Pagina 127 van 237 EersteEerste ... 2777117123124125126127128129130131137177227 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.151 tot 3.175 van 5901 worden weergegeven.
  1. #3151

    Standaard

    Snow white and the huntsman

    Vond het best wel een leuke film,ben geen Stewart fan want vind haar altijd nogal hetzelfde. Maar de plaatjes zagen er mooi uit.
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  2. #3152

    Standaard

    Chernobyl Diaries

    Te slecht voor woorden

  3. #3153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het spook Holmes komt toch nog niet aan de hielen van Maggie Gyllenhall.
    ik vind precies het tegenovergestelde.

  4. #3154

    Standaard Prometheus

    Wat een geweldige film,hij is niet beter of slechter dan Alien.
    Het ding met Alien is dat die film des tijds meer impact maakte.

    9/10

  5. #3155

    Standaard

    Vandaag The Living Daylights en License to Kill gezien (als deel van mijn Bond marathon). Vind Dalton een goede Bond en vind deze films best aardig, maar Daylights kon mij niet van begin tot het eind boeien. Respectievelijk 6/10 en 7/10.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #3156

    Standaard

    Dredd 3D (8)

    Echt van genoten niet verwacht dat ie zo goed zou zijn. Rauw, lomp, bloederige aktie, heel klein beetje humor, coole special effects en mooie (native) 3D.

    Resident Evil Retribution 3D (6 1/2)

    Ben een grote fan van de serie vooral van deel 4 maar zelfs voor mij was dit laatste deel toch een kleine tegenvaller, wat voor het grootste gedeelte komt door het "verhaal" en de locaties. Blijft over heel veel slow-motion aktie scenes zoals deel 4 maar alleen dat is toch niet genoeg...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #3157

    Standaard

    Kauwboy
    In principe geen slechte film.
    Goed camerawerk en goeie acteerprestaties.
    Het verhaal is wel behoorlijk voorspelbaar ik zag al van ver aankomen dat z'n moeder overleden is ook dacht ik al dat de kauw het niet zou overleven
    Voor de rest een prima film,die inderdaad niet voor de jongste kijkers bedoeld is.
    Maar 't is maar hoe je ernaar kijkt.De film bevat wel van die typische jeugd elementen.
    Een dier waar je aan gehecht raakt en die dan dood gaat is vrij typisch.
    Toch is dat heel goed in beeld gebracht.Het thema van de film is toch vooral De Dood.

    3/5

  8. #3158

    Standaard

    Het 'verwerken' van de dood. Mooie Nederlandse film!

  9. #3159

  10. #3160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het 'verwerken' van de dood. Mooie Nederlandse film!
    Ja en het Verwerken ervan.Maar dat had ie wel heel snel gedaan.

  11. #3161

    Standaard

    De afgelopen dagen gezien:

    A Woman Under The Influence
    Cassavetes` beste film behoorde tot de top drie (samen met Once Upon A Time In The West en Vertigo) van films die ik het liefst op blu-ray zou zien verschijnen. Sinds twee weken is het dan eindelijk zo ver en kunnen we `m eindelijk in high definition zien. Het heeft even geduurd maar het was het wachten meer dan waard. Nog nooit heeft dit meesterwerk er zo "echt" en helder (voor zover dat kan bij Cassavetes) uit gezien. Natuurlijke kleuren (van de rode truck tot bleke huidskleur van Mabel) en een mooie hoeveelheid grain, weinig last van beschadigingen en zo goed als geen DNR: dit is zoals een blu-ray er uit hoort te zien.
    De film zelf is en blijft natuurlijk fantastisch en komt steeds hoger in mijn favorieten-aller-tijden-lijstje.
    Zowel de film als deze uitgave zijn essentieel.

    10/10

    La Ragazza Che Sapeva Troppo (The Girl Who Knew Too Much)
    Hele fijne, laatste zwart-wit film van Mario Bava over een Amerikaanse toeriste die bij toeval in aanraking komt met een serie moordenaar in Rome.
    Het is één grote ode aan het hof van Hitchcock, is bij tijd en wijle spannend en bevat ook wat humor.
    Maar bovenal is het gewoon heel erg entertainend.
    Heerlijk.

    8,0/10

    Taken 2
    Geinig vervolg op het toffe eerste deel uit 2008. Uiteraard is het meer van hetzelfde maar gelukkig is dat in dit geval niet erg. Het is een herhaling van zetten, hoewel de actie dit keer wel wat minder is dan de vorige keer. Dat komt vooral door de regie die ik vaak nogal warrig vond overkomen. Goed voorbeeld daarvan is de de auto achtervolging door de straten van Istanbul: moeilijk te volgen en zo snel gemonteerd dat je er bijna misselijk van wordt.
    Maar buiten dat is het wel weer een toffe actie film, goed voor een avondje vermaak.

    6,5/10

    The Expendables
    Als "voorbereiding" op deel 2 het eerste deel nog eens gekeken: hij blijft tof.
    Uiteraard totaal over the top maar dat maakt het net zo leuk, met Stallone die de show steelt.
    Benieuwd naar deel 2.

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #3162

    Standaard

    Stolen
    Een simpel actie filmpje.Verstand op nul en kijken.
    De film wist me opzich nog te vermaken.Maar de actie verslapte eigenlijk steeds meer.
    En da's jammer.

    2/5

  13. #3163

    Standaard



    Downton Abbey - Season 1

    TV-serie (UK)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: UK (met Engelse SDH-ondertitels)

    Film: 9,5
    Beeld: 9,0
    Geluid: 8,0
    Extra's: 7,0

  14. #3164

    Standaard

    All Good Things
    Saaaaai.
    Wat een slaapverwekkende film zeg.
    Vind Gosling behoorlijk overrated.Zijn manier van acteren is constant hetzelfde.
    Vond hem alleen in Drive wel goed spelen opzich.
    En Dunst,ja die speelt wel overtuigend in deze film vind ik.
    Voor de rest is het geen bijster originele film.
    Het is waargebeurd,maar is 't goed verfilmd? nee zeker niet.

    1/5

  15. #3165

    Standaard

    The Lucky one

    Romantisch drama die redelijk voorspelbaar is
    Vond het wel een aardige film.
    Gewoon leuk voor een avondje bankhangen.
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  16. #3166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chelsea Bekijk bericht
    Snow white and the huntsman

    Vond het best wel een leuke film,ben geen Stewart fan want vind haar altijd nogal hetzelfde. Maar de plaatjes zagen er mooi uit.
    Dat heb ik bij Chris Hemsworth. Vond hem voor deze rol eigenlijk niet goed gecast. Had deze rol ook wat indrukwekkender verwacht maar helaas.

    Film zelf vond ik goed te pruimen. Vanmorgen gekeken. Vooral Charlize Theron was erg overtuigend. Lekker evil. Al had ze wel wat meer in beeld gemogen. Wat ik ook wel grappig vond waren de dwergen. De acteurs die de dwergen speelden kwamen me al zo bekend voor. Pas toen ik bij de cast keek zag ik wie ze waren Mooi gedaan.

    Wel wat traantjes weggepinkt. Lang geleden bij het eerste keer kijken van een film. wat ik vooral erg cool vond was de trol die zich onderdanig stelt aan Snow White

  17. #3167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Dat heb ik bij Chris Hemsworth. Vond hem voor deze rol eigenlijk niet goed gecast. Had deze rol ook wat indrukwekkender verwacht maar helaas.

    Film zelf vond ik goed te pruimen. Vanmorgen gekeken. Vooral Charlize Theron was erg overtuigend. Lekker evil. Al had ze wel wat meer in beeld gemogen. Wat ik ook wel grappig vond waren de dwergen. De acteurs die de dwergen speelden kwamen me al zo bekend voor. Pas toen ik bij de cast keek zag ik wie ze waren Mooi gedaan.

    Wel wat traantjes weggepinkt. Lang geleden bij het eerste keer kijken van een film. wat ik vooral erg cool vond was de trol die zich onderdanig stelt aan Snow White
    Ja ik vond Chris Hemsworth ook beter uit de verf komen als Thor.
    Die dwergen waren top!! en inderdaad dat traantje wegpinken kon ik wel begrijpen mooi moment
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  18. #3168

    Standaard

    Law Abiding Citizen

    Meer dan degelijk actiefilm met Jamie Foxx en Gerald Butler in de hoofdrollen. Geen lange intro scenes en daarom word je direct in de actie gestort. Het is een verre van perfecte film, maar hij vermaakt prima!

    7,8/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #3169

    Standaard

    Ah, mooi. Heb m nog in de kast staan. Misschien van t weekend dan maar eens kijken.

    Heb er trouwens een Star Trek weekje op zitten. Gisteren als laatste deeltje 8 gekeken: First Contact.

    Goede film. Zeker geen slechte regie, met name voor iemand die daarvoor nooit een grote film heeft gedaan en ook nog eens zelf een rol heeft als Riker van de vaste Next Generation crew.
    Goede badguys in de vorm van de Borg. Goed verhaal voor die tijd (timetravel was nog niet zo vaak gedaan). Lekker gemonteerd: heb me geen minuut verveeld.

  20. #3170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ah, mooi. Heb m nog in de kast staan. Misschien van t weekend dan maar eens kijken.

    Heb er trouwens een Star Trek weekje op zitten. Gisteren als laatste deeltje 8 gekeken: First Contact.

    Goede film. Zeker geen slechte regie, met name voor iemand die daarvoor nooit een grote film heeft gedaan en ook nog eens zelf een rol heeft als Riker van de vaste Next Generation crew.
    Goede badguys in de vorm van de Borg. Goed verhaal voor die tijd (timetravel was nog niet zo vaak gedaan). Lekker gemonteerd: heb me geen minuut verveeld.
    Was je al bekend met The Borg, Pieter? Uit de serie van The Next Generation dus, en het verleden van Picard met The Borg?

    Ik ben altijd benieuwd hoe iemand die misschien de serie verder nooit gevolgd heeft, zo'n film beleeft.

  21. #3171

    Standaard

    End of Watch

    Geweldige film, gaat dat zien! Jake Gyllenhaal en vooral Michael Pena stijgen boven zichzelf uit in deze politiefilm die het genre een zeer frisse en rauwe inkijk geeft in het leven van twee agenten die buiten elkaars partners zijn uitgegroeid tot broers die voor elkaar door het vuur gaan. Het listige gebruik van diverse wijzen van filmen ( handheld, vaste camera op de politie auto, en 3rd person o.a. ) maken dat het realisme en de intensiteit van deze film volledig tot zijn recht komt. De rauwe werkelijkheid van het dagelijkse werk van beide mannen wordt goed vervlochten met hun familieleven, en de scherpe dialogen zorgen voor een schitterend geheel. Zeker een van de beste films van het jaar, en absoluut een topper in het genre
    Who buys DVD's anyway? :)

  22. #3172

    Standaard



    Sneeuwwitje (Mirror, Mirror)

    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL

    Film: 7,0
    Beeld: 10
    Geluid: 10
    Extra's: 6,5

  23. #3173

    Standaard

    Man of the West op een duitse Blu-ray van Koch Media (Mann aus dem Westen)

    Weergaloze western met prachtige beelden in HD.

    De eerste (Nederlandse) DVD die ik van deze film had was zeer matig, de tweede DVD was
    de Amerikaanse uitgave en die was al een stuk beter.

    Deze Blu-ray is werkelijk schitterend en voor mij reden om te beweren dat wat oude films betreft het toch vooral de kleuren CinemaScope westerns zijn die veel baat hebben bij het uitbrengen op Blu-ray.

    De weidse landschappen, paarden, mensen, kleuren en kleding komen fantastisch tot hun recht in HD.

  24. #3174

    Standaard Naturel Born Killers

    Misschien wel de meest bizarre film van de 90's waarin een liefdes duo een moord toer doen.
    Het is wel een film die je moet liggen want Oliver Stone strooit met een soort van trip effecten.

    Heb de film al een keer of 10 gezien maar blijft goed.

    8/10 Heb je zin in de film kijk bij Blokker 2 voor 10 euro aktie [Bluray]
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-10-2012 om 09:36

  25. #3175

    Standaard

    Taken (2008)

    Vermakelijke actiefilm waarin verhaal ondergeschikt is. Verstand op nul en lekker kijken hoe Liam Neeson de bad guys in elkaar timmert.

    7,2/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 127 van 237 EersteEerste ... 2777117123124125126127128129130131137177227 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •