Pagina 51 van 237 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 5901 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Merry Christmas Mr. Lawrence

    Binnen een half jaar weer gezien, wat een geweldige film en een geweldige blu-ray...
    Zeer, zeer aangrijpend. Een film die je gezien moet hebben.

  2. #1252

    Standaard

    97. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (David Yates, 2011) :: 9.0
    En dan is het alweer de laatste, een tijdperk voorbij. Voor iemand uit het geboortejaar '93 ben ik opgegroeid met Harry Potter en heb ik sinds 2001 alle films in de bioscoop gezien. Nu zijn we precies tien jaar verder en dan is het afgelopen met de franchise. Jammer is dat zeker maar de manier waarop David Yates het heeft weten af te maken verdient zeker waardering. Over de jaren heen is Harry Potter volwassen geworden en met de laatste twee films heeft David Yates toch wel laten zien uitstekend om te kunnen gaan met de druk van het maken van een big-budget film. Want voordat hij begon met Harry Potter and the Order of the Phoenix had de man nog geen ervaring met een featurefilm, laat staan de duurste filmserie ooit gemaakt. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II is een prachtig einde en voldoet bijna op alle punten aan de verwachtingen.

    Na deel 1 zaten we natuurlijk allemaal te wachten op het epische eind gevecht in deel 2. Ten opzichte van deel 1 is de film een achtbaan van actie. Ik moet de mensen van de Art Direction en de Visual Effects toch echt een pluim geven. Het kasteel dat zelf dus niet bestaat in deze samenstelling maar CGI is met daartussen echte gebouwen gemengd word bijna helemaal verwoest en toch ziet het er allemaal super uit. Probeer maar eens een niet bestaand iets volledig met CGI te verwoesten, dit vergt ook veel inlevingsvermogen van de acteurs omdat ze nagenoeg in het niets acteren omdat het hele kasteel niet bestaat. Ook de overgang van live sets naar het CGI kasteel tijdens de gevechten en na de verwoesting ziet er goed uit en is heel realistisch. Het script is goed en er is zelfs nog tijd voor een grapje. Jammer vind ik wel dat ze wel genoeg tijd hebben gevonden om alle relaties inclusief het romantisch gebeuren uit te diepen maar dat de uiteindelijke showdown tussen Harry en Voldemort zo voorbij is, deze verhouding klopt naar mijn mening niet. Verder is er nagenoeg niets aan te merken op deze film en de prestatie van Yates, producer David Heyman de hele cast die een bomvol zit met top acteurs is gewoon heel degelijk en een speciale bewondering gaat nog uit naar de mensen van de Visual Effects van MPC die gewoon heel hart hun best hebben gedaan om dit deel weer van het doek te laten spatten. Nog een laatste tip, ga de film alsjeblieft niet in 3D zien. De film is niet in 3D gemaakt en David Yates heeft zijn kritiek geuit op de omzetting. Verspil je geld niet aan een tweede Clash of the Titans debacle.

    Bedankt Warner Bros. en David Heyman voor deze prachtige 10 jaar vol Harry Potter films, dit was de afsluiting van een hoofdstuk in de filmgeschiedenis die de boeken in zal gaan als één van de meest succesvolle film franchises ooit. Maar misschien moet ik eerst J.K. Rowling bedanken voor de prachtige boeken waaruit dit fenomeen is ontstaan.

    9.0
    98. Attack the Block (Joe Cornish, 2011) :: 8.1
    Sommige mensen weten dat ik een enorme fan ben van de films uit de stal van Big Talk Productions de studio van Edgar Wright en Producer Nira Park. Na de succesvolle films als: Shaun of the Dead, Hot Fuzz, Scott Pilgrim vs. The World en Paul moest ik natuurlijk ook de nieuwe film Attack the Block gaan zien. Geproduceerd door diezelfde held Edgar Wright en geregisseerd door de jonge debuterende Brit Joe Cornish.

    Edgar Wright staat erom bekend om altijd een film te maken die nergens echt bijpast en die zijn eigen weg volgt en ook bij Attack the Block gaat dat scenario weer op. Ja het is een actie-film, ja het is ook een komedie en ja het is ook een science fiction film. Attack the Block heeft weer de typische stijl die de studio altijd heeft en weer de perfecte Edgar Wright sfeer. De jonge cast weet aardig te overtuigen en vooral Probs en Mayhem zijn heel erg leuk. Met als klapper op de vuurpijl natuurlijk Nick Frost als de drugsdealer Ron.

    Attack the Block speelt zich af in een achterbuurt in zuid Londen. Een groep probleem jongeren ontdekt dat er een Alien-invasie aan de gang is en laat hun fantasie de vrije loop en besluit allemaal niet zulke slimme, maar volkomen begrijpelijke dingen te doen. De film schuwt niet het overmatig gebruik van geweld of (soft)drugs waardoor het typische sfeertje word opgewekt. Uiteindelijk is Attack the Block gewoon een hele leuke en vooral grappige film die heel vindingrijk is gemaakt en ook nog eens heel origineel is. Zoals eigenlijk alle films van Big Talk altijd zijn. Attack the Block is het schoolvoorbeeld van hoe je met een relatief klein budget van $15 miljoen toch een hele onderhoudende film kunt maken. Het is jammer dat de film hier in NL een beetje is ondergesneeuwd onder al het blockbuster geweld en slechts in een tiental zalen is te zien want de film verdient gewoon veel meer exposure. Attack the block is gewoon een hele leuke film die misschien nog wel grappiger is als je half-dronken/stoned bent. Maar het is zeker een aanrader en weer een pareltje uit de stal van Big Talk en het Britse eiland. Het lijkt wel of ze geen slechte films kunnen maken.

    8.1
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #1253

    Standaard Easy Virtue (Blu-ray, US-uitgave)

    Easy Virtue (Blu-ray, US)



    Film: 8,5
    Beeld: 9
    Geluid: 7
    Extra's: 5

    Geweldig leuke film, vol vaart en humor, en met een verrassend einde.
    Heeft geen Nederlandse ondertiteling, wel Engelse, maar is door het taalgebruik af en toe wat lastig te volgen. Niettemin heb ik me prima vermaakt met deze film en mooie Blu-ray-uitgave.

    Zie ook deze review

    HD-trailer

  4. #1254

    Standaard

    La tourneuse de pages (2006)(The page turner)

    De belangrijkste locatie in La tourneuse de pages is het indrukwekkende landhuis bewoond door Ariane, haar advocaat echtgenoot Jean en hun jonge zoon, en het blijkt een indrukwekkende setting te zijn voor een sinistere verhaal van klasse afgunst en emoties. Met haar strak haar onbewogen houding en platte schoenen, loopt Melanie door de verlaten gangen als een hedendaagse versie van Hitchcock's Mrs Danvers uit Rebecca. Al snel wordt Melanie onmisbaar voor Ariane, die Melanie de cruciale rol van Page turner geeft, en word al snel verliefd op haar nieuwe werknemer.

    Super acteer prestatie van Déborah François die ook al en dijk van een acteer prestatie neerzette in L'enfant.

    8/10
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  5. #1255

    Standaard

    Gisteravond opnieuw TRON Legacy gezien, ditmaal met vrouwlief en op blu-ray.
    En nogsteeds is de film erg genieten, een popcorn-film optima forma, een achtbaan-rit die je keer op keer wilt beleven. En zelfs mijn vrouw vond hem erg goed! Niet verwacht.

  6. #1256

    Standaard

    Super
    Misschien wel de beste "superhelden" film die ik ooit zal zien, Rainn Wilson is zo goed in deze film, dat hij van mij gewoon een oscar mag krijgen. Vergeet The Dark Knight en Iron man, hier is The Crimson Bolt


  7. #1257

    Standaard

    Sucker Punch (Zack Snyder, 2011)

    Snyders eerdere films 300 en Watchmen bevielen me uitstekend, dus ik heb ondanks mijn terughoudendheid besloten me hier toch maar aan te wagen. Of ik daar blij mee moet zijn weet ik echter nog niet.

    De plot is dun, flinterdun zelfs. De fantasiewereld waarin we terechtkomen is wel aardig, maar de ontsnappingen uit deze wereld gaan weer net te ver. Uitleg over de karakters is er niet of nauwelijks, waardoor je ook geen binding met ze krijgt: over Baby Doll kom je nog wel iets te weten, maar over haar vier lotgenoten weet je na afloop nog niets. Daarnaast ontbeert het de film vrijwel volledig aan spanning, wat misschien nog wel het grootste gemis is, wetende dat de film het niet van de diepgang moet hebben.

    Gelukkig heeft de film wel wat. Snyders visuele stijl kan me wel bekoren, hoewel hij wel wat doorslaat met de grafische vormgeving die net iets teveel op een game lijkt. Ook de poppy soundtrack beviel me goed, net als bij Watchmen is dit weer een prima toevoeging. Qua vrouwelijk schoon worden we ook niet teleurgesteld, al vond ik ze wel verrassend braafjes gekleed. Het zal niet hun grootste uitdaging ooit zijn geweest, maar ze spelen wel lekker mee.

    Al met al een film die je absoluut moet kijken met je verstand op nul en een hoge tolerantie voor overdadig geweld. Dat laatste lukte wel aardig, het eerste bleek behoorlijk lastig.

  8. #1258

    Standaard

    Weer eens 3, korte, films uit de By Brakhage blu-ray set van Criterion gekeken. Dit keer uit Volume 1, waarvan eerder ook de dvd is verschenen:

    The Wold Shadow
    6,0/10

    Kindering
    Deze korte film is een mooie combinatie van beeld,zang en muziek. En afgaande op sommige shots zou je bijna zeggen te weten waar Christopher Nolan inspiratie vandaan haalde voor de shots van Leonardo DiCaprio`s kinderen in Inception.

    7,0/10

    The Dante Quartet
    Ik denk dat dit de meest "trippy" en wazige film van Brakhage is die ik tot nu toe heb gezien. Wazig maar tegelijk heeft `t ook wat moois. Niet z`n meest toegankelijke film (hoewel dat hier natuurlijk een relatief begrip is)

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #1259

    Standaard

    Dit weekend weer 2 herbekeken:

    Willow - 9
    Op LotR na zijn in de jaren 80 de beste Fantasy films gemaakt; Krull, Dragonslayer, Dark Crystal, Labyrinth....en Willow dus. Een typisch 80s/Lucas sfeertje en dito FX doen bij mij gewoon veel.

    Frequency - 8.5
    Onbegrijpelijk dat deze niet meer waardering krijgt. Alweer 11 jaar geleden dat ik deze (en X-Men) voor het eerst tijdens een avant-premiere zag. Een van de betere 'tijdreis' films en een geweldige Dennis Quaid (ook al zo'n ondergewaardeerde acteur).

  10. #1260

    Standaard

    Willow - 9
    Op LotR na zijn in de jaren 80 de beste Fantasy films gemaakt; Krull, Dragonslayer, Dark Crystal, Labyrinth....en Willow dus. Een typisch 80s/Lucas sfeertje en dito FX doen bij mij gewoon veel.


    1 van me favoriete fantasy films naast the darkness.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #1261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht

    1 van me favoriete fantasy films naast the darkness.
    Je bedoeld denk ik LEGEND (waarin Tim Curry the Lord of Darkness speelt)?

    De film Darkness (met Anna Paquin) is toch geen fantasy?

  12. #1262

    Standaard

    Je bedoeld denk ik LEGEND (waarin Tim Curry the Lord of Darkness speelt)?

    Ja ik bedoelde inderdad LEGEND. Ik kwam even niet meer op de titel,vandaar dat alleen Darkness Aka Tim Curry vermelde
    Laatst aangepast door RobinB : 25-07-2011 om 10:48

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ja ik bedoelde inderdad LEGEND. Ik kwam even niet meer op de titel,vandaar dat alleen Darkness Aka Tim Curry vermelde
    Das ook een visueel pareltje uit de jaren 80. Doet me altijd wat denken aan de Zelda reeks.
    De goblins (met name Blix) uit deze film zijn imo zelfs de beste film-goblins ooit.

  14. #1264

    Standaard

    The Beast of Yucca Flats Bijna onmogelijk om te volgen. Maar het hoge knutselgehalte is wel heel erg aandoenlijk. Het klopt allemaal van geen kanten, maar het weet bij me wel de juiste snaar te raken. Bovendien hadden we een gezellige avond.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  15. #1265

    Standaard

    The Great Dictator
    De eerste echte talkie van Charlie Chaplin is een briljante parodie op en een aanklacht tegen oorlog in het algemeen en Hitler in het bijzonder.
    In een dubbelrol speelt Chalin enerzijds een Joodse Eerste Wereldoorlog verteraan die kapper is in een ghetto en anderzijds de dictator Hynkel (die dus wel heel veel weg heeft van Hitler) van het fictieve land Tomania.

    Het is dan wel de eerste talkie in Chaplin`s oeuvre, toch komt er veel van The Tramp in terug, Chaplin`s immens populaire karakter uit zijn periode van stomme films. Het is dan ook niet verwonderlijk dat uitgerekend de scenes waarin niet wordt gesproken het best zijn. Hier zien we weer iets terug van de Chaplin die in de silent era zo geliefd was.
    Niet dat het overige deel van de film slecht is, helemaal niet.De afsluitende speech bijvoorbeeld is ontzettend sterk en de (fysieke) humor is als altijd geweldig.
    Er zitten zeker goede stukken in maar toch is het geheel niet zo sterk als bijvoorbeeld Modern Times.

    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1266

    Standaard

    Die afsluitende speech zag ik laatst in deze vorm, ontzettend sterk/aangrijpend zeg!

    http://www.youtube.com/watch?v=NXsoa...eature=feedlik

  17. #1267

    Standaard

    99. Scream (Wes Craven, 1996) :: 7.5
    Een van de betere horror-franchises van Wes Craven, zoniet de beste. Scream biedt in ieder geval meer spanning dan A Nightmare on Elm Street en volgt grotendeels hetzelfde concept. Een klein stadje wordt beangstigd door een serie-moordenaar en vooral tieners zijn het slachtoffer. Natuurlijk moeten de vriendjes weer optreden als de heldhaftige verlossers maar Scream biedt meer dan dat. Een paar plottwists zorgen ervoor dat de film diepgang krijgt en er zitten ook een paar leuke karakters in zoals de "deputy" vind ik zelf. Verder is de film echt spannend en weet hij me meer aan het schrikken te maken dan bijv. A Nightmare on Elm Street.

    7.5
    100. Training Day (Antoine Fuqua, 2001) :: 6.7
    Hier had ik zelf niet zoveel mee, Denzel Washington zet weliswaar een goede prestatie neer maar de film word eigenlijk nooit knap ingeleid waardoor je het eerste halfuur denkt van "wat is dit, en waar zijn ze mee bezig" de film is te voorspelbaar en bevat de nodige taal waamee de bond tegen het vloeken niet bepaald blij zal zijn. Nee dit is zeker niet Fuqua's beste en een beetje een tegenvaller voor mij.

    6.7
    101. Repo Men (Miguel Sapochnik, 2010) :: 6.9
    Kijkt lekker weg, het sci-fi toekomst sfeertje word goed overgebracht maar de film zelf is heel cynisch en op sommige momenten heel gruwelijk. De actie is heel goed in beeld gebracht en er zit behoorlijk wat gore in. Het tempo zit er goed in maar het verhaal is voorspelbaar en het plot springt echt zo van de hak op de tak dat het soms lastig te volgen is en het soms wat te makkelijk doet overkomen. Jude Law is altijd leuk om naar te kijken maar ik vond met name Carice van Houten echt vervelend omdat ze nog "Nederlands" Engels praat en dat is echt vervelend. Ik had geen bijster hoge verwachtingen van Repo Men maar het is fun voor een keer. Ik zou wel afraden deze film tijdens of net na het eten te kijken.

    6.9
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  18. #1268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Die afsluitende speech zag ik laatst in deze vorm, ontzettend sterk/aangrijpend zeg!

    http://www.youtube.com/watch?v=NXsoa...eature=feedlik
    Wow, prachtig! thanks!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Frequency - 8.5
    Onbegrijpelijk dat deze niet meer waardering krijgt. Alweer 11 jaar geleden dat ik deze (en X-Men) voor het eerst tijdens een avant-premiere zag. Een van de betere 'tijdreis' films en een geweldige Dennis Quaid (ook al zo'n ondergewaardeerde acteur).
    Eensch. Eigenlijk zijn alle films van Gregory Hoblit de moeite waard
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #1270

    Standaard

    Zaterdag Letters from Iwo Jima nog eens herkeken. Een fantastische keuze van regisseur Clint Eastwood om het zéér patriotistische Flags of Our Fathers te vergezellen met een blik op de Japanse kant van de Tweede Wereldoorlog. Een sterke hoofdrol van Ken Watanabe in een sowieso imposant verhaal. Oorlog is hel. De "bleke" look van de film is overigens erg passend. Goede stijlkeuze.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #1271

    Thumbs up

    Gisteren weer gezien:

    L'année Dernière à Marienbad (Last Year At Marienbad)
    Alain Resnais breekt in zijn meesterwerk met alles wat in film normaal gesproken zo logisch is. Hij speelt met tijdsstructuren, geeft zijn hoofdpersonages geen namen, van grote of belangrijker bijrollen is geen sprake en de widescreen beeldcomposities zijn bevreemend maar stijlvol.
    Ook na deze vierde kijkbeurt blijft het een uitermate fascinerend werk dat voor veelerlei uitleg vatbaar is. Iedere keer ontdek je weer nieuwe details waardoor je je eigen uitleg van de vorige keer in twijfel trekt, hierdoor kun je `m keer op keer blijven herkijken.
    Toen ik `m voor `t eerst had gezien kwam hij met stip terecht in mijn lijstje van favoriete films aller tijden. Daar staat ie nu nog steeds en daar zal ie voorlopig niet uit verdwijnen.

    10/10

    De Criterion blu-ray is trouwens een qua beeldkwaliteit trouwens een bijna net zo groot kunstwerk. Het beeld is duidelijk, haarscherp, is niet (in tegenstelling tot de Studio Canal Collection) te overbelicht en geeft een uitermate filmisch gevoel weer.
    Een must!
    Laatst aangepast door TheGodfather : 27-07-2011 om 15:54
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #1272

    Standaard

    Tropa de Elite 2 (2010, José Padilha)

    Voorganger Tropa de Elite was al een heerlijke film, met lekkere actie en een blikje in de getto’s van Brazilië. Hier strijdt de BOPE een snoeiharde strijd met de gangsters die leven in de favela’s van Rio de Janeiro. In dit tweede deel wordt heel slim ingespeeld op het feit dat er ongetwijfeld nog meer speelt dan alleen dit meer zichtbare en algemeen bekendere geweld.

    Nu ligt de focus namelijk meer op de politiek en de corruptheid die heerst op een hoger niveau. Op deze manier wordt het gehele Braziliaanse systeem aan de kaak gesteld. Dit keer wordt ook kritiek op de politie niet gemeden, hoewel BOPE gespaard blijft. Heel slim begint de film wel met een melding dat alles overeenkomsten kan hebben met de waarheid, maar dat het geen absolute waarheid is. Misschien dat de filmmakers bang waren voor represailles voor het insinueren (of is het echt zo erg?) van de vele malafide praktijken.

    De actie heeft hieronder gelukkig nauwelijks te lijden. Natuurlijk ligt hier minder nadruk op dan bij Tropa de Elite, maar de spanning en intriges van regeringsambtenaren tillen samen met het hoge tempo en de prima cast de film naar een hoog niveau. Zonder hierbij misbruik te maken van het eerste deel, want dit is precies het vervolg waarop je hoopt. Ik in ieder geval wel.

  23. #1273

    Standaard

    El secreto de sus ojos (2009)

    "A guy can change anything. His face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God. But there's one thing he can't change. He can't change his passion..."

    Argentijnse cinema. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een Argentijnse film heb gezien, maar deze heeft me zeer positief verrast. Geboeid door het hoogstaande acteerwerk en de sfeersetting werd ik in het begin door een vrij simpele detective heen gewandeld. Vlak na het moment dat de simpelheid van het verhaal de boventoon begint te voeren en ik in een eerste fase van verveling begin te raken, schiet de concentratie exponentieel omhoog door een paar fijne plottwists. Na het zien van het fantastische einde, kan ik maar een conclusie trekken: deze misstaat zonder twijfel niet op je CV. En ik was blijkbaar niet de enige. Een welverdiende Oscar voor Best Foreign Language Film of the Year.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  24. #1274

    Standaard

    GoodFellas (1990) blu-ray

    Films over de maffia hebben mij nooit geboeid en zelfs een klassieker als The Godfather heb ik altijd links laten liggen. SF en (in mindere mate) horror waren mijn ding (nee, van Star Wars en Star Trek moet ik niks hebben en noem ik geeneens SF). Maar na eerder dit jaar The Godfather een kans te hebben gegeven (schitterende BD-box!!!) heb ik pas geleden via dit forum bij iemand 3 blu-rays gekocht, waaronder deze. 18 euro voor 3 titels is geen geld. En vandaag dus GoodFellas maar eens opgezet. Hij krijgt niet voor niets een 8,8 op IMDb en ook op MoMe krijgt de film een erg hoge score.

    En dat blijkt redelijk terecht. Niet zo zwaar en langzaam als The Godfather, maar een stuk luchtiger en met meer vaart en minder grotesque. Je zou het daardoor als een prul, als slechte rip-off kunnen betitelen, maar dat zou onterecht zijn. Ondanks de speelduur van 145 minuten, is de film zo afgelopen en heb je heel wat kunnen genieten van de film die verhaald over Henry Hill, een man die al van jongs af aan bij de maffia wilde. Het is ook Ray Liotta als volwassen Henry Hill zelf die het verhaal, of in ieder geval zijn gedachtegoed, tussen de gebeurtenissen door verteld. Vooral de humor in de film valt erg op (Joe Pesci is een fantastische rol), evenals de rol van een van de beste acteurs ooit, Robert DeNiro. Tijdens de film zie je zijn personage James Conway een behoorlijke persoonsontwikkeling doormaken. Chapeau.

    8,3/10

  25. #1275

Pagina 51 van 237 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •