Pagina 220 van 235 EersteEerste ... 120170210216217218219220221222223224230 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.476 tot 5.500 van 5873 worden weergegeven.
  1. #5476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Inderdaad héél limited, want zie dat ze bij de brouwerij zelf uitverkocht zijn. Je gaat dus niet alleen voor je BD's voor de LE's maar ook bij de bieren
    Inderdaad. Ik koop veel speciale uitgaves van bier. Maar ook whisky. Mooi te combineren met film kijken. Verschillende hobby's in één klap...

  2. #5477

    Standaard

    The 15.17 to Paris (Clint Eastwood dir.) cijfer 7

    TRAILER spoilers maar niet teveel https://www.youtube.com/watch?v=IC_lnyn2R2Q

    Verveelde me niet in ieder geval. Meer speelfilm/drama dan actie
    (spoilers review)https://bluray.highdefdigest.com/57989/1517toparis.html

    Las bij de goofs op imdb nog:
    Een personage tijdens de scène in het Colosseum vermeldt dat in het oude Rome "duim omlaag" bedoeld was om je tegenstander te doden in een gladiatorenwedstrijd. In werkelijkheid betekende "thumbs up" dat je je tegenstander zou doden, terwijl "duim omlaag" betekent dat je je tegenstander niet moet doden (letterlijk, leg je wapen in de grond).

    Wist ik niet toch weer wat geleerd

  3. #5478

    Standaard

    Gravity (2013)

    Met hangende pootjes moet ik tergkomen om mijn eerdere beoordeling van deze film. Ik gaf Gravity een 2. Ik besloot de film toch eens in 3D te gaan kijken en ik had een totaal andere ervaring. De film greep me vast en ik heb met klamme handjes de film bekeken. Deze film is toch wel gemaakt voor 3D. Erg spannend. Nog steeds zitten er enkele dingen in die ik wat gek vond. Als je zuurstofgebrek hebt, ga je geen verhalen vertellen...lijkt me. En het sentimentele tintje is wellicht ook een tikkeltje too much. Maar fuck, die beelden. Haarscherp zodat je echt de film wordt ingezogen. Dus een radicale heroverweging. Hoera voor 3D!!

    9.0

  4. #5479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Gravity (2013)

    Met hangende pootjes moet ik tergkomen om mijn eerdere beoordeling van deze film. Ik gaf Gravity een 2. Ik besloot de film toch eens in 3D te gaan kijken en ik had een totaal andere ervaring. De film greep me vast en ik heb met klamme handjes de film bekeken. Deze film is toch wel gemaakt voor 3D. Erg spannend. Nog steeds zitten er enkele dingen in die ik wat gek vond. Als je zuurstofgebrek hebt, ga je geen verhalen vertellen...lijkt me. En het sentimentele tintje is wellicht ook een tikkeltje too much. Maar fuck, die beelden. Haarscherp zodat je echt de film wordt ingezogen. Dus een radicale heroverweging. Hoera voor 3D!!

    9.0
    Ik wil niet zeggen: ik zei het toch, maar ik zei het toch !

  5. #5480

    Standaard

    Tja...bizar. Dit was wel een totaal afwijkende ervaring. 3D voegt echt wat toe aan de beleving. Ik keek hem nu ook alleen, misschien scheelt dat ook.
    Het woord "copy" kwam nog steeds in bijna elke zin voor....maar ik ergerde me er nu minder aan. De visuals zogen me echt de film in. In 2D vond ik het gekloot in de ruimte al snel saai worden. Nu zat ik, letterlijk, met klamme handjes te kijken. De brokstukken vlogen op een gegeven moment echt m'n huiskamer binnen. Cool!

  6. #5481

    Standaard

    Mission Impossible - Fallout

    Onderhoudende actiefilm, die erg gladjes en veilig aanvoelt. Waar vorige delen nog wat humor hadden, is deze tamelijk droog (op enkele one-liners). De actiescenes zijn erg goed, en met name Cruise laat zien op zijn 57e nog in uitstekende vorm te zijn. Het verhaal vond ik wel voorspelbaar, en ook enkele actiescenes waren erg ongeloofwaardig.

    Enige echte grote minpunt is de 3D, voegde totaal niks toe, en ik vond het beeld zelfs matig, en dan bedoel ik de kleur en scherpte. Het oogde wat korrelig allemaal.

    Al met al een leuke Zomerblockbuster, maar geen film die lang zal blijven hangen.
    Laatst aangepast door Tyler_Durden : 02-08-2018 om 08:32

  7. #5482

    Standaard

    Komend weekend nog eens 'It Comes At Night' kijken. Destijds in de bioscoop gezien, en staat nu op Netflix. Hele beklemmende low-budget thriller, aanrader! (wel in donker kijken)

  8. #5483

    Standaard

    Ben alweer een tijdje Smallville aan het kijken en ik vind het best leuk weer om te zien.
    Ben nu bij seizoen 6 Green Arrow doet zijn intrede in de serie gespeeld door Justin Hartley die nu speelt in This is Us
    Ook herken je nu veel andere acteurs die toen nog semi onbekend waren.
    Zoals Amy Adams speelde later als Lois Lane in de Superman reboot films en Jensen Ackles ging spelen in de populaire serie Supernatural die nu aan zijn 14de seizoen gaat beginnen dit jaar.
    Ian Somerhalder en Paul Wesley beiden gingen naar Vampire Diaries

  9. #5484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Mission Impossible - Fallout

    Onderhoudende actiefilm, die erg gladjes en veilig aanvoelt. Waar vorige delen nog wat humor hadden, is deze tamelijk droog (op enkele one-liners). De actiescenes zijn erg goed, en met name Cruise laat zien op zijn 57e nog in uitstekende vorm te zijn. Het verhaal vond ik wel voorspelbaar, en ook enkele actiescenes waren erg ongeloofwaardig.

    Enige echte grote minpunt is de 3D, voegde totaal niks toe, en ik vond het beeld zelfs matig, en dan bedoel ik de kleur en scherpte. Het oogde wat korrelig allemaal.

    Al met al een leuke Zomerblockbuster, maar geen film die lang zal blijven hangen.
    Ik las net op Bluray.com wat ervaringen en juist daar wordt 3D geprezen en 2D als korrelig gezien. ZIjn er nog andere forummers die de film al hebben gezien?

  10. #5485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik las net op Bluray.com wat ervaringen en juist daar wordt 3D geprezen en 2D als korrelig gezien. ZIjn er nog andere forummers die de film al hebben gezien?
    Heb hem dinsdag in 2d gezien.Zat wel wat korrel in maar nergens storend.Ik vond het beeld erg goed.

  11. #5486

    Standaard

    Onder het kopje "ikkomweerterugopeenvorigebeoordeling", ik zag gisteren Guardians of the Galaxy voor een tweede keer in glorious 3D. De eerste keer gaf ik de film een 5. Ik vond het te flauw en te frivool. Deel 2 vond ik dan weer te gek dus besloot ik deel 1 een herkansing te geven. What a blast! En toch weer...geweldig in 3D. Vergapen aan de beeldkwaliteit. Topvermaak. Ik zag de film de eerste keer blijkbaar met verkeerde verwachtingen of zoiets. Nu een dikke 9!
    Laatst aangepast door Melzz : 10-08-2018 om 16:56

  12. #5487

    Standaard

    Deze wil ik ook een herkansing geven. Net als jij kwam ik de vorige keer niet op een voldoende uit. Maar dat was op tv, dus ik hoop dat de 3D ervaring hier een positieve bijdrage aan gaat leveren straks. Hij is samen met deeltje 2 besteld. Op hoop van zegen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #5488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Onder het kopje "ikkomweerretugopeenvorigebeoordeling", ik zag gisteren Guardians of the Galaxy voor een tweede keer in glorious 3D. De eerste keer gaf ik de film een 5. Ik vond het te flauw en te frivool. Deel 2 vond ik dan weer te gek dus besloot ik deel 1 een herkansing te geven. What a blast! En toch weer...geweldig in 3D. Vergapen aan de beeldkwaliteit. Topvermaak. Ik zag de film de eerste keer blijkbaar met verkeerde verwachtingen of zoiets. Nu een dikke 9!
    Het zijn alleen zotten die nooit van mening veranderen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #5489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Deze wil ik ook een herkansing geven. Net als jij kwam ik de vorige keer niet op een voldoende uit. Maar dat was op tv, dus ik hoop dat de 3D ervaring hier een positieve bijdrage aan gaat leveren straks. Hij is samen met deeltje 2 besteld. Op hoop van zegen.
    Ook bij de Zavvi-sale zeker? Ik dus ook beide delen besteld. De 3D ervaring vond ik echt zeer, zeer sterk bij deze film.
    Opeens dacht ik...laat James Gunn maar eens een nieuwe Star Wars regisseren.

  15. #5490

    Standaard

    yep, in de Zavvi-sale...3D bevalt mij uitstekend op de Oled. James Gunn en Star Wars...hmmmm, misschien geen gek idee. J.J. Abrams ben ik ook niet zo'n fan van en de laatste Jedi deed er nog een schepje bovenop. De franchise is voor mij half begraven, dus waarom niet?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #5491

    Standaard

    Guardians of the Galaxy 2 staat vanaf vrijdag op Netflix, ga ik hem ook maar eens kijken.

    Cold in July (Jim Mickle, 2014)
    Hele tijd geleden al eens opgenomen van de BBC, verrassend goede film! Begint als een degelijk drama en slaat halverwege een hele andere weg in. 8.0

    Beirut (Brad Anderson, 2018)
    Onderhoudende Netflix productie van de regisseur van The Machinist (Brad Anderson), naar script van Tony Gilroy. Hoofdrollen zijn voor Jon Hamm en Rosemund Pike. Combinatie van politieke thriller, nodige actie en vleugje drama. Geen hoogvlieger, onder andere door soms wat onrealistische plotwendingen, maar zeker vermakelijk. ?7.5

  17. #5492

    Standaard

    De stijgerrrrrrr van de weeeeeek!

    Guardians of the Galaxy - in de herkijk, en nu in 3D. De eerste keer dat ik hem op tv zag (2d en met reclameblokken) kon ik er weinig mee en stoorde ik me aan van alles. Die beleving was nu totaal anders! Mijn waardering gaat van een 5.5 met stip naar een 7.5. Nog geen meesterwerk, maar toch zeker een zeer vermakelijke film.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #5493

  19. #5494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Onder het kopje "ikkomweerterugopeenvorigebeoordeling", ik zag gisteren Guardians of the Galaxy voor een tweede keer in glorious 3D. De eerste keer gaf ik de film een 5. Ik vond het te flauw en te frivool. Deel 2 vond ik dan weer te gek dus besloot ik deel 1 een herkansing te geven. What a blast! En toch weer...geweldig in 3D. Vergapen aan de beeldkwaliteit. Topvermaak. Ik zag de film de eerste keer blijkbaar met verkeerde verwachtingen of zoiets. Nu een dikke 9!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De stijgerrrrrrr van de weeeeeek!

    Guardians of the Galaxy - in de herkijk, en nu in 3D. De eerste keer dat ik hem op tv zag (2d en met reclameblokken) kon ik er weinig mee en stoorde ik me aan van alles. Die beleving was nu totaal anders! Mijn waardering gaat van een 5.5 met stip naar een 7.5. Nog geen meesterwerk, maar toch zeker een zeer vermakelijke film.
    Leuk om te lezen dat twee redelijk 'doorgewinterde' filmkijkers zo kunnen bijdraaien door 3D. Jammer dan toch dat ze qua hardware dit formaat hebben afgeschreven.....

  20. #5495

    Standaard

    Guardians of the Galaxy Vol. 2 (James Gunn, 2017)
    Ik heb gisteren deel 2 gezien, viel mij wat tegen t.o.v. het eerste deel. Begon wel gewoon lekker net als het eerste deel, maar ergens rond de helft van de film zat een deel van ruim drie kwartier wat mij behoorlijk tegen viel. De grappen en muziek verdwenen hier bijna geheel (voor mij toch wel een van de sterkere punten van deze films) en het verhaal vond ik maar matig onderhoudend. Aan het eind herpakte de film zicht weer, zelfs tot en met de aftiteling. 7.0

  21. #5496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Guardians of the Galaxy Vol. 2 (James Gunn, 2017)
    ... Begon wel gewoon lekker net als het eerste deel, maar ergens rond de helft van de film zat een deel van ruim drie kwartier wat mij behoorlijk tegen viel. De grappen en muziek verdwenen hier bijna geheel (voor mij toch wel een van de sterkere punten van deze films) en het verhaal vond ik maar matig onderhoudend. Aan het eind herpakte de film zicht weer, zelfs tot en met de aftiteling. 7.0
    Ik heb deze film gister ook toevallig bekeken, en ik heb exact het tegenovergestelde ervaren Het begin vond ik juist zeer matig (humor voor kleuters), maar omdat dat gedurende het tweede deel iets meer gelaagdheid kreeg, vond ik de film er juist beter op worden. Van mij mag Marvel wel wat beter op de balans letten tussen drama en humor, of tenminste de humor ook 'volwassener' maken (Antman heeft hier in mijn ogen ook last van. Waarschijnlijk de reden dat ik Antman and the Wasp deze keer ook heb overgeslagen.) Avengers Infinity War vind ik een goed voorbeeld van hoe het ook kan.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 18-08-2018 om 14:41
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #5497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb deze film gister ook toevallig bekeken, en ik heb exact het tegenovergestelde ervaren Het begin vond ik juist zeer matig (humor voor kleuters), maar omdat dat gedurende het tweede deel iets meer gelaagdheid kreeg, vond ik de film er juist beter op worden. Van mij mag Marvel wel wat beter op de balans letten tussen drama en humor, of tenminste de humor ook 'volwassener' maken (Antman heeft hier in mijn ogen ook last van. Waarschijnlijk de reden dat ik Antman and the Wasp deze keer ook heb overgeslagen.) Avengers Infinity War vind ik een goed voorbeeld van hoe het ook kan.
    Guardians en Deadpool zijn toch wel mijn favorieten van Marvel, o.a. vanwege de humor. Ik ben blij dat deze films juist wat afwijken van de andere Marvels, anders zou het wel erge eenheidsworst worden. Tja en de gelaagdheid heb ik persoonlijk gemist in Guardians 2, vond het erg oppervlakkig en saai. Maar goed, het is überhaupt niet mijn favoriete filmstroming.

  23. #5498

    Standaard

    Deadpool ging wel, maar was toch ook al niet écht aan mij besteed. Dat lag niet zozeer aan de vorm alswel aan de inhoud die aan die vorm werd gegeven.

    Een beetje afwisseling en humor kan zeker zeer welkom zijn, maar het ligt er dan natuurlijk wel aan hoe dat gedaan wordt. En inmiddels is humor (of wat daar soms voor door moet gaan) meer de regel dan de uitzondering. Dus zou je ook kunnen zeggen dat de serieuzere delen eerder de afwijking beginnen te worden. Voor mij slaat Marvel wat type humor betreft nogal eens de plank mis. Soms werkt het gelukkig wel, maar als ze mis zitten dan zitten ze vaak ook goed mis bij mij. Het wordt mij dan vaak te kinderachtig en voorspelbaar. Het is een dunne lijn.

    Ook voor mij geldt trouwens dat ik Guardians 1 beter vind dan Guardians 2, dus daar zij we het wel over eens. Toch valt uit beide delen meer te halen dan je wellicht zou denken. Sterker nog: ik vond de boodschap over het belang en de betekenis van familie er in deel twee zelfs wel erg dik op liggen. Dus oppervlakkig zou ik ze niet geheel willen noemen. But than again, it's all in the eye of the beholder, zoals we dat in mooi Nederlands zeggen

    P.S. Ik bedoelde overigens met het tweede deel niet Guardians deel 2, maar het tweede deel van Guardians 1, als je dat misschien dacht?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #5499

    Standaard

    Vandaag Thor: Ragnarok gezien. Een beetje hit and mis. Erg goede stukken wisselen af met dieptepunten. Minder sterk vond ik onder andere de delen met de pratende Hulk en de ontsnapping van Jeff Goldblum's planeet. Het gebruik van green screens was hier zo overduidelijk zichtbaar. Ook de soundtrack was ik niet zo kapot van. Een beetje een allegaartje dus. Een krappe 7.0
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #5500

    Standaard

    Den Skyldige / The Guilty (Gustav Möller)

    ''In een meldkamer van de alarmcentrale beantwoordt Asger Holm een noodoproep van een ontvoerde vrouw. Wanneer de verbinding plotseling wordt verbroken begint de zoektocht naar de vrouw en haar ontvoerder. Met zijn telefoon als enige hulpmiddel begint Asger aan een race tegen de klok om de vrouw te redden. Al snel blijkt dat het misdrijf waar hij mee te maken heeft, veel groter is dan hij eigenlijk dacht.''

    Erg jammer hoe debuterend regisseur Möller uiteindelijk zijn hand overspeeld met twee lompe, lachwekkende plotwendingen. De moeder is namelijk de moordenaar en ze pleegt uiteindelijk niet zelfmoord - terwijl je toch heel duidelijk een 'klap' hoort. Möller speelt veels te veel met de kijker en geeft te weinig om zijn personages. Er zijn nog wel meer pijnpuntjes - de hoofdpersoon krijgt een bepaald verleden met zich mee - waardoor ik het maar nip een (on)voldoende kan geven.

Pagina 220 van 235 EersteEerste ... 120170210216217218219220221222223224230 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •