Pagina 130 van 237 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140180230 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.226 tot 3.250 van 5901 worden weergegeven.
  1. #3226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Sorry?

    Dat gevoel krijg ik nl. bij jou: dat je zo veel mogelijk "obscuurs"/onbekends kijkt puur en alleen om te kunnen zeggen dat je `t gezien hebt. Dat doe ik niet, ik wacht tot er een goede uitgave komt.

    Natuurlijk mag je positief zijn maar mijn punt is dat je vervolgens niets meer onderneemt. Als ik een 8 / 9 / 10 uitdeel voor een film dan ben ik reuze benieuwd naar de rest van het oeuvre van de regisseur. In dit geval Zhang Ke Jia. Maar jij niet. Dat vind ik verdacht ...

    Dus volgens jou ben ik verplicht "iets te ondernemen" wanneer ik een 8/9/10 uitdeel? als ik dat niet doe ben ik gelijk verdacht? verklaar me dan: WAAROM is dat verdacht en vooral: WAT vindt je er verdacht aan?
    daarbij *** je trouwens weer uit je nek want ik heb dat vaak genoeg wel gedaan alleen in dit geval. En dan ben ik gelijk verdacht? raar mannetje ben je...

    En dat wat Peter zegt klopt idd: ik heb idd een gigantische kijkachterstand en schaf niet altijd direct het hele oeuvre aan van een regisseur puur omdat ik 1 film goed vond.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #3227

    Standaard

    Behalve als Criterion of MoC het uitbrengt......toch?

  3. #3228

    Standaard

    Friends - Season 7
    Vond dit seizoen weer net wat leuker dan seizoen 6, de verhaallijn van Chandler en Monica`s bruiloft vind ik nog steeds goed en Joey blijft natuurlijk een held

    8,3/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #3229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Behalve als Criterion of MoC het uitbrengt......toch?
    nee hoor, dat weet jij net zo goed als ik
    Anders had ik alle films van bv. Kurosawa wel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #3230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat gevoel krijg ik nl. bij jou: dat je zo veel mogelijk "obscuurs"/onbekends kijkt puur en alleen om te kunnen zeggen dat je `t gezien hebt. Dat doe ik niet, ik wacht tot er een goede uitgave komt.


    Dus volgens jou ben ik verplicht "iets te ondernemen" wanneer ik een 8/9/10 uitdeel? als ik dat niet doe ben ik gelijk verdacht? verklaar me dan: WAAROM is dat verdacht en vooral: WAT vindt je er verdacht aan?
    daarbij *** je trouwens weer uit je nek want ik heb dat vaak genoeg wel gedaan alleen in dit geval. En dan ben ik gelijk verdacht? raar mannetje ben je...

    En dat wat Peter zegt klopt idd: ik heb idd een gigantische kijkachterstand en schaf niet altijd direct het hele oeuvre aan van een regisseur puur omdat ik 1 film goed vond.
    [/COLOR]
    Nogmaals, niet op de man spelen.

  6. #3231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat gevoel krijg ik nl. bij jou: dat je zo veel mogelijk "obscuurs"/onbekends kijkt puur en alleen om te kunnen zeggen dat je `t gezien hebt. Dat doe ik niet, ik wacht tot er een goede uitgave komt.
    Doe eens niet zo eigenwijs en bekijk mijn WIW-lijst. Niet alleen kom je erachter dat ik groot liefhebber ben van de WereldCinema maar je komt er ook achter dat ik veel daarvan op het witte doek zie of op een uitstekende DVD. En als programmeur van een Filmhuis moet je natuurlijk beeld- en geluidskwaliteit hoog in je vaandel hebben.

    Heb trouwens Gouden Palmwinnaar Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives op BR. Drie keer raden wie die film uit Thailand de Gouden Palm heeft bezorgd? Niemand minder dan Tim Burton. Was dat niet één van jouw favoriete regisseurs?

    Al dat obscure / onbekende valt reuzen mee als je ook maar een klein beetje 'geïnteresseerd' bent in wat er vandaag de dag in Filmhuizen of Filmfestivals (Berlijn, Cannes en Venetië) draait.

    Dus volgens jou ben ik verplicht "iets te ondernemen" wanneer ik een 8/9/10 uitdeel? als ik dat niet doe ben ik gelijk verdacht? verklaar me dan: WAAROM is dat verdacht en vooral: WAT vindt je er verdacht aan?
    daarbij *** je trouwens weer uit je nek want ik heb dat vaak genoeg wel gedaan alleen in dit geval. En dan ben ik gelijk verdacht? raar mannetje ben je...
    Maar was de film op een ander DVD- / BR-label uitgebracht had je nooit de moeite genomen om de film te zien. Dat is mijn eerste punt.

    En ten tweede je moet toch wel een plaat voor je kop hebben als je als Filmliefhebber geen verdere interesse hebt in een regisseur waarvan je de eerste film zo hoog waardeert.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Behalve als Criterion of MoC het uitbrengt......toch?

  7. #3232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    nee hoor, dat weet jij net zo goed als ik
    Anders had ik alle films van bv. Kurosawa wel
    Ik wil je met liefde verdedigen , maar alle films van Kurosawa moet je echt wel hebben Timo! Beste regisseur EVER!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #3233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Behalve als Criterion of MoC het uitbrengt......toch?
    Een grappig bedoelde sneer, maar op zich wel een die een vraag oproept bij me.

    De jongens en meisjes van Criterion brengen ons a continuing series of important classic and contemporary films en zij hebben ook mij echt wel op heel veel nieuwe films en regisseurs gebracht. Denk aan de Eclipse series die bij mij echt nieuwe gebieden hebben aangeboord. Ik kan me nl. niet voorstellen dat iedereen hier alle films van Criterion al kende?
    Ik weet dat ze kwaliteit bieden en durf zodoende ook de voor mij onbekende film blind aan te schaffen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #3234
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Alweer een nieuw deel

    Aantal opmerkingen:
    - Het is toegestaan om elke bekeken film in dit topic te posten, ongeacht het medium waarop deze is bekeken.
    - Het wordt gewaardeerd (maar is niet verplicht), wanneer je een (kleine) toelichting post.
    - Post bekeken films zoveel mogelijk in één post.

    Have fun!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ...maar om dan je weer verheven te voelen boven anderen gaat me wat ver. Laat iedereen in elkaars waarde of kom met inhoudelijke argumenten. Want dat laatste doen er vrij weinig op dit forum
    +1 Goed gezegd Coen




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Nogmaals, niet op de man spelen.
    ++1
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #3235

    Standaard

    Killer Joe (2011)

    Mwah... niet echt mijn smaak maar de hoofdrolspelers doen het wel goed. Ik snap wel waarom de scene met het kippeboutje niet door de keuring kwam haha!

    6/10.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  11. #3236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Een grappig bedoelde sneer, maar op zich wel een die een vraag oproept bij me.

    De jongens en meisjes van Criterion brengen ons a continuing series of important classic and contemporary films en zij hebben ook mij echt wel op heel veel nieuwe films en regisseurs gebracht. Denk aan de Eclipse series die bij mij echt nieuwe gebieden hebben aangeboord. Ik kan me nl. niet voorstellen dat iedereen hier alle films van Criterion al kende?
    Ik weet dat ze kwaliteit bieden en durf zodoende ook de voor mij onbekende film blind aan te schaffen!
    Er is ook helemaal niets mis met MoC of Criterion. Veel filmliefhebbers zullen uit hun catalogus putten. En ze brengen ook kwaliteit.

    Echter soms vraag ik me af op bepaalde titels anders wel zouden zijn opgemerkt. Neem nu die Pasolini's van MoC. Zouden die ook gekocht zijn als ze van een onbekende maatschappij afkomstig zouden zijn? Zo zijn er gevallen van films die al in uitstekende kwaliteit verkrijgbaar zijn. Ze komen amper hier voorbij. Brengt Criterion het uit, dan duiken veel mensen erboven op. Ze worden in pre- orders gezet en dergelijke.

    En wat Verhoeven denk ik bedoeld, als een filmmaker je bevalt, beperk je dan niet slechts tot MoC of Criterion. Er zijn ook echt andere mogelijkheden.

  12. #3237

    Standaard

    ironman 2
    Topvermaak.beter dan 1.

  13. #3238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Doe eens niet zo eigenwijs en bekijk mijn WIW-lijst. Niet alleen kom je erachter dat ik groot liefhebber ben van de WereldCinema maar je komt er ook achter dat ik veel daarvan op het witte doek zie of op een uitstekende DVD. En als programmeur van een Filmhuis moet je natuurlijk beeld- en geluidskwaliteit hoog in je vaandel hebben.
    Dan vraag ik me af waarom je geen/nauwelijks blu-ray`s koopt


    Heb trouwens Gouden Palmwinnaar Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives op BR. Drie keer raden wie die film uit Thailand de Gouden Palm heeft bezorgd? Niemand minder dan Tim Burton. Was dat niet één van jouw favoriete regisseurs?
    Klopt, maar wat heeft dat in Godsnaam met deze hele discussie te maken?

    Al dat obscure / onbekende valt reuzen mee als je ook maar een klein beetje 'geïnteresseerd' bent in wat er vandaag de dag in Filmhuizen of Filmfestivals (Berlijn, Cannes en Venetië) draait.
    Dat ben ik ook maar dat betekent niet dat ik al dat gelijk ga aanschaffen...

    Maar was de film op een ander DVD- / BR-label uitgebracht had je nooit de moeite genomen om de film te zien. Dat is mijn eerste punt.
    Zoals ik al eerder zei: dit klopt gewoon weg niet. Ik heb genoeg films op dvd en blu-ray uit die door jou zo geprezen WereldCinema categorie dat niet is uitgebracht door Criterion/MoC. Check your facts...

    En ten tweede je moet toch wel een plaat voor je kop hebben als je als Filmliefhebber geen verdere interesse hebt in een regisseur waarvan je de eerste film zo hoog waardeert.
    Wie zegt dat ik er geen verdere interesse in heb? dat maak jij er van. Ik zeg enkel dat ik niet direct alles ga aanschaffen van een bepaalde regisseur wanneer ik 1 goede film zie. Dat betekent niet dat ik er geen interesse in heb, dat maak jij er van.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik wil je met liefde verdedigen , maar alle films van Kurosawa moet je echt wel hebben Timo! Beste regisseur EVER!!
    haha ik heb een hele rij maar niet alles van Kurosawa (The Bad Sleep Well en de Eclipse box bijvoorbeeld heb ik niet)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Een grappig bedoelde sneer, maar op zich wel een die een vraag oproept bij me.

    De jongens en meisjes van Criterion brengen ons a continuing series of important classic and contemporary films en zij hebben ook mij echt wel op heel veel nieuwe films en regisseurs gebracht. Denk aan de Eclipse series die bij mij echt nieuwe gebieden hebben aangeboord. Ik kan me nl. niet voorstellen dat iedereen hier alle films van Criterion al kende?
    Ik weet dat ze kwaliteit bieden en durf zodoende ook de voor mij onbekende film blind aan te schaffen!
    En dát, beste Verhoeven en Melzz, is dus precies wat ik bedoel: zij (en jawel, ook genoeg andere maatschappijen waar ik ook blindelings uitgaves van koop) brengen kwaliteit waar je blindelings op kunt vertrouwen. Dat is de reden waarom ik veel van hun uitgaves pre-order en bestel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Er is ook helemaal niets mis met MoC of Criterion. Veel filmliefhebbers zullen uit hun catalogus putten. En ze brengen ook kwaliteit.

    Echter soms vraag ik me af op bepaalde titels anders wel zouden zijn opgemerkt. Neem nu die Pasolini's van MoC. Zouden die ook gekocht zijn als ze van een onbekende maatschappij afkomstig zouden zijn? Zo zijn er gevallen van films die al in uitstekende kwaliteit verkrijgbaar zijn. Ze komen amper hier voorbij. Brengt Criterion het uit, dan duiken veel mensen erboven op. Ze worden in pre- orders gezet en dergelijke.

    En wat Verhoeven denk ik bedoeld, als een filmmaker je bevalt, beperk je dan niet slechts tot MoC of Criterion. Er zijn ook echt andere mogelijkheden.
    Of ik ze dan gekocht had? wie zal t zeggen. Feit is dat Criterion en MoC relatief weinig titels uitbrengen waardoor dat wát ze uitbrengen meer in de spotlight staat en dat je (ik iig) sneller denkt "he, van die en die regisseur heb ik al films gezien die ik goed vond dus misschien zijn deze ook wel het uitproberen waard". BFI bijvoorbeeld brengt ook goede uitgaves maar dat zijn er relatief meer waardoor het niet zo opvalt (of je moet er toevallig langs komen) als ze bijvoorbeeld die Pasolini`s zouden uitbrengen.
    En ja, als bijvoorbeeld BFI of AE dezelfde titel uitbrengt als Criterion ga ik idd vaker voor Criterion omdat ze gewoon een hogere kwaliteit bieden dan meeste labels. Dat heeft dus niets met het sluiten van m`n ogen of het niet openstaan voor andere labels te maken...
    Snappie? zo moeilijk is het allemaal echt niet...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #3239

    Standaard

    Sound Of My Voice (2011) 9/10


    Ik ben officieel fan van Brit Marling.

    En dat na 2 films. Nadat Another Earth vorig jaar al een enorme indruk gemaakt op mij gemaakt had, is Sound of my Voice weer een film die mij helemaal naar 'binnen zoog'.

    Er wordt op knappe wijze, met minimale middelen, zo'n enorme sfeer gecreeërd in de film. Ook mede door de 'haunting' (ik kon geen goed Nederlands woord ervoor verzinnen) soundtrack, die gedoseerd wordt gebruikt (enig puntje is dat de muziek van de aftiteling er totaal niet bij paste).

    Het verhaal is redelijk simpel, en over het einde kunnen weer de nodige discussies ontstaan . Ik heb wel een aantal kippenvel momentjes gehad hoor, vooral dus met einde, toen had ik van hoofd tot tenen .

    Naast Brit Marling (die, net als bij Another Earth, ook mede-schrijver en mede-producer was), zijn de hoofdrollen voor Christopher Denham en Nicole Vicius. Ik kon mij heel goed inleven in Denham, vooral omdat ik hetzelfde er tegen keek als hij (spoiler ontweken ).Bij Vicius moest ik steeds naar haar neus kijken, dat leidde toch wel wat af.

    Je moet geen haast hebben met deze film, het heeft een erg lanzaam tempo, maar ik heb er geen moment last van gehad.

  15. #3240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Er is ook helemaal niets mis met MoC of Criterion. Veel filmliefhebbers zullen uit hun catalogus putten. En ze brengen ook kwaliteit.

    Echter soms vraag ik me af op bepaalde titels anders wel zouden zijn opgemerkt. Neem nu die Pasolini's van MoC. Zouden die ook gekocht zijn als ze van een onbekende maatschappij afkomstig zouden zijn? Zo zijn er gevallen van films die al in uitstekende kwaliteit verkrijgbaar zijn. Ze komen amper hier voorbij. Brengt Criterion het uit, dan duiken veel mensen erboven op. Ze worden in pre- orders gezet en dergelijke.

    En wat Verhoeven denk ik bedoeld, als een filmmaker je bevalt, beperk je dan niet slechts tot MoC of Criterion. Er zijn ook echt andere mogelijkheden.
    Als extra's niet doorslaggevend zijn hoef je je idd niet blind te staren op Criterion. De uitgaves van A.E. van bv Weekend, Antichrist, Le Havre, Certified Copy en White Material zijn even goed als de Criterion, maar dan voor de helft van het geld
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #3241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Als extra's niet doorslaggevend zijn hoef je je idd niet blind te staren op Criterion. De uitgaves van A.E. van bv Weekend, Antichrist, Le Havre, Certified Copy en White Material zijn even goed als de Criterion, maar dan voor de helft van het geld

    Misschien moet jij je wat meer blindstaren op je PM's waar je geen antwoord op geeft
    Who buys DVD's anyway? :)

  17. #3242

  18. #3243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sound Of My Voice (2011) 9/10


    Ik ben officieel fan van Brit Marling.

    En dat na 2 films. Nadat Another Earth vorig jaar al een enorme indruk gemaakt op mij gemaakt had, is Sound of my Voice weer een film die mij helemaal naar 'binnen zoog'.

    Er wordt op knappe wijze, met minimale middelen, zo'n enorme sfeer gecreeërd in de film. Ook mede door de 'haunting' (ik kon geen goed Nederlands woord ervoor verzinnen) soundtrack, die gedoseerd wordt gebruikt (enig puntje is dat de muziek van de aftiteling er totaal niet bij paste).

    Het verhaal is redelijk simpel, en over het einde kunnen weer de nodige discussies ontstaan . Ik heb wel een aantal kippenvel momentjes gehad hoor, vooral dus met einde, toen had ik van hoofd tot tenen .

    Naast Brit Marling (die, net als bij Another Earth, ook mede-schrijver en mede-producer was), zijn de hoofdrollen voor Christopher Denham en Nicole Vicius. Ik kon mij heel goed inleven in Denham, vooral omdat ik hetzelfde er tegen keek als hij (spoiler ontweken ).Bij Vicius moest ik steeds naar haar neus kijken, dat leidde toch wel wat af.

    Je moet geen haast hebben met deze film, het heeft een erg lanzaam tempo, maar ik heb er geen moment last van gehad.
    Ben benieuwd. Ik vond Another Earth qua verhaal nu niet zo ontzettend goed, maar toch 'pakte' het me wel. Vond het ook wel redelijk origineel. Ik ga deze zeker eens kijken.

  19. #3244

    Standaard

    Friday the 13 (1980)
    Vind de film niet slecht.maar ook niet ijzersterk.
    T is niet veel meer dan de afslachting van een paar pubers.
    De sfeer is ook zwak.

    3/5

  20. #3245
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Echter toen was dat relatief nieuw en o.a. een jumpstart voor vele andere die onvermijdelijk volgde.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #3246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Echter toen was dat relatief nieuw en o.a. een jumpstart voor vele andere die onvermijdelijk volgde.
    ik ben ervan bewust dat dit voor vele een echte cult film is.
    toch snap ik niet waarom.

  22. #3247

    Standaard

    Skyfall

    Goed nieuw deel van 007. Knallende actie en dat zie ik natuurlijk erg graag. Wel had ik vaak het idee dat ik naar een film zat te kijken die ik al eens gezien had. Vaak was het één en ander erg voorspelbaar. Met Casino Royale nog fris in het geheugen vind ik persoonlijk dan ook dat Skyfall het hier niet bij haalt, maar wel een meer dan waardige Bondfilm is.

    7,6/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #3248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Skyfall

    Goed nieuw deel van 007. Knallende actie en dat zie ik natuurlijk erg graag. Wel had ik vaak het idee dat ik naar een film zat te kijken die ik al eens gezien had. Vaak was het één en ander erg voorspelbaar. Met Casino Royale nog fris in het geheugen vind ik persoonlijk dan ook dat Skyfall het hier niet bij haalt, maar wel een meer dan waardige Bondfilm is.

    7,6/10
    Goed: ik kop m meteen in: Hoe kun jij die film al gezien hebben als ie nog niet uit is?

  24. #3249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Goed: ik kop m meteen in: Hoe kun jij die film al gezien hebben als ie nog niet uit is?
    Omdat hij in België al draait.

  25. #3250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Omdat hij in België al draait.
    Ik ga verhuizen

Pagina 130 van 237 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140180230 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •