De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Barcode dvdprofiler vraag

    Onlangs kocht ik Prison Break seizoen 2 (NL Blu Ray versie). Toen ik deze wilde invoeren bij dvdprofiler zag ik dat er een sticker met barcode over de barcode van de box was geplakt. Bij het invoeren van de sticker code herkende profiler deze niet.

    Nadat ik de sticker verwijderde zodat ik de originele barcode kon lezen en dan ook invoerde herkende profiler ineens een hele andere box. Een of andere film verzameling. Dat vond ik erg vreemd. Hoe kan dit en heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
    Laatst aangepast door Dan G. : 17-12-2010 om 19:51 Reden: Barcode dvdprofiler vraag.

  2. #2

    Standaard

    Onder elk subforum staat een korte beschrijving van wat daar onder hoort. Lees dat even goed door en mocht je vraag daar niet onder vallen, dan kun je hier alsnog je vraag stellen.

  3. #3

    Standaard

    Ik zie geen sub waar dat zou kunnen passen. Ik stel hem gewoon:

    Onlangs kocht ik Prison Break seizoen 2 (Blu Ray). Toen ik deze wilde invoeren bij dvdprofiler zag ik dat er een sticker met barcode over de barcode van de box was geplakt. Bij het invoeren van de sticker code herkende profiler deze niet.

    Nadat ik de sticker verwijderde zodat ik de originele barcode kon lezen en dan ook invoerde herkende profiler ineens een hele andere box. Een of andere film verzameling. Dat vond ik erg vreemd. Hoe kan dit en heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

  4. #4

    Standaard

    Een simpele search op DVDprofiler was voldoende geweest neem ik aan: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ht=DVDprofiler

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •