Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 323 worden weergegeven.

Discussie: Oppo 95 & 93

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    We gaan er iig geen spijt van krijgen... Dit is één topper
    Yupz momenteel verkozen(tot hun eigen verbazing) tot REFERENCIE SPELER
    http://www.areadvd.de/lm/AV_Hardware...ergleich.shtml
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Yupz momenteel verkozen(tot hun eigen verbazing) tot REFERENCIE SPELER
    http://www.areadvd.de/lm/AV_Hardware...ergleich.shtml
    Als ik toch eens rijk was
    Have fun and enjoy your collection

  3. #53
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan was het leven saai. Niks zo mooi als iets te wensen over te houden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dan was het leven saai. Niks zo mooi als iets te wensen over te houden.
    Zoals je reeds weet is mijn wens uitgekomen

    Gekocht bij Jan van JvBDigital met een forum vriendenkorting, heb hem opgehaald en boter bij de vis maakte de deal rond

    Heb hem nog maar een paar dagen en ben nog steeds bezig met de gebruiksaanwijzing, maar als hij aanstaat krijg je natte plekken

    Moet nog plaatjes plaatsen bij mijn plekje op Mijn thuisbioscoop, maar kan al wel verraden dat ik niet teleurgesteld ben, denk dat ik een (groot)deel van mijn vakantiegeld hiermee zeer goed besteed heb.

    Ja Claudio, idd een toppertje

    Voor mij ook een luxe apparaat met zeer veel mogelijkheden en uitgebreide functies, perfecte afwerking en top kwaliteit beeld en geluid, echt high end spul dus
    Have fun and enjoy your collection

  5. #55

    Standaard

    Ik had met de oppo 93 een eigenaardige ervaring vanochtend. Ik wilde eent testen hoe de cd 21 klinkt afgespeeld op de oppo en via de onkyo 875 beluisterd via een koptelefoon klinkt. De oppo is aangesloten via hdmi op de onkyo. Zowel oppo als onkyo waren ingesteld op puur audio.
    Ik kreeg een niet perfect stereo geluidsbeeld. De rechter oortelefoon domineerde. Dit daarna herhaald met een check met mijn cd-speler, analoog aangesloten op de onkyo en met koptelefoon beluisterd. Daar had ik wel een goed stereogeluidsbeeld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #56

    Standaard

    Als je lang genoeg blijft zoeken dan vind je bij elke speler wel een paar minpuntjes, ook bij deze Oppo.
    Ik had een tijd geleden een 3D blu-ray die de speler niet herkende als zijnde een 3D disc maar gewoon als 2D en dat probleem heb ik dan doorgegeven aan Oppo UK. Bij de allerlaatste firmware update heeft men in het menu van de speler de optie "forced 3D" toegevoegd en als je deze instelling kiest dan is de speler verplicht om de disc als 3D weer te geven. In de VS is er een tijd geleden alweer een nieuwe beta firmware gereleased voor de Oppo 93 en deze zal binnenkort ook bij ons worden uitgebracht.
    Men is deze firmware nu nog uitgebreid aan het testen maar ze zal dus binnen enkele dagen of weken de firmware van 31 maart (was de laatste tot op heden) gaan vervangen.

  7. #57

    Standaard

    Ik meld gewoon een concrete ervaring. Ik weet niet of dit aan de oppo ligt of aan de onkyo. Mogelijk dat iemand dit kan reproduceren in een andere opstelling?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik meld gewoon een concrete ervaring. Ik weet niet of dit aan de oppo ligt of aan de onkyo. Mogelijk dat iemand dit kan reproduceren in een andere opstelling?
    Dat was ook geen verwijt, gewoon een algemene vaststelling dat het perfecte toestel zonder kleine minpuntjes niet bestaat.
    Het blijft in ieder geval een briljante speler.

  9. #59

    Standaard

    Heb het zo ook niet gezien. Mogelijk is dit effect van handshake problem die nieuwe update moet oplossen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #60

    Standaard

    Nu heb ik zelf maar 1 SACD, maar wel een vraagje, is er niet een mogelijkheid dat hij zowel de stereo als de multichannel nummers gewoon achter elkaar afspeelt, vind het wel vreemd dat je in de setup moet aangeven welke je wil hebben, of doe ik iets niet goed? Mijn Oppo 981 heeft dat hetzelfde
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 09-06-2011 om 13:53 Reden: paarlen v d z verwijderd
    Have fun and enjoy your collection

  11. #61

    Standaard

    Ik denk dat je niets verkeerd doet want ik ervaar net hetzelfde. Blijkbaar moet je steeds aanpassingen doen als de sacd zowel multichannel als stereo nummers bevat. Bij een volledige stereo sacd heeft hij dan weer geen problemen en moet je ook geen aanpassingen doen. Enkel als de sacd zowel multichannel als stereo nummers op één schijf bevat. Ik moet eerlijk toegeven dat mij dat nog niet eerder was opgevallen omdat mijn sacd's meestal allemaal multichannel nummers bevatten. Daar heb ik ze dan ook speciaal voor gekocht.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Ik denk dat je niets verkeerd doet want ik ervaar net hetzelfde. Blijkbaar moet je steeds aanpassingen doen als de sacd zowel multichannel als stereo nummers bevat. Bij een volledige stereo sacd heeft hij dan weer geen problemen en moet je ook geen aanpassingen doen. Enkel als de sacd zowel multichannel als stereo nummers op één schijf bevat. Ik moet eerlijk toegeven dat mij dat nog niet eerder was opgevallen omdat mijn sacd's meestal allemaal multichannel nummers bevatten. Daar heb ik ze dan ook speciaal voor gekocht.
    Heb zelf maar 1 schijfje dat van mijzelf is, de andere 2 zijn te gast. Het schijfje in mijn bezit en de 2 logees hebben allemaal een mix van stereo en multichannel.

    Misschien dat ze daar dan een keer wat aan gaan doen , gewoon alle nummers 1 voor 1 kiezen zonder moeilijk te hoeven doen in het setup menu....
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard

    Erg leuk..... kwam er vandaag achter dat hij op zone A stond

    Is wel even oefenen, maar na 3 pogingen had ik hem dan op zone B

    Vraagje:

    In het begin ging het rechterschermpje na een aantal seconden uit, nu heb ik wel wat kleine aanpassingen in de setup gedaan, maar zover ik weet niet in het deel met OSD etc etc..., en nu blijft het rechterschermpje wel constant aan, al mag het van mij nu net zo goed weer uitgaan, de verstrekte info daarop is voor mij toch bijna niet te lezen. Is dit bij meer gebruikers opgevallen?

    EDIT:

    Gevonden, na het menu nog een gecontroleerd te hebben, zag ik dat hij op FULL stond, weer op standaard gezet en hij is weer vanouds, het kleine schermpje aan de rechterzijde gaat nu weer uit

    Ben nog steeds lezende in de gebruiksaanwijzing, je kan ook behoorlijk wat instellingen doen, denk wel dat ik uit de contrast etc etc sectie wegblijf, ben tevreden over het beeld zoals het is.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 09-06-2011 om 22:17
    Have fun and enjoy your collection

  14. #64

    Standaard

    Er is nieuwe beta firmware beschikbaar voor de Oppo's 93 en 95. Installeren op eigen risico.
    Hier de link : http://www.oppo-bluray.co.uk/custome...ices/firmware/

  15. #65
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb deze bèta al enige tijd erop.
    Leuke toevoeging is de nu ook nederlandse menu instelling.
    Het is ook mogelijk bd ISO's via usb af te spelen.
    Nog steeds geen mp3.
    Netwerk is sneller.
    Speakerconfig is nu verfijnder in te stellen.
    En nog wat bugfixes.
    Voor een complete lijst zie oppo site.

    De bèta is alleen nog via usb of iso te gebruiken. Ota volgt bij de officiële release.
    Maar zelf heb ik geen problemen ervaren met deze bèta.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #66

    Standaard

    Ik heb dus zojuist het nut van de zoomfunctie ondekt. de TV Aspect Ratio heb ik op 16:9 Wide / Auto ingesteld zodat 4:3 DVD's zoals oude tv series automatisch in Pillar Box mode worden weergegeven (met zwarte balken links en rechts), aleen werden "Non Anamorphic" DVD's met zowel zwarte balken aan de zijkanten als boven en onder weergeven.
    Tot nu toe ging ik dan met de instellingen van de TV aan de weer om het in de juiste manier weer te geven maar met de zoomknop op de AB van de Oppo is dit veel beter en sneller in de stellen. De Subtitle Shift is hierbij trouwens idiaal, nu kwam het vaak voor dat bij "Non Anamophic" DVD's op een 16:9 scherm de ondertitels deels onder uit het beeld wegvielen maar met de Oppo schuif je titels gewoon omoog het beeld in en bij gebruik van de Zoom functie doet de speler dit zelfs automatisch. Vreemd dat deze functie nauwlijks voorkomt op andere DVD of BD spelers.

    het blijft een geweldige speler met unieke maar idieale funties.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #67
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat het bij zoomen automatisch ging wist ik nog niet, want ik vind die subshift wel ver weggestopt. Had daar wel een discrete code voor willen hebben. Maar dat mag de pret niet drukken bij deze topper.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #68

    Standaard

    Yep, het is echt een fijne speler, kan dat beamen, echt toppie

    Alleen, ik heb de regio mod van JvBDigital, heb vandaag een hele tijd zitten kl..i.n om van de ene zone naar de ander zone te gaan, op een gegeven moment was ik bijna in staat om hem 1cm plat te maken, wat een draak van een mod is dit

    Ook terug ging weer niet zonder slag of stoot, had ik de eerste keer maar 3 pogingen nodig, nu had ik er om van B naar A te gaan wel minstens 15 nodig, dit zat echt op de alleruiterste grens van mijn geduld (daarbij heb ik bij de voorlaatste keer de Oppo van het net gehaald, waarna hij wel in 1 poging van zone wisselde)

    Terug van A naar B kostte me deze keer een poging of 8, daar wordt ik niet bepaald vrolijk van (tussendoor een keer van het net gehaald, maar dat mocht niet baten)

    VRAAG;

    reageert de speler normaal een beetje traag op de AB commando's?

    Mijn Oppo 93 reageert iig trager als mijn oude LG BD370, vandaar mijn vraag, dat zou ook kunnen inhouden dat ik daarom een probleem heb met het wisselen van zone.

    VRAAG;

    zijn er meer mensen waarbij het wisselen van zone niet soepel verloopt of ben ik de enige boerenkinkel die er niet handig in is

    VRAAG;

    is er een handigheidje waarbij het wel zonder al teveel keer proberen wel lukt? ik heb nu geen enkel signaaltje of teken waaraan ik kan zien of ik het wel of niet goed doe, enkel met de disc erin.....

    BvD voor uw ervaringen....
    Have fun and enjoy your collection

  19. #69

    Standaard

    Hier geen problemen met de AB van de OPPO, al is hij wel richtingsgevoelig. Als je speler dan erg verborgen staat kan hij wel eens problemen hebben met het ontvangs denk ik.
    Zelf gebruik ik de orginele AB niet want ik heb een Philps Pronto. Daar heb ik ook een macro in aangemaakt waardoor ik met één druk op de knop van BD Zone kan wisselen en de Pronto zelf de reeks commandos verzend.

    Er zijn twee soorten regiomods, waarvan ik de eenvoudige heb,... om van zone te wisselen moet ik DIMMER-DIMMER-DIMMER-PURE AUDIO drukken en vervolgens 1, 2, of 3 voor respectievelijk zone A, B, of C, en vervolgens de speler uitschakelen en opnieuw inschakelen.
    Maar zoals gezegt doet de Pronto dat nu voor mij.

    In het servicemenu kun je zien in welke zone de speler staat ingesteld, maar ik zou niet meer weten hoe je daar in komt.
    Ik heb dit één keer gedaan tijdens een telefonische ondersteuning met Jan Van Beld (JVB), en die vertelde mij dat ik beter nooit zelfstandig in het servicemenu kan gaan aangezien je de speler bij onkundig gebruik van het servicemenu naar de vaantjes kan helpen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #70
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    A.B. werkt bij mij redelijk, maar ik móet wel richten. De Oppo staat wel wat laag bij mij. Maar andere apparaten hebben daar wel minder last van.

    Ik heb dacht ik ergens wat gelezen over een makkelijke manier van zone switch, dacht op dat andere forum. Heb je die al doorgelezen? 93 en 95
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #71

    Standaard

    Om de regio te kiezen moet ik gewoon (als de speler uitstaat maar wel op stroom) op 1 drukken voor regio A of op 2 drukken voor regio B. Tot op heden is dat altijd al gelukt.
    Hier ook geen problemen met de nieuwe beta firmware. Alleen maar verbeteringen heb ik de indruk.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hier geen problemen met de AB van de OPPO, al is hij wel richtingsgevoelig. Als je speler dan erg verborgen staat kan hij wel eens problemen hebben met het ontvangs denk ik.
    Zelf gebruik ik de orginele AB niet want ik heb een Philps Pronto. Daar heb ik ook een macro in aangemaakt waardoor ik met één druk op de knop van BD Zone kan wisselen en de Pronto zelf de reeks commandos verzend.

    Er zijn twee soorten regiomods, waarvan ik de eenvoudige heb,... om van zone te wisselen moet ik DIMMER-DIMMER-DIMMER-PURE AUDIO drukken en vervolgens 1, 2, of 3 voor respectievelijk zone A, B, of C, en vervolgens de speler uitschakelen en opnieuw inschakelen.
    Maar zoals gezegt doet de Pronto dat nu voor mij.

    In het servicemenu kun je zien in welke zone de speler staat ingesteld, maar ik zou niet meer weten hoe je daar in komt.
    Ik heb dit één keer gedaan tijdens een telefonische ondersteuning met Jan Van Beld (JVB), en die vertelde mij dat ik beter nooit zelfstandig in het servicemenu kan gaan aangezien je de speler bij onkundig gebruik van het servicemenu naar de vaantjes kan helpen
    Misschien dat mijn AB dan niet helemaal jovel is Ik moet een knopje vaak iets steviger, dan mij normaal lijkt, indrukken, ook lijkt hij niet altijd in 1x te pakken, de verlichting gaat dan niet aan als ik druk. Het lijkt ook wel of de knopjes iets blijven "plakken" ze komen niet lekker terug.

    Om van zone te veranderen moet ik: DIMMER-DIMMER-DIMMER-MUTE drukken en vervolgens 1, 2, of 3 voor respectievelijk zone A, B, of C, en vervolgens de speler uitschakelen en opnieuw inschakelen.

    PURE AUDIO is bij mij om van DVD regio te wisselen, denk dat je dat ook hebt, alleen door het Pronto gebruik doorelkaar gehusseld hebt.

    Toch reageert bij mij de speler lang niet zo vlot op de AB als mijn oude LG BD370 dat deed, begin me er zelfs een beetje aan te ergeren, terwijl ik er toch elke keer duidelijk op richt. Zo heb ik, dacht ik tenminste, hem uitgezet, maar toen ik net in de kwamer kwam stond hij nog aan met screen saver inbedrijf, de rest van de installatie had wel netjes naar de AB geluisterd en stond wel keurig uit. Bij op play drukken, of op pauze, het lijkt net of de speler bedenktijd nodig heeft, ben en was ik niet gewend van mijn LG, die luisterde gewoon direct, daarom leeft hij nog steeds, een goed luisterende speler vind ik heel belangrijk, draadloze toetsenborden zijn bij mij uit den boze, heb er al een paar inelkaar getrapt, die wil ik dan ook nooit meer hebben

    Oke, heb hem nog maar kort, zal nu extra alert zijn met het gebruik van de AB, maar als het zo blijft krijgt Jan toch een berichtje van mij, want anders overleeft de AB of de Oppo het niet en dat kan niet de bedoeling zijn

    Bedankt voor je berichtje, BTW je bent toch niet samen met Claudio en Peptalk bezig mij aan de Pronte te helpen
    Have fun and enjoy your collection

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Om de regio te kiezen moet ik gewoon (als de speler uitstaat maar wel op stroom) op 1 drukken voor regio A of op 2 drukken voor regio B. Tot op heden is dat altijd al gelukt.
    Hier ook geen problemen met de nieuwe beta firmware. Alleen maar verbeteringen heb ik de indruk.
    Bedankt voor je berichtje, ik begin bijna te wensen dat ik die mod ook zou hebben, zone C schijfjes hebben we hier bijna niet....

    Ik wacht nog even een tijdje de ervaringen af met deze BETA, zou allang blij zijn als het wisselen van zone eens een beetje knap gaat....
    Have fun and enjoy your collection

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    A.B. werkt bij mij redelijk, maar ik móet wel richten. De Oppo staat wel wat laag bij mij. Maar andere apparaten hebben daar wel minder last van.

    Ik heb dacht ik ergens wat gelezen over een makkelijke manier van zone switch, dacht op dat andere forum. Heb je die al doorgelezen? 93 en 95
    Mijn Oppo staat ook vrij laag, misschien dat ik iets minder laag moet gaan richten, lijkt dat het signaal uit de AB iets naar beneden is gericht.

    Nee, helaas heb ik niet die makkelijke mod van Phil Neutraal, moet net als Frenkel op goed geluk die combinatie indrukken en dan met het schijfje erin kijken of het gelukt is, geen piepje of seintje helemaal niets Gisteren heb ik dat schijfje er dus heel vaak moeten uithalen, weer instoppen en dan kijken of het gelukt is, het schijfje moet eruit om de wissel te doen..... Je kan je dan wel enigzins voorstellen dat je na een keer of 5 niet vrolijk wordt, ik was na 10x al aardig over de rooie, bij de laatste keer was eigenlijk het geduld op...... maar toen was meneer wel zover Terug ging in 8x, dus of ik ben een vreselijke boerenpummel op dit gebied of er is iets met mijn AB.....

    Ik heb hem nog kort, geef hem nog even het voordeel van de twijfel, zal nog beter opletten met het richten van de AB, maar als het zo blijft, dan mag Jan er even naar kijken.....

    Heb op het andere forum niet gelezen dat er mensen zijn/waren die problemen hadden/hebben met het switchen van zone, ben daar geen lid, vandaar hier mijn vraag, al weet ik dat Jan het andere forum steunt. Claudio ook bedankt voor het berichtje, houd jullie op de hoogte van de vorderingen....
    Have fun and enjoy your collection

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat het bij zoomen automatisch ging wist ik nog niet, want ik vind die subshift wel ver weggestopt. Had daar wel een discrete code voor willen hebben. Maar dat mag de pret niet drukken bij deze topper.
    als je de subtitle toets ingedrukt houdt krijg je uiteindelijk (paar seconden0 de shift functie in beeld, kan gewoon tijdens de film

    vind dit een van de beste features van de OPPO, heb veel R3 dvd's die zwarte balken om het beeld hebben en samen met de zoemfunctie en de shift functie kan ik deze dvd's prima bekijken

    ook bij 1:2.35 films verplaats ik vaak de subs naar beneden
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •