De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: geen beeld via RGB

  1. #1

    Standaard geen beeld via RGB

    Wie weet EEn Oplossing? Op Mijn Epson TW 680 afgelegd krijg IK Geen beeld via de composiet kabel. Via HDMI, SCART, S-video Werkt HIJ perfecte mare via de composiet kabel niet. IK heb Zover IK weet (ben EEn prei Gebied op zegt) Alle instellingen is al geprobeerd en veranderd mare afgelegd krijg Geen beeld, wie Kan Mij Helpen?

  2. #2

    Standaard

    Welke ingang op je Epson TW680 gebruik je:
    1. Component (Rood Blauw Groen)
    2. Composiet (Geel)

    Zoals je ziet is component wat anders dan composiet. Uit je beschrijving is mij niet duidelijk welke ingang je gebruikt en hoe je dit hebt aangesloten. In beide gevallen dient het op beide apparaten hetzelfde aangesloten te worden. Dus in het geval van:

    1. Component: Componentkabel (Rood Blauw Groen) aansluiten op beide apparaten en bron op progressive zetten in de setup
    2. Composiet: Compostiekabel (Geel) aansluiten op beide apparaten.

    Op onderstaande foto zie je beide aansluitingen. Rood Blauw Groen is component en Geel is composiet (video).

    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Dubbelpost (http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...66#post1759566)

    Deze tread staat ook niet in de juiste sectie. Wellicht kan een mod deze tread even in Televisies en Projectoren of Kabels en interconnects zetten. En vervolgens de dubbelpost (http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...66#post1759566) verwijderen
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •