Mijn nummer 1 en 2 staan vast; de rest is in willekeurige volgorde. Hierbij de aantekening dat ik er nog een paar moet zien, die wellicht een plaats in de top tien verdienen (o.a. 4.3.2.1, Black Swan, HP7) .
1. Akmareul boatda (aka I saw the devil)
2. Kick-Ass
3 t/m 10:
Inception
Un prophete
Scott Pilgrim vs. the World
Shutter Island
The Social Network
The Town
Toy story 3
Winter's Bone