Pagina 129 van 237 EersteEerste ... 2979119125126127128129130131132133139179229 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.201 tot 3.225 van 5903 worden weergegeven.
  1. #3201

    Standaard

    Net Wrath of the Titans 3D. Vond em niet echt beter of slechter dan deel 1, net zoals de 3D.

  2. #3202

    Standaard

    Killer Joe...Matthew McConaughey is uitstekend in deze donkere geweldadige verhaal..een tip: niet kijken als je later naar de KFC wil gaan 8/10

    gr,Vince.

  3. #3203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Net Wrath of the Titans 3D. Vond em niet echt beter of slechter dan deel 1, net zoals de 3D.
    Vond de film maar mwah, deel 1 was veel beter en had meer aktie vond ik.

    Het 3D effect was wel vele malen beter maar dat kon ook niet anders na het 3D fiasco van Clash (dat echt werkelijk de meest slechte 3D heeft, zeg maar gerust non-3D), toch is er nog veel ruimte voor verbetering. Zoals gewoonlijk bij conversies is het 3D effect van de optische effecten sterk benadrukt omdat daar het makkelijkst de 3D illusie van te krijgen is, kijk je naar wat daar omheen gebeurt dan zie je dat dat toch meestal heel erg plat is.

    Ik snap ook niet dat Warner het nog aandurfde om na alle kritiek op het 3D van Clash toch nog met een conversie aan te komen zetten. Vreselijk hoe die geldwolven van een filmmaatschappijen hier mee om gaan!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #3204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Hij vind het meer dan dat. En daar val ik over.
    Maar het is toch duidelijk dat hij min of meer bedoelt 'voor mij is het één van de beste Aziatische films van de laatste decennia'? Dan kun je hem wel aanspreken op films die naar jouw mening beter zijn of waarom jij vindt dat deze film niet beter is, maar volgens mij heeft Timo genoeg films gezien om een op zijn minst redelijk oordeel te kunnen vellen zonder dat jij daarover hoeft te vallen, toch?

  5. #3205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Maar het is toch duidelijk dat hij min of meer bedoelt 'voor mij is het één van de beste Aziatische films van de laatste decennia'? Dan kun je hem wel aanspreken op films die naar jouw mening beter zijn of waarom jij vindt dat deze film niet beter is, maar volgens mij heeft Timo genoeg films gezien om een op zijn minst redelijk oordeel te kunnen vellen zonder dat jij daarover hoeft te vallen, toch?
    Ik denk dat Verhoeven meer bedoelt dat TheGodfather veel te weinig Aziatische films gezien heeft van de afgelopen decennia, om veel waarde aan zijn uitspraak te hechten.

    Wat uit zijn WiW lijst blijkt in ieder geval .

  6. #3206

    Standaard

    Dark shadows 7/10
    Leuke film maar niet bijzonder, zelfs niet met namen als Johnny Depp en Tim Burton.
    Sfeervol, mede door de muziekkeuze, maar het verhaal is nogal rommelig.

  7. #3207

    Standaard

    Batman: The Dark Knight Returns (Part 1)

    De chaos is volledig terug in Gotham City nadat Batman al ruim 10 jaar zijn gezicht niet meer laten zien in de stad. Bruce Wayne is inmiddels 55 jaar oud en de dood van Jason, zijn partner in crime Robin, valt hem nog altijd zwaar. Wanneer Gotham bedreigt wordt een bende genaamd The Mutants en Two-Face, besluit Bruce om zijn comeback te maken waarbij hij hulp krijgt van een nieuwe, vrouwelijke Robin.


    Frank Miller
    The Dark Knight Returns is gebaseerd op het vierdelige striproman van Frank Miller en wordt door fans en critici gezien als één van de beste Batman verhalen. Een maand geleden werd deel 1 van deze tweeluik uitgebracht als animatiefilm.

    Grafisch kijkgenot
    De film ziet er zeer fraai uit. De vele donkere kleuren en een aangename animatiestijl maken het fijn om dit 77 minuten durende film te bekijken. De actie ziet er tevens goed uit waarin een Batman op leeftijd, het zwaar te voorduren krijgt en vrij grafisch in beeld wordt gebracht. De stemacteurs, o.a. Peter Weller (Robocop) als Wayne/Batman en Ariel Winters (Modern Family), doen het verder prima en overtuigen in hun rollen. Het tweede deel wordt helaas pas eind 2013 uitgebracht, maar mag naar worden uitgekeken waarin de eeuwige Nemesis van Batman zijn opwachting maakt.

    Trailer
    http://youtu.be/5JMli3MopNs
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #3208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ben je wel bekend met de ‘Hedendaagse Aziatische Cinema’? Ik noem een Pen-Ek Ratanaruang, Apichatpong Weerasethakul, Hou Hsiao-hsien, Shunji Iwai, Tsai Ming-liang, Shinya Tsukamoto, Kiyoshi Kurosawa, Shinji Aoyama, Naomi Kawase, Sang-soo Hong, Sion Sono, Anh Hung Tran, Mamoru Oshii etc.

    .
    Nee, ik ken werkelijk geen enkele naam van dat rijtje. En om eerlijk te zijn denk ik dat jij ook niet eens de helft daar van kent, laat staan werk van hebt gezien (maar dat is een ander verhaal)

    Gemakshalve ga ik ervan uit dat je wel een en ander gezien hebt van de volgende regisseurs om tot die eerdere conclusie van je te komen. Ki-duk Kim, Miike Takashi, Zhang Ke Jia, Hirokazu Koreeda, Chan-wook Park, Takeshi Kitano, Lee Chang-dong, Joon-ho Bong,Johnnie To en Edward Yang

    Ja van de meeste van die regisseurs heb ik wel werk gezien ja, anders kan ik moeilijk tot die conclusie komen, niet?
    Waarom val je er over dat IK "het één van de beste Aziatische films van de afgelopen decennia" vind?
    Snap werkelijk niet waarom je daarover valt...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik denk dat Verhoeven meer bedoelt dat TheGodfather veel te weinig Aziatische films gezien heeft van de afgelopen decennia, om veel waarde aan zijn uitspraak te hechten.

    Wat uit zijn WiW lijst blijkt in ieder geval .
    Want Verhoeven heeft uiteraard wel het grootste deel van alle Chinese, Koreaanse en Hong Kong films gezien van de afgelopen 30jaar...
    Op basis van dat wat IK heb gezien vind IK het één van de beste films. Moeilijk te begrijpen he, Verhoeven, dat iemand anders zijn mening anders is dan die van jou...
    Dat jij altijd zo hooghartig doet en overdreven "intelligent" wilt overkomen betekent niet dat anderen dat ook willen...
    Laatst aangepast door TheGodfather : 22-10-2012 om 22:57
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #3209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Zekers, maar het is mij teveel 'style over substance'.
    Zegt de man die bezig is met een canon over de hedendaagse contemplatieve cinema.

    Jongen toch, waarom moet jij altijd iedereen zo zieken en kleineren? Je zou beter eens een positief bericht achter kunnen laten, wellicht dat er dan iemand iets van je oppikt.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  10. #3210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee, ik ken werkelijk geen enkele naam van dat rijtje. En om eerlijk te zijn denk ik dat jij ook niet eens de helft daar van kent, laat staan werk van hebt gezien (maar dat is een ander verhaal)
    Helaas.

    Maar ik verwijs graag door naar mijn WIW-account --> http://whatiwatch.net/overview.php?ov=118

    Ja van de meeste van die regisseurs heb ik wel werk gezien ja, anders kan ik moeilijk tot die conclusie komen, niet?
    Waarom val je er over dat IK "het één van de beste Aziatische films van de afgelopen decennia" vind?
    Snap werkelijk niet waarom je daarover valt...

    Omdat je na tien Aziatische films niet tot die conclusie kan komen ...

    Want Verhoeven heeft uiteraard wel het grootste deel van alle Chinese, Koreaanse en Hong Kong films gezien van de afgelopen 30jaar...
    Op basis van dat wat IK heb gezien vind IK het één van de beste films. Moeilijk te begrijpen he, Verhoeven, dat iemand anders zijn mening anders is dan die van jou...
    Dat jij altijd zo hooghartig doet en overdreven "intelligent" wilt overkomen betekent niet dat anderen dat ook willen...
    Sorry, maar met deze reactie kan ik niet veel.

  11. #3211

  12. #3212

    Standaard

    Als Timo gezegd had dat In the Mood for Love één van de beste Aziatische films is DIE HIJ GEZIEN HEEFT was er niets aan de hand geweest.

    Nu wil Verhoeven ff met zijn paradepaardje (de moderne film, liefst een drama over de onmogelijke liefde tussen een Mongoolse steppe boer en zijn lama) pronken. Dat mag, want hij kijkt er genoeg van maar om dan je weer verheven te voelen boven anderen gaat me wat ver. Laat iedereen in elkaars waarde of kom met inhoudelijke argumenten. Want dat laatste doen er vrij weinig op dit forum
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #3213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Als Timo gezegd had dat In the Mood for Love één van de beste Aziatische films is DIE HIJ GEZIEN HEEFT was er niets aan de hand geweest.
    Ach, joh. Dat is toch allemaal duidelijk. Moet je dan echt overal "naar mijn mening", of iets in de richting voor gaan zetten? We zitten op DVD forum, niet in de rechtbank. Het is allemaal gezever om niets. Een ander kleineren, daar heb je allemaal niets aan. Als Verhoeven graag wil optreden als ambassadeur van de moderne aziatische film (of wat dan ook), dan kan hij dat beter op een andere manier aanpakken. Met dit kinderachtige gedoe schiet je allemaal niets op.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #3214

    Standaard

    ............de moderne film, liefst een drama over de onmogelijke liefde tussen een Mongoolse steppe boer en zijn lama............



  15. #3215

    Standaard

    Gister voor de tweede keer 'The Blind Side' gekeken.
    Een mooie en leuke film met een goed gedoceerd hoeveelheid humor en drama.
    Het is overigens een waargebeurd verhaal wat het toch mooier maakt.

    Als ik het een cijfer moet geven is het een 8/10.

  16. #3216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Als Timo gezegd had dat In the Mood for Love één van de beste Aziatische films is DIE HIJ GEZIEN HEEFT was er niets aan de hand geweest.

    Nu wil Verhoeven ff met zijn paradepaardje (de moderne film, liefst een drama over de onmogelijke liefde tussen een Mongoolse steppe boer en zijn lama) pronken. Dat mag, want hij kijkt er genoeg van maar om dan je weer verheven te voelen boven anderen gaat me wat ver.
    Zo bedoel ik het dus niet.

    Waar het mij omgaat is dat gebruiker The Godfather vrijwel alleen maar in latieven schrijft en zijn koopbeleid aanpast aan wat Criterion, Eureka, Masters of Cinema (etc.) uitbrengen. Voorbeeld:

    Hij is ontzettend enthousiast over Shijie / The World (2004):

    http://whatiwatch.net/reviews.php?rec=24909

    Maar ondertussen neemt die niet de moeite om ander werk van Zhang Ke Jia te gaan zien. Want laten we eerlijk zijn Shijie / The World is gewoon één van de mindere van de regisseur maar omdat Masters of Cinema de film heeft uitgebracht op BR / DVD heeft die die wel gezien. Zou Masters of Cinema dat niet gedaan hebben dan zou die hem nooit gezien hebben. Hetzelfde geldt voor die Wong Kar-Wai film.

    Anders gezegd. Gewoon een ontzettend eenzijdige en oppervlakkige kijker!

  17. #3217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    ............de moderne film, liefst een drama over de onmogelijke liefde tussen een Mongoolse steppe boer en zijn lama............


    Dit soort reacties voegen natuurlijk niks toe. Achterwege laten graag.

    Verder lijkt het me verstandig om de lopende discussie netjes te houden en niet op de man te gaan spelen. Pittig inhoudelijk discussiëren, prima.

  18. #3218

    Standaard

    Seeking Justice (Roger Donaldson, 2011)
    Nicolas Cage doet het leuk, verhaal is wel erg matig om boeiend te blijven.6.0

    Ironclad (Jonathan English, 2011)
    Had meer verwacht van deze cast. Leek overigens ook wel of het budget daar voornamelijk naar toe is gegaan, niet naar de sets die in dergelijke producties toch wel erg belangrijk zijn. 6.3

    Project X (Nima Nourizadeh, 2012)
    Na die rellen hier in de buurt toch maar even gekeken. Geen hoogstaande film, maar toch wel een aantal keren moeten (glim)lachen. Met name om de beveiliging van het feest. Als we die jongens in Haren hadden gehad was het hier niet mis gegaan. 6.8

    A Better Life (Chris Weitz, 2011)
    Aangename verrassing. Sterk drama, voornamelijk vanwege het goede acteerwerk. 8.0

    The Company Men (John Wells, 2010)
    Sterke cast en ook dhr. Affleck weet ditmaal een goede rol neer te zetten. Bij vlagen wel wat (over sentimenteel) Amerikaans 7.2

    Mirror Mirror (Tarsem Singh, 2012)
    The Cell en The Fall vond ik erg sterk, dit was mede daardoor toch wel een tegenvaller. Eigenlijk op alle gebieden. Visueel wist het me niet te boeien wat bij eerdere film van Singh zeker wel het geval was. Het Bollywood einde vond ik ook wat misplaatst. 6.3

  19. #3219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht


    Omdat je na tien Aziatische films niet tot die conclusie kan komen ...

    ok als jij denkt dat ik maar 10 Aziatische films gezien:

    Sorry, maar met deze reactie kan ik niet veel.

    ik met die van jou ook niet....



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Zo bedoel ik het dus niet.

    Waar het mij omgaat is dat gebruiker The Godfather vrijwel alleen maar in latieven schrijft en zijn koopbeleid aanpast aan wat Criterion, Eureka, Masters of Cinema (etc.) uitbrengen. Voorbeeld:
    Dit is perteninent onwaar. Het is waar dat ik veel van hun releases koop, zeker. Maar dat komt omdat ik weet dat hun releases gewoon kwalitatief goed zijn en dat voordat zij ze uitbrachten er (vooral van die Aziatische films van jou) geen goede uitgaves zijn.
    Dus dan wacht ik wel op een goede uitgave en ga ik gaan afgeragde VHS tape kijken puur omdat ik ze dan tenminste gezien heb...

    Hij is ontzettend enthousiast over Shijie / The World (2004):

    http://whatiwatch.net/reviews.php?rec=24909

    Maar ondertussen neemt die niet de moeite om ander werk van Zhang Ke Jia te gaan zien. Want laten we eerlijk zijn Shijie / The World is gewoon één van de mindere van de regisseur maar omdat Masters of Cinema de film heeft uitgebracht op BR / DVD heeft die die wel gezien. Zou Masters of Cinema dat niet gedaan hebben dan zou die hem nooit gezien hebben. Hetzelfde geldt voor die Wong Kar-Wai film.

    Wacht ff: dus ik mag niet positief zijn over een film omdat Masters of Cinema `m heeft uitgebracht op een perfecte blu-ray? ik mag alleen positief zijn wanneer een andere onbekende maatschappij `m uit had gebracht? En "die Wong Kar-Wai film" had ik ook op dvd, de Franse uitgave, dus daar sla je de plank sowieso al mis. Net als in de rest van je "betoog"

    Anders gezegd. Gewoon een ontzettend eenzijdige en oppervlakkige kijker!

    Dus omdat ik alleen maar goede uitgaves (volgens jou) kijk ben ik een oppervlakkige kijker??
    Laatst aangepast door TheGodfather : 23-10-2012 om 23:28
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #3220

    Standaard

    Twee reacties verwijderd. Graag verwijs ik nog even naar eerder gegeven reactie op deze pagina. Hou daar rekening mee.

  21. #3221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dit is perteninent onwaar. Het is waar dat ik veel van hun releases koop, zeker. Maar dat komt omdat ik weet dat hun releases gewoon kwalitatief goed zijn en dat voordat zij ze uitbrachten er (vooral van die Aziatische films van jou) geen goede uitgaves zijn.
    Dus dan wacht ik wel op een goede uitgave en ga ik gaan afgeragde VHS tape kijken puur omdat ik ze dan tenminste gezien heb...
    Sorry?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Wacht ff: dus ik mag niet positief zijn over een film omdat Masters of Cinema `m heeft uitgebracht op een perfecte blu-ray? ik mag alleen positief zijn wanneer een andere onbekende maatschappij `m uit had gebracht?
    Natuurlijk mag je positief zijn maar mijn punt is dat je vervolgens niets meer onderneemt. Als ik een 8 / 9 / 10 uitdeel voor een film dan ben ik reuze benieuwd naar de rest van het oeuvre van de regisseur. In dit geval Zhang Ke Jia. Maar jij niet. Dat vind ik verdacht ...

  22. #3222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Sorry?


    Natuurlijk mag je positief zijn maar mijn punt is dat je vervolgens niets meer onderneemt. Als ik een 8 / 9 / 10 uitdeel voor een film dan ben ik reuze benieuwd naar de rest van het oeuvre van de regisseur. In dit geval Zhang Ke Jia. Maar jij niet. Dat vind ik verdacht ...


    misschien is er niet van elke film een goede uitgave (dvd/BR) of heeft Godfather ze wel in de planning maar heeft Godfather een kijkachterstand.

    Zou ook graag bepaalde Aziatische films willen zien maar vaak zijn b.v. oude Aziatische dvd titels, die alleen zijn uitgegeven in Azie zelf vrij, snel OOP en dan wordt het heel lastig.

    on topic: gisteren The Astronaut's Wife gezien en viel me niet tegen, vooral goed om eens niet een standaard Alien te zien (al was het maar kort); alleen dat kapsel van Depp is wel erg fout...

    waardering: 7-/10
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #3223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    [/B]misschien is er niet van elke film een goede uitgave (dvd/BR) of heeft Godfather ze wel in de planning maar heeft Godfather een kijkachterstand.
    Kijk eens aan:

    http://www.amazon.co.uk/Jia-Zhang-Ke...1095470&sr=1-1

    http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_...s=Zhang+Ke+Jia

    Deze heb ik zelf:
    http://www.beslist.nl/dvd-video/d000...ollection.html

    http://www.beslist.nl/dvd-video/d000...till_Life.html

    Kwaliteit beeld en geluid is uitstekend.

  24. #3224

    Standaard

    End of Watch (2012, David Ayer)

    Wat mij vooral opviel aan End of Watch waren de oprechtheid en het realisme. Dit laatste is voor mij als leek op het vakgebied van politiezaken natuurlijk lastig te beoordelen, maar het is wellicht de meest realistisch ogende film met de politie in de hoofdrol. Daarvoor gaan de complimenten uit naar regisseur en schrijver David Ayer, die dit basisonderwerp als ex-militair toch erg gemakkelijk en kundig lijkt te kunnen verwerken tot een prima film (zie ook Training Day en S.W.A.T.).

    Het knappe aan deze film is dat End of Watch niet terug te brengen is naar één genre. Buddyfilm, semi-docu, misdaadthriller, actie: het wordt vrij feilloos gecombineerd, met dank ook aan de uitstekende chemie tussen de sterk presterende acteurs. Ondanks de gruwelen heeft de film zelfs een flinke feelgood-vibe. De film is dan ook zeker een aanrader, die wel wat op gang moet komen. Maar eenmaal op gang, ontwikkelt de film zich tot één van de beste ‘politiefilms’ die ik ooit heb gezien dankzij de tempowisselingen, de oprechte personages en het geschetste realisme.

  25. #3225

    Standaard

    bedoelde eigenlijk niet specifiek 1 director, meer Aziatische films in het algemeen; gelukkig wordt er hier veel hier uitgegeven maar een hoop ook niet (vooral Koreaanse films) en het kan lastig zijn om oude titels nog te kopen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 129 van 237 EersteEerste ... 2979119125126127128129130131132133139179229 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •