Pagina 238 van 240 EersteEerste ... 138188228234235236237238239240 LaatsteLaatste
De resultaten 5.926 tot 5.950 van 5976 worden weergegeven.
  1. #5926

    Standaard La Famille Bélier | DVD | Benelux-versie



    Vorige maand heb ik de Amerikaanse remake gezien, vandaag voor een halve euro in de kringwinkel het origineel gevonden. Daar kan je geen nee tegen zeggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #5927

    Standaard The Idea Of You (2024)

    Redelijke rom-com over een vrouw (Anne Hathaway) die een veel jongere popster ontmoet en wat een effecten hun relatie heeft op hun omgeving.
    Kijkt lekker makkelijk weg, ik zou 'm niet kopen maar een leuke film die op amazon te zien is.


  3. #5928

    Standaard Pirates Of The Caribbean 5: Dead Men Tell No Tales | 4K | Australische versie



    Einde van een tijdperk, zal nooit meer hetzelfde worden zonder JD.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #5929

    Standaard Sharknado 4: The 4th Awakens

    Het blijven aparte films, met de bekende kwalificatie "zo slecht dat het goed is". De special effects zijn van hetzelfde niveau . Niet alle mensen zullen hier de humor van inzien en het zijn geen films die besproken zullen worden op het snobistische Criterion forum. Maar als je een groot deel van je breincellen afsluit, onderuit gezakt in je stoel gaat zitten met een drankje erbij: goed te doen.


  5. #5930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht


    Vorige maand heb ik de Amerikaanse remake gezien, vandaag voor een halve euro in de kringwinkel het origineel gevonden. Daar kan je geen nee tegen zeggen.
    Een van de weinig films die mij ooit tot tranen bracht in de bioscoop maar ga dat niet verder vertellen

    Ik heb gisteren naar Rocco e i suoi fratelli van Luchino Visconti gekeken,,,,prachtige film !!!

  6. #5931

    Standaard Les Trois Mousquetaires: D'Artagnan | 4K | Franse versie



    Vrij donkere adaptatie waarbij het even duurt vooraleer je de personages uit elkaar kan halen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #5932

    Standaard The Veil (mini-serie, 6 delen)

    Redelijke serie met o.a. Elisabeth Moss, Josh Charles en Yumna Marwan (die echt goed speelt). Als je van spionageseries houdt, dan is dit misschien iets voor je. 6 delen is ook lekker te overzien. Ik miste wel iets om het écht heel goed te vinden, vermoedelijk dat het verhaal op een of andere manier niet altijd heel soepel draait.


  8. #5933

    Standaard Sanditon seizoen 2 | Blu-ray | USA-versie



    Nog meer kostuumdrama!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #5934

    Standaard Overspel - Seizoen 2 (2013) (Blu-ray)

    Overspel - Seizoen 1-3 (A).jpg

    Overspel - Seizoen 2 (2013)

    Het verhaal
    Na de definitieve scheiding van Iris (Sylvia Hoeks) en Pepijn (Ramsey Nasr) zijn ze nog altijd aan elkaar verbonden door hun zoon Menno (Redmar Siegertsz). Wanneer ook Iris deze band wil verbreken, verzet haar ex-man zich hevig. Willem Steenhouwer (Fedja van Huêt) maakt zich klaar om tegen zijn oud-cliënt en schoonvader Huub Couwenberg (Kees Prins) te getuigen. Diens duistere zaakjes met wethouder Martin Royackers (Frederik Brom) lijken echt te ver te zijn gegaan. Huub zelf probeert nog steeds zijn zoon Björn (Guido Pollemans) een zo normaal mogelijk leven te geven, wat maar mondjesmaat lukt. Dit, terwijl zijn dochter Elsie (Rifka Lodeizen) in de gevangenis de muren steeds meer op zich af ziet komen. Wanneer een weekendje Parijs niet loopt zoals gepland, worden de gevolgen van iemands overspel pijnlijk duidelijk.

    Wat vond ik ervan?
    Geweldig tweede seizoen van deze niet al te bekende Nederlandse TV-serie. Het eerste seizoen was al verrassend sterk, maar het tweede seizoen doet daar niet voor onder. Spannend, vol plotwendingen en met prima acteerwerk van o.a. Sylvia Hoeks, Ramsey Nasr, Kees Prins, Rifka Lodeizen en Fedja van Huêt, niet de minsten in het Nederlandse acteurlandschap. Ben heel benieuwd wat seizoen 3 gaat brengen...


    Film: 9,5
    Beeld: 8,0
    Geluid: 8,0

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #5935

    Standaard Civil War (2024)

    Goede film van Alex Garland, die inmiddels best een leuke CV aan het opbouwen is als regisseur met o.a. Ex-Machina, Annahilation en de serie Devs.
    Het zou zomaar de toekomst van de VS kunnen zijn. Beste stuk in de film is met Jesse Plemons, die kwam wel aan.


  11. #5936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Redelijke serie met o.a. Elisabeth Moss, Josh Charles en Yumna Marwan (die echt goed speelt). Als je van spionageseries houdt, dan is dit misschien iets voor je. 6 delen is ook lekker te overzien. Ik miste wel iets om het écht heel goed te vinden, vermoedelijk dat het verhaal op een of andere manier niet altijd heel soepel draait.

    Wij gaan deze na 2 afleveringen niet vervolgen. Vooral de arrogante en vooringenomen van Elisabeth Moss leidt me dusdanig af dat ik er niet van kan genieten. Ook het verhaal sleept zichzelf maar voort met veel clichés en geforceerde twists en onzekerheden. Had denk ik meer in gezeten, maar dit wordt em niet voor mij.

  12. #5937

    Standaard

    Beyond the door (1974)


    Een rip-off van The Exorcist die met betere acteurs en regie nog best goed had kunnen zijn, maar uiteindelijk toch vrij saai en langdradig is.

  13. #5938

    Standaard At First Sight | Blu-ray | USA-versie



    Is feitelijk out of print, maar toch nog een redelijk geprijsd exemplaar gevonden op ebay.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #5939

    Standaard A Letter To Three Wives (1949)

    De film heel lang geleden een keer gezien, maar ik wist echt niets meer van het plot e.d. Mooie opbouw in de film, waarbij je na de bom die in het begin gedropt wordt, steeds meer info krijgt en zo gaat raden wiens man het is. Sterke rollen van alle drie vrouwen ook.

    Blijkbaar is deze Eureka blu-ray/DVD combo al OOP, dus ik kan 'm aanbevelen maar dat heeft dus een prijs .


  15. #5940

    Standaard The Virgin Suicides | 4K | UK-versie



    Eerste keer dat ik deze in 4K zie...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #5941

    Standaard Astérix Et Obélix: Mission Cléopatre | 4K | Franse versie

    \

    Nagenoeg een één op één-kopie van de strip.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #5942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    \

    Nagenoeg een één op één-kopie van de strip.
    Leuke film! Ik heb de Blu-ray onlangs bekeken en die heeft al echt een fenomenale beeldkwaliteit qua scherpte, contrast en kleurweergave. Ben heel benieuwd wat een 4K-uitgave daar nog aan kan toevoegen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #5943

    Standaard

    The Apartment (1960]

    Ongelofelijk schattige tragikomedie die ik ondanks z’n klassieker status nog nooit gezien had. Voelt z’n tijd ver vooruit, met waarvoor het appartement gebruikt wordt, de slaappillen-scène en de opbouw van de film (begint komisch, wordt halverwege een stuk serieuzer).

    Erg fijne film.

  19. #5944

    Standaard

    The Woman (2011)

    Tamelijk ongemakkelijke horrorfilm met een nare atmosfeer en een paar brute scènes. Eén van de betere horrorfilms die ik de laatste jaren gezien heb.

  20. #5945

    Standaard

    Ik ben gisteren naar Skunk geweest in de bios. Zeer heftige film die zeker kan aanraden !!! Bios was helemaal still toen het over was !!!!!

  21. #5946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Ik ben gisteren naar Skunk geweest in de bios. Zeer heftige film die zeker kan aanraden !!! Bios was helemaal still toen het over was !!!!!
    Net de trailer gekeken, poeh, die is al pittig. Ik weet niet of ik die kan kijken, moet ik mij dan even op instellen.

  22. #5947

    Standaard Nocturnal Animals (2016)

    Hoe heb ik deze film gemist toen hij uitkwam? Hele sterke, (soms zeer) ongemakkelijke film met een werkelijk geweldig verhaal. Hoe minder je weet, hoe beter. Zelden een film gezien waarbij het einde niets uitlegt maar je toch alles begrijpt. De cast speelt geweldig.

    Enorme aanrader, staat op netflix.


  23. #5948

    Standaard Eric (mini-serie Netflix)

    Een hele fijne mini-serie van 6 delen die we in 1 dag af moesten kijken. De serie lijkt heel simpel te beginnen (kind vermist) maar langzamerhand komt er steeds meer naar boven....

    Cumberbatch heeft een glansrol als de cynische, onsympathieke Vincent en laat weer zien hoe goed hij kan acteren. Maar de andere acteurs vallen zeker niet tegen, waarbij Belcher als detective Ledroit mij erg aansprak.

    En dat einde....ik wil geen enkele spoilers geven dus ik zeg alleen dat ik het niet snel zal vergeten.

    Sterk aan te raden serie!


  24. #5949

    Standaard Dune | 4K | Benelux-versie



    Eindelijk eens gezien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #5950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht


    Eindelijk eens gezien.
    En wat vond je ervan? Mij persoonlijk viel deze nogal tegen, een mager zesje.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 238 van 240 EersteEerste ... 138188228234235236237238239240 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •