Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 323 worden weergegeven.

Discussie: Oppo 95 & 93

  1. #76
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    als je de subtitle toets ingedrukt houdt krijg je uiteindelijk (paar seconden0 de shift functie in beeld, kan gewoon tijdens de film

    vind dit een van de beste features van de OPPO, heb veel R3 dvd's die zwarte balken om het beeld hebben en samen met de zoemfunctie en de shift functie kan ik deze dvd's prima bekijken

    ook bij 1:2.35 films verplaats ik vaak de subs naar beneden
    Kijk ik hoopte al dat iemand een betere methode wist. Bij Avatar storen de hoogte van de subs zo erg dat ik ze liever uitzet. Bij 2.35:1 wil ik ze juist weer niet in de zwarte balken hebben, omdat ik vind dat dit het cinemascope effect benadeeld. Zo heeft ieder zijn tik. Nu nog hopen om een size functie... Top thanks for the tip
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #77

    Standaard

    Het schuiven met de ondertitels is trouwens iets dat alle Philips blu-ray spelers ook hebben. Tenminste toch die van de 7000 en 9000 reeks.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bedankt voor je berichtje, ik begin bijna te wensen dat ik die mod ook zou hebben, zone C schijfjes hebben we hier bijna niet....

    Ik wacht nog even een tijdje de ervaringen af met deze BETA, zou allang blij zijn als het wisselen van zone eens een beetje knap gaat....
    Ik hoop echt dat je probleem met het switchen van regio snel opgelost geraakt want zo is het inderdaad niet prettig werken en op den duur ook heel frustrerend!

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Het schuiven met de ondertitels is trouwens iets dat alle Philips blu-ray spelers ook hebben. Tenminste toch die van de 7000 en 9000 reeks.
    Ik moet de speler daar voor wel op de schermgrootte 21:9 zetten, maar ik vind het een super feature: 'subtitle shift'.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik moet de speler daar voor wel op de schermgrootte 21:9 zetten, maar ik vind het een super feature: 'subtitle shift'.
    Dat is zo. Bij mijn weten zijn Oppo en Philips de enige merken die deze toffe feature hebben. (maar ik kan mij vergissen!)

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Ik hoop echt dat je probleem met het switchen van regio snel opgelost geraakt want zo is het inderdaad niet prettig werken en op den duur ook heel frustrerend!
    Ik ga vandaag en morgen even oefenen, dan moet het echt sneller gaan, toch wel bij max 3x en mocht dat niet lukken, dan maar even een afspraak maken met Jan.... kunnen we misschien samen het probleem oplossen als ik het niet red met oefenen....... want geloof me, ik zoek nog eerder de schuld bij mezelf dan bij de apparatuur...... al vind ik deze mod om eerlijk te zijn niet echt gebruiksvriendelijk

    Houd je op de hoogte.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Om van zone te veranderen moet ik: DIMMER-DIMMER-DIMMER-MUTE drukken en vervolgens 1, 2, of 3 voor respectievelijk zone A, B, of C, en vervolgens de speler uitschakelen en opnieuw inschakelen.

    PURE AUDIO is bij mij om van DVD regio te wisselen, denk dat je dat ook hebt, alleen door het Pronto gebruik doorelkaar gehusseld hebt.


    Is inderdaad Mute in plaats van Pure Audio , ik had even in de vluchte op de gebruiksaanwijzing van de regio/zone wissel gekeken en dus niet goed opgelet,... Pure Audio is voor DVD regio wissel
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Is inderdaad Mute in plaats van Pure Audio , ik had even in de vluchte op de gebruiksaanwijzing van de regio/zone wissel gekeken en dus niet goed opgelet,... Pure Audio is voor DVD regio wissel
    Oke

    Vraagje, lukt het bij jou dan wel in 1x met de Pronto? dus geen haperingen?
    Have fun and enjoy your collection

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Is inderdaad Mute in plaats van Pure Audio , ik had even in de vluchte op de gebruiksaanwijzing van de regio/zone wissel gekeken en dus niet goed opgelet,... Pure Audio is voor DVD regio wissel
    Begrijp ik goed dat jullie ook voor het switchen van dvd een handeling moeten uitvoeren op de afstandsbediening. Het switchen van dvd regio gaat bij mij automatisch m.a.w ik moet er geen handeling voor uitvoeren. Niet dat ik nog zoveel dvd's bekijk hoor.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Begrijp ik goed dat jullie ook voor het switchen van dvd een handeling moeten uitvoeren op de afstandsbediening. Het switchen van dvd regio gaat bij mij automatisch m.a.w ik moet er geen handeling voor uitvoeren. Niet dat ik nog zoveel dvd's bekijk hoor.

    Het switchen van DVD's schijnt ook automatisch te kunnen als je bij de instelling met de AB: DIMMER-DIMMER-DIMMER-PURE AUDIO drukken en vervolgens 1, 2, 3, 4, 5, 6 of 0 voor respectievelijk regio 1 2 3 4 5 6, en vervolgens de speler uitschakelen en opnieuw inschakelen voor een 0 hebt gekozen....

    Heb dit ook nog niet zelf ervaren, zal er morgen eens wat tijd instoppen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #86
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik hoef voor dvd niks te doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Begrijp ik goed dat jullie ook voor het switchen van dvd een handeling moeten uitvoeren op de afstandsbediening. Het switchen van dvd regio gaat bij mij automatisch m.a.w ik moet er geen handeling voor uitvoeren. Niet dat ik nog zoveel dvd's bekijk hoor.
    Bij DVD kun je naast de gewone regiocodes 1 tot 6 ook kiezen voor regio 0 waardoor de speler automatisch regiovrij is zoals jij omschrijft.
    vanuit fabriek staat hij ook op 0 ingesteld.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #88

    Standaard

    Bedankt voor de uitleg!
    Indien jullie een vraag moesten hebben betreffende een bepaalde feature van de Oppo of je hebt een probleem waar je niet direct een oplossing voor hebt dan kan je altijd een mail sturen naar:
    bjorn@oppo-bluray.co.uk
    Vragen over regiomods zou ik achterwege laten. Je begrijpt wel waarom.

  14. #89

    Standaard Zone wisseling is niet gebruiksvriendelijk.

    Zoals beloofd heb ik geoefend en eea uitgetest. DVD's van verschillende regio's gaan iig geval zonder de mod, gelukkig maar

    Het wisselen van zone heb ik met wat oefenen beter onder de knie gekregen, maar het lukt maar zelden in 1x. Meestal lukt het mij pas bij de 3e of 4e keer, een enkele keer in 2x. Laten we het houden op gemiddeld in 3x.

    Er zijn een aantal oorzaken aan te wijzen die het soepel verlopen van de zone-wisseling tegenwerken:

    1 De gebruiker is een onhandige boerenpummel (dat wordt toch altijd als 1e oorzaak aangewezen, dus bij deze)

    2 De knopjes van de AB hebben de neiging om te blijven "Plakken" ze komen niet altijd soepel terug, dan mislukt de zonewisseling. Het blijven plakken lijkt afhankelijk van de manier van indrukken, maar aangezien de AB zelf al slecht reageert op een knopindruk is daar geen goede manier voor te vinden, soms moet je lijkt het wel wat harder op een knopje drukken dan normaal te doen gebruikelijk.

    3 De AB lijkt niet altijd te reageren als je op een knopje drukt, dat is te zien aan de verlichting van de AB die dan niet aangaat. Als je hebt gedrukt, maar de AB reageert niet, maar je denkt zelf van wel, dan is de zonewisseling ook bij die poging mislukt.

    4 Om de zonewisseling compleet te kunnen maken, moet de Oppo uit en weer aangezet te worden. Het uitzetten gaat niet in alle gevallen even vlot, soms duurt dat bijna 7 seconden eerdat je het rode lampje aangaat ten teken dat hij uit is, hierna moet hij weer aangezet worden, helaas reageert of de Oppo dan soms niet op de AB, of de AB reageert niet op de knopindruk. Of de Oppo wel of niet goed reageert is soms niet te zien, dit omdat door het drukken op de DIMMER DIMMER DIMMER toets het scherm dus uit kan staan, afhankelijk van de beginstand waarin hij stond.

    5 Dan de MOD, deze is in weze zeer gebruiksonvriendelijk, nergens aan de Oppo kun je merken dat hij geslaagd is, je krijgt in het geheel geen seintje. De enige manier waarop je het merkt is door er de Blu Ray in te stoppen, pas als hij gaat spelen weet je of het gelukt is, als je een melding krijgt dat je niet de juiste zone speler hebt(op wat voor een manier dan ook), dan weet je dat het niet goed gegaan is. Ook de tijd die je krijgt om de zonewisseling te doen, 20 seconden, is proefondervindelijk erg kort, de Oppo vreet daar zelf een grote tijd van op met zichzelf uit en weer aanzetten, als hij al luisterd naar de AB.

    Het is mij 2x gelukt om in 1x van zone B naar zone A te gaan, andersom is dat mij nog niet gelukt. Gemiddeld 3 pogingen nodig gehad na dus intensief geoefend te hebben. Als je een tijdje geen zonewisseling hebt gedaan en je moet het dan weer doen..... ik zie de bui al hangen. Kon mijn Hiteker die ik hier voor 35 euro TK had staan op dit forum, op Marktplaats verkopen voor 50 euro incl verzenden, ik heb besloten om hem nog maar even te houden en zal mijn advertentie op dit forum daarop nog maar even aanpassen. Ik ken mezelf, mijn LG BD370 heeft mij altijd goed gediend, en eerlijk is eerlijk, hoe goed ik de Oppo ook vind, met de LG vergeleken is het een barrel op het gebied zoals hij op de AB reageert, ook al is de AB van de Oppo nog zo mooi verlicht, de LG leeft nog steeds, de Oppo maakt een redelijke kans om plat gemaakt te worden

    Ik zal Jan van JvBDigital ook inlichten over mijn ervaringen (als hij dit onderdeel al niet volgt op dit forum) en vragen of er meer klachten zijn over deze MOD. Het zou kunnen dat mijn AB een maandagmorgen geval is, ik weet het niet, ik kan hem niet vergelijken met die van anderen, maar graag een reactie als u ook heeft gemerkt dat de AB niet altijd in 1x luisterd. Helaas kan ik niet vrolijk worden van deze MOD icm het AB probleem. (zeker niet toen ik ongeoefend 15 pogingen nodig had, geloof mij, het is een wonder dat de Oppo er nog staat )

    Ik wil nog steeds niet aan de Pronto, het zou toch te gek voor woorden zijn, dat een Oppo speler aan de Pronto moet om hem vlot/direct te laten luisteren

    Ik wil Jan van JvBDigital graag alle kans geven om tips of oplossingen aan te dragen, misschien heb ik wat gemist of heeft Jan een tip om eea wel voorspoedig te laten verlopen, of misschien heeft u die wel....... GRAAG vermelden SVP AUB BvD
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 23-06-2011 om 07:04 Reden: tikvout + vergeleken
    Have fun and enjoy your collection

  15. #90

    Standaard

    Ik vind dat je nog veel geduld hebt want ik had het toestel reeds uit het raam gesmeten. Maar het apparaat kost teveel omdat ook effectief te doen. Ik zou ik in ieder geval blijven zagen en klagen bij de verkoper tot het euvel is verholpen. Zo kan je in ieder geval niet blijven werken met dit toestel.
    Ik heb trouwens net nog een negatieve ervaring gehad met een LG blu-ray die ik als cadeau heb gegeven aan een goeie maat. Deze heeft het exact 2 weken uitgehouden en nu staat hij al 3 weken bij de technische dienst want het probleem raakt maar niet opgelost.
    Om de paar dagen bel ik eens om te horen hoe het staat. Ik laat dit niet op zijn beloop. Vindt trouwens wel dat men dat apparaat had mogen omruilen want het was pas 2 weken oud!!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Ik vind dat je nog veel geduld hebt want ik had het toestel reeds uit het raam gesmeten. Maar het apparaat kost teveel omdat ook effectief te doen. Ik zou ik in ieder geval blijven zagen en klagen bij de verkoper tot het euvel is verholpen. Zo kan je in ieder geval niet blijven werken met dit toestel.
    Ik heb trouwens net nog een negatieve ervaring gehad met een LG blu-ray die ik als cadeau heb gegeven aan een goeie maat. Deze heeft het exact 2 weken uitgehouden en nu staat hij al 3 weken bij de technische dienst want het probleem raakt maar niet opgelost.
    Om de paar dagen bel ik eens om te horen hoe het staat. Ik laat dit niet op zijn beloop. Vindt trouwens wel dat men dat apparaat had mogen omruilen want het was pas 2 weken oud!!
    Dank voor je reactie

    De prijs heeft mij idd nog net weten te remmen.

    Over de LG, ik ken mensen die met de BD370 ook slechte ervaringen hadden/hebben, ik weet wel dat ze bij LG wijziging op wijziging plegen bij een en hetzelfde model, ik heb waarschijnlijk de goede gehad en de anderen de slechte. Eigenlijk zijn dat boevenstreken, je brengt een model op de markt dat goede recenties krijgt, zodra het goed bekent is ga je op van alles beknibbelen en kleed je hem uit en verschuil je je achter een tekstje ..... bla bla bla wijzigingen voorbehouden Hoop dat ze het probleem naar tevredenheid oplossen, anders toch gewoon een nieuwe

    Vooralsnog hoop ik dat Jan voor de Oppo een oplossing heeft, het kan aan mijn AB liggen die niet is zoals het zou horen te zijn, of Jan weet heeft een tip, ik wacht het even af, vanzelfsprekend houden we elkaar hier op de hoogte
    Have fun and enjoy your collection

  17. #92

    Standaard

    Hallo Herman,

    Om je punt voor punt te beantwoorden doen we dit in rood.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zoals beloofd heb ik geoefend en eea uitgetest. DVD's van verschillende regio's gaan iig geval zonder de mod, gelukkig maar

    Het wisselen van zone heb ik met wat oefenen beter onder de knie gekregen, maar het lukt maar zelden in 1x. Meestal lukt het mij pas bij de 3e of 4e keer, een enkele keer in 2x. Laten we het houden op gemiddeld in 3x.

    Er zijn een aantal oorzaken aan te wijzen die het soepel verlopen van de zone-wisseling tegenwerken:

    1 De gebruiker is een onhandige boerenpummel (dat wordt toch altijd als 1e oorzaak aangewezen, dus bij deze)

    Is dit niet ietswat kort door de bocht mede aangezien je hier bij ons nog helemaal niet over geklaagd hebt, ( buiten de verwijzing naar dit topic vanmorgen in onze mail)
    Wellicht kun je begrijpen dat wij hierdoor verrast zijn omdat de verkoper toch altijd het eerste aanspreekpunt is. ( ik het je intussen al gebeld)

    2 De knopjes van de AB hebben de neiging om te blijven "Plakken" ze komen niet altijd soepel terug, dan mislukt de zonewisseling. Het blijven plakken lijkt afhankelijk van de manier van indrukken, maar aangezien de AB zelf al slecht reageert op een knopindruk is daar geen goede manier voor te vinden, soms moet je lijkt het wel wat harder op een knopje drukken dan normaal te doen gebruikelijk.

    Het is uiteraard mogelijk dat de AB of speler niet goed reageerd, of je dit geen "fijne AB vind, Ik heb je al aangegeven dat als je het vermoeden hebt dat als er iets niet in orde is we de speler + AB voor je zullen testen.




    3 De AB lijkt niet altijd te reageren als je op een knopje drukt, dat is te zien aan de verlichting van de AB die dan niet aangaat. Als je hebt gedrukt, maar de AB reageert niet, maar je denkt zelf van wel, dan is de zonewisseling ook bij die poging mislukt.

    4 Om de zonewisseling compleet te kunnen maken, moet de Oppo uit en weer aangezet te worden. Het uitzetten gaat niet in alle gevallen even vlot, soms duurt dat bijna 7 seconden eerdat je het rode lampje aangaat ten teken dat hij uit is, hierna moet hij weer aangezet worden, helaas reageert of de Oppo dan soms niet op de AB, of de AB reageert niet op de knopindruk. Of de Oppo wel of niet goed reageert is soms niet te zien, dit omdat door het drukken op de DIMMER DIMMER DIMMER toets het scherm dus uit kan staan, afhankelijk van de beginstand waarin hij stond.

    De 7 seconden bij uitzetten ( zonder disc in tray ) zijn normaal en heeft niets met de werking vd AB of mod te maken, zolang doet de speler erover om goed uit te schakelen.

    Als je zoals in de gebruiksaanwijzing vd mod staat, zonder een disc in de tray !, Dimmer , Dimmer , Dimmer gevolgd door Mute en de zone keuze 1,2 of 3 selecteerd probeer dan geen snelheidsrecord te verbeteren gewoon rustig de knoppen sequence afwerken. ( ook bij mij gaat het wel eens niet goed )


    5 Dan de MOD, deze is in weze zeer gebruiksonvriendelijk, nergens aan de Oppo kun je merken dat hij geslaagd is, je krijgt in het geheel geen seintje. De enige manier waarop je het merkt is door er de Blu Ray in te stoppen, pas als hij gaat spelen weet je of het gelukt is, als je een melding krijgt dat je niet de juiste zone speler hebt(op wat voor een manier dan ook), dan weet je dat het niet goed gegaan is. Ook de tijd die je krijgt om de zonewisseling te doen, 20 seconden, is proefondervindelijk erg kort, de Oppo vreet daar zelf een grote tijd van op met zichzelf uit en weer aanzetten, als hij al luisterd naar de AB.

    Het eerder genoemde snelheidsrecord is hier dus niet van toepassing ( maar wel handig om te hebben gemeld voor evt andere gebruikers)
    20 seconden is RUIM voldoende, als je voor 3 x Dimmer, 1 x Mute en 1,2 of 3 en power off ( dit zijn dus 6 handelingen tussen de 6 en 10 seconden uittrekt ) is dit prima en en hou je 10 seconden over.


    Het is mij 2x gelukt om in 1x van zone B naar zone A te gaan, andersom is dat mij nog niet gelukt. Gemiddeld 3 pogingen nodig gehad na dus intensief geoefend te hebben. Als je een tijdje geen zonewisseling hebt gedaan en je moet het dan weer doen..... ik zie de bui al hangen. Kon mijn Hiteker die ik hier voor 35 euro TK had staan op dit forum, op Marktplaats verkopen voor 50 euro incl verzenden, ik heb besloten om hem nog maar even te houden en zal mijn advertentie op dit forum daarop nog maar even aanpassen. Ik ken mezelf, mijn LG BD370 heeft mij altijd goed gediend, en eerlijk is eerlijk, hoe goed ik de Oppo ook vind, met de LG vergeleken is het een barrel op het gebied zoals hij op de AB reageert, ook al is de AB van de Oppo nog zo mooi verlicht, de LG leeft nog steeds, de Oppo maakt een redelijke kans om plat gemaakt te worden

    Ik zal Jan van JvBDigital ook inlichten over mijn ervaringen (als hij dit onderdeel al niet volgt op dit forum) en vragen of er meer klachten zijn over deze MOD.



    Het zou kunnen dat mijn AB een maandagmorgen geval is, ik weet het niet, ik kan hem niet vergelijken met die van anderen, maar graag een reactie als u ook heeft gemerkt dat de AB niet altijd in 1x luisterd. Helaas kan ik niet vrolijk worden van deze MOD icm het AB probleem. (zeker niet toen ik ongeoefend 15 pogingen nodig had, geloof mij, het is een wonder dat de Oppo er nog staat )

    Ik wil nog steeds niet aan de Pronto, het zou toch te gek voor woorden zijn, dat een Oppo speler aan de Pronto moet om hem vlot/direct te laten luisteren

    Ik wil Jan van JvBDigital graag alle kans geven om tips of oplossingen aan te dragen, misschien heb ik wat gemist of heeft Jan een tip om eea wel voorspoedig te laten verlopen, of misschien heeft u die wel....... GRAAG vermelden SVP AUB BvD

    Helaas is het (nog) niet mogelijk om zoals bij vorige Oppo serie een acoustish signaal te laten klinken als bevestiging van het juiste schakelen. hetgeen toendertijd door een aantal gebruikers werd aangemerkt als irritant.
    Bij de meeste DVD en BD spelers is er geen enkele terugmelding.En blijft er niets anders over dan een disc in de speler te leggen.

    De Basic-mod zoals we standaard gebruiken in spelers is niet de meest gebruikersvriendelijke maar werkt op zich prima , het kan wel zijn dat je er even aan moet wennen.
    Het is door een achterdeur in de processor helaas de enige manier om de speler met een simpele mod te schakelen.

    De duurdere Pro mod daarintegen is een heel ander soort mod waarmee we in de speler realtime kunnen manipuleren en zodoende ook de bediening een stuk makkelijker gemaakt hebben. Gewoon vanuit standby 1,2, of 3 en de speler gaat vanzelf aan in de gekozen zone ( soort bevestiging dat de mod zn werk gedaan heeft ) Ook de spelers met Pro-mod staan gewoon online.
    Je kunt er uiteraard evt. voor kiezen om alsnog een Pro-mod te plaatsen maar de vraag is hoe vaak je wilt schakelen ? als dat eens een keer is zou ik je advisen het geduld op te brengen om even de "feeling" te krijgen.

    Ik wil tenslotte een ieder verzoeken dat als zich er een probleem voldoet met enig bij ons aangeschaft product dit direct bij ons te melden.
    Hetgeen naar mijn persoonlijk idee ook de gebruikelijke wijze van garantieverlening is.




    JVB






    Laatst aangepast door JVB : 23-06-2011 om 11:24

  18. #93
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel mooi dat je hier ook antwoord...
    Lastige klant hè, die DVDprofilersFilmgek. (geintje uiteraard :veryfunny: of toch .. )
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #94

    Standaard

    Hoi Claudio,

    Elke klant is even belangrijk,

    Al is dit niet de gebruikelijke wijze om garantie/aftersales te verlenen
    en is dus van onze zijde eenmalig.

    Voor Garantie en vragen
    033-4655366 JVB@JVB.nl of Customerservice@jvbdigital.com

    Maar jij wist dat al

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heel mooi dat je hier ook antwoord...
    Lastige klant hè, die DVDprofilersFilmgek. (geintje uiteraard :veryfunny: of toch .. )
    Denk wel dat ik als zeer/ernstig lastig werd/wordt ervaren, had al zeer snel, zonder dat ik in de mail mijn tel. nummer had opgegeven opgebeld

    Natuurlijk kan het ook worden uitgelegd als super attente service van Jan

    Het is denk ik/weet ik bijna wel 100% zeker, een combinatie van die 2 ik lastig en Jan super attent
    Have fun and enjoy your collection

  21. #96

    Standaard

    Herman,

    Claudio bedoeld dit naar mijn mening niet zo !


    Ik vind je reaktie erg sportief.
    Je weet ons te vinden voor evt hulp .

    Jan

  22. #97
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jan, we lopen elkaar hier wel vaker gek te maken. Hij kent me wel een beetje.
    Hij is een voorbeeldig forumlid, altijd behulpzaam en uitvoerig.
    En een dag geen humor is een dag verpest...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #98

    Standaard

    Ahh ok

    Al gelachen vandaag

    Jan

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Hoi Claudio,

    Elke klant is even belangrijk,

    Al is dit niet de gebruikelijke wijze om garantie/aftersales te verlenen
    en is dus van onze zijde eenmalig.

    Voor Garantie en vragen
    033-4655366 JVB@JVB.nl of Customerservice@jvbdigital.com

    Maar jij wist dat al
    Hallo Jan,

    Ben er blij mee dat je ook hier antwoord, ben ook tevreden met je antwoorden, je draait er een klein beetje omheen maar je geeft het dan wel toe:

    De Basic-mod zoals we standaard gebruiken in spelers is niet de meest gebruikersvriendelijke maar werkt op zich prima , het kan wel zijn dat je er even aan moet wennen.
    Het er even aan wennen houd wel in dat je behoorlijk moet oefenen om het ook daadwerkelijk binnen 3x voor elkaar te krijgen. Laten we wel even eerlijk blijven, ook voor toekomstige gebruikers van deze MOD is het wel fijn om te weten dat de MOD wel werkt (echt waar!) maar je moet er wel wat moeite voor doen.

    De AB van de Oppo schijnt een soort van Dummy stand te hebben, ala Windows...... reageert de eerste keer niet, pas na de 2e keer drukken wordt ie wakker. Als de AB eenmaal wakker is gaat het wel goed, alleen hij blijft niet heel lang wakker, tijdens de duur die de Oppo nodig heeft om uit te schakelen kan de AB al weer in "slaap" gevallen zijn.

    De combinatie van hoe de AB reageert en hoe men met de basis MOD moet leren omgaan maakt dat eea niet soepel verloopt. Als je dat ook gaat vermelden in je toekomstige gebruiksaanwijzingen denk ik dat je een hoop frustraties gaat voorkomen bij de gebruikers van deze niet erg gebruiksvriendelijke MOD.

    Je andere MOD is om 2 redenen niet erg interessant voor mij, het pittige prijskaartje en het kleine aantal echte zone A schijfjes die ik in mijn bezit heb.

    Ik zal wel een beetje blijven oefenen, dit om de Oppo te behoeden tegen een plet actie mijnerzijds.

    Op dit forum houden we elkaar wel op de hoogte en delen we ervaringen met elkaar, ik ga niet direct bij een fabrikant of importeur te rade als ik dat ook hier op een forum kan vragen. Wist wel wat Claudio bedoelde, hij weet ook wel wat ik bedoel als er wel eens heel iets anders staat

    Jan, nogmaals bedankt voor je uitgebreide service, dat het bij jou daar wel snor mee zit had ik op dit forum al vernomen, oa van Claudio
    Have fun and enjoy your collection

  25. #100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren toevallig iets bij veamer gekregen, Nu speelt mijn pc dit na ophalen van een DRMtje wel af. Mijn Xbox doet het ook flawless. Maar de Oppo niet. Ondanks dat ik vind dat de oppo puur voor media als bd's, dvd's en cd's is, is dat toch wel een beetje jammer omdat hij dat veel beter zou kunnen net als mp3's die het niet doen...

    Jammer maar niet meer dan dat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •