Pagina 172 van 236 EersteEerste ... 72122162168169170171172173174175176182222 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.276 tot 4.300 van 5895 worden weergegeven.
  1. #4276

    Standaard

    Evil Dead (2013)

    Kijk, zo maak je een horrorfilm.

    9.5/10

  2. #4277

    Standaard

    Die Hard 4.0

    Leuke imitatie van een die-hard film. Maar niet meer dan dat. Het is teveel een herhaling van zetten en veel actiescenes zijn te over the top. Zelfs voor een die hard film. Die scene met de vrachtwagen aan het einde: come on... Slechte SFX. de combi hightech en oude Maclaine doet geforceerd aan. Kortom: aardige middelmatige actiefilm die moet doorgaan voor een diehard- film.

  3. #4278

    Standaard

    Safe (Boaz Yakin, 2012)
    Heerlijke domme actiefilm met Jason Statham in de hoofdrol. Het verhaal mag geen naam hebben, maar is ook zeker geen storende factor. Lekker hoog tempo, leuke actie en een vleugje humor. Lekker tussendoortje. 7.4


    Political Animals - Seizoen 1 (Greg Berlanti, 2012)
    Voor een HBO mini-serie toch wel een beetje een tegenvaller. De serie heeft zeker zijn momenten, maar af en toe maakt men het zich er te gemakkelijk vanaf. Had mij een beetje te hoog GTST gehalte en daarnaast vond ik een van de ontwikkelingen aan het einde echt te makkelijk. 6.8

  4. #4279

    Standaard

    The Campaign
    Redelijke film met een aantal toch wel geslaagde grappen. Had een hoger cijfer ingezeten als hij net iets minder ridicuul was geweest.

    6.1/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #4280

    Standaard

    Warm Bodies

    Je verwacht eigenlijk een soort Zombie versie van Twilight. Des te leuker dan als dat allemaal wel heel erg mee blijkt te vallen en het gewoon een erg vermakelijke film is.

    7,4/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #4281

    Standaard

    Máncora (2008)

    Máncora speelt zich af in Peru en vertelt het verhaal van de 22-jarige Santiago (gespeeld door Jason Day) die op een dag verneemt dat zijn vader, eens de zanger van een populaire en succesvolle rockband, zelfmoord heeft gepleegd, vlak nadat deze hem geprobeerd heeft te bellen. Hij neemt zich deze zelfmoord kwalijk en wil Lima verruilen voor badplaats Máncora om daar de realiteit te ontvluchten en tot zichzelf te komen.

    Op het moment dat hij klaar is aan deze tocht te beginnen, komt hij zijn bloedmooie stiefzus Ximene (Elsa Petaky, de rechterhand van The Rock uit de laatste 2 delen van The Fast & The Furious), die fotografe is, en haar echtgenoot Iñigo, met wie ze een beetje in onmin leeft. Met zijn drieën beginnen ze aan deze tocht. Onderweg ontmoeten ze verschillende mensen die allemaal invloed hebben op onze reizigers. Santi en Xime krijgen zelfs gevoelens voor elkaar, wat de situaties waarin ze zich verkeren er niet makkelijker op maakt...

    Niet alleen het verhaal, de filmscore en de prachtige beelden zorgen dat deze film ver boven de rest uitsteekt, vooral ook de veelvuldig prachtig in beeld gebrachte Elsa Petaky (wat een glimlach) zorgen ervoor dat je met veel plezier naar deze film kijkt en je de film nog vaker zou willen zien. En dan dat einde....

    8,8/10
    The Motorcycle Diaries (2004) dvd

    Mooie film over de jonge jaren van Che Guevara die met een goede vriend een lange reis door Zuid-Amarika maken op een oude brommer en zonder geld op zak. Langzaamaan veranderd de blik van Che op de wereld en komen we te weten hoe hij aan zijn bijnaam Che is gekomen.

    8/10

    Spring Breakers (2012) Blu-ray

    Wat een waardeloze film, wat een bullshit. Van acteren is geen sprake, en een deugdelijk verhaal is ook niet aanwezig. Veel gestrooi met blote tieten die voor het eerst zonlicht zien of volgestopt zitten met siliconen. Om over de filmvoering, montage en muziek maar te zwijgen. Misschien leuk als je 16 bent en mtv kijkt (hoofdletters verdient die zender niet meer), maar ben je voor (pak hem beet) 1988 geboren, dan moet je dit gedrocht links laten liggen. Hiermee vergeleken is Sucker Punch een geweldige film. Wat dan nog wel positief is, is het uitlichten van de pastelkleuren van de kleding van de dames is heel wat shots. Amders zou het echt een kleurloze film zijn voor mij. Niet mijn ding dit.

    4/10

  7. #4282

    Standaard

    Volgens mij heeft iemand hier Spring Breakers niet helemaal begrepen.

  8. #4283
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij hoeft het ook niet te begrijpen, hij hoeft er alleen een mening over te hebben,
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #4284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hij hoeft het ook niet te begrijpen, hij hoeft er alleen een mening over te hebben,
    Ik wil niet lullig doen, maar die twee willen nog wel eens met elkaar samenhangen Ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben, maar begrip van iets maakt die mening wel veel betekenisvoller en daardoor waardevoller. Dat geldt in het algemeen, maar ook voor film natuurlijk.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #4285
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wil ook niet lullig doen, maar ben dan wel benieuwd naar Immanuel zijn stukje over Spring Breakers. Zijn reactie;

    Volgens mij heeft iemand hier Spring Breakers niet helemaal begrepen.

    is natuurlijk lekker nietszeggend. Net zo nietszeggend als mijn commentaar hier, maar 'k heb deze film dan ook nog niet gezien
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #4286

    Standaard

    Er zijn tientallen recensies op het internet te vinden over de 'inhoud' van Spring Breakers. Hier heb je er eentje:

    http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=30585

  12. #4287

    Standaard

    Ach, ik heb ook recensies gelezen van mensen die Spring Breakers wel 'begrijpen' en hem nog steeds flut vinden. Het zal me niets verbazen als Franklin de film wel gewoon begrijpt...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #4288

    Standaard

    Ja, dat zou prima kunnen, maar dat valt er niet duidelijk uit af te leiden. Ik kan de reactie van Verhoeven daarom wel enigszins begrijpen. Ik heb de film zelf overigens ook nog niet gezien, maar wat ik uit stukken haal is dat de film met opzet 'oppervlakkig' en hedonistisch is, juist om die oppervlakkigheid en het hedonisme van een generatie neer te zetten. Daar kun je dan van houden of niet, maar een mening zegt wel iets meer als blijkt dat je die gekozen vorm wel hebt erkent.

    Het kan ook zijn dat iemand dat niet heeft gezien, en er met deze kennis in het achterhoofd weer anders naar kijkt Dat is het leuke van film vind ik...het kan elke keer weer andere inzichten en ervaringen opleveren.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #4289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik wil niet lullig doen, maar die twee willen nog wel eens met elkaar samenhangen Ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben, maar begrip van iets maakt die mening wel veel betekenisvoller en daardoor waardevoller. Dat geldt in het algemeen, maar ook voor film natuurlijk.
    Vind ik echt de grootste onzin. Een mening is altijd waardevol, ondanks dat iemand wellicht iets niet begrijpt volgens iemand anders. Begrip (of onbegrip) van iets kan namelijk ook een gevolg zijn van de (mis)communicatie van de andere partij. En dat maakt beide kanten niet goed en niet slecht. Daarnaast: een film begrijpen volgens je eigen interpretatie en de interpretatie hebben die een ander (bijv de regisseur) of iemand anders van je verwacht zijn IMO verschillende zaken. Franklin kan de film in zijn perspectief namelijk best begrijpen, er nog steeds geen hol aan vinden. Dus begrip vind ik bij een film een breed begrip en is voor iedereen anders. Dat maakt elke mening IMO over een film juist waardevol en dus ook "betekenisvol".

  15. #4290

    Standaard

    Dat mag je natuurlijk vinden

    Hierover twee dingen, voordat er weer een misverstand en een lange discussie ontstaat

    1) ik zeg niet dat Franklin1975 de film niet heeft begrepen (dat was Verhoeven) of dat zijn mening er niet toe doet

    2) ik zeg ook niet dat een mening zonder begrip volkomen waardeloos of betekenisloos is, maar enkel minder waardevol of betekenisvol - voor mij persoonlijk dan tenminste. Des te meer of beter iemand laat blijken over iets nagedacht te hebben of kennis van zaken heeft, des te waardevoller vind ik zijn gedachten. Ik wil niemand zijn mening onthouden ofzo, integendeel.

    Ik vind een diagnose, in geval van ziekte, van een arts toch waardevoller dan die van mijn buurman. Maar misschien denk jij daar anders over?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 12-07-2013 om 14:20
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #4291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dat mag je natuurlijk vinden

    Hierover twee dingen, voordat er weer een misverstand en een lange discussie ontstaat

    1) ik zeg niet dat Franklin1975 de film niet heeft begrepen (dat was Verhoeven) of dat zijn mening er niet toe doet

    2) ik zeg ook niet dat een mening zonder begrip volkomen waardeloos of betekenisloos is, maar enkel minder waardevol of betekenisvol - voor mij persoonlijk dan tenminste. Des te meer of beter iemand laat blijken over iets nagedacht te hebben, des te waardevoller vind ik zijn gedachten. Ik wil niemand zijn mening onthouden ofzo, integendeel.
    Punt 1: had ik ook door en mijn opmerking was ook zeker niet bedoeld alsof ik ervan was uitgegaan dat je dit uitgangspunt zou hebben.

    Punt 2 vind ik al wat genuanceerder en kan me iets meer bij voorstellen. Omgekeerd vind ik het vaak erg hautain en arrogant overkomen als iemand van een film (laten we het voor het gemak hierbij houden) zegt: "je begrijpt em niet" als iemand het abstracte of kunstzinnige niet veel aan vindt. Dan kan iemand er best over nagedacht hebben, maar waarom zou dat nodig moeten zijn? Je hoeft toch niet diepgravend en uitgebreid onderzoek te doen naar de beweegredenen of diepere gedachten van een regisseur of de diepgaande parallellen met allerlei andere sagen, fabelen of andere geschriften waar een film op gebaseerd kan zijn voordat je een mening *MAG* vormen? Dat vind ik dan wel erg overdreven..... Nu kan je van bovenstaande ook vinden, maar als je bijvoorbeeld naar The Matrix trilogie kijkt: je kan over de film ook een prima mening vormen zonder dat je allerlei onderzoek hebt gedaan naar de achterliggende filosofieën die de films dragen...

  17. #4292

    Standaard

    Dat ben ik wel met je eens. Al vind ik het zelf wel een meerwaarde hebben om over een film na te denken, als de film dat vraagt en ten goede kan komen tenminste. Films die duidelijk alleen voor het vermaak gemaakt zijn, laat ik hierbij natuurlijk buiten beschouwing. Maar uit de meeste films valt altijd wel iets te halen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #4293

    Standaard

    Monsters University

    Misschien niet de meest originele Pixer/Disney creatie, maar wel een erg leuke. Animatie steekt weer puik in elkaar (al had ik op een bepaald moment in de film het idee dat de animatie opeens veranderde. Kan misschien aan mij liggen) en natuurlijk is de wijze levensles aanwezig. Heerlijk amusement

    7,8/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #4294

    Standaard

    Ik begrijp de film ook wel, maar ik ben duidelijk niet de beoogde doelgroep om hem leuk te vinden. Net als dat de huidige pop-cultuur niet mijn ding is. Ik ben denk ik ook een van de weinigen die een film als Rock Of Ages helemaal geweldig vind. Zelfs mijn zwager Vinnypassy (toch ook een echte filmfreak) kon Spring Breakers wel waarderen, maar hij is dan ook ruim 10 jaar jonger. Ik had stiekem gedacht dat ik SB op een of andere manier ook wel kon waarderen omdat hij zo fout zou zijn. Misschien valt hij nu gewoon verkeerd, omdat ik nu vooral graag Spaans(talig)e films kijk. Who knows...

  20. #4295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik begrijp de film ook wel, maar ik ben duidelijk niet de beoogde doelgroep om hem leuk te vinden. Net als dat de huidige pop-cultuur niet mijn ding is.
    Wat is de 'doelgroep' dan?

  21. #4296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wat is de 'doelgroep' dan?
    Het slechts stellen van vragen bevordert een discussie niet echt. Het zou constructiever zijn als je ons jouw mening laat horen. Dan kunnen we er wat mee.

    Ik maak ook wel eens uit stukjes op dat een kijker de film niet heeft begrepen en die mening is in mijn ogen dan nietszeggend...ook al is dat dan iemands mening. Niet iedereen pakt dubbele lagen of ironisch bedoelde scenes op en gaat er dan serieus op in terwijl de filmmaker dan wellicht het tegenovergestelde bedoeld.

  22. #4297

    Standaard

    Silver Linings Playbook (David O. Russell, 2012)
    David O. Russell komt na The Fighter wederom met een film vol clichés. The Fighter kon dit nog verbergen met een sterke cast, Silver Linings Playbook helaas een stuk minder. Jennifer Lawrence is een lichtpuntje in de film, maar een Oscar? Fan van Bradley Cooper zal ik ook nooit worden vrees ik. ​6.0

  23. #4298

    Standaard

    Good Bye Lenin!

    Helemaal geen onaardige film. Een meesterwerk wil ik het niet noemen, daar voelt de film op een bepaald moment iets te langdradig voor aan, maar we hebben hier te maken met een erg leuk en origineel verhaal dat zich afspeelt vlak voor en vlak na de val van de muur.

    7.3/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #4299

    Standaard

    Moneyball

    Prima film. Niet te zoetsappig zoals veel van die amerikaanse sportfilms zijn. Goed geschreven: viel me op dat 1 van de schrijvers die van de serie The Newsroom is. Die man is goed in zn vak..
    Prima acteerwerk van Brad Pitt trouwens. En de rest ook, maar hij 'draagt'de film echt.

  25. #4300
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het slechts stellen van vragen bevordert een discussie niet echt. Het zou constructiever zijn als je ons jouw mening laat horen. Dan kunnen we er wat mee..
    Denk niet dat Verhoeven hierop zal ingaan, beetje jammer dit. Dus zijn vorige berichten kan je dan ook scharen onder de noemer "ik roep maar wat"
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 172 van 236 EersteEerste ... 72122162168169170171172173174175176182222 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •