Pagina 224 van 235 EersteEerste ... 124174214220221222223224225226227228234 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.576 tot 5.600 van 5873 worden weergegeven.
  1. #5576

    Standaard

    Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes (2019)

    Ik heb aardig wat boeken gelezen over Ted Bundy, waaronder het boek dat gaat over de gesprekken die Bundy voerde in zijn dodencel. De titel van deze docu is in dat opzicht wat misleidend want die gesprekken worden slechts sporadisch aangestipt. Wat ik erg sterk vind aan deze docu zijn de vele archiefbeelden. De "pratende hoofden" zijn in dat opzicht minimaal en worden afgewisseld met veel archiefmateriaal. De docu kijkt bijna als een spannende film. Het leven, en met name zijn leven als serial killer, wordt chronologisch verteld. Ook dat verhaal is in vele vormen al verteld (boeken, films, docu's) maar deze docu weet dat zeer boeiend te vertellen.

    De ruim vier uur vliegt voorbij en toch wordt er veel weggelaten. Niet alle vragen worden beantwoord. Zo zijn er een aantal getuigen, zoals een meisje dat is ontsnapt, die aan het woord gelaten kon worden. Dit meisje heeft bv al interviews gegeven, oa in The Rolling Stone. Ook hadden experts wat meer over de belevingswereld van Bundy kunnen uitleggen. En wat bezielden die mensen die bleven geloven in zijn onschuld, oa zijn moeder en zijn vriendin in de dodencel? Pas dagen voor zijn executie ging Bundy wat meer vertellen over zijn gruweldaden. Hoe keken die mensen, naderhand, terug op hun handelen?

    De docu legt ook erg veel de nadruk op zijn ogenschijnlijk charmante en charismatische uiterlijk. Ook zijn intelligentie werd benadrukt en dan ligt mythevorming erg op de loer. Het is ook fascinerend hoe een normaal ogende man in staat is tot de meest vreselijke daden. Waar de boeken dieper in gaan, wordt slechts aangestipt in de docu. Bundy dumpte zijn slachtoffers op plaatsen waar hij keer op keer naar terug ging om seks met de lijken te hebben. Hij nam hoofden mee naar zijn huis, maakte deze op met make-up en had seks met hun hoofden. Hij heeft minderjarigen verkracht en vermoord. Er wordt gesproken over zo'n 30-36 slachtoffers in de docu maar expert linken het veelvoud aan zijn modus operandi.

    Die gruwelijkheden hadden meer belicht mogen worden zodat zijn "aantrekkelijke uiterlijk" meer gedownplayed werd. Toch zeer zeker een aanrader. Zeker als je nog niets tot weinig weet over Bundy is het zeer interessant.

    8,5

  2. #5577

    Standaard

    Abducted in Plain Sight (2017)

    Ok...what the fuck!! Deze docu kwam ik tegen op Netflix en ik besloot deze te kijken. Nog nooit heb ik zulke domme, naïeve, achterlijke en incapabele ouders gezien. Het gaat over een familie die erg bevriend raakt met hun nieuwe buren. De buurman heeft echter erg veel interesse in hun 12 jarige dochter. De ontwikkelingen daarna kun je gewoon niet verzinnen...en toch is het waar. Hoe kunnen ouders zo blind zijn??

    Zo ontvoerd de buurman hun dochter en pas na vijf dagen ofzo besluiten ze eens de politie in te lichten. De buurman heeft op een gegeven moment "therapie" nodig en dat behelst dat hij een aantal nachten per week bij de 12 jarige dochter moet slapen. What the fuck!! Dus een 40 jarige buurman komt zo'n vier nachten per week in bed liggen bij je 12 jarige dochter en er gaan geen alarmbellen rinkelen?? En zo gaat het maar door tijdens die docu. Je krijgt echt de neiging om die lui door je tv te trekken en ze eens goed door elkaar te schudden. Verbijsterend... Kijken is geloven.

    7,8
    Laatst aangepast door Melzz : 06-02-2019 om 18:26

  3. #5578

    Standaard

    Avengers: Age of Ultron (2015)


    Deze zag ik al eens eerder en toen gaf ik de film een 5,5. Nu bekeek ik hem opnieuw in 3D en kom ik helaas slechts een puntje hoger. Over het algemeen vond ik het geheel erg van de hak op de tak gaan. Ultron werd heel snel gecreëerd (zwak scripschrijven wat mij betreft) en straalt vervolgens geen enkele dreiging uit. Vooral zijn stem vond ik behoorlijk irritant. Andere Marvels vliegen voorbij maar deze vond ik maar lang duren. Er wordt vervolgens van alles aangestipt; gezinsleven Hawkeye, een romance, Nick Fury komt even wat zinnetjes oplepelen maar daar blijft het dan ook bij. Ik miste echt focus en een goede badguy. De eindbattle is spectaculair en dat red de film wat mij betreft. Maar als een films slechts dient om te komen tot een spectaculaire eindbattle, dan schiet het wel tekort. Ik denk wel de meest zwakke film binnen het Avengers universum. De twee laatste Captain America's vond ik bijvoorbeeld vele malen sterker. De 3D is prima maar ook weer niet heel uitmuntend.


    6,5

  4. #5579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Avengers: Age of Ultron (2015)


    Deze zag ik al eens eerder en toen gaf ik de film een 5,5. Nu bekeek ik hem opnieuw in 3D en kom ik helaas slechts een puntje hoger. Over het algemeen vond ik het geheel erg van de hak op de tak gaan. Ultron werd heel snel gecreëerd (zwak scripschrijven wat mij betreft) en straalt vervolgens geen enkele dreiging uit. Vooral zijn stem vond ik behoorlijk irritant. Andere Marvels vliegen voorbij maar deze vond ik maar lang duren. Er wordt vervolgens van alles aangestipt; gezinsleven Hawkeye, een romance, Nick Fury komt even wat zinnetjes oplepelen maar daar blijft het dan ook bij. Ik miste echt focus en een goede badguy. De eindbattle is spectaculair en dat red de film wat mij betreft. Maar als een films slechts dient om te komen tot een spectaculaire eindbattle, dan schiet het wel tekort. Ik denk wel de meest zwakke film binnen het Avengers universum. De twee laatste Captain America's vond ik bijvoorbeeld vele malen sterker. De 3D is prima maar ook weer niet heel uitmuntend.


    6,5
    De Russo brothers leveren gewoon beter werk af dan Joss Whedon.Captain America:The Winter Soldier vind ik persoonlijk zelfs de beste Marvel film.

  5. #5580

    Standaard

    Solo: A Star Wars Story (2018)


    Dit is de eerste SW die ik niet in de bioscoop heb gezien. De kritieken waren gematigd maar ik was toch zeer benieuwd naar de film. Ik heb gewacht totdat de 3D versie voor een leuke prijs te koop was. Mijn verwachting was niet al te hoog maar dat bleek toch wel ongegrond. Ik heb van begin tot het eind genoten. De film was veel te snel afgelopen. Ehrenreich doet het prima als Han Solo. Ik zag hem als een karakter en ik was totaal niet bezig om hem te vergelijken met Ford. Het enige karakter die voor mij op het randje van irritatie zat was de robot L3-37. Die was er iets te duidelijk ingestopt als komische noot. En daar loert af en toe het gevaar op herhaling; weer een robot als side-kick, weer een groot ruimte-monster (ditmaal een gigantische inktvis) waar de Falcon van moet ontsnappen etc. Maar het stoorde me eigenlijk niet.


    Ik kreeg gewoon een heerlijk sci-fi avontuur voorgeschoteld. Laat die spin-offs maar komen. Ik wil best nog een film zien met deze cast. Dit is een film die ik eigenlijk meteen weer wil kijken. Een goed teken. Qua 3D is het prima maar niet uitmuntend. De film is echt heel erg donker. Soms wellicht iets te donker. Je zag echt weinig detail bij personages. En film die me dus zeer positief verraste. Nog een klein jaartje wachten tot er weer een nieuwe SW verschijnt. En laten we hopen dat er dus nog meer spin-offs komen.


    9,0

  6. #5581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hannibal - Seizoen 1 t/m 3


    Ik begon aan het eerste seizoen samen met mijn vriendin. We deden bijzonder lang over de eerste helft. We kwamen er maar niet in. Ik vond het te fragmentarisch. Er kwamen allerlei over-the-top moorden voorbij, teveel om het enigszins geloofwaardig te houden. Ik miste ook spanning. De periode tussen afleveringen duurde steeds langer en mijn vriendin gaf aan af te haken. Ik ging alleen verder en het lullige is, het werd daarna alleen maar beter. De tweede helft van het eerste seizoen werd beter en beter.


    Bij het tweede seizoen was ik volledig om en verslaafd. Ik verslond het tweede seizoen. Er was veel meer spanning en er kwam een veel duidelijkere lijn in het verhaal. Het derde seizoen verslond ik ook in een rap tempo. Ik ben een groot fan van Mads Mikkelsen en in deze serie is hij ook weer fantastisch. Ik durf zelfs te beweren de beste Hannibal vertolking. De rest van de cast is ook zeer indrukwekkend. Ik moest wat wennen aan Hugh Dacy als Will Graham maar hij wist me uiteindelijk ook te overtuigen. Een eervolle vermelding voor Eddie (L)izzard die een genot was om naar te kijken.


    De stilering vond ik ook erg goed gedaan. Dromerig en stijlvol. De vele verwijzingen naar de films, vond ik ook erg leuk. De tweede helft van het derde seizoen is eigenlijk een langdurige versie van Red Dragon/Manhunter. Tof! De serie bewandeld wegen die veel minder aan de orde kwamen in de films. Met name de relatie met Hannibal en Will staat centraal. Het einde van het derde seizoen is ook zeer bevredigend. Echt een topserie die wat doorzettingsvermogen kost. Voor een serie zijn de beelden ook erg expliciet. Dikke aanrader.


    Seizoen 1: 7,2
    Seizoen 2: 8,8
    Seizoen 3: 10
    Heb de serie in relatief korte tijd ook in zijn geheel gekeken. Kan mij voor een zeer groot deel vinden in bovenstaand, alleen over het laatste seizoen ben ik iets minder enthousiast. Niet zozeer over de tweede helft van het seizoen, dat was weer lekker spannend en het eind is inderdaad prima. Ik vond seizoen drie helaas teveel op seizoen één lijken; een minder interessant en wat traag eerste deel. De hele verhaallijn rondom broer en zus Verger vond ik maar matig interessant, de afleveringen rondom dit tweetal in seizoen twee waren nog goed, maar in seizoen drie in mijn optiek niet. Het wisselen van acteur voor de rol van Mason Verger heeft daar waarschijnlijk ook aan bijgedragen. De transformatie van Alana Bloom in seizoen drie had ik ook wat moeite mee. Maar vanaf de introductie van Francis Dolarhyde als de Red Dragon zat ik weer op het puntje van mijn stoel.

    Mijn cijfers liggen dan ook iets lager, maar heb mij er prima mee vermaakt!

    Seizoen 1: 7,8
    Seizoen 2: 8,5
    Seizoen 3: 8

  7. #5582

    Standaard

    Captain Cliché (2019)

    De eerste Marvel film die ik ooit heb gezien, en vermoedelijk ook de laatste. Ik kan er eigenlijk niks positiefs over zeggen. De 3D was wel oke, laat ik dat dan maar zeggen. En Brie Larson in een strak pakje, kan je ook niet over klagen.

    Voor de rest flauwe humor, waardeloos 13-in-een-dozijn verhaal, matig acteerwerk, hoop sfx uit de "My First SFX kit".

    Bleh, verspilling van tijd.

    2/10

  8. #5583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Captain Cliché (2019)

    De eerste Marvel film die ik ooit heb gezien, en vermoedelijk ook de laatste. Ik kan er eigenlijk niks positiefs over zeggen. De 3D was wel oke, laat ik dat dan maar zeggen. En Brie Larson in een strak pakje, kan je ook niet over klagen.

    Voor de rest flauwe humor, waardeloos 13-in-een-dozijn verhaal, matig acteerwerk, hoop sfx uit de "My First SFX kit".

    Bleh, verspilling van tijd.

    2/10
    Het meest verbluffende hiervan vind ik dat als ik je dvdprofiler bekijk, je wel allerlei superhelden films van DC hebt, de X-men films, de oude Spider-man films, de oude Superman films en dat je toch nog nooit een Marvel film had gezien.
    Heel apart.

  9. #5584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het meest verbluffende hiervan vind ik dat als ik je dvdprofiler bekijk, je wel allerlei superhelden films van DC hebt, de X-men films, de oude Spider-man films, de oude Superman films en dat je toch nog nooit een Marvel film had gezien.
    Heel apart.
    Superman is meer een nostalgie dingetje, die X-man films vond ik ook matig destijds en de eerste twee Spiderman films vond ik wel okee, derde nooit gezien.

    Maar doet niks af aan het feit dat ik Captain Marvel echt waardeloos vind.

    Met betrekking tot Marvel films bedoel ik overigens vooral de golf aan films die de laatste paar jaar zijn uitgekomen.

  10. #5585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Captain Cliché (2019)

    De eerste Marvel film die ik ooit heb gezien, en vermoedelijk ook de laatste. Ik kan er eigenlijk niks positiefs over zeggen. De 3D was wel oke, laat ik dat dan maar zeggen. En Brie Larson in een strak pakje, kan je ook niet over klagen.

    Voor de rest flauwe humor, waardeloos 13-in-een-dozijn verhaal, matig acteerwerk, hoop sfx uit de "My First SFX kit".

    Bleh, verspilling van tijd.

    2/10
    Ik ben er vandaag geweest en ik ben 100% met je eens

    gr, Vince.

  11. #5586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Captain Cliché (2019)

    De eerste Marvel film die ik ooit heb gezien, en vermoedelijk ook de laatste. Ik kan er eigenlijk niks positiefs over zeggen. De 3D was wel oke, laat ik dat dan maar zeggen. En Brie Larson in een strak pakje, kan je ook niet over klagen.

    Voor de rest flauwe humor, waardeloos 13-in-een-dozijn verhaal, matig acteerwerk, hoop sfx uit de "My First SFX kit".

    Bleh, verspilling van tijd.

    2/10
    Is dit nu weer wat anders of is dit toch Captain Marvel?

  12. #5587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is dit nu weer wat anders of is dit toch Captain Marvel?
    Het betreft inderdaad Captain Marvel.

  13. #5588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Het voelt als een hangend einde. Een laf einde. De ontmoeting tussen Fletcher en Andrew nadat Fletcher ontslagen is, is jofel. Andrew heeft nog steeds respect voor Fletcher, Fletcher behandelt Andrew iets meer als een gelijke. Ik vond dat gesprek in het cafe mooi. Vervolgens blijkt Fletcher nog steeds Fletcher te zijn en krijg je de confrontatie tussen die twee, wanneer blijkt dat Fletcher wist dat hij dankzij Andrew ontslagen is. Ook mooi. Maar dan zakt het in elkaar als een pudding. Fletcher saboteert Andrew, maar Fletcher saboteert daarmee ook zichzelf. Onzin, dat zou hij nooit doen, daar is hij veel te zelf ingenomen voor. Andrew loopt weg, komt weer terug en start vervolgens een veel te lange drumsolo, en gedurende die solo... wat...? Gaan ze elkaar opeens waarderen? Respecteren? Moet dit Andrew's Charlie Parker moment zijn?

    Nope. Voor mij werkte het gewoon niet. Het was te makkelijk. Met name Fletcher was een veel te ingewikkeld karakter om opeens zo simplistisch te behandelen.

    Het voelt alsof de makers eigenlijk geen flauw idee hadden hoe ze het verhaal wilde eindigen en dus knoopten ze er maar een halfslachtig feelgood einde aan.
    Ben blij om te lezen dat ik niet de enige was. Film wordt waanzinnig goed opgebouwd, je komt er helemaal in en vervolgens komen ze met dit einde aanzetten... Zeer teleurstellend inderdaad.

  14. #5589

    Standaard

    Captain Marvel (2019)

    Weer een heerlijke film van Marvel, en eindelijk eentje met een vrouw in de hoofdrol (waar mijn jongste dochter erg blij mee was).

    Toch leuk hoe ze steeds een andere benadering weten te vinden voor de films. Vanaf het begin had het verhaal mij te pakken (ondanks dat ik vanwege mijn comics verleden wel een heel goed idee hoe het in elkaar zat), en de voornaamste setting van het verhaal was ook een groot pluspunt voor mij. Het ziet er wederom allemaal prachtig uit, niets op aan te merken, ook niet op de sfx waar hier eerder over geklaagd is.

    Brie Larson is mij erg meegevallen, vooraf dacht ik dat ze weleens te weinig uitstraling voor de rol zou hebben, maar dat bleek gelukkig ongegrond. Er zitten wel vele links naar naar vorige films in, die zal ik bij de volgende keer dat ik de film op UHD of 3D kijk wel zien.


    Op naar Endgame!

  15. #5590

    Standaard

    Black Panther

    Nou, ik heb er weer eentje te pakken. Een film die goede kritieken krijgt maar waar ik zelf echt niets mee kon. Wat was dit sleeeechhht. Ik kan er echt niet over uit, hoe slecht ik dit vond. Alles was onnatuurlijk. De decors, de kostuums, de special effects. Alles voelde nep aan. De acteurs stonden zo overduidelijk voor een green screen te praten (zoals die gevechten bij de waterval...ugh). Het plot vond ik ook maar warrig en onsamenhangend. En dan die vage ruimteschepen.....ik bedoel...what da fuck? Zeker in combinatie met Afrikaanse landschappen. Wat moest dat voorstellen? Mijn vriendin haakte halverwege af. Ik heb het toch volgehouden maar geen scene sprong er echt uit. Veruit de slechtste Marvel-verfilming en verslaat in dat opzicht Age of Ultron.

    Omdat de cast overwegend donker is, krijgt de film automatisch maar goede kritieken? Echt bizar. En nogmaals, dat warrige verhaal dat nergens interessant wordt. Sprakeloos....

    3.0

  16. #5591

    Standaard

    Marvel had moeten stoppen bij hun hoogtepunt: The Incredible Hulk.

  17. #5592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Marvel had moeten stoppen bij hun hoogtepunt: The Incredible Hulk.
    Dat was de tweede film van de MCU, dan hadden we toch heel wat moois gemist .

  18. #5593

    Standaard Breaking Bad | Seizoen 2 | 2009 | 13 afleveringen | 615 min. | 1.78:1 | 1080p | NL

    Ik weet niet precies wat ik van seizoen 2 moet vinden. Is het nou goed of slecht? Normaal gesproken identificeer je jezelf met de hoofdrolspeler, vindt je hem/haar sympathiek, leef je mee, maar bij Walter White heb ik niets van dat. Die getormenteerde blik van die man 13 afleveringen lang maakt je compleet depressief als je niet oplet. Dit is niet een serie waar je vrolijk van wordt, maar dit seizoen was ook nergens echt spannend. Het kabbelde maar een beetje voort. Ik betrapte me er op dat ik dacht: hoeveel afleveringen nog? En die hele drugswereld is wel een hele zielige toestand, hoor. Hoe ver ben je heen als je naar dat soort middelen grijpt, vraag ik me soms af. Enfin, ik hoop echt dat seizoen 3 een stuk beter is. We zullen zien.

    Film: 7.0
    Beeld: 9.0
    Geluid: 7.5
    Extra's: niet bekeken
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #5594

    Standaard

    Identificeren met de hoofdrolspeler? Vrolijk worden van het kijken van een film / serie? Wat zijn dat voor achterhaalde ideeën.

  20. #5595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weet niet precies wat ik van seizoen 2 moet vinden. Is het nou goed of slecht? Normaal gesproken identificeer je jezelf met de hoofdrolspeler, vindt je hem/haar sympathiek, leef je mee, maar bij Walter White heb ik niets van dat. Die getormenteerde blik van die man 13 afleveringen lang maakt je compleet depressief als je niet oplet. Dit is niet een serie waar je vrolijk van wordt, maar dit seizoen was ook nergens echt spannend. Het kabbelde maar een beetje voort. Ik betrapte me er op dat ik dacht: hoeveel afleveringen nog? En die hele drugswereld is wel een hele zielige toestand, hoor. Hoe ver ben je heen als je naar dat soort middelen grijpt, vraag ik me soms af. Enfin, ik hoop echt dat seizoen 3 een stuk beter is. We zullen zien.

    Film: 7.0
    Beeld: 9.0
    Geluid: 7.5
    Extra's: niet bekeken
    ....schrijft Marcel over een van de best gewaardeerde series ooit. Uiteraard is het je goed recht het niets te vinden. Niemand zal je dan kunnen overtuigen. Maar deze serie vond ik echt briljant. Walter White wordt wat mij betreft geniaal neergezet door Bryan Cranston.

    Maar hoezo moet je je identificeren met een hoofdrolspeler? Dan kun je geen maffiafilm meer kijken bijvoorbeeld. Hopelijk houd je het nog wat seizoenen vol. Juist de ontwikkelingen en veranderingen die Walter doormaakt zijn zo goed gedaan. Spijtig dat je dat (nog) niet ziet.

  21. #5596

    Standaard

    Ik wist wel dat dit soort reacties zouden komen . Ik zeg ook helemaal niets over de acteerkwaliteiten van Bryan Cranston. Als je erin slaagt om zo'n deprimerend karakter neer te zetten dat ook nog eens volledig verstrikt raakt in zijn eigen leugens, dan is dat knap gedaan. Vooral als je bij mij ook nog eens ergernis met dit gedrag weet op te wekken, petje af. Goed geacteerd. Maar mag het af en toe ook eens wat luchtiger? En vooral wat meer spanning graag, want op dat gebied schiet dit tweede seizoen nogal tekort.
    Bovendien: het is mijn mening, maar dat is ook de bedoeling van dit topic, toch? En daar mag je het natuurlijk helemaal mee oneens zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #5597

    Standaard

    Ik vond de eerste 2 seizoenen ook niet bijzonder Marcel. Pas bij het derde seizoen begon het echt goed te worden, dus er is nog hoop .....
    Better Call Saul daarentegen was vanaf het begin boeiend, misschien nog een aanrader als de laatste seizoenen je bevallen.

  23. #5598

    Standaard

    Mag het vooral eens minder luchtiger.

  24. #5599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vond de eerste 2 seizoenen ook niet bijzonder Marcel. Pas bij het derde seizoen begon het echt goed te worden, dus er is nog hoop .....
    Better Call Saul daarentegen was vanaf het begin boeiend, misschien nog een aanrader als de laatste seizoenen je bevallen.
    Grappig. Na Breaking Bad wilde ik meer en ik kwam automatisch bij Better Call Saul uit. Een half seizoen volgehouden. Ik vond het helemaal niets.

  25. #5600

    Standaard

    Dark Blue (Ron Shelton, 2002)
    Aangename verrassing! Zag hem tussen de titels in de Arrow sale staan en heb gokje maar genomen ondanks de over het algemeen (middel)matige cijfers die de film krijgt. Waarom die cijfers zo laag liggen is mij een raadsel, echt een prima film! Deels te danken aan het plot naar een verhaal van James Ellroy (L.a. Confidential) dat door David Ayer (Training Day) is verwerkt tot het script van deze film. Er is ook zeker een vergelijk te maken met deze twee films. De cast bestaande uit bekende en minder bekende acteurs levert prima werk af en ook de setting van de film (broeierige L.A. ten tijde van de Rodny King rellen) is goed. Kurt Russel zet één van zijn beste rollen neer. Voeg daar nog een soundtrack aan toe van rap nummers in combi met een jazzy score en je hebt in mijn optiek een pareltje te pakken die goed onder de rader heeft weten te blijven. Dikke 8.5

Pagina 224 van 235 EersteEerste ... 124174214220221222223224225226227228234 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •