Pagina 6 van 237 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 5903 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    The Crazies

    Film die mij voorbij is gevolgen in 2010.Nu eindelijk op dvd gezien en een zeer vermakelijke film. Spanning op de hoogste niveau en een flinke dosis actie. Nee niet weer een zombie film,maar een lekkere film met mooie beelden die met snel tempo vaart. 7-10

    Komt een vrouw bij de dokter

    Normaal hou ik niet persoonlijk van Nederlandse films. Voor deze film maakte ik een uitzondering en die heeft mij dan ook aangenam verrast. Het eerste half uur raast voorbij, maar op een gegeven moment wordt je volledig in het verhaal van Stijn gezogen, de kant hoe hij het ervaart en wat maakt een persoon nou gelukkig. Diep ontoroerende film, maar realistisch en Carice van Houten is van top niveau. 7-10

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #127

    Standaard

    Pirahna 2010

    Misschien onbedoeld, maar eigenlijk alleen leuk vanwege de vele blote tieten, konten en incidentele pluimen schaamhaar van de vele babes. Het verhaal is natuurlijk zo dun als een scholletje. Effecten zijn overigens wel prima gedaan en de afdeling special effects hebben het aardig druk gehad. Dat ziet er wel erg echt uit tegenwoordig moet ik zeggen hoor. Ik bedoel hiermee overigens de afgerukte ledematen mee want de vissen zijn maar zozo .Leuke cameo van Richard Dreyfuss en bijrol van Christopher Lloyd in een over het algemeen zeer matige horror film.

    6 / 10
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 03-01-2011 om 12:32
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #128

    Standaard

    Marc Mato, agente S. 077 a.k.a. Espionage in Tangiers (1965)

    Waar Marc Mato in de titel vandaan komt is me niet geheel duidelijk want in de film heet hij gewoon Mike Murphy, een geheim agent. De beste man heeft gedurende de hele film een zelfvoldane grijns op zn porum die je er na verloop van tijd het liefst af zou rammen. Als hij iemand een mep of trap verkoopt, zijn ze bijna altijd mis...maar toch vallen de bad guys, een ongelovelijke gave.
    De film bevat verder de minst overtuigende prop die ik ooit heb gezien, een met de hand beschilderd pistool waar een chip, of plaatje in kan en dan heb je een superwapen. Man man....wat is deze film vrijblijvend. Onze held loopt al grijnzend en zoenend door het beeld waardoor er van enige spanning nooit sprake is. De spion loopt met zn handen in zn zakken van scene naar scene. Qua goofyness kan het ook wel wat wilder. Het kabbelt lekker voort en het einde is een anti-climax die je zelden tegenkomt. Bizarre film. Toch enigszins vermakelijk.....gek genoeg. Geen topper, zover is duidelijk.

    6.0

  4. #129

    Standaard

    misschien onbedoeld, maar eigenlijk alleen leuk vanwege de vele blote tieten, konten en incidentele pluimen schaamhaar van de vele babes. Het verhaal is natuurlijk zo dun als een scholletje
    .

    Lol

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #130

    Standaard

    A River Runs Through It (Robert Redford, 1992) ****
    "In our family there was no clear line between religion and fly fishing".
    A River Runs Through It is een tijdloze, bewust traag gehouden en haast meditatieve blik op het leven van twee jongemannen. De zonen (Brad Pitt & Craig Sheffer) van een dominee groeien aan het begin van de 20e eeuw op in het rustieke Montana. Zij worden bewust kort gehouden met bepaalde normen en waarden. Naast religie delen zij met hun vader een passie voor vliegvissen. Als de jaren vorderen kiezen de broers een ander levenspad, maar hun liefde voor Montana en het gezin blijft overeind.
    Als je het zo leest zou je het een soort "Little House on the Prairie" kunnen vinden, maar de film is nergens zo prekerig. Natuurlijk speelt religie een belangrijke rol in de film, maar dit is slechts een onderdeel van het leven van beide hoofdrolspelers.
    Ik kan de film dan ook van harte aanraden, al was het alleen maar vanwege de oscarwinnende cinematografie die de natuur van Montana en het fenomeen vliegvissen op schitterende wijze vastlegt.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #131

    Standaard

    Hoe is de kwaliteit van de BR, Coen?

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Hoe is de kwaliteit van de BR, Coen?
    De Amerikaanse uitgave van Sony is iig super en die komt binnenkort ook in normale verpakking, dus goedkoper, in de verkoop.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #133

    Standaard

    Mooi, die gaat op de verlanglijst

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Hoe is de kwaliteit van de BR, Coen?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De Amerikaanse uitgave van Sony is iig super en die komt binnenkort ook in normale verpakking, dus goedkoper, in de verkoop.
    Ik moet zeggen dat na de lovende recensie van www.bluray.com het uiteindelijke beeld van mijn NLE versie me iets tegenviel. De film teert volgens mij -op het oog- volledig op natuurlijke belichting, waardoor de film soms wat 'soft' aanvoelt. Detail is overigens overal voldoende aanwezig.

    Het zou kunnen dat de NLE blu ray (hoewel in het juiste beeldformaat van 1.85.1) b.v. op een BD25 ipv BD50 (US versie) is geperst.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Het zou kunnen dat de NLE blu ray (hoewel in het juiste beeldformaat van 1.85.1) b.v. op een BD25 ipv BD50 (US versie) is geperst.
    Dat denk ik ook, dezelfde als de Franse schat ik zo in DFW kennende.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #136

    Standaard

    An Education (Lone Scherfig, 2009)
    Degelijke film over een 16 jarig meisje dat in de jaren '60 een relatie krijgt met een dertiger, deze relatie heeft grote invloed op de rest van haar leven. Helaas is de film eigenlijk iets te degelijk, had wel iets minder braaf gemogen. Neemt niet weg dat het zeker geen slechte film is, de relatie tussen de twee (Carrie Mulligan en Peter Sarsgaard) komt geloofwaardig over en Alfred Molina zet een goede bijrol neer. Verder een goede balans tussen drama en humor. 7.5

    The Taking of Pelham One Two Three (Joseph Sargent, 1974)
    Vier gewapende mannen gijzelen een New Yorkse metro en eisen een miljoen dollar, Lt. Zachary Garber (Walter Matthau) van de New York City Transit Police moet dit gijzeldrama tot een goed einde zien te brengen. Had toch iets meer verwacht van deze film. Met name het plot is behoorlijk mager, gelukkig maakt het acteerwerk (van met name Matthau) een hoop goed. Verder ook leuk om te zien dat dit de film is waar Tarantino inspiratie heeft opgedaan voor de hoofdpersonages uit Reservoir Dogs. 7.2

    The Hitcher (Robert Harmon, 1986)
    Jim Halsey is onderweg van Chicago naar San Diego, onderweg neemt hij een lifter mee die naar blijkt moordzuchtige neigingen heeft. Heerlijk creepy sfeertje en onze eigen Rutger Hauer in de rol van seriemoordenaar John Ryder. Denk dat dit de beste rol van Hauer is die ik tot nu toe heb gezien, hij doet het prima als psychopaat. Verder mooi geschoten beelden en vette aktiescenes, kortom lekker spannende en onderhoudende film! 7.8

  12. #137

    Standaard

    Tremors.

    Kende hem natuurlijk al van vroegah maar wilde hem toch nog een keer op Blu Ray checken. Leuk om een keer weer te zien maar zo geweldig als ik hem destijds vond, zo gemiddeld vond ik hem nu.

    Zal wel komen door het eigenlijk wat slechte acteerwerk van de bijrollen.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    En dat is dus het verschil wat het voor mij te rechtvaardigen valt en waardoor het binnen de regels van het forum valt. Ik houd er nu zelf ook over op, laten we weer ontopic gaan.
    zo is natuurlijk alles wel recht te praten. Maar goed, laten we idd. weer ontopic gaan zodat we weer over films op youtube kunnen praten...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #139

    Standaard

    A Nightmare On Elm Street
    Zo heel af en toe kom je van die films tegen waarvan je na afloop denkt: "Mijn hemel, waarom heb ik deze niet eerder gezien? hoe kan ik deze de afgelopen jaren zijn mis gelopen?"
    A Nightmare on Elm Street is voor mij zo`n film. Ontzettend groot qua naam maar ik had `m, schaam schaam,nog nooit gezien. Gelukkig is dat nu recht gezet. Gelukkig, want wat een fantastische film is dit.

    De scheidslijn tussen werkelijkheid en dromen is heel dun en wordt vaak overschreden waardoor je,vooral in het begin, goed je aandacht erbij moet houden. Robert Englund is geweldig als Freddy Krueger en de film is (met grote dank aan de geweldige score) constant gigantisch spannend.
    Ook de prachtige effecten zijn ruim 25 jaar na release nog steeds ontzettend goed en doen je vaker dan eens met open mond kijken.
    In één woord: briljant!

    9,0/10

    Welk soort gelijke films moet ik nog meer zien en aan m`n collectie toevoegen? Halloween en Friday the 13th. Nog meer tips?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    zo is natuurlijk alles wel recht te praten. Maar goed, laten we idd. weer ontopic gaan zodat we weer over films op youtube kunnen praten...
    Prima Timo

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    A Nightmare On Elm Street
    Zo heel af en toe kom je van die films tegen waarvan je na afloop denkt: "Mijn hemel, waarom heb ik deze niet eerder gezien? hoe kan ik deze de afgelopen jaren zijn mis gelopen?"
    A Nightmare on Elm Street is voor mij zo`n film. Ontzettend groot qua naam maar ik had `m, schaam schaam,nog nooit gezien. Gelukkig is dat nu recht gezet. Gelukkig, want wat een fantastische film is dit.

    De scheidslijn tussen werkelijkheid en dromen is heel dun en wordt vaak overschreden waardoor je,vooral in het begin, goed je aandacht erbij moet houden. Robert Englund is geweldig als Freddy Krueger en de film is (met grote dank aan de geweldige score) constant gigantisch spannend.
    Ook de prachtige effecten zijn ruim 25 jaar na release nog steeds ontzettend goed en doen je vaker dan eens met open mond kijken.
    In één woord: briljant!

    9,0/10

    Welk soort gelijke films moet ik nog meer zien en aan m`n collectie toevoegen? Halloween en Friday the 13th. Nog meer tips?
    Is dit serieus?

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Is dit serieus?
    nee tis niet serieus daarom schrijf ik `t hier... als nieuwsjaargrap
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    A Nightmare On Elm Street
    Welk soort gelijke films moet ik nog meer zien en aan m`n collectie toevoegen? Halloween en Friday the 13th. Nog meer tips?
    Uhhh?? Deze snap ik ook niet helemaal. Je noemt zo'n beetje de drie bekendste horrorfilms allertijden op.....en je vraagt om meer "tips"? Met deze opmerking lijkt het een beetje alsof je jaren onder een steen hebt gelegen....terwijl je toch al jaren met film bezig bent. Mocht je Halloween en Friday dus nog niet hebben gezien, zou ik die gewoon eens gaan kijken. Dat zijn trouwens beide slashers en vind ik toch van een geheel andere orde dan Nightmare....maar dat terzijde.

    Maar wat vraag je nu? Horrortips in "het algemeen"? Dat zijn er nogal wat namelijk....

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    nee tis niet serieus daarom schrijf ik `t hier... als nieuwsjaargrap
    Nou, ik had em wel goed gevonden als nieuwjaarsgrap

    Straks gaan mensen nog een cijfer boven de 10 geven hier

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Nou, ik had em wel goed gevonden als nieuwjaarsgrap

    Straks gaan mensen nog een cijfer boven de 10 geven hier
    Wat is er mis met "A Nightmare on Elm Street" dan? Dat is toch gewoon een echte horror klassieker? Ik zou hem ook zeker 8+ geven.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #146

    Standaard

    Malabar Princess (Gilles Legrand - 2004)

    Wanneer het dyslectische jongetje Tom bij zijn grootvader gaat wonen, begint hij allerlei vragen te stellen over de dood van zijn mama. Samen met een vriend gaat hij zijn mama zoeken, want hij is er steenvast van overtuigd dat ze nog leeft.

    Het grote probleem bij Malabar Princess is dat er geen evolutie in de film ziet. Op het einde weten we een beetje meer dan in het begin maar ik denk niet dat de kijker dit wel wou weten. De kijker weet wat er gebeurd is, héél de film lang, en Tom niet. Op het einde (de climax) zien we doodgewoon wat we dachten.

    Voor de rest is Malabar Princess een mooie en aardige film met mooie beelden. Geen hoogvlieger maar ook geen laagvlieger!

    6/10


  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Malabar Princess (Gilles Legrand - 2004)
    De BD is met NL subs toch Thomas?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De BD is met NL subs toch Thomas?
    Inderdaad.

    Franse audio + Franse & Nederlandse ondertiteling!


  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Inderdaad.
    Franse audio + Franse & Nederlandse ondertiteling!
    Kun je dan mooi even in Blu-ray USA,UK,AUS met NL subs. (Deel 2)doorgeven
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #150

    Standaard

    Blinkende lygter Flickering Lights ...Nog een geweldige film van Anders Thomas Jensen uit Denmark.Vier gangsters uit Copenhagen proberen een nieuwe leven te bouwen.Veel geweld en humeur...super film............8.5/10

    Vince.

Pagina 6 van 237 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •