Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 323 worden weergegeven.

Discussie: Oppo 95 & 93

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Gisteren toevallig iets bij veamer gekregen, Nu speelt mijn pc dit na ophalen van een DRMtje wel af. Mijn Xbox doet het ook flawless. Maar de Oppo niet. Ondanks dat ik vind dat de oppo puur voor media als bd's, dvd's en cd's is, is dat toch wel een beetje jammer omdat hij dat veel beter zou kunnen net als mp3's die het niet doen...

    Jammer maar niet meer dan dat.
    Mmmm, was erg verbaast.... MP3's die hij niet af zou kunnen spelen, geloofde het niet.....

    Dus MP3 schijfje erin, een schijfje dat normaal gesproken door de eerste de beste ballenspeler wordt gespeeld.....

    Vol verwachting klopte mijn hart....... en wat werd ik ontzettend teleurgesteld De Oppo zakte nu wel wat in aanzien bij mij, wat een "ballending", kan niet eens een MP3 afspelen dacht ik, wederhelft hoonde mij, nou is dat nu die dure machine van je

    Als je toch wel iets zou verwachten dat een speler zou moeten kunnen afspelen is dat wel een MP3tje toch......

    Niet dat ik veel MP3's afspeel thuis, maar in de auto heb ik niet anders...

    BTW veamer...... wat is dat.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #102

    Standaard

    Maar MP3 staat toch ook helemaal niet in de specs van de speler ?

    Oppo is overigens wel bezig met de rechten ( want dat is het probleem ) Dus Mp3 zal echt wel gaan komen.



    Diversified Media Support:

    • Blu-ray Disc - The high definition Blu-ray Disc™ format provides pristine video and audio quality for your home entertainment.
    • Tosti's maken lukt niet
    • Blu-ray 3D – Experience high definition in all new dimensions. The BDP-93 supports the new Blu-ray 3D specifications (3D television and glasses required).
    • Netflix Instant Streaming Ready - Instantly watch movies streamed to your TV via the Internet connected OPPO Blu-ray Disc Player. (Unlimited membership required. US only)
    • Blockbuster on Demand - The newest releases instantly from your couch! (Service available in the United States only)
    • BD-Live & BonusVIEW - The BDP-93 supports BD-Live™ (Profile 2.0) and contains all necessary hardware - audio/video decoder, Ethernet and wireless networking, and 1GB of internal storage - for BD-Live. It also supports BonusVIEW (Profile 1.1) enabling "picture-in-picture" and audio features for viewing director or actor commentary while the main movie is playing.
    • DVD-Audio - The BDP-93 plays DVD-Audio and supports both stereo and multi-channel high resolution audio programs. Users can select whether to play the DVD-Audio or the DVD-Video portion of the disc.
    • SACD - The BDP-93 plays Super Audio CD (SACD) and supports both stereo and multi-channel high resolution audio programs. Users can select whether to output the DSD (Direct Stream Digital) signal in its native format or convert it into PCM.
    • Additional Disc & Media Formats - Additional disc and file formats, such as DVD, audio CD, HDCD, Kodak Picture CD, AVCHD, MP4, DivX, MKV, FLAC, WAV and other audio/video/picture files on recorded discs, USB or eSATA drives can be played back on the BDP-93.
    Jan
    Laatst aangepast door JVB : 24-06-2011 om 20:02

  3. #103

    Standaard

    Lol, Jan krijgt het nog druk hier
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #104

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Maar MP3 staat toch ook helemaal niet in de specs van de speler ?
    Oppo is overigens wel bezig met de rechten ( want dat is het probleem ) Dus Mp3 zal echt wel gaan komen.

    Jan
    Hallo Jan, BTW, ook nog bedankt voor je uitgebreide Email, ik houd de werking van AB nog even in de gaten, kijken of ik ermee kan leren leven en eraan wennen, vind hem idd niet erg lekker(beetje traag) reageren op commando's, misschien een kwestie van wennen, maar mijn LG was op dat gebied wel helemaal naar wens. Opsturen van de AB is lastig, je kan de speler dan niet meer knap bedienen. (al kan ik altijd nog 1 van mijn andere blu ray spelers inzetten )

    Er zijn er hier die me aan de Pronto willen hebben, dat komt er misschien wel eens van als ik de AB van de Oppo zat wordt.....

    Dat een speler geen MP3's zou kunnen afspelen kwam niet eens bij mij op, zoiets simpels kunnen en doen de meeste spelers.... Toch fijn om te lezen dat Oppo het in de toekomst ook mogelijk wil maken

    Zal zo ook het plekje waar hier DVD audio wordt besproken weer eens wakker maken, misschien kan ik dan van iemand wel zo'n schijfje overnemen en proberen, want dat kan de Oppo dan weer wel.

    Begrijp me niet verkeerd Jan, vind het nog steeds een rete strakke speler en zal hem zo aan anderen aanbevelen, wel met de opmerking dat het niet echt een vlotte jongen is
    Have fun and enjoy your collection

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Hoort erbij .
    Over je service verlening zul je mij niet horen klagen
    Have fun and enjoy your collection

  7. #107

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Er zijn er hier die me aan de Pronto willen hebben, dat komt er misschien wel eens van als ik de AB van de Oppo zat wordt.....
    Wie dan allemaal...?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dat een speler geen MP3's zou kunnen afspelen kwam niet eens bij mij op, zoiets simpels kunnen en doen de meeste spelers.... Toch fijn om te lezen dat Oppo het in de toekomst ook mogelijk wil maken
    Eigenlijk heb ik nog nooit een topklasse apparaat gehad wat mp3 kon afspelen, Alleen de goedkopere, ik lust alles, maar vraag nie hoe.., machines. Je Tosh doet het ook niet toch. Ik zie dat vooral bij LG terug. Of de huis tuin en keuken bdspelert.

    Dan kan je je nog afvragen of je dat zou willen met zo'n apparaat in die kwaliteitsklasse. Eigenlijk is MP3 te min als hij ook o.a. FLAC ondersteund. Maar goed, omdat ik verplicht ben (lees me voel) om minimaal 100 gig aan 320kb mp3 in mijn auto te hebben. (Precies geen keuze ) Heb ik dus bijna mijn gehele collectie in Mp3 omgezet. Ondanks dat mijn pc een wezelijk onderdeel van mijn ht is, (beeld via de Pio en geluid via mij Onkyo, en het dus geen issue is) had de Oppo dit waarschijnlijk nog beter gekunt. Maar ik lees dat het misschien nog wel komt, dus hé...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    zal hem zo aan anderen aanbevelen, wel met de opmerking dat het niet echt een vlotte jongen is
    Je bedoeld natuurlijk de A.B. want de speler zelf is supersnel met o.a. laden en spelen van zelfs de lastigste Foxtitels. Daar waar ik met mijn vorige pana bd50 een boek kon uitlezen, is deze sneller of minstens zo snel als de gemiddelde dvd speler.

    De grote min is echter omdat de Oppo de dingen zo goed doet, we eigenlijk alles via de Oppo willen. Sommige mensen gaan zo ver om tv geluid via de Oppo te beluisteren omdat de dacs beter zijn dan die van hun huidige versterker. Vooral bij de 95.

    Oh en je hebt toch genoeg fantasie en vermogen om vrouwlief te pareren, indien zij met al die ontwetendheid komt. Of betaal je nog dagelijks de tol van je doorgedrukte keuze en moet je je nog een beetje voorzichtig uitdrukken? :veryfunny:

    Kijk heb ik vandaag alvast een beetje lol gehad...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-06-2011 om 01:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wie dan allemaal...?

    Jij, Peptalk en Frenkel heel subtiel door op te merken dat de zone wisseling zo goed als ongemerkt gaat door het gebruik van zijn U.A.B


    Eigenlijk heb ik nog nooit een topklasse apparaat gehad wat mp3 kon afspelen, Alleen de goedkopere, ik lust alles, maar vraag nie hoe.., machines. Je Tosh doet het ook niet toch. Ik zie dat vooral bij LG terug. Of de huis tuin en keuken bdspelert.

    LG, Philips, Hiteker en Samsung zijn waarschijnlijk dan de huis tuin en keuken spelers, maar een Pana speelt toch ook wel een MP3tje af?

    Mijn Tosh gebruik ik enkel voor HD DVD, hij is zo traag als dikke str.nd door een trechter en als ik het mij goed voor de geest haal, kan hij wel DVD's afspelen, maar CD's niet

    Dan kan je je nog afvragen of je dat zou willen met zo'n apparaat in die kwaliteitsklasse. Eigenlijk is MP3 te min als hij ook o.a. FLAC ondersteund. Maar goed, omdat ik verplicht ben (lees me voel) om minimaal 100 gig aan 320kb mp3 in mijn auto te hebben. (Precies geen keuze ) Heb ik dus bijna mijn gehele collectie in Mp3 omgezet. Ondanks dat mijn pc een wezelijk onderdeel van mijn ht is, (beeld via de Pio en geluid via mij Onkyo, en het dus geen issue is) had de Oppo dit waarschijnlijk nog beter gekunt. Maar ik lees dat het misschien nog wel komt, dus hé...

    Heb ook nog ergens de Oppo 981 liggen, als ik het mij goed herinner heb ik daar ook MP3's mee afgespeeld, hij gaf dacht ik ook keurig de bitrate aan van de spelende nummers, als je tenminste je TV aanzette...

    Hoop wel dat het er ook bij komt, heb net het hele stapeltje weggehaald, de Oppo regio/zone-vrij genomen omdat hij alles zou kunnen afspelen...... tenminste dat dacht ik. Net als jij gebruik ik MP3 ook in de auto, het gebeurt niet vaak dat ik in huis een MP3 schijfje opzet, maar als het zo eens uitkomt, is het wel fijn als de Oppo ze ook kan afspelen. Ik speel de laatste tijd, mede door de nieuwe speakers, ook weer veel vaker CD's. Heb nog ergens zo'n Pio wisselaar, bij die wisselaar heb ik ook een aantal van de dozen waar 6 schijfjes in kunnen, die heb ik kortgeleden leeggemaakt en alle CD's in zo'n Silo gedaan, dat pakt even makkelijker dan uit zo'n wisseldoos.



    Je bedoeld natuurlijk de A.B. want de speler zelf is supersnel met o.a. laden en spelen van zelfs de lastigste Foxtitels. Daar waar ik met mijn vorige pana bd50 een boek kon uitlezen, is deze sneller of minstens zo snel als de gemiddelde dvd speler.

    Ja, idd ik bedoel de AB, de speler zelf is lekker snel.

    De grote min is echter omdat de Oppo de dingen zo goed doet, we eigenlijk alles via de Oppo willen. Sommige mensen gaan zo ver om tv geluid via de Oppo te beluisteren omdat de dacs beter zijn dan die van hun huidige versterker. Vooral bij de 95.

    Tot die groep behoor ik niet.

    Oh en je hebt toch genoeg fantasie en vermogen om vrouwlief te pareren, indien zij met al die ontwetendheid komt. Of betaal je nog dagelijks de tol van je doorgedrukte keuze en moet je je nog een beetje voorzichtig uitdrukken? :veryfunny:

    Kan zeggen wat ik wil, maar dat helpt niet altijd

    Kijk heb ik vandaag alvast een beetje lol gehad...
    Ik ken je motto, 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd
    Have fun and enjoy your collection

  10. #110
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Hoort erbij .
    Dan even een vraagje tussendoor, als 'k me niet vergis en hier een aantal reacties lees, blijkt het switchen tussen BD regio's iets meer AB acties te vereisen als dat het geval was met de BDP-80 klopt dat ?


    Het moeten niet altijd dezelfde zijn die je hier hoort En nee jongens ben nog niet meteen van plan een nieuwe Oppo aan te kopen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wie dan allemaal...?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Jij, Peptalk en Frenkel heel subtiel door op te merken dat de zone wisseling zo goed als ongemerkt gaat door het gebruik van zijn U.A.B
    +1
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dan even een vraagje tussendoor, als 'k me niet vergis en hier een aantal reacties lees, blijkt het switchen tussen BD regio's iets meer AB acties te vereisen als dat het geval was met de BDP-80 klopt dat ?

    Wat moet je doen om bij de 80 van zone te wisselen?


    Het moeten niet altijd dezelfde zijn die je hier hoort En nee jongens ben nog niet meteen van plan een nieuwe Oppo aan te kopen.

    Ja ja ja....




    +1
    Door jullie aandringen al eens hier en daar gekeken...... maar als ik die prijzen zie:wallbash: Het is dan niet dat je even zoiets gaat halen om het eens te gaan proberen.....

    Wat maakt het dat ze zo verschrikkelijk duur zijn????
    Have fun and enjoy your collection

  12. #112

    Standaard

    Waarom die ik heb zo duur is snap ik ook niet helemaal, ik kon hem voor zo'n 200 euro op de kop tikken en nadat ik deze en de Harmony One vast had gehouden toen wist ik het wel dat het de 100 euro verschil waard was, maar meer dan 300 waar hij voor wordt verkocht, nee.
    De andere modellen is zo veel mee mogelijk dat dat waarschijnlijk o.a. de hoge prijs bepaalt en ik denk ook dat de geringe productie aantallen meespelen.

    Ik zou zeggen ga op 2e handsjes jacht of kijk eens op Amerikaanse sites, daar zijn ze een stuk goedkoper.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Door jullie aandringen al eens hier en daar gekeken...... maar als ik die prijzen zie:wallbash: Het is dan niet dat je even zoiets gaat halen om het eens te gaan proberen.....

    Wat maakt het dat ze zo verschrikkelijk duur zijn????
    Ik zou zeker oppassen met het advizeren van een Pronto want het progammeren is zeker niet iets wat je eventjes op een uurtje doet, zeker niet als je er nog nooit mee gewerkt hebt.

    Ik ga er vanuit dat het wisselen van zone bij je Oppo ligt aan het niet goed functioneren van de AB, want als het komt omdat dat je er niet zo handig in bent (wat ik niet wil suggeren ) zal het progammeren van een Pronto je helemaal horensdol maken.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik zou zeker oppassen met het advizeren van een Pronto want het progammeren is zeker niet iets wat je eventjes op een uurtje doet, zeker niet als je er nog nooit mee gewerkt hebt.

    Ik ga er vanuit dat het wisselen van zone bij je Oppo ligt aan het niet goed functioneren van de AB, want als het komt omdat dat je er niet zo handig in bent (wat ik niet wil suggeren ) zal het progammeren van een Pronto je helemaal horensdol maken.
    Daar kan ik wel een heel eind in mee gaan. Je hoeft ook zeker niet van het ene uiterste naar het andere te gaan. Dat van die pronto is eerder een uit de hand gelopen running gag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waarom die ik heb zo duur is snap ik ook niet helemaal, ik kon hem voor zo'n 200 euro op de kop tikken en nadat ik deze en de Harmony One vast had gehouden toen wist ik het wel dat het de 100 euro verschil waard was, maar meer dan 300 waar hij voor wordt verkocht, nee.
    De andere modellen is zo veel mee mogelijk dat dat waarschijnlijk o.a. de hoge prijs bepaalt en ik denk ook dat de geringe productie aantallen meespelen.

    Ik zou zeggen ga op 2e handsjes jacht of kijk eens op Amerikaanse sites, daar zijn ze een stuk goedkoper.
    Ik heb ook op Ebay en Marktplaats gekeken, veelal worden die hele dure van rond de 1000 euro aangeboden, ook 2e hands kosten die dan nog ruim 500 euro

    Dat is me toch te gek, zal het ondertussen wel een beetje in de gaten houden, je maar nooit hoe een koe een haas vangt
    Have fun and enjoy your collection

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik zou zeker oppassen met het advizeren van een Pronto want het progammeren is zeker niet iets wat je eventjes op een uurtje doet, zeker niet als je er nog nooit mee gewerkt hebt.

    Ik ga er vanuit dat het wisselen van zone bij je Oppo ligt aan het niet goed functioneren van de AB, want als het komt omdat dat je er niet zo handig in bent (wat ik niet wil suggeren ) zal het progammeren van een Pronto je helemaal horensdol maken.
    Vind de AB een soort van vertraging hebben, lijkt net alsof hij niet in 1x reageert, soms weer wel en een andere keer weer niet, ben idd niet erg handig, al krijg ik de AB al wat meer onder controle, als je het eenmaal weet, dan ben je ook iets vergevingsgezinder

    Het programmeren van de Pronto zal mij denk ik niet meevallen, ben niet heel erg geduldig, ze ook nogal kostbaar, in mijn geval houd dat in: bezint eer gij begint

    Maar als ik er toch eens tegenaan loop voor een wat vriendelijker prijsje dan ik ze tot nu toe ben tegengekomen...... wie weet.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Daar kan ik wel een heel eind in mee gaan. Je hoeft ook zeker niet van het ene uiterste naar het andere te gaan. Dat van die pronto is eerder een uit de hand gelopen running gag.
    Ik zal even een pas op de plaats maken, hardlopers zijn doodlopers in mijn geval. Alleen als ik hem wat vriendelijk geprijst tegenkom kan het zijn dat ik er nog even over wil nadenken....
    Have fun and enjoy your collection

  18. #118

    Standaard

    Misschien dat je een keer naar JVB kunt rijden, je eigen AB meeneemt en daar eens wat gaat testen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien dat je een keer naar JVB kunt rijden, je eigen AB meeneemt en daar eens wat gaat testen.
    Is een goed idee, ga alleen nog wel even kijken of ik hem beter kan bedienen, knopjes zijn van die zachte dingen. Als je de knopjes recht naar beneden indrukt werkt ie ook al iets beter. Mocht ik me er toch aan gaan ergeren, dan zal ik zeker een afspraak maken.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #120
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat betreft de a.b. Heb je wel eens een andere codeset gebruikt. Het kan zomaar zijn dat een bepaalde set wat gevoelig is bij jou. Zie Setup/Apparatuur Inst. (In de oppo, bedoel ik)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wat betreft de a.b. Heb je wel eens een andere codeset gebruikt. Het kan zomaar zijn dat een bepaalde set wat gevoelig is bij jou. Zie Setup/Apparatuur Inst. (In de oppo, bedoel ik)
    Ik denk dat ik je begrijp, de Oppo kent ook in de AB een 3 tal mogelijkheden..... kijk later even als het weer weer wat minder wordt en houd je op de hoogte.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #122

    Standaard

    Nog even iets over de mp3 ondersteuning van de speler.
    Dit was het antwoord van Oppo:

    We are still waiting for the European licensing authorities approval, there is nothing else we can do and i understand the frustration.
    It is still our highest priority and we will add it in a new firmware as soon as it is approved.

    Het zal dus wel in orde komen.


  23. #123
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een soort gelijk antwoord was ook op het andere forum gepost. Wat een beetje in het midden blijft is dat er European staat. Het is niet duidelijk of de VS versie dit wel al doet, en de reply was wat scherper geformuleerd. Waaruit blijkt dat het misschien nog wel even zou kunnen duren.

    The European BDP-9x will not support MP3 playback as there is currently a licensing battle as to whom owns the rights to MP3 media. Once this has been settled we will look into support this through a future firmware release.

    Best Regards,

    Customer Service
    OPPO Digital, Inc.
    2629B Terminal Blvd.
    Mountain View, CA 94043
    Service@oppodigital.com
    Tel: 650-961-1118
    Fax: 650-961-1119
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #124

    Standaard

    Daar ik de speler in januari heb aangekocht en meteen daarna Oppo gewezen op het feit dat het toestel geen mp3 ondersteuning had werd mij toen al gezegd dat de mp3 ondersteuning zou worden toegevoegd in één van de volgende firmware updates. Ondertussen zijn we toch al 5 maanden verder dus het zal nog wel even duren.
    Voor mij is het geen prioriteit want voor dat soort dingen heb ik een mediaplayer en ook mijn 9600 van Philips speelt dat probleemloos af.

  25. #125
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb het ook al eerder gezegt, maar mp3 is uiteraard leuk, maar aangezien de speler wel Free Lossless Audio Codec (FLAC) ondersteund, kan ik me voorstellen dat de prioriteit ook niet bij mp3 ligt. Althans zeker niet als de woorden 'battle' en zo gaan vallen. Het is dat het zo'n populair formaat is en vrijwel iedereen er wel gebruik van maakt. Zo wou ik er nooit iets van weten totdat mijn nieuwe s60 dit ondersteunde. Dus heb ik vrijwel mijn gehele collectie omgezet in mp3. En achteraf bleek dat ik dit thuis eigenlijk ook wel makkelijk vond. Echter of ik het nou rechtreeks vanuit mijn op de Onkyo aangesloten pc met top geluidskaart beluister of via de Oppo, blijft een beetje hetzelfde. De Oppo zal het wel beter doen waarschijnlijk. Maar altijd binnnen de beperkingen van MP3. De Pc kan ik overigens volledig met mijn HTC DHD bedienen, Zeker nu ik AIMP2 als player gebruik. Dus of ik nu in de tuin, keuken of wc zit, De afspeellijsten en muziek keuze beheer ik op afstand. Dat gaat de Oppo never nooit niet lukken. En dan is er nog het alfabetische sorteer probleem. De Oppo toont de lijsten in de volgorde van kopieren en dus niet alfabetisch, net als mijn auto met verplichte fat32 formatering.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •