Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 89 van 89 worden weergegeven.

Discussie: TNT post

  1. #76

    Standaard

    In de week dat Vince mij de BD stuurde heb ik minimaal 5 pakketjes met BD's niet ontvangen en 2 gewone poststukken. Dat was in de week tussen Kerst en oud en nieuw.
    Ik heb een klacht bij TNT neergelegd(voor 3 pakjes die ik niet gehad heb, de rest wist ik nog niet) en helaas kunnen ze alleen maar reageren dat het ongeregistreerde stukken zijn en dat ze verder niets kunnen laten weten omdat het intern wordt afgehandeld. Ze mogen dus niets over een gesprek met een medewerker laten weten en dat snap ik dan nog wel, maar als ze er achter komen dat het dus diefstal is krijg ik ook niets te horen en dat vind ik best jammer.

    In het neiuwe jaar heb ik nu 2 keer een poststuk van amazon.com gehad wat net niet door de brievenbus paste en de bezorger heeft het toen maar gedeeltelijk er in gedaan. De eerste keer is dat pakket in de openining blijven hangen en zag ik het gelukkig toen ik om 22:15 thuis kwam, de 2e keer lag het op de stoep en ik heb geen voortuin en veel scholieren die langslopen. Gelukkig was ik toen maar een half uur weg en heb ik het gevonden.
    Vandaag kom ik thuis en de klep op mijn opening in de deur staat open, maar geen post of iets te bekennen.
    Ik heb wel meer dan 1 week een brief op de deur gedaan of de bezorger poststukken die niet door de brievenbus passen ergens af te geven of desnoods open te maken en door mijn brievenbus te gooien.
    Mocht het weer gebeuren dan gaat er maar weer een klachtmail naar TNT, misschien krijg ik wel een velletje postzegels voor de geleden schade of een bloemetje of zo...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #77

    Standaard

    Zojuist een klacht gestuurd naar PostNL.

    Een tijdje terug heb ik een gameboy advance spelletje via marktplaats gekocht voor een klein bedrag. De verkoper heeft keurig gehandeld en me laten weten wanneer hij het op de post zou doen. Echter het envelopje kwam maar niet op mijn deurmat terecht.
    Een week daarna valt een doorzichtige envelop op de mat met daarin een opengescheurde envelop. Daarbij een briefje van PostNL met 'Excuus de inhoud is verloren gegaan tijdens de zending'.

    Daar kun je het dan verder mee doen. Gelukkig dat het niet om een erg groot bedrag ging, maar ik vind het toch werkelijk belachelijk dat ik nu niet meer iets online kan bestellen met een gerust hart wanneer het met de briefpost komt.

    Gister kreeg ik een e-mail van een webwinkel waarbij ik een micro sdhc kaartje heb besteld dat het verzonden is. Vandaag is er wel post binnen gekomen, maar het sdhc kaartje zit er niet bij, dus ik houd mijn hart weer vast om eerlijk te zeggen. Hopelijk dat het maandag alsnog binnenkomt.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Zojuist een klacht gestuurd naar PostNL.

    Een tijdje terug heb ik een gameboy advance spelletje via marktplaats gekocht voor een klein bedrag. De verkoper heeft keurig gehandeld en me laten weten wanneer hij het op de post zou doen. Echter het envelopje kwam maar niet op mijn deurmat terecht.
    Een week daarna valt een doorzichtige envelop op de mat met daarin een opengescheurde envelop. Daarbij een briefje van PostNL met 'Excuus de inhoud is verloren gegaan tijdens de zending'.

    Daar kun je het dan verder mee doen. Gelukkig dat het niet om een erg groot bedrag ging, maar ik vind het toch werkelijk belachelijk dat ik nu niet meer iets online kan bestellen met een gerust hart wanneer het met de briefpost komt.

    Gister kreeg ik een e-mail van een webwinkel waarbij ik een micro sdhc kaartje heb besteld dat het verzonden is. Vandaag is er wel post binnen gekomen, maar het sdhc kaartje zit er niet bij, dus ik houd mijn hart weer vast om eerlijk te zeggen. Hopelijk dat het maandag alsnog binnenkomt.
    Fouten kunnen gemaakt worden natuurlijk. Alleen het is de manier waarop het opgelost wordt waar het om gaat. Een sorry-briefje is niet genoeg. TNT weet je adres. Dus is het een koud kunstje om of te bellen (als je in het telefoonboek staat) om excuus te maken en iets af te spreken mbt een vergoeding oid.
    Waarin een groot bedrijf klein kan zijn...

  4. #79

    Standaard

    Ik geloof eigenlijk niet echt dat het om een fout ging Pieter. De envelop was gewoon aan de zij helemaal open gescheurd. Leek me duidelijk iemand die zijn/haar handjes gewoon niet kon thuishouden.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #80

    Standaard

    Ik moest ook stoppen met spullen laten komen naar mijn huis adres nadat tot drie keer blurays zijn niet aangekomen.
    Verstuurders hebben ook klachten indediend en ik heb drie excuus emails gekregen van TNT post.
    Ik laat nu mijn spullen naar een ander adres komen en het gaat prima.
    Ik weet dat in de VS het een federal offence is om post te stelen en je gaat altijd de bak in.
    Je hoort het vaker en vaker in Nederland met al de part timers enzo en ik vind het te triest voor woorden

    Vince.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ik geloof eigenlijk niet echt dat het om een fout ging Pieter. De envelop was gewoon aan de zij helemaal open gescheurd. Leek me duidelijk iemand die zijn/haar handjes gewoon niet kon thuishouden.
    Ja ok. Maar das niet de klant zn zaak lijkt me. TNT moet het goed regelen met de klant en daarna gewoon achter gesloten deuren hun eigen maatregelen nemen. Kan me niet voorstellen dat ze, als ze merken dat er gestolen wordt, dat laten zitten.

  7. #82

    Standaard

    Punt is wel dat de verzender formeel de klant is, die moet de actie ondernemen.

  8. #83

    Standaard

    Inmiddels zit ik weer te wachten op een briefpost die vrijdag al op de status verzonden stond.. ik begin weer een naar gevoel te krijgen
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #84

    Standaard

    Of het nu de parttimers zijn, Tnt Post zelf of onze VVD stemmers...

    Alles is te herleiden naar Brussel. Het verderfelijke Brussel wat ons oplegt en wat wij als schoothondjes hebben opgevolgd.

    Gooi de postmarkt open! Goed voor Europa. Beste jongetje van de klas Nederland is uiteraard als eerste erbij en voila. Paniek, crisis. Het gaat niet goed.
    Frankrijk en Duitsland kijken lekker de kat uit de boom. Zien dat het niet goed gaat en laten het lekker links liggen.

    PostNL valt niets te verwijten. Postvolume loopt terug, concurrentiepositie daalt door het opengooien van de markt. Kwaliteit die geleverd werd, kan niet meer worden geleverd voor het huidige budget. Tja...

    3 hoeraatjes voor Brussel!

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fitz_Chevalric Bekijk bericht
    Of het nu de parttimers zijn, Tnt Post zelf of onze VVD stemmers...

    Alles is te herleiden naar Brussel. Het verderfelijke Brussel wat ons oplegt en wat wij als schoothondjes hebben opgevolgd.

    Gooi de postmarkt open! Goed voor Europa. Beste jongetje van de klas Nederland is uiteraard als eerste erbij en voila. Paniek, crisis. Het gaat niet goed.
    Frankrijk en Duitsland kijken lekker de kat uit de boom. Zien dat het niet goed gaat en laten het lekker links liggen.

    PostNL valt niets te verwijten. Postvolume loopt terug, concurrentiepositie daalt door het opengooien van de markt. Kwaliteit die geleverd werd, kan niet meer worden geleverd voor het huidige budget. Tja...

    3 hoeraatjes voor Brussel!
    Dit heeft niet zo heel veel met stelende postbodes te maken hoor.

  11. #86

    Standaard

    Jawel Marcel,

    Als je maar 16 uur per week werkt voor een minimum loon en het kan je niet schelen als je je baan houd of niet is de kans groter dat je slordig mee om gaat.
    Ik wil ze niet allemaal zwart schilderen maar postbode was vroeger een goede baan met een prima salaris,pension en leuke werktijden.

    Wie wilt nu bij TNT post werken ?

    gr,Vince.

  12. #87

    Standaard

    Ik wil absoluut niet zeggen dat de TNT er op vooruit is gegaan, in tegendeel zelfs, maar slechte(re) werkomstandigheden geven geen reden tot stelen.

  13. #88

    Standaard

    Zijn inmiddels ruim een week verder en de zaak die mij het SDHC kaartje heeft toegestuurd heeft inmiddels de zending teruggekregen met de melding 'onbezorgbaar'. Erg vreemd want de gegevens klopte gewoon en woon hier inmiddels toch alweer een jaar zonder hiervoor problemen te hebben gehad met het ontvangen van de post. Zwaar frustrerend allemaal
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ik wil absoluut niet zeggen dat de TNT er op vooruit is gegaan, in tegendeel zelfs, maar slechte(re) werkomstandigheden geven geen reden tot stelen.
    Je vergeet dat het niet de postbodes zijn die stelen, maar de postsorteerders aan de machines in de grote sorteerpanden.

    De weinige postbodes die er nog lopen zullen nooit post stelen.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •