De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Deze Jamo-luidsprekers bij Onkyo TX-SR508? (graag snelle reactie ivm dagaanbieding)

    Hallo allemaal,

    De titel zegt het eigenlijk al... Mijn keuze wat betreft een receiver is gevallen op de Onkyo TX-SR508 vanwege de prijs/kwaliteit-verhouding van dat apparaat.

    Nu moeten er nog speakers bij (BD-speler heb ik al), en ik zie door de bomen het bos niet meer!

    Ik luister heel veel muziek (rock, pop) en kijk uiteraard ook af en toe films op mijn 50" plasma.

    Ik zit daarom te denken aan een 5.1-opstelling: 2 zuilen, 2 boekenplankspeakers en 1 (actieve) subwoofer. Budget maximaal ongeveer 400 euro (enige rek wel mogelijk).

    Wie kan mij een beetje op weg helpen??
    Laatst aangepast door Joey-t : 20-12-2010 om 14:22 Reden: dagaanbieding

  2. #2

    Standaard

    Is een van deze Teufel-setjes wellicht een goed idee?

    http://www.teufelaudio.com/home-cine...oluma-100.html

    http://www.teufelaudio.com/home-cine...concept-p.html


    Of misschien te zwak voor de versterker? Ik wil het toch graag in deze prijsklasse houden...

  3. #3

    Standaard

    Voor het geld wat er voor gevraagd wordt, zijn het best leuke sets. Je moet alleen niet te veel verwachten vwb de weergave-kwaliteit en de afwerking. Voor zo'n lage prijs is het gewoon niet mogelijk om de luidsprekers een stevige behuizing te geven en de sub een klankkast die voldoende breed en diep is voor een stevige bas.

    Wil je een goede luidsprekerset, dan zou ik je aan willen raden om wat meer uit te geven aan luidsprekers en eerst te gaan luisteren. Vaak zijn er voor weinig geld ook nog oudere sets die beter afgewerkt zijn en dus ook een betere weergave bieden zoals de Primus van Infinty of Premiere van Mordaunt Short.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    En wat vind je van deze set: (ik realiseer me dat er nog een actieve sub ontbreekt)


    http://www.jamo.com/na-en/products/s...3-description/



    Graag snelle reactie ivm Ibood-aanbieding gewenst!

  5. #5

    Standaard

    Een paar weken terug hadden ze een dagaanbieding van alleen de speakers: €399,-

    De Ibood aanbieding van vandaag is erg interessant en voor de beginner eigenlijk te mooi om voorbij te laten schieten

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Een paar weken terug hadden ze een dagaanbieding van alleen de speakers: €399,-

    De Ibood aanbieding van vandaag is erg interessant en voor de beginner eigenlijk te mooi om voorbij te laten schieten
    +1

    Als ik nu zou moeten beginnen met de HT hobby zou ik geen seconde twijfelen. Alleen nog een leuke sub erbij en je bent klaar voor de komende paar jaartjes.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    thanks mannen, hij is besteld!

    Ik ben van plan om hem eerst een tijdje te proberen zonder sub, als ik dan nog laag mis kan ik er later altijd nog een sub bij kopen toch?

  8. #8

    Standaard

    Zo is dat. Veel plezier met je aankoop!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Ik heb hem zelf vanmiddag ook besteld. Zoals hier al gezegd is, is dit voor een beginner een ideaal setje. Let wel op dat er geen luidspreker kabels bij zitten. Deze zul je dus nog los moeten aanschaffen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •