Pagina 241 van 243 EersteEerste ... 141191231237238239240241242243 LaatsteLaatste
De resultaten 6.001 tot 6.025 van 6068 worden weergegeven.

Standaard Heart Of The Hunter

Het begon redelijk vanwege de setting in Zuid-Afrika. Maar het kabbelt allemaal zo voort...nergens spannend, nergens boven het gemiddelde. Het is ook geen slechte film, wel een middelmatige. Waarbij je echt niet teveel moet nadenken aangezien sommige dingen wel erg makkelijk gaan zoals ontsnappingen. Wel 1 opmerking: de vechtscenes zagen er niet best uit. HAd beter gekund, want het verhaal op zich zit er wel in.

Staat op netflix.

Standaard Ron's Gone Wrong | 4K | USA-versie

Dikki-dikki-dakka-dakka-dikki-dikki-dakka-dakka...
    Briljante satire op verslaving aan sociale media.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard A Good Girl's Guide to Murder (mini-serie)

De 17 jarige Pip gaat voor een schoolproject (en voor een andere reden) proberen om het mysterie op te lossen van de 5 jaar oude moord op de verdwenen Andie en de zelfmoord van haar vriend Sal.

Geslaagde mini-serie van 6 delen. Ook een leuke cast waarbij de hoofdpersoon Pip goed wordt neergezet door Emma Myers. Het verhaal zit lekker vol met plottwists, die ook nog eens geloofwaardig zijn. Zo blijft het tot het eind spannend wat er nu gebeurd is en wie erbij betrokken is.

De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek en blijkbaar zijn er nog 2 boeken; van mij mogen die ook verfilmd worden! Staat op netflix.

Standaard Twister | 4K | USA-versie

Eerste keer op 4K! Wat een belevenis!

Standaard The Killer (2024)

Weer een film met de titel The Killer....

John Woo maakt een remake van zijn eigen klassieker uit 1989 met Chow Yun-Fat. Ik kan geen vergelijking doen; hoewel ik het origineel een paar keer heb gezien (boven heb ik nog een DVD) is het te lang geleden dat ik 'm heb gezien.

Het is een erg wisselende film. Soms bijna tenenkrommend als de scenes niet werken en soms echt geweldig als ze wel werken. Omar Sy and Nathalie Emmanuel spelen redelijk, maar meer ook niet. Wel complimenten voor Emmanuel die toch aardig uit de actiescenes komt.

Alle bekende John Woo elementen zitten erin, dus de duiven (ook in slow motion), de bekende stand-off met pistolen op elkaar gericht en de 'pistolen dansen'.

Al bij al toch leuk om een keer te zien, maar het is wel een eenmalige kijk.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht

Eerste keer op 4K! Wat een belevenis!
    Leg uit, Werner, want in je reviews ben je niet zo zuinig met woorden. Of moeten we op je officiële review wachten...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Leg uit, Werner, want in je reviews ben je niet zo zuinig met woorden. Of moeten we op je officiële review wachten...
    Dat laatste uiteraard.

Standaard The Man From U.N.C.L.E. | 4K | USA-versie

Typische ongein van Guy Ritchie overgoten met een sixtiessausje.

Standaard Blink Twice

Zelden een film gezien die zo aan de verwachtingen voldoet na het zien van de trailer. Goed regiedebuut van Zoë Kravitz! Sterke cast ook. Het einde twijfel ik nog over, maar de spanning zat er wel redelijk in.

Standaard To Sir, With Love | 4K | USA-versie

Ik ben me wat aan het verdiepen in oudere films en dus stond deze Sidney Poitier op het menu. Duidelijk te zien waar men bij Dead Poets Society e tutti quanti de mosterd heeft gehaald.

Standaard The Deliverance

In tegenstelling tot de trailer van Blink Twice, is dit dus een wat misleidende trailer. De eerste helft van de film is meer een drama. tot de film langzaam kantelt tot wat het volgens de trailer is. En dat duurde best even gevoelsmatig....
    Andra Day speelt wel goed, eveneens een Glenn Close die toch inmiddels ook al 77 is.

Al bij al is het een film die beter had kunnen zijn vermoed ik. Staat op netflix.

Standaard To Sir, With Love 2 | Blu-ray| USA-versie

Leuke extra bij de eerste film: de complete tweede film!

Standaard

Leuke extra bij de eerste film: de complete tweede film!
    Is dat die van die Columbia classics box?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is dat die van die Columbia classics box?
    Yep

Standaard The Boy And The Heron | Blu-ray | Benelux-versie

Toch niet helemaal mijn ding vrees ik. I gave it a chance...

Standaard

Toch niet helemaal mijn ding vrees ik. I gave it a chance...
    Ik kijk over het algemeen graag naar films van Hayao Miyazaki, maar bij deze heb ik vanwege de merkwaardige verhaallijn ook mijn twijfels... Hmmm.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard Trap

De laatste van M. Night Shyamalan.

Het zal niet ieders ding zijn voorspel ik, omdat er redelijk wat tijd uitgetrokken wordt voor de optredens van het idool (heel toevallig gespeeld door zijn eigen dochter Saleka die zangeres is..), maar ik had daar totaal geen last van omdat het toch een belangrijk onderdeel van het verhaal is. Dat gezegd hebbende, ze zingt beter dan ze acteert, maar het kan er nog net mee door.

Spannend met twists en vooral ook overtuigend door goed acteerwerk van Josh Hartnett, Maar ja, ik ben misschien niet de meest objectieve persoon aangezien ik altijd wel uitkijk naar zijn films.

Tip: kijk de trailer niet maar ga er net zoals mij met nul kennis in.

Standaard Superman & Lois seizoen 3 | Blu-ray | USA-versie

Gedurfd seizoen ( Lois krijgt kanker ), alleen jammer dat ze in seizoen 4 basically de helft van de cast buitensmijten wegens bezuinigingen.
    Laatst aangepast door Werner : 06-09-2024 om 20:37

Standaard Star Trek VI: The Undiscovered Country

Deze had ik nog steeds niet gekeken op UHD en wat een gemis was dat. Een prachtige release voor een prachtige film. Het blijft 1 van de beste Star Trek films. Hele dikke aanrader op UHD!

Standaard Clash Of The Titans | 4K | USA-versie

Ik blijf nog altijd een grotere boon hebben voor het origineel uit 1981, maar dit is wel leuk vermaak.

Standaard Incoming

Na de eerste week in high schooll hebben 4 vrienden meteen een feest te pakken. Benieuwd of dat allemaal goed gaat?
    Hele leuke film als je de humor kunt waarderen, een beetje in de stijl van Superbad. Dat stuk in de Tesla vergeet ik nooit meer....
    Staat op netflix.

Standaard Wrath Of The Titans | 4K | USA-versie

Na de eerste uiteraard de tweede. Wel een zeer goeie 4K...

Standaard The Three Musketeers | 4K | Duitse versie

Eerste deel van een tweeluik met allemaal grote namen (Welch, Chamberlain, Lee, Heston, Dunaway...)

Standaard The Four Musketeers | 4K | Duitse versie

Plezier gehad van deze dubbelslag.

Standaard Punisher: War Zone

Als je deze film opzet krijg je precies wat je verwacht als je een Punisher film opzet: heel veel geweld. Ze hebben toch nog een klein verhaaltje voor de grap er bij verzonnen, maar daarvoor kijk je niet naar zo'n film. Ray Stevenson speelt prima en heeft ook de goede look. Ook leuk dat Detective Soap meespeelt uit de comics van Garth Ennis.

Pagina 241 van 243 EersteEerste ... 141191231237238239240241242243 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten