Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 323 worden weergegeven.

Discussie: Oppo 95 & 93

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik had problemen met Ridley Scott,s Robin Hood (Universal), deze wilde niet doorstarten.
    Ik had de netwerk verbinding ingeschakeld staan maar BD live uit. na BD live te hebben ingeschakeld starten het geheel wel door, maar pas nadat ik eerst via BDlive twee recente filmtrailers voor de kiezen had gekregen.
    Dit was de eerste keer dat ik problemen ondervond met mijn Oppo.

    Een week later weer een gelijkaardig probleem met de UK Death Proof (een Momentum release), alles geprobeerd en uiteindelijk maar een factory reset uitgevoerd maar Death Proof krijg ik al helemaal niet aan de praat.
    Gelijk het probleem gemeld bij Oppo UK die de ondersteuning verzorgd voor de Europeese Oppo's, zij gaven al aan dat er problemen waren met Universal.
    Heb die Robin Hood ook, de Director's Cut, is dat 'm? Heb wel de UK uitgave, heeft oa ook NL subs, waarschijnlijk wel dezelfde uitgave als in NL, heeft jouw uitgave ook 15 verschillende ondertitels? Dan test ik de mijne ook nog een keer, al denk ik dat ik er toen geen problemen mee had.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb die Robin Hood ook, de Director's Cut, is dat 'm? Heb wel de UK uitgave, heeft oa ook NL subs, waarschijnlijk wel dezelfde uitgave als in NL, heeft jouw uitgave ook 15 verschillende ondertitels? Dan test ik de mijne ook nog een keer, al denk ik dat ik er toen geen problemen mee had.
    Ik heb de Duitse uitgave, ook met NL subs dus dat zal de zelfde zijn.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #203

    Standaard

    is het mogelijk om tijdens het afspelen de bitrate van het geluidsspoor in beeld te krijgen ? zie nu alleen bitrate van het beeld
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    is het mogelijk om tijdens het afspelen de bitrate van het geluidsspoor in beeld te krijgen ? zie nu alleen bitrate van het beeld
    Een wens die ik ook heb, m'n oude PS3 van de eerste orde kon dat ook weergeven, inderdaad wat je nu te zien krijgt bij deze luxe speler is toch wel wat aan de zuinige kant

    Wat mij betreft mogen ze dat erbij doen als het mogelijk is bij de volgende update
    Have fun and enjoy your collection

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik had problemen met Ridley Scott,s Robin Hood (Universal), deze wilde niet doorstarten.
    Ik had de netwerk verbinding ingeschakeld staan maar BD live uit. na BD live te hebben ingeschakeld starten het geheel wel door, maar pas nadat ik eerst via BDlive twee recente filmtrailers voor de kiezen had gekregen.
    Dit was de eerste keer dat ik problemen ondervond met mijn Oppo.

    Een week later weer een gelijkaardig probleem met de UK Death Proof (een Momentum release), alles geprobeerd en uiteindelijk maar een factory reset uitgevoerd maar Death Proof krijg ik al helemaal niet aan de praat.
    Gelijk het probleem gemeld bij Oppo UK die de ondersteuning verzorgd voor de Europeese Oppo's, zij gaven al aan dat er problemen waren met Universal.
    Ik heb een klein uurtje met de schijf gestoeid, hier mijn ervaringen:

    1 Heb ook altijd BD live uitstaan, ook bij mij bleef de schijf hangen voor het laden van het topmenu, dat wilde hij niet, een keer of drie geprobeerd.(netwerk aan en internet uit)

    2 Net als jij BD live aangezet, maar wel in de beperkte toegang, ook ik kreeg in een redelijk goede beeldkwaliteit een aantal promo's voor mijn kiezen, nu startte de schijf wel door. Had voor de zekerheid ook mijn internet maar aangezet.

    3 Weer een keer gestart, met skippen en ook nu startte de schijf zonder problemen op.

    4 Internet, BD Live en het Netwerk uitgezet, weer de schijf gestart en hij startte weer door, BTW, heb tussen alle pogingen de speler uitgezet en weer aangezet.

    5 Heb de inhoud van de interne geheugenopslag van BD Live (persistent storage) gewist en daarna de schijf weer gestart, BD Live, Netwerk en Internet nog steeds uit, schijf bleef weer hangen voor het laden van het Top Menu.

    6 Weer gestart met BD live op aan en wederom werd de schijf doorgestart, nu wel alles in het geheugen gelaten en de schijf na de speler elke keer te hebben uitgezet weer gestart, nu startte de schijf wel elke keer.

    Erruuuuug vervelend allemaal ,ik wens BD live niet aan te hebben staan en al helemaal niet om een schijfje te kunnen starten, voor het zelfde geld heb je door storingen of andere oorzaken geen internet tot je beschikking, dan zou je zo'n lam schijfje niet kunnen starten

    Hoop dat ze dat toch gaan oplossen bij Oppo, ook hangt mijn speler regelmatig na het skippen, hij staat dan zo vast als een huis, krijg hem dan enkel nog aan de praat als ik hem uitzet en opnieuw aanzet, dat is tijdens deze probeer sessie dan ook 1x gebeurt.

    Als ze dan toch bezig zijn, dan mogen ze van mij ook de audio bitrate erbij zetten

    Hoop dat je wat aan mijn ervaringen hebt.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #206

    Standaard Lady and the tramp

    Lady and the tramp is hier binnen, prachtige beeldkwaliteit en geluidskwaliteit. Maar moest even langere pauze ingelasten en heb daarom speler uitgezet. Bij opnieuw aanzetten speler liep vervolgens de disc vast. Alleen door de disc te verwijderen en opnieuw in te voeren kon ik de disc weer aan het afspelen brengen. Disc is zelf vermoedelijk moeilijk leesbaar voor de speler, want ik hoor duidelijk de bekende 'leesgeluiden' bij het inlezen van de disc. Het betreft de nl-versie.

    Vandaag opnieuw getest. De disc start met horten en stoten op. Als hij bij het startmenu komt dan flitst dat in beeld en vervolgens loopt de speler vast. Herstel van fabriekinstellingen helpt niet.

    Zijn er ander oppo 93 bezitters waar de disc het wel goed doet?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #207

    Standaard

    Hallo Pieter

    heb je de laatste OPPO update geinstalleerd ?

    Toni ( JVB Team )

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JVB Bekijk bericht
    Hallo Pieter

    heb je de laatste OPPO update geinstalleerd ?

    Toni ( JVB Team )
    Ja.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #209

    Standaard

    Vandaag kon ik de blu-ray Lady en de Vagebond weer normaal afspelen. Remedie was om eerst een cd af te spelen. Heb al eerder gemerkt dat dan bij de Oppo het 'buffer-geheugen' wordt opgeschoond.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #210

    Standaard

    Er is weer een nieuw update beschikbaar.

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Er is weer een nieuw update beschikbaar.
    Geinstaleerd en Robin Hood start nu gewoon weer op zonder "BD Live" in te schakelen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #212

    Standaard

    Eu-update is er nu ook. Vanavond maar installeren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #213

    Standaard

    EU update is gelijk aan de US update. Het is nu pas dat de speler zelf meld dat er een update beschikbaar is.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #214

    Standaard

    voor mensen die gebruik maken van de functie om ISO''s af te kunnen spelen via een externe harddisk op de oppo is het overigens niet aan te raden deze update te doen aangezien deze functie na de update verwijderd is
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #215
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor degene die iso's willen blijven afspelen, dienen deze update niet uit te voeren. De functie die overigens nooit officieel werd ondersteunt, is verwijderd in deze versie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #216

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik heb een klein uurtje met de schijf gestoeid, hier mijn ervaringen:

    1 Heb ook altijd BD live uitstaan, ook bij mij bleef de schijf hangen voor het laden van het topmenu, dat wilde hij niet, een keer of drie geprobeerd.(netwerk aan en internet uit)

    2 Net als jij BD live aangezet, maar wel in de beperkte toegang, ook ik kreeg in een redelijk goede beeldkwaliteit een aantal promo's voor mijn kiezen, nu startte de schijf wel door. Had voor de zekerheid ook mijn internet maar aangezet.

    3 Weer een keer gestart, met skippen en ook nu startte de schijf zonder problemen op.

    4 Internet, BD Live en het Netwerk uitgezet, weer de schijf gestart en hij startte weer door, BTW, heb tussen alle pogingen de speler uitgezet en weer aangezet.

    5 Heb de inhoud van de interne geheugenopslag van BD Live (persistent storage) gewist en daarna de schijf weer gestart, BD Live, Netwerk en Internet nog steeds uit, schijf bleef weer hangen voor het laden van het Top Menu.

    6 Weer gestart met BD live op aan en wederom werd de schijf doorgestart, nu wel alles in het geheugen gelaten en de schijf na de speler elke keer te hebben uitgezet weer gestart, nu startte de schijf wel elke keer.

    Erruuuuug vervelend allemaal ,ik wens BD live niet aan te hebben staan en al helemaal niet om een schijfje te kunnen starten, voor het zelfde geld heb je door storingen of andere oorzaken geen internet tot je beschikking, dan zou je zo'n lam schijfje niet kunnen starten

    Hoop dat ze dat toch gaan oplossen bij Oppo, ook hangt mijn speler regelmatig na het skippen, hij staat dan zo vast als een huis, krijg hem dan enkel nog aan de praat als ik hem uitzet en opnieuw aanzet, dat is tijdens deze probeer sessie dan ook 1x gebeurt.

    Als ze dan toch bezig zijn, dan mogen ze van mij ook de audio bitrate erbij zetten

    Hoop dat je wat aan mijn ervaringen hebt.
    heb dit probleem met Underworld: Awakening UK 3D versie van E1 op m'n BDP93EU: blijft hangen in topmenu: geen beeld en geluid: als ik een aantal keer op ENTER druk gaat ie wel lopen maar zonder beeld en geluid.

    Volgens mij heeft deze disc geen BDlive feature, bovenstaande toch geprobeerd maar krijg 'm niet aan de praat; laatste firmware is geinstalleerd

    disc speelt wel gewoon af op andere spelers (waaronder OPPO BD83)

    iemand een oplossing, heel irritant dit.....
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 03-06-2012 om 15:28
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #218
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat bdlive verhaal is met de laatste update verholpen. Wellicht zal er voor jouw titel een nieuwe update nodig zijn. Tenminste als je de laatste update al hebt geïnstalleerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb dit probleem met Underworld: Awakening UK 3D versie van E1 op m'n BDP93EU: blijft hangen in topmenu: geen beeld en geluid: als ik een aantal keer op ENTER druk gaat ie wel lopen maar zonder beeld en geluid.

    Volgens mij heeft deze disc geen BDlive feature, bovenstaande toch geprobeerd maar krijg 'm niet aan de praat; laatste firmware is geinstalleerd

    disc speelt wel gewoon af op andere spelers (waaronder OPPO BD83)

    iemand een oplossing, heel irritant dit.....
    Heb wel een oplossing, maar kan lullig klinken.....

    Heb sinds 22 mei Underworld: Awakening UK 3D versie, heb hem alleen niet van EOne, maar van Entertainment in Video. Had hem besteld bij Amazon.uk, in de gegevens stond dat er ook nl subs zouden zijn, helaas--- dat was niet waar enkel engelse subs voor doven en slechthorenden, als ze me om een beoordeling hadden gevraagd bij deze levering...... dan was hij slecht geweest op het gebied van verkeerde info, iets dat ik ze heel zwaar aanreken Nu heb liever subs dan helemaal geen subs, en met de engelse subs kan ik leven...... al heb ik toch liever nl subs, zeker bij 3D films wordt het dan toch weer even iets meer ontspannen kijken De prijs viel weer wel mee..... denk ik.... heb er omgerekend €17,20 incl verzenden voor betaald en dat is toch vriendelijker dan ze hier vragen voor de gemiddelde 3D film.

    Oh..... hij start zonder haperen en ik kom makkelijk in het top-menu, al stelt dat niet veel voor bij dit schijfje. Overigens zijn beeld en geluid(7.1 DTS HD Master) van deze film van topklasse, en het verhaal vind ik voor dit genre ook helemaal niet slecht, het is 1 van de weinige "horror-griezel" films waarvan ik alle delen heb. Oh... ook dit schijfje heeft geen BD-Live.

    Heb m'n Oppo nog niet de laatste update gegeven, had begrepen dat hij dan de mogelijkheid verliest om een Blu ray iso af te spelen, voor de rest scheen de update niet veel om het lijf te hebben, nog steeds geen bitrate voor audio of zoiets dergelijks.... enkel oude fouten hersteld.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb wel een oplossing, maar kan lullig klinken.....

    Heb sinds 22 mei Underworld: Awakening UK 3D versie, heb hem alleen niet van EOne, maar van Entertainment in Video. Had hem besteld bij Amazon.uk, in de gegevens stond dat er ook nl subs zouden zijn, helaas--- dat was niet waar enkel engelse subs voor doven en slechthorenden, als ze me om een beoordeling hadden gevraagd bij deze levering...... dan was hij slecht geweest op het gebied van verkeerde info, iets dat ik ze heel zwaar aanreken Nu heb liever subs dan helemaal geen subs, en met de engelse subs kan ik leven...... al heb ik toch liever nl subs, zeker bij 3D films wordt het dan toch weer even iets meer ontspannen kijken De prijs viel weer wel mee..... denk ik.... heb er omgerekend €17,20 incl verzenden voor betaald en dat is toch vriendelijker dan ze hier vragen voor de gemiddelde 3D film.

    Oh..... hij start zonder haperen en ik kom makkelijk in het top-menu, al stelt dat niet veel voor bij dit schijfje. Overigens zijn beeld en geluid(7.1 DTS HD Master) van deze film van topklasse, en het verhaal vind ik voor dit genre ook helemaal niet slecht, het is 1 van de weinige "horror-griezel" films waarvan ik alle delen heb. Oh... ook dit schijfje heeft geen BD-Live.

    Heb m'n Oppo nog niet de laatste update gegeven, had begrepen dat hij dan de mogelijkheid verliest om een Blu ray iso af te spelen, voor de rest scheen de update niet veel om het lijf te hebben, nog steeds geen bitrate voor audio of zoiets dergelijks.... enkel oude fouten hersteld.
    heb dezelfde, dacht dat het E1 was: heb jij BDlive , ethernet uitstaan ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb dezelfde, dacht dat het E1 was: heb jij BDlive , ethernet uitstaan ?
    Heb voordat ik wat ga lopen brullen de hele mikmak voor je opgestart, de schijf zat nog in de speler, en deze ging keurig verder met waar ik gebleven was.

    Zoals eerder gemeld heb ik een broertje dood aan dat waardeloze BD-live en zoals gedacht, not connected, en alles stond op off (3x).
    Have fun and enjoy your collection

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb voordat ik wat ga lopen brullen de hele mikmak voor je opgestart, de schijf zat nog in de speler, en deze ging keurig verder met waar ik gebleven was.

    Zoals eerder gemeld heb ik een broertje dood aan dat waardeloze BD-live en zoals gedacht, not connected, en alles stond op off (3x).
    mmm, net even firmware check gedaan en opeens blijkt er een update te zijn (gisteren ook gedaan, geen update beschikbaar), via ethernet geladen, reset gedaan en nu doet ie het wel... vaag
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, net even firmware check gedaan en opeens blijkt er een update te zijn (gisteren ook gedaan, geen update beschikbaar), via ethernet geladen, reset gedaan en nu doet ie het wel... vaag
    Ik ga zelf momenteel nog niet even kijken naar een update, neem hem even zoals hij is, incl. het af en toe blijven hangen, totdat ze een echte update hebben

    BTW, ben heel erg benieuwd naar plaatjes waarop staat hoe je je hele verzameling hebt opgeslagen, heb nog niet de helft en weet al bijna niet meer waar ik het laten moet

    Apparaten hebben ook zo hun vaagheden, niet al te zeer bij stilstaan, gewoon van genieten als ze het weer goed doen
    Have fun and enjoy your collection

  24. #224
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wel verdomd wat is dat nu, Oppo 93 vertikt het gewoon om de BD Paris (FR) af te spelen.

    Reset gedaan, check op firmware update maar dat is de laatste. Speelt gewoon een eerste chapter af van 2 minuten ( zwart scherm ) en dan stopt het. Ook gewoon Stop op het scherm.


    Iemand een idee ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #225
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Na wat mailverkeer met OPPO Customer Service en nog een aantal zaken te hebben geprobeerd zit dit uiteindelijk bij hun firmware department.

    Paris speelt wel perfect af op mijn Dune Prime 3.0 dus dan gaan we deze daar wel op bekijken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •