Pagina 174 van 237 EersteEerste ... 74124164170171172173174175176177178184224 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.326 tot 4.350 van 5902 worden weergegeven.
  1. #4326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Ash Bekijk bericht
    Ik zal als ik jouw was toch even proberen met je instellingen, deze heeft het ook niet over dnr....
    http://reviewpit.blogspot.nl/2012/05...2-limited.html
    Niks mis met m`n instellingen
    ach ja, dat een review het niet heeft over dnr wilt niet zeggen dat `t niet aanwezig. Wat trouwens ook niet wilt zeggen dat ik het per se bij het rechte eind heb, maar ik vond de beeldkwaliteit gewoon matig (zoals bij wel meer Arrow uitgaves)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #4327

    Standaard

    Scream
    Deze keer met m`n vriendin gekeken, die `m verrassend genoeg nog nooit had gezien. Gelukkig viel ie wel in de smaak.
    Zelf heb ik `m al ontelbaar vaak gezien maar blijf `m leuk en vermaklijk vinden met een aantal schrikmomenten die goed raak zijn. Je ziet ze van ver aankomen maar werken toch.


    7,7/10

    Hatchet
    Met Victor Crowley heeft het slasher genre er een nieuw icoon bij. Een figuur die,zoals het hoort, natuurlijk compleet gestoord is maar waarvoor je toch ook wel wat sympathie hebt.
    In de delen waarin Crowley niet te zien is, is de hoeveelheid humor erg groot. Het is dan ook eerder een slasher comedy dan horror maar het horror gedeelte is wel goed uitgewerkt.
    Af en toe eng en ontzettend veel gore in deze unrated director`s cut, hij is niet voor mensen met een zwakke maag.
    Heb er, opnieuw, van genoten. Eens kijken of deel 2 net zo tof is.

    7,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Niks mis met m`n instellingen
    ach ja, dat een review het niet heeft over dnr wilt niet zeggen dat `t niet aanwezig. Wat trouwens ook niet wilt zeggen dat ik het per se bij het rechte eind heb, maar ik vond de beeldkwaliteit gewoon matig (zoals bij wel meer Arrow uitgaves)
    Misschien is de aankomende Syanapse films Demons BD release een optie

    http://synapse-films.com/news/demons...oming-in-2013/

  4. #4329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Ash Bekijk bericht
    Misschien is de aankomende Syanapse films Demons BD release een optie

    http://synapse-films.com/news/demons...oming-in-2013/
    Cool, bedankt voor de post

    My opinion exactly:

    not the same muted colors and weak black levels as previous released versions
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #4330

    Standaard

    Ik heb vanavond Bullitt weer eens bekeken, samen met een ander. Ik vond hem nog saaier dan de eerste keer. Je gaat toch geen 114 minuten film kijken voor een anno 2013 vreselijke gedateerde achtervolgingsscène van 10 minuten. Alsjeblieft zeg.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  6. #4331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Cool, bedankt voor de post
    Graag gedaan

  7. #4332

    Standaard

    Hatchet II
    Het tweede deel gaat precies daar verder waar het eerste ophield en speelt zich weer af op één dag. Marybeth doet een schokkende ontdekking en wil terug gaan Honey Island Swamp om korte metten te maken met Victor Crowley.
    De humor, die ik juist één van de sterke dingen in het eerste deel vond, is hier niet meer heel prominent aanwezig. Het is allemaal wat serieuzer geworden. Maar niet teveel natuurlijk, want de kills van Crowley zijn nog goorder en nog belachelijker.
    Wat minder dus dan deel 1 maar nog steeds een heel kijkbare sequel.

    6,8/10

    Hatchet III
    De afsluiter van de trilogie is ook de minste. Het verhaal, voor zover dat nog niet het geval was, is nog belachelijker dan dat van z`n voorgangers. Een aantal personages zijn ronduit irritant en je hoopt dan ook dat die snel het loodje leggen.
    Het enige dat dit deel dan ook nog interessant maakt is om te zien of de slachtoffers op een nog absurdere manier worden vermoord. En dat is gelukkig het geval, die momenten zijn echt goor en lachwekkend tegelijk.
    Jammer dat de twee vervolgen niet het niveau van het eerste weten te halen maar het is al met al wel een vermakelijke slasher trilogie.

    5,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #4333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hatchet
    Af en toe eng en ontzettend veel gore in deze unrated director`s cut, hij is niet voor mensen met een zwakke maag.
    Dat hoor ik graag.
    Maakt me nieuwsgierig genoeg om deze film ook te bekijken.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  9. #4334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Dat hoor ik graag.
    Maakt me nieuwsgierig genoeg om deze film ook te bekijken.
    Ga je gang maar verwacht er niet teveel van. Hatchet vind ik zelf echt te slecht voor woorden. Gewoon complete bagger !

  10. #4335

    Standaard

    The Purge (2013)

    Niets van verwacht maar echt een prima film ! Het concept is misschien een beetje absurd maar het levert een zeer vermakelijk film op.

    8/10

  11. #4336

    Standaard

    Shoot first, die later - Fernando di Leo - 1974


    De 2e Fernando di Leo crime collection is op bluray uit en het mooie is dat ik alledrie de films nog niet ken. Ik besloot met deze te beginnen en dat is meteen al een geslaagde. De film is keihard: geweld tegen vrouwen, dieren en oude mensen....niemand wordt gespaard. Droogkloot Luc Merenda speelt een corrupte agent die steeds meer in de problemen raakt met de maffia. De energie zit goed in de film met een fantastische autoachtervolging aan het begin van de film. Goed vermaak dit, vandaar ook mijn hoge score. Heerlijk dit soort films. De beeldkwaliteit is prima maar ook niets om van de daken te schreeuwen. Er staan ook leuk extra's op, ik heb al 1 interview gezien met Di Leo en die is erg leuk, hij hemelt zichzelf behoorlijk op en heeft een duidelijke hekel aan Amerika.


    8,2

  12. #4337

    Standaard

    @ Melzz; heb je die 2e box ergens voor een leuke prijs kunnen vinden? Ik heb zelf net "The Boss" gezien op dvd en ben door de eerste box heen nu.

    Il boss (Fernando Di Leo, 1973)
    Begon erg sterk met actie scene in een een bioscoop, later volgen er nog een paar van dat soort momenten, maar moet eerlijk bekennen dat ik deze film toch iets minder vond dan de eerste twee films uit de trilogie. Beetje langdradig en wat saai bij vlagen. ​7.0

  13. #4338

    Standaard

    Ik heb de box via importcd, daar was hij een stuk goedkoper. Kwam op zo'n 28 euro incl. Dat is een box met drie films en een boekje. Ze verpakken in een enveloppe en de box is niet al te stevig dus helaas zitten er wel een aantal deuken in.

  14. #4339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb de box via importcd, daar was hij een stuk goedkoper. Kwam op zo'n 28 euro incl. Dat is een box met drie films en een boekje. Ze verpakken in een enveloppe en de box is niet al te stevig dus helaas zitten er wel een aantal deuken in.
    Oke, bedankt. Denk dat ik dan nog even afwacht. Zie hem er nu bijvoorbeeld ook nog niet tussen staan bij amazon.uk, daar heb ik de eerste box ook voor een leuke prijs gekocht.

  15. #4340

    Standaard

    Thunderball
    Slechtste Bond-film tot nu. Daarom geen compleet slechte film, had indrukwekkende onderwater-scènes, en goede vecht-scènes in het algemeen. Maar er kwam maar geen einde aan. En op het einde met die boot, het stoorde me enorm dat je duidelijk zag dat het beeld versneld is. Akkoord het is jaren '60 technologie, en voor de rest heb ik geen commentaar op de effecten, maar daar kon ik echt niet tegen.

  16. #4341

    Standaard

    I watched Life of Pi yesterday and it was a wonderful movie. spiele
    Laatst aangepast door marvinspencer : 10-08-2013 om 19:38

  17. #4342

    Standaard

    Twitch Of The Death Nerve/Bay Of Blood (eigenlijk de moeder van alle slashers, Friday The 13th Part 2 anyone?)
    The Terminator (lang niet gezien, ook nooit op Blu-ray, fantastische film en uitgave)
    The Man With The Iron Fists (mooie decors, aankleding en effecten maar mager en rommelig verhaal)
    GI Joe: Retaliation 3D (vond deel 1 veel beter maar deze is nog steeds vermakkelijk)
    Evil Dead (goede remake met goede bedoelingen maar zet toch liever het origineel nog een keer op)
    Hard Target (een van mijn favouriete films allertijde, goede uitgave ook)
    Oblivion (mooie effecten en Cruise doet het goed maar wat een belabberd verhaal zeg, ben blij dat ik niet naar de bios ben gegaan)
    Jack The Giant Slayer 3D (leuke variant op het alom bekende verhaal met mooie native 3D beelden, let op: de NL versie is gecensureerd in 1 scene!!!)
    Hansel and Gretel: Witch Hunters 3D (wederom een geslaagde variant op een sprookje, bloederig en grappig dus kom maar op met deel 2!)
    Hatchet 1 en 2 (1 was een aardige slasher, deeltje 2 was iets minder maar wel met Danielle Harris!! )
    No One Lives (bloederige en verrassende revenge film)
    Scary MoVie 5 (........)
    Aftershock (Eli Roth.... schaam je!)
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  18. #4343

    Standaard

    Pain & Gain În de sneak. Ik had geen idee wat het was. Toen ik iemand de titel hoorde zeggen dacht ik eerst dat het een dansfilm was, toen begon me iets te dagen over een actiefilm met the Rock en Mark Wahlberg. Ik dacht een soort gezellige buddy movie. Maar bleek een soort doorgesnoven, opgepompte trashfilm te zijn. Van Michael Bay. Het was echt genieten, zo ongelofelijk goedkoop, ordinair, oppervlakking en mooi. Ik kan me niet herinneren dat ik zo hard heb moeten lachen om een film in de bios.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  19. #4344

    Standaard

    Elysium
    Neill Blomkamp is terug met een weer een science-fiction film. Dit keer vertelt het over onze wereld zoals die zal zijn in 2154. De rijken hebben de extreem vervuilde en verrotte planeet verlaten en wonen met z`n allen in de ruimte op het ruimte schip Elysium,waar het wel nog goed toeven is en ziekten tot de verledentijd behoren. De armen zijn op aarde achter gebleven op aarde.
    Matt Damon is hier helemaal in z`n element als Max, een fabrieksarbeider die besluit richting Elysium te gaan om daar verandering te brengen en de armen te redden...
    Eigenlijk had Elysium in mijn optiek dezelfde "problemen" als District 9: een tof concept dat in het eerste deel erg goed is en dat qua special effects heel strak uitziet. Maar wanneer dan het tweede deel van de film begint is er ongeveer enkel actie en dat gedeelte duurt te lang, om vervolgens goed (maar toch wel voorspelbaar) te eindigen.
    Een geinige sci-fi/actie film waar wat mij betreft meer in had gezeten...

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #4345

    Standaard

    On her majesty's secret service (1969)

    Toch wel even wennen aan een andere Bond-acteur, na 5 films Connery. Leuke kleine verwijzing naar Sean Connery in het begin.

    Na enkele tientallen minuten was ik min of meer gewend aan George Lazenby, die het uiteindelijk zeker niet slecht deed.

    Deze film duurde weer wat langer, waardoor er soms trage en saaie delen waren.

    Het zou een 6.3 krijgen, maar het einde, is samen met de soundtrack, het beste van de film, waardoor het toch wat meer punten krijgt.

    6.5/10

  21. #4346

    Standaard

    Deze week gezien:

    Battle Royale
    Een cult film van de grootste orde die ook na de zoveelste kijkbeurt nog steeds cool is. Lekker goor en bloederig met het nodige overacting, dit kijkt heerlijk weg.

    7,7/10

    Safety Last!
    De bekendste film van Harold Lloyd is pas door Criterion uitgebracht op blu-ray en dus een uitgelezen mogelijkheid om mijn intreden te doen in zijn werk. Heb er van genoten. Heerlijke humor, Lloyd is super in de hoofdrol en het camera werk is erg goed: het bevat heel veel grappen op zowel de voor- als de achtergrond. Het zijn dan ook die laatste die eigenlijk het leukst zijn. Ze vallen bijna niet op tenzij je oog er toevallig op valt. Erg goed gedaan.
    Het verhaal op zich is natuurlijk wel wat cliche maar door de humor is dat al snel vergeten.
    Zeker een aanrader!

    8,2/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #4347

    Standaard

    Voor de tweede keer in een week Pitch Perfect gezien en nu samen met mijn vrouw. Net als Roxk Of Ages is dit een film met heel veel meezingmuziek, al is hier de opzet heel anders. A-capelle zanggroepen op universiteiten die meedoen aan talentenjachten.

    Ik had er op voorhand weinig van verwacht, maar het werkt wonderbaarlijk goed. Aanstekelig zelfs. De acteurs en actrices zingen hier over het algemeen niet zelf, zoals in ROA wel het geval is, maar deze film heeft veel meer humor en de montage van de shots is nagenoeg perfect. Ook het duo-commentaar tijdens de talentenjachten is heerlijk schaamteloos!

    Nu de blu-ray voor een leuk prijsje zien te vinden.

    Van 7,8 gestegen naar 8,2 in tweede kijkbeurt.

  23. #4348

    Standaard

    Oblivion (2013) Steelbook blu-ray

    De tweede kijkbeurt van Oblivion heeft op blu-ray nog meer waargemaakt dan dat ik bij mijn eerste kijkbeurt (vermoeid en zonder ondertitels) al vermoedde: dit is een schitterende scifi-film. Niet alleen een goed doordacht verhaal, ook de uitvoering (score, visuals, actie, tempo) is dik en dik in orde.

    Viel voorganger en debuutfilm TRON: Legacy op een gegeven moment een beetje stil (de visuals en de score van Daft Punk waren ook al perfect), hier is dat euvel volledig weggewerkt.

    Volgend project van de 'jonge' regisseur: het vervolg op TRON: Legacy.

    8,7/10

  24. #4349

    Standaard

    Ik heb gehoord dat Kosinski een 'The Twilight Zone' film gaat maken.

  25. #4350

    Standaard

    Monsieur Lazhar (2011, Philippe Falardeau)





    Mooi, klein en integer drama over een Algerijnse vluchteling die als vervangende docent lesgeeft aan een klas vol 11- en 12-jarigen, dat drama overtuigend met humor afwisselt. Uitgelezen mogelijkheid voor overdreven sentiment, maar de band die zich ontwikkelt tussen docent en klas wordt juist nergens dik aangezet en geldt slechts als een van de school gerelateerde onderwerpen die de film aansnijdt. Thematisch gezien is de film namelijk erg sterk, want ook immigratie, het reageren op een drama door zowel school, ouders als kinderen en de algehele portrettering van het schoolwezen (de ouderavond, het docentenoverleg en hoe geacht wordt les te geven) worden realistisch neergezet. Buiten dat zijn de kleine momentjes die de personages onderling hebben misschien nog wel het mooiste, mede dankzij prima spel van de kinderen en het subtiele acteerwerk van Mr. Lazhar. Absoluut een aanradertje.

Pagina 174 van 237 EersteEerste ... 74124164170171172173174175176177178184224 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •