom reageer.
    Laatst aangepast door mark t : 11-09-2012 om 14:23
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #2989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bovendien is je toon ook bijzonder kleinerend. Lijkt me ook niet de basis voor een inhoudelijke discussie....
    Dat krijg je als een discussie aangaat met een kind.

    Batmotor irriteert zich aan het feit dat hij niet het vermogen heeft om een film te ontleden en te beseffen wat goed en fout is aan de film

    het is duidelijk dat als hij het niet snapt, hij het niet leuk vindt

    puberaal en juist vervelend voor de mensen in het forum

    hij geeft zelf aan dat hij ons en critici ongelijk geeft, dus kan het terug verwachten

  15. #2990

    Standaard

    Het lijkt de aanloop naar de verkiezingen wel, anderen lopen afkraken. Zucht...
    Maar goed dat Melzz er tussen is gesprongen.

  16. #2991

    Standaard

    Zullen we vanaf nu de mensen weer in hun waarde laten (wat je ook van een persoon vindt of niet) en ons weer op de films richten die we bekeken hebben?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #2992

    Standaard

    Friends seizoen 8

    Volgens mij was het al de 7e of 8e keer dat ik dit seizoen gezien heb en net als bij de andere seizoenen gaat het toch nooit vervelen voor mij. Ik moet wel eerlijk zeggen dat na seizoen 5 de serie ietsje aan kwaliteit inlevert, maar veel mag dit de pret niet drukken.

    8,5/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #2993

    Standaard

    Prometheus
    Gister deze film gezien.En het was zeker geen slechte film.Maar overhyped is die wel zeker.
    De film is niet meer dan een prequel.Ik snap ook niet dat mensen doen alsof het meer is dan dat.

    Pluspunten

    -Special Effects
    -Acteeprestaties
    -Locaties

    't verhaal leek me flinterdun had ik het idee.

    8/10

  19. #2994

    Standaard

    welke hype was er dan?

    het is tevens geen prequel, wel gebruikt het partikels als hommage aan alien en aliens, maar het heeft verder niets met de reeks te maken

    aldus Scott

  20. #2995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Prometheus

    De film is niet meer dan een prequel.Ik snap ook niet dat mensen doen alsof het meer is dan dat.
    Het heeft 'Alien-DNA' (zoals de makers het noemen), maar is niet echt een rechtstreekse prequel. De film zal in de plannen van Scott moet leiden naar een eigen franchise (of in ieder geval nog één deel), die 'naast' de Alien-reeks bestaat. Dus ook als deze niet helemaal was wat je ervan verwachtte/hoopte, dan kun je met een gerust hart alsnog de Alien-films opzetten. Deze hebben een andere sfeer/insteek dan Prometheus.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je er zo van overtuigd bent dat het wel een prequel is, terwijl je gisteren nog zei dat je nog nooit een film uit de Alien-reeks had gezien.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #2996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Het heeft 'Alien-DNA' (zoals de makers het noemen), maar is niet echt een rechtstreekse prequel. De film zal in de plannen van Scott moet leiden naar een eigen franchise (of in ieder geval nog één deel), die 'naast' de Alien-reeks bestaat. Dus ook als deze niet helemaal was wat je ervan verwachtte/hoopte, dan kun je met een gerust hart alsnog de Alien-films opzetten. Deze hebben een andere sfeer/insteek dan Prometheus.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je er zo van overtuigd bent dat het wel een prequel is, terwijl je gisteren nog zei dat je nog nooit een film uit de Alien-reeks had gezien.
    Ik heb het andere ook horen zeggen dat ze het echt meer een prequel vinden.ik vind het ook zekers een prequel omdat die bekende alien op het eind van de film verschijnt.Die met dat grote achterhoofd.
    Daarmee maak je toch een behoorlijke connectie met het origineel lijkt me.
    Het feit dat Ridley zegt "it's not a prequel" is denk ik omdat hij niet zoals George Lucas als een uitmelker wil overkomen.Niet dat Ridley een uitmelker is.Maarja ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
    Laatst aangepast door BatMotor : 12-09-2012 om 18:27

  22. #2997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Maarja ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
    Ik begrijp wat je bedoelt. Als je die andere films hebt gezien, dan zul je zien wat ik bedoel. Die Alien aan het einde is niet precies dezelfde als die je in die andere films tegenkomt. En z'n verschijning is er in Prometheus met de haren bij gesleept. De verdere raakvlakken met die andere films zijn veel te summier en lang niet zo overheersend als bij de Star Wars-prequels. Wat dan weer wel een overeenkomst is tussen Prometheus en de Star Wars-prequels, is dat Scott bij z'n benadering van de originele Alien een stuk scherper en strakker was dan in deze film, waarin het verhaal heel wat lijkt, maar in feite vol onwaarschijnlijke plotwendingen zit.

    Lees het Prometheus-topic maar eens terug, daar wordt een heleboel over en weer gediscussieerd over de 'plaats' van Prometheus in het Alien-canon... en over de teleurstelling over met name de inhoudelijke kant van de film.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #2998

    Standaard

    Super 8 (2011) Blu-ray

    Een heerlijk semi-nostaligische ode aan de films van Steven Spielberg waar hij groot mee is geworden.

    8,0

    Pink Floyd The Wall (1982) DVD

    De filmbeelden met Bob Geldof als getormenteerde Pink versterken zo mogelijk het hele album.
    Hou je niet van de muziek van Pink Floyd (bestaat dat??? ) dan is deze film niks voor jou.
    Maar ben je net als ik een groot fan en liefhebber (ik was 13 toen ik mij in PF ging verdiepen) dan is dit verplichte kost en genieten van begin tot eind.

    9,3/10

  24. #2999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    The Cabin In The Woods.

    Begint aardig en is best spannend met de gordijnen dicht en zittend in het donker. Ondertussen spelletje doen "Aan welke film doet mij deze scene denken?". Misschien kom je wel op 15 films uit.
    Maar rond het uur slaat de film voor mij om en begint het echt pulp te worden, te slecht en ongelofelijk voor woorden. Zelfs Chuck Norris en Nicholas Cage zouden hiervoor danken.
    En dan het plot van de film... Hoe verzinnen ze het.

    Het eerste uur was nog een 7,5 waard, het laatste half uur een 1. Blijft er een 5je over.
    Ik vond het tweede gedeelte juist erg verrassend en leuk in tegenstelling tot het eerste uur wat toch dertien in het dozijn is. Zo zie je maar...

  25. #3000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Het feit dat Ridley zegt "it's not a prequel" is denk ik omdat hij niet zoals George Lucas als een uitmelker wil overkomen.Niet dat Ridley een uitmelker is.Maarja ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
    Kijk eerst de films goed en je weet dat het geen prequel is. Mensen die zeggen dat het wel zo is, snappen het niet of willen het niet snappen.

    Je had sowieso eerst alien en aliens moeten kijken voor prometheus

Pagina 120 van 237 EersteEerste ... 2070110116117118119120121122123124130170220 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •