Pagina 2 van 235 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 5873 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Run! Bitch! Run! (2009)

    Niks! Helemaal! Niks!

    3.0
    Jammer, de trailer is nochtans geweldig.
    Moet mijn kopie nog bekijken.

    Zelf gezien, voor de Vlamingen onder ons:

    Frits en Freddy

    Had hem een beetje beter verwacht, voornamelijk doordat ik vind dat de trailer veel te veel weggeeft!
    Ik heb wel enorm kunnen lachen! En er duiken werkelijk zoveel BV's in op, geweldig gewoon.
    Wie deze gaat zien moet trouwens nog even blijven zitten als de eindgeneriek komt...

    7
    Laatst aangepast door Tom91 : 18-12-2010 om 21:13

  2. #27

    Standaard

    Phantasm - Don Coscarelli - 1979

    Deze had ik dus nog nooit gezien. Ik vond er eigenlijk geen zak aan. Het was nergens spannend of eng, toch wel een must voor een horror. Het kleine gozertje vond ik een irritant en lelijk ventje die niet de film kon dragen. Beetje hak op de takfilm ook. Na afloop haalde ik me schouders wat op. Niet een compleet drama maar niet eentje waar mn hart sneller van gaat kloppen.

    5,5

  3. #28

    Standaard

    Kan door huid heen

    Mooi verhaal, prachtige setting, geweldige muziek (Dan Geesin) en sterk geloofwaardig acteerwerk van Rifka Lodeizen. Ik hoop dat deze film nog vaak uitgezonden gaat worden want deze film is het waard om bekend te worden bij het grote Nederlandse publiek.

    9/10

    (Valt het jullie ook op dat Ned. 2 de afgelopen weken op de zaterdagavond erg mooie films uitzendt?)

    http://player.omroep.nl/?aflID=11858464 (ook terug te zien via uitzending gemist)

  4. #29

    Standaard

    The Muppet Christmas Carol (Brian Henson, 1992)

    Zonder twijfel één van de beste kerstfilms ooit gemaakt. Elk jaar rond deze tijd kijk ik hem meerdere keren. Een prachtige rol van Micheal Caine als Scrooge. Vooral geweldig is de muziek en de liedjes die zijn echt ontzettend leuk gedaan door Disney. Verder straalt de film gewoon een verschrikkelijke leuke kerstsfeer uit. Echt zo'n film die je moet kijken als er veels te veel sneeuw licht zoals nu. Gewoon top weer. Alleen jammer dat de dvd zo'n slechte transfer heeft.

    Cijfer: 8/10
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Kan door huid heen
    Ik heb de eerste drie kwartier bekeken maar het kon me niet bepaald bekoren. Wat een irritant camerawerk ook. Nee, niet voor mij.

  6. #31

    Standaard

    Ik heb de eerste drie kwartier bekeken maar het kon me niet bepaald bekoren. Wat een irritant camerawerk ook. Nee, niet voor mij.
    Ik vond de film rond het eerste uur steeds sterker worden, misschien nog een kans geven :P?

  7. #32

    Standaard

    Zowaar weer eens naar de bios geweest, The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader en in 3d nog wel...

    Het 3de deel al weer. Het verhaal is nogal eenvoudig van A naar Z. De film heeft bovendien veel deja vu momenten. Zo waan je je soms lichtelijk in Alice in Wonderland, dan lijkt het wel weer Pirates of the Caribbean, Prince of Persia enz. enz. Neemt niet weg dat de film er prima uit ziet en een aantal aardig heftige scene's heeft die de film het aanzien meer dan waard maken.

    Ik heb de film stoer in 3d gezien en hoewel men 8 maanden bezig is geweest de film naar 3d te converteren kon mij de 3d niet overtuigen. Ok, er zitten best wel geinige momenten in dat leuk 3d is maar mijn vrouw vond het ook niet boven onze oude viewmaster uitkomen.

    Het geluid stond ook veel te soft. Het leek wel alsof men de sub had uitgezet. Ik weet niet welke gladiool de norm voor geluid bij "kinderfilms" bepaald, maar dit is gewoon niet mooi en maakt de film bovendien echt niet minder eng. Kom op Pathe, er mag toch wel een beetje trillen in de bios. Het staat zo dom als de halve wereld op het scherm vergaat en je daarbij praktisch geen bas kan ervaren. Doodzonde...a wel, doen we het op blu ray straks ff dunnetjes en beter over....

    6.5 / 10
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 20-12-2010 om 14:04
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #33

    Standaard

    Oordeel je de film vanwege de tekortkoming van 3d?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    485. I Love You, Man (2009)
    De plot van I Love You, Man, waarin Rudd op zoek gaat naar een nieuwe beste vriend, is niet heel erg diepgaand en biedt weinig verrassingen, maar gelukkig zorgt het voor genoeg komische situaties en dat is dan ook waar de film in uitblinkt. Paul Rudd en Jason Segel zijn allebei erg leuk, maar als ze samen zijn spat de spreekwoordelijke chemie van het scherm. De film kent geslaagde grappen, awkward situaties, leuke personages en vooral Rudd laat zien over een talent te beschikken als het aankomt op komische timing. Leuk!

    7.5
    486. Unstoppable (2010)
    Unstoppable (Tony Scott, 2010)

    Eerlijk gezegd leek Unstoppable me vooraf echt totaal niet leuk, de plot vond ik namelijk echt lachwekkend slecht (oh no, runaway train!) en ik ben nou ook niet echt een grote fan van het werk van Tony Scott. Toch krijgt de film redelijke recensies, waar ik verwacht had dat deze allemaal zwaar onvoldoende zouden zijn. Daarom heb ik de film toch maar aangezet, want ik had wel zin in een lekker oppervlakkige film waar je niet al te hard hoeft over na te denken. En dat is precies wat Unstoppable is.

    Vanwege een fout dendert een trein met explosieven en kinderen aan boord enorm snel over de rails en proberen er meerdere mensen met een oplossing te komen om dit gevaarte tot stilstand te brengen, zo ook Frank (Denzel) en Will (Pine) die toevallig op hetzelfde spoor rondrijden. Unstoppable is vooral heel erg energiek en kent vrijwel geen statische shots, verrassend veel spannende momenten en is lekker luidruchtig en niet bepaald subtiel. Denzel en Pine zijn prima, al zijn hun interacties waarin Denzel wat levenslessen voorlegt een tikkeltje zoetsappig en past dit niet echt in de film. Toch wordt het niet vervelend en kijkt de film erg makkelijk weg. Unstoppable doet precies wat het moet doen en viel me eerlijk gezegd alles mee.

    6.5
    487. The Social Network (2010)
    Eerdere recensie, maar ik kon hem dit maal nog beter waarderen:
    The Social Network
    (David Fincher, 2010)

    Aanvankelijk was ik sceptisch over een film over de oprichters van facebook, zeker toen ik hoorde over de lengte van de film en dat deze logischerwijs vrijwel alleen uit dialoog zou bestaan. Na het zien van The Social Network kan ik alleen maar zeggen dat het één van de betere films van dit jaar is. Het verhaal over de opkomst van Zuckerberg en de intriges, verraad en succes hiervan is hoogstwaarschijnlijk wat aangedikt voor de film, maar het zorgt er uiteindelijk voor dat de film behoorlijk krachtig is. Dit komt natuurlijk ook omdat de film enorm goed gemaakt is, mede dankzij de solide regie van Fincher. Wat me verder positief opviel was het sterke script, de fantastische dialogen en het tempo van de film; voor ik wist kwam de aftiteling alweer voorbij en de film gaat op geen enkel moment vervelen, omdat de dialogen slim, scherp en vliegensvlug zijn. Personages zoals Sean Parker (Justin Timberlake) en Zuckerberg zelf (Jesse Eisenberg) zijn behoorlijke ********ken, en Eisenbergs portret van Zuckerberg is er eentje die constant op het randje balanceert om de kijker achter zich te houden als protagonist. De vriendschap tussen de Zuckerberg en Garfield voelt echt, afgaand op uitgewisselde blikken en een krachtige scene richting het einde, maar de film mist een hart of echte emoties of zelfs emotionele scenes. Wel blijft de film gelukkig weg van commentaar op sociale netwerken en probeert geen ondertonen door te geven en The Social Network stelt uiteindelijk de simpele vraag: Wat is er belangrijker; vriendschap of geld?

    9.0

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Oordeel je de film vanwege de tekortkoming van 3d?
    Nee. Ik heb mijn post over Narnia 3 daarom in 3 delen verdeeld. Gewoon de film, stukje 3d en het audio....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #36

    Standaard

    Backfire (Vincent Sherman, 1950) ****
    Het einde van de 5e 'film noir collection' van Warner is in zicht. Met 'Backfire' heb ik nummer 7 van de 8 beslecht. Het plot is een zalig rommeltje. Een revaliderende soldaat wordt drie jaar na WOII eindelijk uit het ziekenhuis ontslagen. Zijn (leger)maatje met wie hij een boerderij zou gaan starten is echter zoek! De politie zoekt hem zelfs vanwege een moord die hij gepleegd zou hebben. 'Dat kan toch niet waar zijn' denkt onze hoofdrolspeler! Op zoek naar de waarheid!
    Het plot valt via diverse flashbacks als een grote legpuzzel in elkaar. Helaas is het eindplaatje een beetje vlakjes. De climax werkt dan ook niet echt, maar de film is geheel is efficient genoeg om je aandacht vast te blijven houden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #37

    Standaard

    488. Black Swan (2010)
    489. Black Swan (2010)
    Black Swan (Darren Aronofsky, 2010)

    In Aronofsky's Black Swan zien we hoe de onzekere ballerina Nina (Portman) wordt gecast voor de hoofdrol in een nieuwe versie van Het Zwanenmeer. Terwijl Nina perfectie nastreeft word haar leven geconsumeerd door haar rol en dalen we af in de krankzinnigheid van haar gedachten.

    Vrijwel de grootste drijvende kracht van Black Swan is Natalie Portman als Nina die met een ware tour de force alle uiteinden van de emoties voorbij laat komen. Bepaalde blikken in haar ogen tijdens opperste concentraties weten stuk voor stuk te overtuigen en ze zet naar mijn mening haar meest indrukwekkende rol van haar carrière neer, waar ze dan ook gerust een Oscar-nominatie mee in de wacht zou kunnen slepen. Ook de rest van de cast is overtuigend; Mila Kunis als ballerina die alles is wat Portman's personage niet is zorgt voor een frisse toevoeging terwijl de krachtige bijrol van Winona Ryder als ex-Swan Queen Beth de keerzijde van de faam van het dansen laat zien.

    Black Swan is een psychologische thriller die op meerdere lagen goed werkt, zo zijn er niet al te subtiele thema's aangezien er vrijwel in elke scene spiegels te zien waarin Nina zichzelf ziet, en spelen dingen als verslaving en in grotere mate obsessie flinke rollen. Gelukkig werkt de film ook met dieper gelegen elementen die na verloop van tijd of na een tweede kijkbeurt pas duidelijker worden. De film hoeft dan ook weinig moeite om de kijker als het ware de film in te zuigen, met intense close-ups en een achtbaan van emoties zat ik in ieder geval aan het beeld gekluisterd en was de keuze om de film nogmaals te kijken snel gemaakt. Filmtechnisch is de film ook gewoon enorm goed gemaakt, een zelfverzekerd tempo waarmee de film zichzelf de tijd geeft om onder de huid te kruipen in combinatie met solide regie van Aronofsky, strakke editing en prachtige muziek van Clint Mansell maken dat er weinig valt aan te merken aan Black Swan. Als ik dan toch een minpuntje zou moeten noemen zouden dit de kleine horror-momentjes zijn, Aronofsky lijkt hier niet heel bedreven in want ze voelen erg onder de maat vergeleken met de rest van de film.

    Zo op de valreep van 2010 was ik toch erg blij dat ik deze nog even kon meepikken, want Black Swan is zonder meer een kanshebber op de titel beste film van het jaar. Ik heb overigens geen fout gemaakt met het invoeren, ik heb de film gewoon twee keer achter elkaar gekeken en ben dan ook in Februari 2011 waarschijnlijk weer in de bios te vinden voor dit duistere meesterwerk.

    "I just want to be perfect."

    9.0

  13. #38

    Standaard

    Frozen:

    Een film over die 3 jonge mensen die vast komen te zitten in een skilift omdat ze "vergeten" worden.
    Ik had er niet veel van verwacht maar wou hem toch zien.
    De film gaat redelijk snel voorbij wat een goed teken is.
    Hij voldoet dan ook aan mijn verwachtingen. Zelfs ietsje beter! Kopen: Nee, Huren of zien: JA
    7/10
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #39

    Standaard

    The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader (Michael Apted - 2010)

    Ik ben iemand die de boeken nooit gelezen heeft maar wel dol is op fantasy films. Harry Potter, Lord of the Rings,... dat is mijn ding. De eerste twee films van The Chronicles of Narnia waren naar mijn mening uitstekend. Een goed verhaal gemixed met strakke actie en oogstrelende CGI. Bij het derde deel had ik dan ook hoge verwachtingen.

