Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 323 worden weergegeven.

Discussie: Oppo 95 & 93

  1. #126

    Standaard

    mmm, heb iets vreemds met m'n Oppo 83: jaartje in bezit, totaal regiovrij (zo gekocht), nooit problemen maar opeens sinds vandaag kan ik geen regio A BR's afspelen dus, vanuit standby blauwe knop, 1, aanzetten, geen regioA...

    heb niks veranderd (geen firmware update), regioB speelt ie gewoon af:

    dacht trouwens dat default regioA was ???

    iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, heb iets vreemds met m'n Oppo 83: jaartje in bezit, totaal regiovrij (zo gekocht), nooit problemen maar opeens sinds vandaag kan ik geen regio A BR's afspelen dus, vanuit standby blauwe knop, 1, aanzetten, geen regioA...

    heb niks veranderd (geen firmware update), regioB speelt ie gewoon af:

    dacht trouwens dat default regioA was ???

    iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn ?
    Heb zelf niet de 83, maar is je probleem reeds opgelost
    Have fun and enjoy your collection

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, heb iets vreemds met m'n Oppo 83: jaartje in bezit, totaal regiovrij (zo gekocht), nooit problemen maar opeens sinds vandaag kan ik geen regio A BR's afspelen dus, vanuit standby blauwe knop, 1, aanzetten, geen regioA...

    heb niks veranderd (geen firmware update), regioB speelt ie gewoon af:

    dacht trouwens dat default regioA was ???

    iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn ?
    Is je probleem ondertussen al opgelost? De AB bijvoorbeeld van nieuwe batterijen voorzien of heb je met de verkoper eea afgehandeld
    Have fun and enjoy your collection

  4. #129

    Standaard

    Er is inmiddels een firmware-update voor de 93 beschikbaar via het netwerk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #130
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja had ik hier ook al gepost met bugfixlist
    The beta has gone official
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Is je probleem ondertussen al opgelost? De AB bijvoorbeeld van nieuwe batterijen voorzien of heb je met de verkoper eea afgehandeld
    lijkt nu oke te zijn, maar oorzaak is mij onbekend dus kan zomaar weer de kop op steken

    ik heb wel nog steeds dat als de spelers helemaal uit staan (dus niet op standbye) en ik start 1 speler de ander ook opstart; als ik die uitzet reageert ie gelukkig niet meer op de andere AB maar toch, zou volgens mij niet mogen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #132
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    lijkt nu oke te zijn, maar oorzaak is mij onbekend dus kan zomaar weer de kop op steken

    ik heb wel nog steeds dat als de spelers helemaal uit staan (dus niet op standbye) en ik start 1 speler de ander ook opstart; als ik die uitzet reageert ie gelukkig niet meer op de andere AB maar toch, zou volgens mij niet mogen
    Heb je al geprobeert een andere AB codeset in te stellen?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heb je al geprobeert een andere AB codeset in te stellen?
    yep, maar er zijn meerdere combinaties mogelijk (1-2, 1-3, 2-1 etc) heb er 2 geprobeerd, zal er t.z.t. meer testen; vreemde is dus dat het alleen bij de 1ste keer (dus spanning aan, speler 1 aan via AB) gebeurd, daarna is de AB wel speler specifiek
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    lijkt nu oke te zijn, maar oorzaak is mij onbekend dus kan zomaar weer de kop op steken

    ik heb wel nog steeds dat als de spelers helemaal uit staan (dus niet op standbye) en ik start 1 speler de ander ook opstart; als ik die uitzet reageert ie gelukkig niet meer op de andere AB maar toch, zou volgens mij niet mogen
    Mmm, ons forum werkt nog steeds niet helemaal lekker, krijg niet altijd een berichtje....

    HDMI, ik heb al een hele tijd geleden besloten om de werking van HDMI maar niet meer te willen begrijpen, het spul doet gewoon wat het wil

    Durf er zelfs niet met een stofdoek bij in de buurt te komen, er springt van alles aan. Soms krijg ik wel OSD van de receiver op de TV, en weer later niets, geluid van 3D films die plots stoppen als er een andere audiotrack komt, om dan weer geluid te krijgen moet de receiver weer uit en aangezet worden.

    Ach.... als ze kuren krijgt, zeg ik trut tegen haar, zet haar uit en weer aan en als ze dan weer de engelen de hemel uit speelt noem ik haar mijn Grande Dame, vrouwen...... wie begrijpt ze Net zoiets als Windows 7, daar heb ik de logica ook nog van kunnen ontdekken als je wat wilt instellen......

    Hoop dat je speler blijft doen wat je ervan verwacht, de mijne moet ik nog even wat verder testen, vind hem nog steeds niet echt lekker vlot op de AB reageren, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik ontzettend verwend geweest ben met mijn LG BD370....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #135

    Standaard

    Ik heb laatst even met de orginele AB gewerkt en je moet de knoppen behoorlijk goed indrukken willen ze reageren.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #136
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Ach.... als ze kuren krijgt, zeg ik trut tegen haar, zet haar uit en weer aan en als ze dan weer de engelen de hemel uit speelt noem ik haar mijn Grande Dame, vrouwen...... wie begrijpt ze Net zoiets als Windows 7, daar heb ik de logica ook nog van kunnen ontdekken als je wat wilt instellen......
    Hé, we gaan toch niet persoonlijk worden. Kom je aan de Oppo, dan kom je aan mij.
    Jullie moeten gewoon wat vriendelijker voor hem/haar zijn... Er af en toe tegen praten en zo... :veryfunny:

    En als je bij win7 op de goede dingen drukt, is er ook niks ....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hé, we gaan toch niet persoonlijk worden. Kom je aan de Oppo, dan kom je aan mij.
    Jullie moeten gewoon wat vriendelijker voor hem/haar zijn... Er af en toe tegen praten en zo... :veryfunny:

    En als je bij win7 op de goede dingen drukt, is er ook niks ....
    Trut is mijn receiver, barrel is mijn Oppo...... als ze niet lekker meewerken

    Zal morgen een bloemetje voor ze meenemen, dank je voor de tip
    Have fun and enjoy your collection

  13. #138
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed idee bloemetje.
    Wel oppassen met water geven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #139

    Standaard

    Klassieke vraag, maar kan iemand mij overtuigen om toch te gaan voor de BDP-95 ipv de 93?
    Scheelt 500 euro, maar de vraag is maar of het dat wel waard is...

    ----------------

    Wat is trouwens het nut om daarnaast nog een excellente AV-receiver te hebben?
    Stel ik heb de Pioneer SC-LX83 (heb ik niet, maar overweeg ik enigszins wel), dan zou dat eigenlijk betekenen dat deze nutteloos wordt met de Oppo?

    Bij de Oppo zijn de DAC's zo goed, dat je alles analoog gaat aansluiten en vervolgens enkel de geïnterpreteerde signalen doorgeeft aan de receiver.
    De receiver doet er vervolgens niks meer mee...

    Of gebruiken jullie enkel de Oppo voor de stereoweergave en luisteren jullie meerkanaals via de receiver (dus DAC's aanspreken van de receiver)?
    Laatst aangepast door Sylver : 12-08-2011 om 23:25

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Klassieke vraag, maar kan iemand mij overtuigen om toch te gaan voor de BDP-95 ipv de 93?
    Scheelt 500 euro, maar de vraag is maar of het dat wel waard is...

    ----------------

    Wat is trouwens het nut om daarnaast nog een excellente AV-receiver te hebben?
    Stel ik heb de Pioneer SC-LX83 (heb ik niet, maar overweeg ik enigszins wel), dan zou dat eigenlijk betekenen dat deze nutteloos wordt met de Oppo?

    Bij de Oppo zijn de DAC's zo goed, dat je alles analoog gaat aansluiten en vervolgens enkel de geïnterpreteerde signalen doorgeeft aan de receiver.
    De receiver doet er vervolgens niks meer mee...

    Of gebruiken jullie enkel de Oppo voor de stereoweergave en luisteren jullie meerkanaals via de receiver (dus DAC's aanspreken van de receiver)?
    Ja..... wie is jullie

    Ik denk dat iedereen zo zijn voorkeuren heeft en op bepaalde wijze zijn geld uitgeeft, zelf heb ik gekozen voor de 93, prijsgunstiger en heeft precies wat ik wil. Heb een receiver met goede DAC's , ook al zullen er misschien wel betere zijn. Dan heb ik een voorkeur voor de digitale verbinding met de receiver boven een analoge verbinding met de receiver.

    Dan..... misschien wil je in de toekomst ook nog wel andere apparaten met HDMI met je receiver verbinden...... dan wil je toch ook een goede omzetting. Persoonlijk zou ik heel veel geld in speakers stoppen en minder in dingen die maar een marginaal verschil kunnen inhouden, maar dat is ook weer persoonlijk. Ik denk dat je het meeste profijt hebt, met natuurlijk een goede receiver, van een paar hele lekkere speakers (maar die heb je waarschijnlijk al.....)

    Maar ik ben niet jullie, ik ben ik
    Have fun and enjoy your collection

  16. #141
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan zijn wij samen jullie.

    Alléén voor de 95 gaan als je een echte audiofiel bent, de speler vooral voor stereo (cd) gaat gebruiken, je geen HD encoders in je oude (nieuwe) versterker hebt. (i.c.m. het eerste), je gevoel belangrijker is dan de praktijk.

    Voor het overige voldoet de 93 perfect. Hij heeft al een analoog beregeluid. (voor als je net als ik analoog bent aangewezen) Op video gebied zijn ze gelijkwaardig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja..... wie is jullie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dan zijn wij samen jullie.
    Met "jullie" bedoelde ik eigenlijk de trotse en hopelijk gelukkige Oppo-bezitters!
    Jullie dus!

    ======================

    Maar er is dan nog wel een gegeven wat me niet echt duidelijk is...

    Stel bijvoorbeeld volgende opstellingen:

    VOORBEELD 1: OPPO BDP-95 - volledig analoog aangesloten op "6-kanaals analoog in" van (oude) receiver
    --> DAC's van de OPPO worden aangesproken.
    Receiver ontvangt het verwerkte signaal, doet er verder niks mee en geeft het door naar de speakers.
    In de reviews wordt deze opstelling aanbevolen omdat de DAC's van de OPPO subliem zijn, zowel voor stereoweergave als multikanaal (HD-formaten, etc...)

    =====

    VOORBEELD 2: OPPO BDP-95 - aangesloten via HDMI op (recente) receiver
    --> DAC's van de OPPO worden niet aangesproken
    Receiver ontvangt een bitrstream, spreekt zijn eigen DAC's aan en geeft het door naar de receiver.

    =====

    Betekent dit dus dat in voorbeeld 1 de receiver eigenlijk geen rol speelt en dat je zelfs een subliem geluid kan bekomen met een oude receiver dankzij de Oppo?
    Wat is het nut dan nog om te investeren in een betere receiver?


    In voorbeeld 2 daarentegen laat je de receiver het werk doen en worden de DAC's van de OPPO niet aangesproken. Waarom zou je in dat geval dan investeren in een dure OPPO?
    Ik merk bijvoorbeeld dat DVDProfilersFilmgek de Oppo digitaal heeft aangesloten, maar ik neem aan dat je dan niet kan genieten van de mooie audio-kwaliteit van de Oppo?

    Uiteraard laat ik de beeldkwaliteit hier even buiten beschouwing, maar investeren in een goeie receiver én een goeie speler, lijkt mij overkill en maakt het kiezen nog moeilijker...

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Ik merk bijvoorbeeld dat DVDProfilersFilmgek de Oppo digitaal heeft aangesloten, maar ik neem aan dat je dan niet kan genieten van de mooie audio-kwaliteit van de Oppo?

    Uiteraard laat ik de beeldkwaliteit hier even buiten beschouwing, maar investeren in een goeie receiver én een goeie speler, lijkt mij overkill en maakt het kiezen nog moeilijker...
    Ik heb de 93 deze is prijsgunstiger voor mij dan de 95.

    Mijn Oppo is gemod - regio/zonevrij.

    Mijn receiver heeft HDMI 1.3, de Oppo heeft 2 HDMI uitgangen, 1 gaat er naar de TV en kan daar tevens de 3D beelden voor verzorgen, de andere HDMI uitgang is verbonden met de receiver en geeft de HD audio formaten door aan de receiver, dat kan met een speler die over 1 enkele HDMI 1.4 uitgang bezit niet.

    In mijn geval vervangt de Oppo 3 andere spelers, zie ook mijn Topic op Mijn thuisbioscoop.

    De Oppo beschikt gelukkig niet over een fannetje en is mede daardoor lekker stil.

    De speler is zeer veelzijdig en netjes gebouwd, ik verwacht er een langere levensduur van, in vergelijking met de gemiddelde huis-tuin en keuken apparaten die je bij de meeste winkels treft.

    Er zijn meer apparaten met een HDMI uitgang, die mag je gerust aansluiten op een receiver met een paar knappe DAC's.

    In vergelijking met de High end apparaten, waar de Oppo gerust naast gezet kan worden, is het een koopje.

    I rest my case
    Have fun and enjoy your collection

  19. #144

    Standaard Streaming

    Hallo

    Ben nieuw op dit forum (gevonden door te zoeken naar info over de oppo 93) en had een vraagje ivm deze speler.

    Hoe zit het met streaming, ik lees in reviews dat dit behoorlijk experimenteel is (DNLA), langs de andere kant zijn de reviews al wel even oud en zijn er ondertussen firmware upgrades geweest. Zou dan gaan om te streamen van een NAS.

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    (Edit voor het opzetten van kennisgeving)
    Laatst aangepast door Cabo : 29-08-2011 om 15:17

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mijn receiver heeft HDMI 1.3, de Oppo heeft 2 HDMI uitgangen, 1 gaat er naar de TV en kan daar tevens de 3D beelden voor verzorgen,
    de andere HDMI uitgang is verbonden met de receiver en geeft de HD audio formaten door aan de receiver
    Geniet je op deze manier van aansluiten dan ook van de nieuwste audioformaten met een receiver die de nieuwste audioformaten niet
    aan boord heeft ?
    Oftewel, krijg je op deze manier van aansluiten de DACs van de Oppo te horen ?
    Ik neem aan dat je een receiver hebt, die niet de nieuwste audioformaten aan boord heeft.

    Zelf heb ik bijvoorbeeld m'n Panasonic BD60 als volgt aangesloten op m'n SR7001 :
    input receiver naar blu-ray
    output receiver naar tv

    Op deze manier geniet ik dus ook van de nieuwste geluidsformaten (op m'n alweer ietwat verouderde receiver) en de Panasonic doet 't
    zeker niet slecht

    Al krijg ik wel steeds meer interesse om m'n BD60 te vervangen voor de Oppo BDP 93.
    Laatst aangepast door fransie : 31-08-2011 om 15:36

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fransie Bekijk bericht
    Geniet je op deze manier van aansluiten dan ook van de nieuwste audioformaten met een receiver die de nieuwste audioformaten niet
    aan boord heeft ?
    Oftewel, krijg je op deze manier van aansluiten de DACs van de Oppo te horen ?
    Ik neem aan dat je een receiver hebt, die niet de nieuwste audioformaten aan boord heeft.

    Zelf heb ik bijvoorbeeld m'n Panasonic BD60 als volgt aangesloten op m'n SR7001 :
    input receiver naar blu-ray
    output receiver naar tv

    Op deze manier geniet ik dus ook van de nieuwste geluidsformaten (op m'n alweer ietwat verouderde receiver) en de Panasonic doet 't
    zeker niet slecht

    Al krijg ik wel steeds meer interesse om m'n BD60 te vervangen voor de Oppo BDP 93.
    Aangesloten via HDMI krijg je niet de "DAC's" te horen, immers via HDMI geef je een digitaal signaal naar de receiver, mijn receiver is dan wel 1.3, maar heeft vanzelfsprekend wel de HD audio formaat decoders aan boord, zo zijn Dolby True HD en DTS HD Master geen probleem, ook niet de afgeleiden daarvan zoals oa Dolby +.

    De Oppo beschikt ook over analoge lijnuitgangen, je kan zodoende ook genieten van nieuwe HD audioformaten, Claudio beschikt ook over een hele goede receiver en heeft zijn Oppo 93 waarschijnlijk ook analoog aangesloten op zijn receiver. Over het analoge deel kun je beter naar zijn ervaringen vragen, mijn receiver is momenteel alleen voorzien van digitale aansluitingen alles via HDMI en enkel de TV is optisch verbonden met de receiver, maar dat is ook digitaal.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #147

    Standaard

    Als je analoog wilt aansluiten komen er natuurlijk wel een paar prijzige kabeltjes bij om optimale kwaliteit te blijven houden...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je analoog wilt aansluiten komen er natuurlijk wel een paar prijzige kabeltjes bij om optimale kwaliteit te blijven houden...
    Kan meevallen, er zijn ook merkloze, wel goede kabeltjes te koop, maar je hebt wel gelijk, om analoog goed weer te geven heb je ook een paar knappe kabeltjes nodig
    Have fun and enjoy your collection

  24. #149

    Standaard

    @DVDProfilersFilmgek,

    Duidelijke uitleg

    In dat geval zou ik de Oppo exact aansluiten zoals ik nu heb gedaan bij m'n BD60.

  25. #150

    Standaard

    Er is een nieuwe software update beschikbaar voor de BDP-93 en BDP-95.

Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •