De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Expendables Ultimate Collection

    De Expendables zijn vandaag al te krijgen. Heb de Collector's Edition van de Media Markt gekocht. Leuk voor de heb, maar wel van zeer goedkope kwaliteit allemaal. Had eigenlijk ook niet anders verwacht van Dutch Film Works, maar het meeste speelgoed dat men koopt zit in een steviger doos....... Jammer, gemiste kans.


  2. #2

    Standaard

    Vandaag de andere versie in mn handen gehad ... met alleen de lighter en artwork cards ... Niet het geld waard imho, de normale 2-disc is cool genoeg

  3. #3

    Standaard

    Is het eigenlijk een gewone, originele en werkbare Zippo?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Is het eigenlijk een gewone, originele en werkbare Zippo?

    Lelijke ding moet ik zeggen de zippo, logo die er opstaat is erg lelijk er op gezet en de zippo zelf werkt ook niet overigens bij mij.
    What ?

  5. #5

    Standaard

    Gewoon de UK steelbook halen dus. Ik had dit eigenlijk wel een beetje verwacht....
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #6

    Standaard

    Ik kan je nu al zeggen dat het geen echte Zippo is , een normale Zippo gaat al voor minimaal 40 euro met een design erop , dus als ze er een echte Zippo indoen zal je al gauw veel meer moeten rekenen dan als je een deal sluit met een fabrikant die wat stukjes metaal bij elkaar doet. Ook nog een reden is dat een Zippo levenslange garantie heeft , daarom ook zo'n prijs.

  7. #7

    Standaard

    Damn, dat was voor mij de voornaamste reden om deze editie te bestellen. Nou ja, ik heb wel een Zippo, 2 zelfs maar het was toch een leuke bijkomstigheid geweest.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Damn, dat was voor mij de voornaamste reden om deze editie te bestellen. Nou ja, ik heb wel een Zippo, 2 zelfs maar het was toch een leuke bijkomstigheid geweest.
    .... is dat niet gewoon de film wrm je deze set zou willen... - alle troep die je erbij krijgt!

    Tuurlijk was het geen zippo, mensen noemen een zippo voor alles wat op een zippo lijkt. Zelfde dat iedereen de mp3 speler een ipod noemt al komt ie van philips!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    .... is dat niet gewoon de film wrm je deze set zou willen... - alle troep die je erbij krijgt!
    Uiteraard. En zo heel vaak koop ik geen C.E. maar omdat ik deze flick helemaal geweldig vind en de prijs me ook wel meeviel voor deze set heb ik hem maar besteld.

    En ach, er komen wel eens gekkere zaken mbt C.E's voorbij

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Lelijke ding moet ik zeggen de zippo, logo die er opstaat is erg lelijk er op gezet en de zippo zelf werkt ook niet overigens bij mij.
    Dat vind ik eigenlijk reuze meevallen. Normaal haal ik een film pas uit de seal wanneer ik hem ook daadwerkelijk ga kijken maar nu wilde ik de 'Zippo' even bekijken. Dit is helaas geen echte maar best een leuke replica. Is gewoon van ijzer en ook de lont zit er gewoon in. Even ter info aan de poster die ik quote: je moet er wel benzine in doen he Wat overigens ook gewoon zou kunnen want het kussentje aan de binnenzijde zit er ook gewoon in. Het logo vind ik best grappig. Een goede replica dus.

    Verder vind ik de verpakking wel wat fragiel, zoals de TS al aangaf. De uitvoering daarintegen is wel lekker ruig en mooi gemaakt. Door de bijgeleverde kaarten te wisselen kun je zelfs de hoes lekker afwisselen doordat er tussen de vlammen een soort foto frame is gemaakt. Heeft best zijn charme.

    De Blu Ray zelf heeft een leuke sleeve en ziet er allemaal zeer degelijk uit. Ik vind deze C.E best zijn geld waard. Er zijn C.E's op de markt gebracht die gekker geprijsd zijn in verhouding tot wat je er extra voor krijgt.

  11. #11

    Standaard

    In Duitsland is er het 'Hero Pack'. Met een steelbook en een riembelt.
    klik


    MOD EDIT: 2e afbeelding verwijderd ivm formaat
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 16-12-2010 om 19:47


  12. #12

    Standaard

    Juist the Collector's Edition van The Expendables ontvangen. Best een leuke doos en de 6 art cards zijn zowel bedrukt op de voor als op de achterkant dus uiteindelijk heb je er 12
    Het enige jammere aan deze uitgave is het feit dat de verpakking uit gewoon karton bestaat, ze hadden hiervoor best een dikkere kartonnen verpakking kunnen gebruiken. Vooral het fragiele beugeltje waar de zippo in rust zal het gauw begeven als je ze veel er uit wilt halen.
    Nog iets is die zippo. Op de verpakking staat een zippo afgebeeld met kleuren, in het echt is de zippo gewoon blinkend metaal met een groene lijntekening van een doodshoofd en een raaf. Best teleurstellend!

  13. #13

    Standaard

    Iemand die weet hoe zwaar de Ultimate Collection van de Media Markt is?
    Wil er namelijk 1 aanschaffen voor familie in Engeland.
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  14. #14

    Standaard

    Ze staan al te koop op ebay voor 144e :S mensen zijn helemaal gek!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don_Vince Bekijk bericht
    Iemand die weet hoe zwaar de Ultimate Collection van de Media Markt is?
    Wil er namelijk 1 aanschaffen voor familie in Engeland.
    Een dikke anderhalve kg. Dan moet je van tussen 2 en 3 uitgaan als je deze stevig zou verpakken.
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Een dikke anderhalve kg. Dan moet je van tussen 2 en 3 uitgaan als je deze stevig zou verpakken.
    Ja, dat dacht ik al.
    Wordt dus een duur pakketje, €19,80 voor verzendkosten + plus nog een verzenddoos.
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ze staan al te koop op ebay voor 144e :S mensen zijn helemaal gek!
    Ik zie dat het om de Engelse versie gaat, en die schijnt genummerd te zijn? Is onze MM versie ook genummerd?
    Toch veel te veel geld voor een boxset van belabberde kwaliteit...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #18

    Standaard

    zijn deze nog beschikbaar in de mm, of zijn ze al uitverkocht? heb wel interesse in eentje, maar raak deze week niet meer in de mm

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik zie dat het om de Engelse versie gaat, en die schijnt genummerd te zijn? Is onze MM versie ook genummerd?
    Toch veel te veel geld voor een boxset van belabberde kwaliteit...
    De Nederlandse editie is ook genummerd. Het gaat om 1500 stuks. Ik heb zelf nummer 0004/1500 gekocht. Aangezien ik de film geweldig vind, dacht ik "laat ik eens gek doen".

    Deze box is daarbij echt niet zo belabberd als wordt beweerd. De doos is stevig genoeg, en de items zitten stevig ingeklemd in het tray, waardoor je hem probleemloos rechtop kunt zetten. Ik vind hem in ieder geval stoerder en interessanter dan het Alien Egg of de BTTF Delorean editie. De portemonnee, dog tags en aansteker zien er best gaaf uit, en paparassen (posters en postcards) zijn altijd wel leuk.

    Als liefhebber van de film val je je met deze set echt geen buil.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  20. #20

    Standaard

    Iemand een idee of de MediaMarkt set nog beschikbaar is in de MediaMarkten? (Eventueel meer bepaald de MediaMarkt van Oostakker / Gent?)

  21. #21

    Standaard

    Vandaag naar de MM geweest een een boxje opgehaald. Er lagen er nog een 10-tal, enkele wel beschadigd.

    Op zich een leuke box. Inderdaad geen top-kwaliteit, maar voor 44 € toch geen miskoop, eigenlijk. Er stonden ook nog enkele DeLorean BTTF boxen. Daar raken ze niet vanaf, blijkbaar...

  22. #22

    Standaard

    In MM Almere lag nog een stapel. Ik laat 'm zelf aan mij voorbij gaan. Ding neemt ook veel te veel ruimte in beslag
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •