Mijn lijst:
Toppers:
1. Inception
2. The American
3. The Social Network
4. Green Zone
5. The A Team
6. The Expendables
7. Machete
8. Tirza
9. Predators
10. The Town
Goed, maar geen herkijkwaarde:
- The Ghost Writer
- Shutter Island
- Loft (NL)
Wel aardig, niet vernieuwd of verassend:
- The Book of Eli
- Alice in Wonderland
- Iron Man 2
- Knight and Day
- Edge of Darkness
- Salt
- Toy Story 3
Absolute flop:
- Resident Evil: Afterlife (uitgezet)
- Robin Hood (uitgezet)
- The Last Airbender (uitgezet)