    Toen ik vernam dat Andrew Adamson niet meer de regie ging doen maar Michael Apted (The World is Not Enough), begon ik mij wat zorgen te maken. En ja hoor, het is degelijk een grote fout geweest. Het zal niet volledig aan de regisseur liggen maar het verhaal is ongelofelijk slecht uitgewerkt. Je springt van het ene op het andere zonder enige diepgang of uitleg. Alles is zo ongelofelijk snel en onlogisch. Er worden ettelijke verhaalelementen met elkaar gemengd waardoor je niet meer de juiste indruk krijgt van wat het verhaal nu juist inhoud. Met momenten was het een tikkeltje saai. Jammer, want er was veel potentie.

    Wat me ook opviel was bij vlagen de lelijke CGI. Het is toch niet de bedoeling dat je WEET dat er geacteerd word voor een bluescreen? Bah, vooral de laatste scène met de golf. Hier zijn ze toch de mist ingeslagen. Ik denk dat dit te maken heeft met de overname van Walt Disney Pictures naar 20th Century Fox. Walt Disney Pictures had veel meer budget ter beschikking. En dat merk je ook aan de twee vorige films, waar de CGI een parel voor het oog was. Aslan, de 'mysterieuze' rook en het water vielen enorm hard tegen t.o.v. de vorige delen. Welliswaar zagen Reepicheep en de Zeelang er het beste uit.

    Nu het acteren, jah. Er word zeer goed geacteerd door de twee hoofdrolspelers: Edmund en Lucy Pevensie. Hou in het achterhoofd dat deze nog kinderen zijn en er zeker op vooruit zijn gegaan. Interessant om te weten is dat Prince Caspian (Ben Barnes) zijn Spaans accent van het vorige deel, volledig is kwijtgeraakt. De zwakste schakel van allemaal was zonder twijfel Eustace Scrubb. Eustace speelde een verschrikkelijk irritant personage waarvan ik hoopte dat hij door één of andere spreuk zijn stem kwijt raakte, liefst voor heel de film. Acteren kon hij wel uitzonderlijk goed. Uiteindelijk veranderd hij, algoed, als je weet dat de volgende film volledig rond hem draait.

    Persoonlijk vond ik Harry Greggson-Williams een pak beter als David Arnold. Williams verzorgde het oorspronkelijke Narnia deuntje veel beter dan Arnold dat nu doet. Alleen in het begin en op het einde hoorde je het. Ik hoop dat Williams nog terugkeerd!

    Wonder bij wonder heb ik me niet verveeld. Ik ben nog altijd verliefd op een wereld als Narnia en ik kan me er niet makkelijk van af zetten. De verschillende beesten, monsters, spreuken, landschappen. Noem maar op, ze boeien me telkens weer. De film mag van mij gerust een uur langer duren, maar dan moet het verhaal goed samenhangen en moet er een duidelijke structuur aanwezig zijn (lees: twee vorige films). Binnen een paar maand schaf ik hem wel aan op blu-ray, want beeld en geluid waren van superieure kwaliteit, dat wordt genieten geblazen in High Definition! Na deze kleine teleurstelling kijk ik vol nieuwe hoop uit naar de volgende film: The Chronicles of Narnia - The Silver Chair.

    6.1/10
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 22-12-2010 om 10:34


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader (Michael Apted - 2010)
    Weet je wat het probleem was van deze film, ze zijn een keer trouw gebleven aan het boek. En daar springen ze ook van de hak op de tak zonder duidelijke structuur (althans die zeggen de mensen die de boeken hebben gelezen

    Maar ik ben het met je eens, uiteindelijk ondanks dat hij niet zo super is als 1&2 wil je toch deel 4,5,6,7 zien!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Weet je wat het probleem was van deze film, ze zijn een keer trouw gebleven aan het boek. En daar springen ze ook van de hak op de tak zonder duidelijke structuur (althans die zeggen de mensen die de boeken hebben gelezen

    Maar ik ben het met je eens, uiteindelijk ondanks dat hij niet zo super is als 1&2 wil je toch deel 4,5,6,7 zien!
    Ik heb nooit het boek gelezen, misschien moet ik dit maar eens doen, gewoon om de vergelijking compleet te maken...


  17. #42

    Standaard

    118. Fight Club (David Fincher, 1999) :: 10.0
    Eerste keer dat ik hem ging kijken en het was echt een spektakel. De geweldige manier van The Dust Brothers brengt de film naar een nieuw niveau met een geweldig acterende cast waarvan ik vooral Helena Boham-Carter heel sterk vond. Verder heeft David Fincher weer een paar ondenkbare twists in petto en krijgt de film mede door zijn goede camerawerk echt een eigen identiteit. Fight Club is het voorbeeld van hoe een goede film gemaakt moet worden en waarin alle elementen aanwezig zijn en elkaar in evenwicht houden. De Blu-Ray is voor een film van al weer 11 jaar oud trouwens erg goed, enorm scherp maar met het behoud van filmgrain. Perfect

    119. How to Train Your Dragon (Dean DeBlois, Chris Sanders, 2010) :: 9.0
    Ik was enigszins positief verrast door ´How To Train Your Dragon´ De prachtige animaties, de leuke karakters de typische viking stemmetjes en natuurlijk ook hierbij de prachtige opzwepende muziek. De film is spannend, echt heel spannend, ontroerend en grappig en luchtig op de momenten dat het dat moet zijn. Anderhalf uur lang leef je mee met Hiccup en zijn strijd om zijn dorp te overtuigen van zijn standpunt. Je ziet zijn geklungel zijn hoogtepunten, zijn dieptepunten. Echt een film waar je gewoon enorm blij van word. En op Blu-Ray spatten de kleuren van het scherm af en is de muziek gewoon perfect.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  18. #43

    Standaard

    behoud van filmgrain
    Die film moet het ook echt daarvan hebben,maakt de film echt perfect..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #44

    Standaard

    490. Ghost World (2001) 6.5
    491. Somewhere (2010)
    Somewhere (Sofia Coppola, 2010)

    Bij vlagen hypnotiserend, ontspannend en verdovend, maar grotendeels is Somewhere gewoon een erg matige film gevuld met te lange en lege segmenten en onuitgewerkte mogelijkheden. Deze saaie, lichtelijk surrealistische, stukken worden uiteraard gebruikt om het doelloze leven van Johnny Marco (Dorff) weer te geven, maar naar mijn mening werkt dit voor geen meter. De situaties zijn allemaal zo voor de hand liggend, en nergens lijkt Coppola de kijker uit te willen dagen en blijft ze slechts pootje-baden, waar ik liever had gezien dat ze in het diepe zou springen. De film blijft qua personages erg oppervlakkig, al zijn zowel Dorff als Fanning beiden prima en een groot pluspunt van de film. Somewhere is gewoon zo nietszeggend dat ik er in ieder geval vrij weinig mee kon.

    5.0

  20. #45

    Thumbs up

    Gisteren en eergisteren:

    TRON
    Voorafgaand aan de premiere van het vervolg Tron Legacy wilde ik eerst het origineel nog eens zien.
    Een film waar vooral door de arcade games en beperkte mogelijkheden in effecten de nostalgie vanaf straalt. Tegelijkertijd is dat ook een groot deel van de charme. Het ziet er tegenwoordig eigenlijk niet meer uit maar met al z`n gebreken en tekortkomingen is en blijft het een vermakelijke film.

    7,5/10

    TRON: Legacy
    Een grote kansmaker voor de titel "de sequel die het langst op zich liet wachten" is hier na 28 jaar dan eindelijk het langverwachte vervolg op TRON uit 1982. Het duurde even (de understatement van het jaar) maar dan heb je ook wat.
    Gelukkig was het het wachten meer dan waard.

    Het verhaal maakt een klein sprongetje in de tijd en we pakken de draad op in 1989. Kevin Flynn (Jeff Bridges) heeft een zoon en is sinds een paar jaar weduwnaar. Hij vertelt z`n zoon (Garrett Hedlund) iedere dag over TRON en de spellen die hij heeft bedacht. Maar als hij op een avond op z`n motor het huis verlaat komt hij niet meer terug.
    Ruim twintig jaar lang wordt Flynn dood gewaand. Totdat z`n trouwe vriend en collega Alan Bradley, de bedenker van TRON, een bericht op z`n pieper (blijkbaar is hij niet met zijn tijd mee gegaan) ontvangt van Flynn. Van een nummer dat al die tijd afgesloten is geweest.
    Zoon Sam gaat op zoek naar zijn vader en doet er alles aan om hem terug te vinden.

    Een film als deze moet het niet altijd hebben van zijn verhaal. Dat blijkt ook hier wel weer. Het mist de nodige (emotionele) diepgang dat je van een vader-zoon verhaal verwacht. Dat doet wel afbreuk aan het geheel waardoor je eventueel zou kunnen spreken van een (deels) lege hulst.
    Hedlund en Bridges doen wel hun best om dat nog wat te verhullen maar slagen daar maar deels in,ondanks dat ze toffe rollen neerzetten.

    Aan de andere kant: het verhaal is natuurlijk niet waarvoor je in eerste instantie een film als deze gaat bekijken. Dat doe je voor de actie en,in dit geval, voor de (3D) effecten en het spektakel dat dat oplevert.
    De, inmiddels, ontzettend gedateerde effecten uit het origineel zijn nu gelukkig vervangen door prachtige CGI effecten en een hele hoop 3D geweld dat over je wordt uitgegoten.
    Hier wordt, na Avatar, opnieuw bewezen dat wanneer 3D goed wordt uitgevoerd en het geheel in 3D wordt gefilmd het niet meer een gimmick is maar daadwerkelijk wat toevoegt aan de film en de kijkervaring in z`n geheel.
    Het 3D is één met de film. De 3D wordt hier nog beter uitgewerkt en werkt beter dan in James Cameron`s epische film.
    Ik durf zelfs te stellen dat de film een stuk minder is (of misschien helemaal niet goed werkt) wanneer je `m in 2D gaat kijken.
    Het ziet er allemaal fantastisch uit, de hele film is door het 3D één groot spektakel.

    Een film zonder inhoud? misschien .
    Style over substance? waarschijnlijk wel.
    Maar is het een enerverende en overdonderende kijkervaring? AB-SO-LUUT!
    TRON: Legacy bewijst voor eens en altijd dat 3D veel meer kan toevoegen aan een film dan slechts een gimmick.
    Het is hét film event, dé kijk ervaring van het jaar en moet zonder twijfel in 3D op het grootst mogelijke scherm gezien worden.
    Dat hadden ze waarschijnlijk zelfs in 1982 niet durven dromen.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #46

    Standaard

    Geen enkel woord over de soundtrack? :'(

    Overigens wel een film die ik graag wil zien, al zijn de eerste recensies (behalve de jouwe dan) niet bijster positief.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik heb nooit het boek gelezen, misschien moet ik dit maar eens doen, gewoon om de vergelijking compleet te maken...
    Het boek is niet zo zeer hak op de tak, maar het is wel een ander soort verhaal dan de andere delen, omdat het meer korte verhaaltjes zijn en niet een groot verhaal met een enorme climax. The Silver Chair is een stuk spannender.

  23. #48

    Standaard

    Licence to kill

    Hoe kan je visie en gevoel door de jaren heen toch veranderen. Toen de film eind jaren 80 in de bios uit kwam kon ik mij niet zo vinden in Dalton als Bond. Gek genoeg ben ik aardig bijgedraaid en misschien ga ik nu iets heel geks zeggen voor sommigen, maar ik vind Dalton, zeker in licence to kill beter dan menig Bondfilm met Brosnan. Wellicht komt het door de jaren 80 vibe, of de bondgirls die nog met lekkere harde tepels vol in beeld zuchten, de leuke bijrollen van o.a een Benicio Del Toro, het vlotte verhaal, wie weet zal het zeggen. Feit is dat de film aardig ingezakt was bij mij en het leek alsof ik hem voor het eerst zag. Wel hier en daar dat deja vu gevoel natuurlijk. Een van de leukere bondfilms nu voor mij....

    7 / 10
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Waar heb je deze op dvd vandaan? Kom hem enkel voor belachelijke prijzen tegen.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Waar heb je deze op dvd vandaan? Kom hem enkel voor belachelijke prijzen tegen.
    Bij sommige Blokkers ligt hij nog voor een paar euro.

Pagina 2 van 235 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •