Pagina 128 van 237 EersteEerste ... 2878118124125126127128129130131132138178228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.176 tot 3.200 van 5903 worden weergegeven.
  1. #3176

    Standaard

    Ted

    Een redelijk dun verhaal, maar wel grappige momenten! Heeft mij wel kunnen vermaken. Ideaal om te ontspannen .

    En Mark Wahlberg doet het altijd wel voor mij .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  2. #3177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skokeloor Bekijk bericht
    Ted

    Een redelijk dun verhaal, maar wel grappige momenten! Heeft mij wel kunnen vermaken. Ideaal om te ontspannen ..
    Hoe vond je op het allerlaatste wanneer Ted doet alsof zijn vulling niet goed terug is geplaatst?

    Persoonlijk vond ik dat echt hilarisch
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #3178

    Standaard

    De Heineken Ontvoering
    Uitstekende Hollandse film 1 van de betere (en d'r zijn er weinig van)
    De acteerprestaties zijn naar mijn mening goed tot zeer goed.
    Wat wil je ook met zo'n cast.Prima acteurs en actrices.Beter dan de kliek die we zo vaak voorgeschoteld krijgen.

    Het verhaal is denk ik wel behoorlijk goed verfilmd,vader is alcholist en zoon neemt wraak.
    Een film bevat een echt jaren 80 sfeertje en da's leuk om te zien,de ouwe ptt telefooncel,ouwe tv's,ouwe auto's,ouwe brillen enz....

    Heb me zeer vermaakt met de film.De film ging in een sneltrein vaart voorbij.
    in die 2uur gebeurde er zeer veel zonder geforceerd over te komen.

    4/5

  4. #3179

    Standaard

    Shadow Witness
    Een politie agent wordt er van verdacht zijn vrouw en een klein meisje te hebben vermoord.
    Maar (oh cliché) niets is wat het lijkt...
    Zo standaard als dat klinkt zo standaard is de film ook. Het verhaal an sich is wel ook maar de uitwerking is veel te standaard, zelden boeiend en extreem voorspelbaar. Tel daar het wel erg dik aangezette overacting bij en je hebt een film die 90 minuten lang niet boven de middelmaat uitkomt...

    4,5/10

    Return Of The Living Dead
    Heerlijke punk zombie film waarin het genre op een originele wijze wordt benaderd, met snelle zombies en een punk soundtrack.
    Ook zit er lekker veel gore en humor in.
    Als je zombies done different wilt zien moet je dit geweldige werk aanschouwen. Anderhalf uur lang top vermaak.
    De blu-ray van Arrow is trouwens qua beeld kwaliteit niet echt je-van-het: veel last van flickering en ruis, maar ik denk dat dat eerder aan de bron dan aan de transfer licht. Daarom is dit waarschijnlijk het beste dat de film ooit zal uitzien. Tevens voorzien een geweldige reeks aan extra`s is dit een must voor de genre fans.

    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #3180

    Standaard

    Braindead
    Vriendinlief wilde een zombie of horror film zien en koos Braindead uit het stapeltje dat ik had meegenomen. En dat was een geslaagde keuze.
    Zoals ze zei: "het is zo overduidelijk nep maar toch is het goor en best eng."
    Het blijft een geweldige en geweldig over the top film met toffe effecten en is hij nog steeds goed voor een geinige 100 minuten gore fest.

    7,0/10

    Fa yeung nin wa (In The Mood For Love)
    Wong Kar-Wai`s internationale doorbraak komt nu eindelijk pas écht goed tot z`n recht en tot leven nu hij op blu-ray is uitgebracht door Criterion.
    De warme kleuren en sfeer zijn nu om van te watertanden, dit in tegenstelling tot de toch wat fletse dvd. En de prachtige soundtrack knalt, op een goede manier, uit de boxen.

    De film zelf is nog steeds één van de beste Aziatische films van de afgelopen decennia, met geweldige cinematografie en mooie hoofdrollen die op gepaste wijze worden vertolkt door Maggie Cheung en Tony Leung als twee buren die langzaam maar zeker er achter komen dat hun beide echtgenoten (die trouwens nooit volledig in beeld komen) een relatie met elkaar hebben.
    Samen proberen ze hier mee om te gaan en draaien een film lang om elkaar heen terwijl duidelijk is dat ze voor elkaar gemaakt zijn.
    Door de combinatie van bovengenoemde factoren brengt Wong geniaal een gevoel teweeg van een onmogelijke liefde en menselijkheid en hoe deze twee gekrenkte "geliefden" daar mee om gaan.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #3181

    Standaard

    The Raid 6/10
    Deze actiefilm uit Indonesië stelt qua verhaal niet veel voor, maar de actie is top, met veel geweld en goede vechtscènes.

    Kauwboy 9/10
    Onverwachte topper, met een prima cast. Deze Nederlandse dramafilm/jeugdfilm over zware thema's als verlies is een terechte oscar-inzending.

  7. #3182

    Standaard

    Signs
    Deze film vind ik dus fantastisch.
    De spanningsopbouw is top! en ook de acteeprestaties.

    4/5

    The Devil's Advocate
    De film bevat een intressant verhaal.
    Grootste probleem van de film is het acteerwerk van Pacino.
    Die 'Schreeuwert' is echt heel irritant.Ik vind het ook een zwaar overschat acteur.
    Voor de rest een prima film.

    3/5

  8. #3183

    Standaard

    Wat betreft Signs: ik weet nog dat ik toen ik m voor het eerst zag echt een naar gevoel in mn maag kreeg toen die alien voor het eerst te zien was: ik vond m echt eng!

  9. #3184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Wat betreft Signs: ik weet nog dat ik toen ik m voor het eerst zag echt een naar gevoel in mn maag kreeg toen die alien voor het eerst te zien was: ik vond m echt eng!
    ik heb de film vroeger al gezien.maar gister eens herzien.
    en ja de alien is opzich wel eng inderdaad.

  10. #3185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    ik heb de film vroeger al gezien.maar gister eens herzien.
    en ja de alien is opzich wel eng inderdaad.
    Spoilertags graag voor degene die 'm niet gezien heeft (ik wel) .

  11. #3186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Fa yeung nin wa (In The Mood For Love)

    De film zelf is nog steeds één van de beste Aziatische films van de afgelopen decennia, met geweldige cinematografie en mooie hoofdrollen die op gepaste wijze worden vertolkt door Maggie Cheung en Tony Leung als twee buren die langzaam maar zeker er achter komen dat hun beide echtgenoten (die trouwens nooit volledig in beeld komen) een relatie met elkaar hebben. 9,0/10
    Voor iemand die nauwelijks Aziatische films kijkt is dit een terechte opmerking.

  12. #3187

    Standaard

    Gister The Hunger Games gezien. Verbaas me oprecht dat deze film het (relatief) goed deed bij de Critici en het qua box-office bizar goed deed. Film is echt vlees noch vis. Dan lees ik liever Lord of the Flies nog een keer of pak ik Battle Royale er wel bij...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #3188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Voor iemand die nauwelijks Aziatische films kijkt is dit een terechte opmerking.
    Los daarvan heeft Timo wel gelijk. Fantastische film.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #3189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Gister The Hunger Games gezien. Verbaas me oprecht dat deze film het (relatief) goed deed bij de Critici en het qua box-office bizar goed deed. Film is echt vlees noch vis. Dan lees ik liever Lord of the Flies nog een keer of pak ik Battle Royale er wel bij...
    Box office zegt m.i. niets. Heb je goede marketing dan komen de mensen wel. Dat ze daarna de zaal uitkomen en teleurgesteld zijn oid dat zie je niet in de cijfers terug. Er zijn m.i. ook maar weinig mensen die niet naar een film gaan omdat iemand anders hem niet goed vindt. Krijg je zoiets van : ik vorm zelf mijn mening wel..

    Ik moet zeggen: ik vond hem vermakelijk. Niet meer dan dat. Kan ook niet zeggen dat er slecht geacteerd werd enzo. Het verhaal is alleen zwak, met bijna geen diepgang. Beetje teveel ala Twilight saga. Toch heeft het wel iets maar dat zou kunnen komen doordat ik scifi / fantasy films toch altijd aantrekkelijk vindt.

  15. #3190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Los daarvan heeft Timo wel gelijk. Fantastische film.
    Overschatte filmmaker wat mij betreft.

  16. #3191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Overschatte filmmaker wat mij betreft.
    Kritisch anders toch redelijk gelauwerd. Ik mag zijn werk graag zijn, al moet ik wel in de stemming zijn voor de films. Geen licht verteerbare kost.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #3192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Kritisch anders toch redelijk gelauwerd. Ik mag zijn werk graag zijn, al moet ik wel in de stemming zijn voor de films. Geen licht verteerbare kost.
    Zekers, maar het is mij teveel 'style over substance'.

  18. #3193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Braindead
    Vriendinlief wilde een zombie of horror film zien en koos Braindead uit het stapeltje dat ik had meegenomen. En dat was een geslaagde keuze.
    Zoals ze zei: "het is zo overduidelijk nep maar toch is het goor en best eng."
    Het blijft een geweldige en geweldig over the top film met toffe effecten en is hij nog steeds goed voor een geinige 100 minuten gore fest.

    7,0/10
    Ik werd zelfs een beetje misselijk met deze film met de scene waar iemand soep of pap aan het eten was. Wat er van tevoren inviel.

  19. #3194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Voor iemand die nauwelijks Aziatische films kijkt is dit een terechte opmerking.
    heerlijk,die goed onderbouwde opmerking
    het feit dat ik er de afgelopen maanden weinig heb gezien betekent niet dat ik er de afgelopen jaren geen gezien heb...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #3195

    Standaard

    Abraham Lincoln: Vampire Hunter 3D

    Redelijk amusant filmpje met wat Resident Evil-achtige aktie scenes (=veel gebruik van slo-motion) echter is de film wel wat onsamenhangend en springt ie van de hak op de tak en duurt ie ook nog eens te lang.

    Typische gevalletje waarin de film nog net gered wordt door het aardige gegeven en de aktie maar dat is het dan ook wel. De 3D conversie kan er mee door absoluut niks bijzonders alleen de overduidelijk geplaatste digitale stofdeeltjes in bijna elke scene gaan al zeer snel irriteren.

    6/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #3196

    Standaard



    Intouchables (2011)


    Medium: Blu-ray
    Uitgave: NL (DeLuxe Edition)

    Film: 9,5
    Beeld: 10
    Geluid: 8,0
    Extra's: 8,0

    Geweldig leuke film, met misschien wel de mooiste beeldkwaliteit voor een non-animatie film, tenminste van de films uit mijn Blu-ray collectie: haarscherp, fantastische, natuurlijke kleuren en een zeer goed contrast. Daarnaast zijn ook de extra's de moeite waard.

  22. #3197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    heerlijk,die goed onderbouwde opmerking
    het feit dat ik er de afgelopen maanden weinig heb gezien betekent niet dat ik er de afgelopen jaren geen gezien heb...
    Hier vind je de rest van mijn onderbouwing:
    http://whatiwatch.net/overview.php?ov=907&j=all

    Ben je wel bekend met de ‘Hedendaagse Aziatische Cinema’? Ik noem een Pen-Ek Ratanaruang, Apichatpong Weerasethakul, Hou Hsiao-hsien, Shunji Iwai, Tsai Ming-liang, Shinya Tsukamoto, Kiyoshi Kurosawa, Shinji Aoyama, Naomi Kawase, Sang-soo Hong, Sion Sono, Anh Hung Tran, Mamoru Oshii etc.

    Gemakshalve ga ik ervan uit dat je wel een en ander gezien hebt van de volgende regisseurs om tot die eerdere conclusie van je te komen. Ki-duk Kim, Miike Takashi, Zhang Ke Jia, Hirokazu Koreeda, Chan-wook Park, Takeshi Kitano, Lee Chang-dong, Joon-ho Bong,Johnnie To en Edward Yang.

  23. #3198

    Standaard

    Het is niet zo dat je altijd maar op de hoogte moet zijn en blijven van de hedendaagse cinema of een genre in zijn algemeen/geheel om één bepaalde film binnen dat genre op waarde te kunnen schatten lijkt me. Timo vind het een uitstekende film, prima toch?

  24. #3199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Timo vind het een uitstekende film, prima toch?
    Hij vind het meer dan dat. En daar val ik over.

    De film zelf is nog steeds één van de beste Aziatische films van de afgelopen decennia, ...

  25. #3200

    Standaard





    Opvallend is de kijkwijzer leeftijd. Op de hoes staat 12 jaar en ouder terwijl de waarschuwing voor de film zelf vanaf 16 jaar aangeeft.

    Ik heb hem gekeken vandaag en was aangenaam verrast. Het verhaal stelt eigenlijk niet zoveel voor. Maar de SE zijn eigenlijk best heel goed. Net als het acteerwerk. De film is tweetalig, Duits en Engels. Leuk om te zien is dat de acteurs die Duits spreken ook echt Duitsers zijn. Zo is Götz Otto te zien in één van de hoofdrollen. Hem zou je kunnen kennen van het meesterwerk Der Untergang waar hij ook in te zien is. En zo ook Udo Kier die regelmatig in Amerikaanse films bijrollen speelt. Over Der Untergang gesproken: in Iron Sky is een scene te zien die exact is gekopieerd uit deze film. Welke dat is mogen jullie zelf ontdekken.

    Ik had hier niet veel van verwacht maar hij viel me niks tegen. Een leuke parodie die neigt naar het Naked Gun/Hot Shots genre maar iets bescheidener is met de grappen. Als je van dat soort humor houdt moet je deze zeker eens gaan kijken.
    __________________

Pagina 128 van 237 EersteEerste ... 2878118124125126127128129130131132138178228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •