Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 323 worden weergegeven.

Discussie: Oppo 95 & 93

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Er is een nieuwe software update beschikbaar voor de BDP-93 en BDP-95.
    Wat is er verbeterd, eventueel aangevuld? Kan hij met deze update wel MP3's afspelen?
    Have fun and enjoy your collection

  2. #152
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yes mp3 playback bij de nieuwe eu versie
    http://www.oppo-bluray.co.uk/custome...ices/firmware/
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Yes mp3 playback bij de nieuwe eu versie
    http://www.oppo-bluray.co.uk/custome...ices/firmware/
    Dank je voor de link, ik wacht even de ervaringen van anderen af

    Persoonlijk heb ik ook POTC deel 4 in 3D, heb helemaal geen probleem met laden van de schijf, deze speelt goed af....... het enige dat ik jammer vind van deze schijf is dat hij geen DTS HD MA 7.1 track heeft, enkel de wat mager klinkende DTS HD HR 7.1 track, de Italiaanse DD5.1 track is meer dynamisch, de 2D disc heeft wel een goed klinkende DTS HD MA 7.1 track. Op de Hoes staat van POTC 4 staat overigens wel dat er een DTS HD MA 7.1 track op de 3D schijf zou moeten zitten, maar ik kom niet verder dan 5 audio tracks en daar zit ie toch echt niet bij..... Ook het formaat op de hoes is fout en de speelduur met 132 minuten is ook niet correct vermeld door Disney, vind het wel erg slordig, en dat voor zo'n bedrijf, als het nu DFW was....
    Have fun and enjoy your collection

  4. #154
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Aha, nou ja de update kan geen kwaad. Je weet maar nooit misschien helpt het. Kan iig bevestigen dat mp3 het doet. Zit nu te luisteren en wat ik hoopte klopt. De Oppo laat een lekker geluid horen. Maakt hem weer wat kompleter. Top!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Aha, nou ja de update kan geen kwaad. Je weet maar nooit misschien helpt het. Kan iig bevestigen dat mp3 het doet. Zit nu te luisteren en wat ik hoopte klopt. De Oppo laat een lekker geluid horen. Maakt hem weer wat kompleter. Top!
    Heb hem afgelopen nacht even zichzelf laten updaten, en ook hier nu MP3 mogelijkheid. Hij zag m'n CD als data schijfje, even geopend en daarna gespeeld, gaat lekker, laat allerlei info zien, maar tot mijn verbazing niet de bitrate

    Had ook een BR die ie maar slecht laadde, Air America - Canadese import - die startte nu ook zonder haperen op. POTC 4 laadde bij wederom zonder problemen, maar ook na de update ontbrak nog steeds de op de hoes beloofde DTS HD MA 7.1 track, heb er een paar dagen geleden al een mailtje aagewaagd bij Disney.nl, maar nog geen antwoord mogen ontvangen.....

    Aan de Oppo ligt het niet, is gewoon een heel fijne speler
    Have fun and enjoy your collection

  6. #156

    Standaard

    ik heb na 4 verschillende blu ray spelers geprobeerd / gekocht te hebben in anderhalf jaar toch maar besloten een oppo aan te schaffen.

    mijn vraag is:

    waar kan ik dat het beste en voordeligste doen? ook met regiomod enz?

    zag livingcinema en jvb digital? is uit het buitenland misschien ergens voordeliger inclusief mod?


    alvast bedankt!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #157

    Standaard

    Uit het buitenland zal waarschijnlijk voordeliger zijn, maar heeft ook nadelen als er onverhoopt toch service aan het apparaat verleend moet worden.

    Om die reden heb ik hem zelf gemod gekocht bij Jan van JVB-Digital, al is de mod met de AB wel een draak die wat geduld van de bediener vergt, speler reageert soms wat traag op de AB en de AB zelf is ondanks dat hij erg luxe is uitgevoerd, qua bediening wel eens eigenwijs. Dat is dan tevens het enige nadeeltje dat ik zelf zo ondervind....... hoeft niemand het mee eens te zijn.

    Verder een prima apparaat

    BTW, hier gekocht helpt ook hier de kleine zelfstandige aan een boterham
    Have fun and enjoy your collection

  8. #158

    Standaard

    Kwam net de volgende test tegen van de Oppo 93:
    http://www.areadvd.de/lm/AV_Hardware/test_oppo93.shtml.
    Eindconclusie: de speler beviel zo goed, dat hij niet teruggestuurd is naar de fabriek!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #159

    Standaard

    HDMI 1.4a kan alles wat hdmi 1.3 kan maar kan wat extra's over de aders voeren.
    Zie voor verschillen tussen 1.3c en 1.4a:
    1.4a kan dit extra:
    4k x 2k
    3d
    audio return channel
    ethernetkanaal.

    Dus, hdmi 1.4a kan alles van hdmi 1.3!
    Geen probleem dus...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zal me er tegen die tijd dat ik aan HD audio tijdens 3D films belang ga hechten eens wat dieper over informeren, heb nu voor de paar films die ik heb me er nog niet druk over gemaakt, het beeld houd me helemaal in de ban

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    HDMI 1.4a kan alles wat hdmi 1.3 kan maar kan wat extra's over de aders voeren.
    Zie voor verschillen tussen 1.3c en 1.4a:
    1.4a kan dit extra:
    4k x 2k
    3d
    audio return channel
    ethernetkanaal.

    Dus, hdmi 1.4a kan alles van hdmi 1.3!
    Geen probleem dus...


    Je antwoord kwam als mosterd na de maaltijd, maar evenzogoed toch bedankt

    Heb al sinds 2010 3D en had toen enkel niet de mogelijkheid om de HD tracks van 3D films optimaal weer te geven, dit omdat mijn receiver over HDMI 1.3 beschikt.

    De kennis was mij niet lang daarna ook al bekent, heb nog een tijdje rondgekeken of er niet een kastje op de markt zou komen die ook HDMI 1.3 receivers geschikt zou maken om de HD audio tracks weer te kunnen geven.... , vind mijn receiver te goed om in te ruilen voor de huidige modellen die buiten HDMI en netwerk functies weer andere dingen missen waar ik wel tevreden over ben met mijn huidige receiver.

    Ondertussen ga ik al weer richting een half jaar dat ik beschik over 3D met ook HD audio tracks op mijn HDMI 1.3 receiver......... enne m'n HDMI 1.3 kabeltjes die in weze niet zo genoemd zouden mogen worden...... hebben helemaal geen moeite met 3D problemen treden er dan ook niet met de kabeltjes, maar met de aansluiting en de daarbij gebruikte software.

    Zelf ook al 3D? Heb je setup helaas nog niet kunnen bewonderen in het Topic Mijn thuisbioscoop.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #161

    Standaard

    Ik ga die kant ook op, al zie ik 3d nog steeds meer als een gimmick dan een niet te missen feature. Sterker nog 1/5 van de bevolking wordt misselijk en ziek van 3d! Oled komt er volgend jaar ook alweer aan, ze zijn nu in staat redelijke groottes te maken van panelen.

    Jammer dat het financiële klimaat wat slecht is op dit moment, anders hadden we waarschijnlijk allang wat meer concurrentie gezien voor lcd/tft en plasma.

    Waar is de laser lcd? waar is SED?
    Allemaal technieken die beter zijn dan lcd/plasma maar niet van de grond komen.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht


    Je antwoord kwam als mosterd na de maaltijd, maar evenzogoed toch bedankt

    Heb al sinds 2010 3D en had toen enkel niet de mogelijkheid om de HD tracks van 3D films optimaal weer te geven, dit omdat mijn receiver over HDMI 1.3 beschikt.

    De kennis was mij niet lang daarna ook al bekent, heb nog een tijdje rondgekeken of er niet een kastje op de markt zou komen die ook HDMI 1.3 receivers geschikt zou maken om de HD audio tracks weer te kunnen geven.... , vind mijn receiver te goed om in te ruilen voor de huidige modellen die buiten HDMI en netwerk functies weer andere dingen missen waar ik wel tevreden over ben met mijn huidige receiver.

    Ondertussen ga ik al weer richting een half jaar dat ik beschik over 3D met ook HD audio tracks op mijn HDMI 1.3 receiver......... enne m'n HDMI 1.3 kabeltjes die in weze niet zo genoemd zouden mogen worden...... hebben helemaal geen moeite met 3D problemen treden er dan ook niet met de kabeltjes, maar met de aansluiting en de daarbij gebruikte software.

    Zelf ook al 3D? Heb je setup helaas nog niet kunnen bewonderen in het Topic Mijn thuisbioscoop.

  12. #162
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij gaan we eerder Amoled (zoals de meeste smartphones) dan Qled krijgen. Maar pin me daar niet op vast. Wat ik begreep was de ontwikkeling van Qled gestagneerd na de enorme ontwikkeling van Led.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik ga die kant ook op, al zie ik 3d nog steeds meer als een gimmick dan een niet te missen feature. Sterker nog 1/5 van de bevolking wordt misselijk en ziek van 3d! Oled komt er volgend jaar ook alweer aan, ze zijn nu in staat redelijke groottes te maken van panelen.

    Jammer dat het financiële klimaat wat slecht is op dit moment, anders hadden we waarschijnlijk allang wat meer concurrentie gezien voor lcd/tft en plasma.

    Waar is de laser lcd? waar is SED?
    Allemaal technieken die beter zijn dan lcd/plasma maar niet van de grond komen.
    Laser TV, was dat niet bedoeld voor projectie TV's, TV's die het hier nooit goed hebben gedaan, lijkt mij ook in de toekomst geen leven beschoren en kan dacht ik wel als dood geboren beschouwd worden.

    Dan SED TV, ook een techniek die het niet gaat maken, is duur en zal niet ter beschikking komen van de gewone consument.

    Zo, je denkt te gaan wachten op betaalbare OLED schermen van een beetje groter formaat..... nu vind ik 32inch al amper geschikt voor de slaapkamer, meer een schijthuis formaat..... en ik denk dat dat formaat voorlopig op OLED gebied al een aardig centje gaat kosten....

    Je gaat me nu toch niet vertellen dat je nog steeds zit te staren naar zo'n CRT aquarium , altijd wachtend tot het beter komt en zich ondertussen zit te verbijten achter die achterhaalde techniek....

    Niet 1 techniek is perfect, maar ik durf te leven en geniet nu, de 4K schermen komen eraan, laat maar komen, al zal ik daar het eerste jaar denk ik geen gebruik van maken

    Voorlopig zal ik me nog maar even behelpen met mijn, in jouw ogen dan, wat imperfecte plasma TV van wel een redelijk formaat, waarop ik dan wel weet te genieten van de beelden die de Oppo 93 hem voert

    Oh..... inderdaad, 3D is iets wat je niet constant wilt zien, is wat vermoeiender kijken dan in 2D, de grijze massa wordt aardig voor de gek gehouden en dat kost wat energie. 1/5 wordt er misselijk van.... dat is een gemiste markt voor de overige 4/5 is het wel fijn en kun je dan ook af en toe eens genieten van de toch wel mooie belevenis die 3D geeft, je wordt er gewoon wat dieper ingetrokken , m'n plasma doet het in 2D ook wel lekker, zo'n straf is het nu ook weer niet
    Have fun and enjoy your collection

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Volgens mij gaan we eerder Amoled (zoals de meeste smartphones) dan Qled krijgen. Maar pin me daar niet op vast. Wat ik begreep was de ontwikkeling van Qled gestagneerd na de enorme ontwikkeling van Led.
    Wat ze ook bedenken...... ben wel nieuwsgierig wat ze dan gaan vragen voor een >60inch scherm

    Wat zou het gaan kosten met 4K techniek...... en ook in die grootte, denk dat je er bijna een vliegtuig voor kunt kopen

    En dan hebben we natuurlijk ook weer nieuwe software nodig voor de Oppo 93 om hem te laten upscalen naar 4K
    Have fun and enjoy your collection

  15. #165

    Standaard

    3D met de Oppo 93 gaat prima, zeker origineel waar ik er nu 15 titels van heb, als ik ook die ene doos meetel waar 3 titels inzitten, 13 dozen dus. Een aantal was erbij geleverd, een paar gekregen en de rest gekocht voor zo rond de 15 euro als ze ergens in de aanbieding waren

    Zover geen problemen, ik houd van origineel, maar ik kijk ook wel eens een 3D vanaf een externe HDD(indien hier (nog) niet te koop of enkel tegen woekerprijzen), als ik die op de TV aansluit werkt dat prima
    Vanaf de Oppo 93 kun je ook MKV bestanden afspelen die op een externe schijf staan, met de subs, zeker als er meerdere keuzes mogelijk zijn, werkt dat beter met de Oppo 93 dan met de TV....... helaas doet ie de ondertitels van een 3D niet goed, die worden gesplit en in 2 helften weergegeven, de helften zijn daarbij in niet in de goede volgorde...... iets wat Pana TV's ook hadden.

    Meer mensen hier last van Zou het bekent zijn bij Oppo, ik heb wel de laatste Update, ik kan nu tenslotte ook MP3's afspelen....
    Have fun and enjoy your collection

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Uit het buitenland zal waarschijnlijk voordeliger zijn, maar heeft ook nadelen als er onverhoopt toch service aan het apparaat verleend moet worden.

    Om die reden heb ik hem zelf gemod gekocht bij Jan van JVB-Digital, al is de mod met de AB wel een draak die wat geduld van de bediener vergt, speler reageert soms wat traag op de AB en de AB zelf is ondanks dat hij erg luxe is uitgevoerd, qua bediening wel eens eigenwijs. Dat is dan tevens het enige nadeeltje dat ik zelf zo ondervind....... hoeft niemand het mee eens te zijn.

    Verder een prima apparaat

    BTW, hier gekocht helpt ook hier de kleine zelfstandige aan een boterham

    Sorry voor de late reactie!

    ik heb de oppo bd93 inmiddels thuis staan ben er ontzettend tevreden over. had niet verwacht dat het verschil kwa beeld en geluid zo erg zou zijn in vergelijking met me Sony BD-570 wat toch ook geen slechte speler is

    de regiomod werkt ook prima. ik heb er geen problemen mee ik heb de toetsen geprogrammeerd als Sequence in mijn harmony one en heb 3 knoppen op me touch screen genaamd regio a, regio b en regio c diverse malen geprobeerd en gaat iedereen keer goed
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #167

    Standaard

    Van Harte,

    mooie speler.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Sorry voor de late reactie!

    ik heb de oppo bd93 inmiddels thuis staan ben er ontzettend tevreden over. had niet verwacht dat het verschil kwa beeld en geluid zo erg zou zijn in vergelijking met me Sony BD-570 wat toch ook geen slechte speler is

    de regiomod werkt ook prima. ik heb er geen problemen mee ik heb de toetsen geprogrammeerd als Sequence in mijn harmony one en heb 3 knoppen op me touch screen genaamd regio a, regio b en regio c diverse malen geprobeerd en gaat iedereen keer goed

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Sorry voor de late reactie!

    ik heb de oppo bd93 inmiddels thuis staan ben er ontzettend tevreden over. had niet verwacht dat het verschil kwa beeld en geluid zo erg zou zijn in vergelijking met me Sony BD-570 wat toch ook geen slechte speler is

    de regiomod werkt ook prima. ik heb er geen problemen mee ik heb de toetsen geprogrammeerd als Sequence in mijn harmony one en heb 3 knoppen op me touch screen genaamd regio a, regio b en regio c diverse malen geprobeerd en gaat iedereen keer goed
    Oke, beter laat dan nooit

    Wel een beetje valsspelen is dat , probeer maar eens een gemiddelde te halen van 1 op 3 keer proberen met de originele AB

    Het is dat ik niet vaak van zone hoef te veranderen...... anders zou ik bijna zo'n Harmony One gaan aanschaffen

    En waar heb je hem nu aangeschaft als ik vragen mag?

    Al MKV met 3D en ondertitels ermee afgespeeld?

    BTW, dat ie je maar heel lang zonder storingen mag dienen
    Have fun and enjoy your collection

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oke, beter laat dan nooit

    Wel een beetje valsspelen is dat , probeer maar eens een gemiddelde te halen van 1 op 3 keer proberen met de originele AB

    Het is dat ik niet vaak van zone hoef te veranderen...... anders zou ik bijna zo'n Harmony One gaan aanschaffen

    En waar heb je hem nu aangeschaft als ik vragen mag?

    Al MKV met 3D en ondertitels ermee afgespeeld?

    BTW, dat ie je maar heel lang zonder storingen mag dienen


    haha ja het is valsspelen maar wel handig

    ik heb hem gekocht bij Livingcinema dus toch maar in Nederland

    ik heb nog geen mkv's met 3d afgespeeld wel iso's met 3d en ondertitels en die werken vlekkeloos.

    dankjewel! hetzelfde geld voor die van jou!


    weet je trouwens of er in nederland nog winkels zijn die import verkopen? vroeger ging ik altijd naar Rodisc in hier in Rotterdam maar volgens mij zijn er geen soortgelijke winkels in nederland?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Van Harte,

    mooie speler.

    dankjewel! ben er erg tevreden mee! had ik veel eerder moeten doen!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    haha ja het is valsspelen maar wel handig

    ik heb hem gekocht bij Livingcinema dus toch maar in Nederland

    ik heb nog geen mkv's met 3d afgespeeld wel iso's met 3d en ondertitels en die werken vlekkeloos.

    dankjewel! hetzelfde geld voor die van jou!


    weet je trouwens of er in nederland nog winkels zijn die import verkopen? vroeger ging ik altijd naar Rodisc in hier in Rotterdam maar volgens mij zijn er geen soortgelijke winkels in nederland?
    Was hij bij Livingcinema goedkoper of was het dichter in de buurt? Heb de mijne zelf opgehaald bij JvBDigitaal.

    Mmm, iso's ....... kwaliteit MKV overigens ook, heb hier ADSL snelheid helemaal niet onaardig maar een BR iso duurt effe langer heb ik begrepen, zelf houd ik me er niet echt mee bezig, heb graag het origineel

    Import, lijkt steeds zeldzamer te worden, heel af en toe kom je wel eens een titeltje tegen bij de MM of FRS, maar om nu te zeggen dat ik een winkel weet die er zich echt mee bezig houd...... nee. Het internet is daar denk ik wel een mede oorzaak van, maar ook kan bijna iedereen zelf importeren en dat is vaak veel goedkoper....als ie niet net boven de invoerrechten zit en onderschept wordt
    Have fun and enjoy your collection

  22. #172

    Smile Oppo 95 en iso bluray 3d

    Zelf heb ok sinds kort ook de oppo bd95 en ben zeer tevreden, alleen het afspelen van 3d bluray iso van een externe hd gaat niet zo soepeltjes. Om de zoveel tijd blijft het beeld haperen in 3d. Oppo uk ondersteunt het niet dus ik ben nieuwsgierig waarom het bij sommige forum leden wel vlekkeloos lukt.
    De oppo is aangesloten op een sony 32 inch 3d.
    Bij animatiefilms is er geen hapering, bij de rest zoals bv avatar 3d wel.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tamasp Bekijk bericht
    Zelf heb ok sinds kort ook de oppo bd95 en ben zeer tevreden, alleen het afspelen van 3d bluray iso van een externe hd gaat niet zo soepeltjes. Om de zoveel tijd blijft het beeld haperen in 3d. Oppo uk ondersteunt het niet dus ik ben nieuwsgierig waarom het bij sommige forum leden wel vlekkeloos lukt.
    De oppo is aangesloten op een sony 32 inch 3d.
    Bij animatiefilms is er geen hapering, bij de rest zoals bv avatar 3d wel.
    Kan je hiermee zelf niet helpen, als ik al eens een 3D via een losse HDD kijk, dan is dat een MKV bestand.

    In weze zou de Oppo een iso zonder haperen moeten afspelen, een iso is immers gelijk aan het origineel(als de iso tenminste goed is) en mijn Oppo heeft met originele BR's geen problemen.

    Heb je zelf ook al wel originele schijven met 3D afgespeeld?
    Hoe is de externe HDD aangesloten? (via wifi loop je wel kans op haperingen, zeker bij films met een hele hoge bitrate zoals Avatar die ook kent)
    Have fun and enjoy your collection

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tamasp Bekijk bericht
    Zelf heb ok sinds kort ook de oppo bd95 en ben zeer tevreden, alleen het afspelen van 3d bluray iso van een externe hd gaat niet zo soepeltjes. Om de zoveel tijd blijft het beeld haperen in 3d. Oppo uk ondersteunt het niet dus ik ben nieuwsgierig waarom het bij sommige forum leden wel vlekkeloos lukt.
    De oppo is aangesloten op een sony 32 inch 3d.
    Bij animatiefilms is er geen hapering, bij de rest zoals bv avatar 3d wel.

    ik wil zelf ook het liefst origineel maar ik kijk films die ik niet ken eerst op die manier en kijk dan of ik ze waard vind te kopen (als ik ze dus vaker wil zien)

    bij mij geen haperingen met 3d iso's
    wat je misschien moet doen is een e-sata externe harddisk aanschaffen ipv een usb? dan is de doorvoersnelheid beter. of misschien desnoods een usb schijf met snellere toegangstijd in milisecs? hij draait met bij op een Samsung 46inch c7700 met motion plus ingesteld op vloeiend
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Was hij bij Livingcinema goedkoper of was het dichter in de buurt? Heb de mijne zelf opgehaald bij JvBDigitaal.

    Mmm, iso's ....... kwaliteit MKV overigens ook, heb hier ADSL snelheid helemaal niet onaardig maar een BR iso duurt effe langer heb ik begrepen, zelf houd ik me er niet echt mee bezig, heb graag het origineel

    Import, lijkt steeds zeldzamer te worden, heel af en toe kom je wel eens een titeltje tegen bij de MM of FRS, maar om nu te zeggen dat ik een winkel weet die er zich echt mee bezig houd...... nee. Het internet is daar denk ik wel een mede oorzaak van, maar ook kan bijna iedereen zelf importeren en dat is vaak veel goedkoper....als ie niet net boven de invoerrechten zit en onderschept wordt
    livingcinema was goedkoper

    iso is idd wel kwaliteit gewoon letterlij de disc. ik wil ook liever het origineel maar gebruik het als soort van demo. is de film leuk dan koop ik hem anders gooi ik hem weer weg heb 50mb/s upc dus gaat op zich wel vlot


    is idd jammer dat er zulke winkels niet meer zijn ik kon vroeger echt wel een uur per keer door Rodisc struinen en kwam altijd een stuk armer weer buiten
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •