Daar is ie weeeeer.....
Wat zijn voor jou de 10 meest bijzondere films en beste van het afgelopen jaar geweest?
Ik kwam tot dit lijstje:
1. A Serious Man
2. Amer
3. Un Prophete
4. De Helaasheid der Dingen
5. Lebanon
6. Madeo (Mother)
7. Yo, tambien
8. El Secreto de sus ojos
9. Katalin Varga
10. Fish Tank
Net buiten de boot vielen:
Das Weisse Band
The Ghost Writer
The American
The Road
Inception