Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 323 worden weergegeven.

Discussie: Oppo 95 & 93

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Na wat mailverkeer met OPPO Customer Service en nog een aantal zaken te hebben geprobeerd zit dit uiteindelijk bij hun firmware department.

    Paris speelt wel perfect af op mijn Dune Prime 3.0 dus dan gaan we deze daar wel op bekijken.

    heb je ook apart geprobeerd de tijdelijke bdlive bestanden te wissen? dit hielp destijds bij mij toen ik een probleem had met Harry Potter & the deathly hallows 1. Die werd niet afgespeeld bleef hangen bij het menu en na het wissen van die bestanden werkte hij weer prima
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #227
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Yep dat was een van hun suggesties net zoals BD-Live uitschakelen, maar dat laatste gebruik 'k sowieso niet.

    Nu er zal dus wel binnen afzienbare tijd een nieuwe firmware update komen voor de Oppo, misschien zijn er wel meer discs die op eenzelfde manier werken zoals die van Paris ( StudioCanal uitgave ).


    Ah BD, veelal super beeld en geluid, maar DVD is toch gemakkelijker om af te spelen een stuk minder gehannes met zaken die fout lopen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #228

    Standaard

    Er is een nieuwe firmware update beschikbaar.

  4. #229
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Er is een nieuwe firmware update beschikbaar.
    Nieuwe 24p functie voor dvd's. En nog wat kleine bugfixs zoals ook al in de beta zaten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #230
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even ter opvolging, deze nieuwe firmware lost ook mijn probleem op met de Paris BD

    Wat 'k me wel afvraag, als een disk niet kan afgespeeld worden ligt dat dan aan het feit dat de uitgevers weer iets nieuws uit de mouw hebben geschud ? Of heeft dat andere oorzaken ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #231
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Even ter opvolging, deze nieuwe firmware lost ook mijn probleem op met de Paris BD

    Wat 'k me wel afvraag, als een disk niet kan afgespeeld worden ligt dat dan aan het feit dat de uitgevers weer iets nieuws uit de mouw hebben geschud ? Of heeft dat andere oorzaken ?
    In eerste instantie dat eerste denk ik. Maar wellicht de som der delen. Heb inmiddels al meer Oppo updates gehad dan al mijn vorige bdplayers bij elkaar. Goed geregeld daar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    In eerste instantie dat eerste denk ik. Maar wellicht de som der delen. Heb inmiddels al meer Oppo updates gehad dan al mijn vorige bdplayers bij elkaar. Goed geregeld daar.
    Ja, zal best, maar ik houd het toch nog even bij de oudere software die een BR ISO af kan spelen, dit daar hij momenteel even het enige apparaat in de HT is die dit voor mij kan afspelen mocht dat nodig zijn

    Wanneer zouden ze komen met metertjes die ook de audio bitrate weergeven
    Have fun and enjoy your collection

  8. #233

    Standaard

    BD werkt met sleutels, dus als er een nieuwe bd uitkomt moet je firmware geupdate worden met de nieuwe sleutel...

    Lees ook:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Advance...Content_System

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    In eerste instantie dat eerste denk ik. Maar wellicht de som der delen. Heb inmiddels al meer Oppo updates gehad dan al mijn vorige bdplayers bij elkaar. Goed geregeld daar.

  9. #234

    Standaard

    Ik had tot voorheen problemen met het afspelen van de UK Deathproof Blu-ray op mijn Oppo 93 (en dit ook gemeld bij Oppo) maar met de nieuwe firmware is dit verholpen en start de disc probleemloos op .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #235
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja er blijkt met de laatste firmware update toch een nieuw probleem opgedoken
    te zijn.

    Films met NL ondertitels moet 'k echt een paar keer de subs selecteren vooraleer
    er daadwerkelijk NL ondertitels worden getoond.

    Nog iemand hier last van ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja er blijkt met de laatste firmware update toch een nieuw probleem opgedoken
    te zijn.

    Films met NL ondertitels moet 'k echt een paar keer de subs selecteren vooraleer
    er daadwerkelijk NL ondertitels worden getoond.

    Nog iemand hier last van ?
    Ik heb hier ook last van. Ik gebruik dan in mijn geval engelse subs...
    het lijkt alsof de subs in 1e instantie niet gepakt wordt...

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja er blijkt met de laatste firmware update toch een nieuw probleem opgedoken
    te zijn.

    Films met NL ondertitels moet 'k echt een paar keer de subs selecteren vooraleer
    er daadwerkelijk NL ondertitels worden getoond.

    Nog iemand hier last van ?
    Ja ik heb daar ook last van.

    Graag allen een mail naar Bjorn @ Oppo.

    Hopelijk pakken zij dit dan snel op

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ja ik heb daar ook last van.

    Graag allen een mail naar Bjorn @ Oppo.

    Hopelijk pakken zij dit dan snel op

    is dit bij een bepaalde filmmaatschappij of willekeurig? dan zal ik vanavond ook even testen. welke films heb je last mee?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    is dit bij een bepaalde filmmaatschappij of willekeurig? dan zal ik vanavond ook even testen. welke films heb je last mee?
    Sinds zondag BD's van Warner, Universal en Sony gezien met het gemelde probleem

  15. #240

    Standaard

    Draai nog met een oudere firmware, wil de blu ray iso afspeelmogelijkheid niet kwijt, en heb het met dvd's, de nl sub is geselecteerd, maar hij toont de nl subs pas als je naar subs gaat met het sub knopje op de AB en de nl sub, die reeds geselecteerd staat, entert.

    Heb me er niet al te druk over gemaakt, hij heeft wel meer fratsen.

    Waar ik me het meest aan stoor is de eigenwijze AB, waar hij slecht naar luistert en de knoppen van de AB die je zowat de AB in moet persen om respons te krijgen
    Have fun and enjoy your collection

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Draai nog met een oudere firmware, wil de blu ray iso afspeelmogelijkheid niet kwijt, en heb het met dvd's, de nl sub is geselecteerd, maar hij toont de nl subs pas als je naar subs gaat met het sub knopje op de AB en de nl sub, die reeds geselecteerd staat, entert.

    Heb me er niet al te druk over gemaakt, hij heeft wel meer fratsen.

    Waar ik me het meest aan stoor is de eigenwijze AB, waar hij slecht naar luistert en de knoppen van de AB die je zowat de AB in moet persen om respons te krijgen
    Jammer dat je dit niet aan Oppo meld. Ik krijg nu weer de reactie dat ik de einig ben met deze klacht en nog maar een factory reset moet doen.

    Bij mij geen problemen met de AB, maar ik heb dan ook een Ohilips Pronto

  17. #242
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Sinds zondag BD's van Warner, Universal en Sony gezien met het gemelde probleem
    Gisteren getest met Jaws van Universal. Als ik Nederlands kies in het eerste menu, doen de subs het bij mij gewoon. Andere heb ik nog niet getest.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Jammer dat je dit niet aan Oppo meld. Ik krijg nu weer de reactie dat ik de einig ben met deze klacht en nog maar een factory reset moet doen.

    Bij mij geen problemen met de AB, maar ik heb dan ook een Ohilips Pronto
    Als ik het meld zullen ze wel zeggen dat ik dan een firmware update moet doen....... en dat wil ik nu juist niet, pas als ze bijvoorbeeld een audiobitrate opnemen bij de info of zo

    Yep, wees maar blij, die AB van de Oppo sucks
    Have fun and enjoy your collection

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Gisteren getest met Jaws van Universal. Als ik Nederlands kies in het eerste menu, doen de subs het bij mij gewoon. Andere heb ik nog niet getest.
    Ik denk dat er bedoeld wordt dat je de subs in weze niet meer zou hoeven kiezen, bij de instellingen heb ik reeds kenbaar gemaakt dat ik de nl subs wil, en als je het sub knopje indrukt staan ze ook reeds geselecteerd, alleen de speler start ze niet, de speler start ze pas nadat je ze geenterd hebt
    Have fun and enjoy your collection

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik denk dat er bedoeld wordt dat je de subs in weze niet meer zou hoeven kiezen, bij de instellingen heb ik reeds kenbaar gemaakt dat ik de nl subs wil, en als je het sub knopje indrukt staan ze ook reeds geselecteerd, alleen de speler start ze niet, de speler start ze pas nadat je ze geenterd hebt

    ik heb nog geen problemen met subs gehad maar wel de nieuwe firmware erop gezet. zal nog even een Warner proberen vanavond. dark knight digibook ofzo
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  21. #246
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik denk dat er bedoeld wordt dat je de subs in weze niet meer zou hoeven kiezen, bij de instellingen heb ik reeds kenbaar gemaakt dat ik de nl subs wil, en als je het sub knopje indrukt staan ze ook reeds geselecteerd, alleen de speler start ze niet, de speler start ze pas nadat je ze geenterd hebt
    Ik bedoel ook niet in de subs zelf maar bij opstart van de disc krijg je een taal optie als ik NL kies hoef ik zelf niks meer te doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik bedoel ook niet in de subs zelf maar bij opstart van de disc krijg je een taal optie als ik NL kies hoef ik zelf niks meer te doen.
    Dan is tie van jou verder dan de mijne, had wat oudere TV series op DVD gekeken die beginnen ook met een taaloptie, maar als de serie start, starten de subs niet automatisch.

    Toch vreemd dat als je het sub knopje indrukt en er zijn meerdere talen beschikbaar voor subs en hij staat al op NL subs, hij toch de subs niet start, dien je die eerst te enteren.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #248

    Standaard

    Ik heb een mail van Oppo dat het probleem is erkend.

    Dear ....

    We have confirmed this bug in the latest FW, it will be corrected ASAP but i cannot give a date.



    Best RegardsBjornOPPO European Support Engineer

  24. #249
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nu in de Android playstore de Oppo 93 95 app. Nog niet voor apple.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nu in de Android playstore de Oppo 93 95 app. Nog niet voor apple.
    Kun je toelichten wat de app doet en hoe dat werkt?
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •