De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Christmas Carol, A [Blu-ray Disc]

    Christmas Carol, A

    Het oude verhaal van Charles Dickens in een nieuw jasje.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Mooie film dit. Ik was bang dat het een brave en zoveelste Disney-bewerking van het verhaal zou worden, maar het is nog bijzonder grimmig in beeld gebracht. Top!

  3. #3

    Standaard

    Leuke recensie weer en idd een mooie film. Al is ie niet echt geschikt voor de allerjongste kijkers. Zoals Burning Fish al aangeeft is het behoorlijk grimmig allemaal en sommige beelden zullen jonge kijkertjes best wel eens slapeloze nachten kunnen bezorgen. Ik kan me dan ook helemaal vinden in de rating die deze film krijgt.

    Deze film weet in ieder geval de sfeer heel erg goed over te brengen en ik heb er dan ook van genoten op blu-ray. Erg mooie kleuren, mooie animaties en grappige scenes. En ik denk dat niemand anders Ebeneezer zo goed neer had kunnen zetten als Jim Carrey.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Leuke recensie. Heb deze film bewaard voor a.s. vrijdag (kerst-) avond met een lekkere gluhwein erbij... Kan niet wachten!
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Leuke recensie weer en idd een mooie film. Al is ie niet echt geschikt voor de allerjongste kijkers. Zoals Burning Fish al aangeeft is het behoorlijk grimmig allemaal en sommige beelden zullen jonge kijkertjes best wel eens slapeloze nachten kunnen bezorgen. Ik kan me dan ook helemaal vinden in de rating die deze film krijgt.

    Deze film weet in ieder geval de sfeer heel erg goed over te brengen en ik heb er dan ook van genoten op blu-ray. Erg mooie kleuren, mooie animaties en grappige scenes. En ik denk dat niemand anders Ebeneezer zo goed neer had kunnen zetten als Jim Carrey.
    Ben het helemal met je eens
    En ik ben helemaal geen jim carrey fan maar deze is top!!!
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  6. #6

    Standaard

    Ik kijk er ook enorm naar uit om deze vrijdagavond te bekijken.

    Mocht iemand z'n slipcover van de 3D+2D-versie wegdoen, wil ik deze ruilen voor bv. blu-ray van Cop Out of een financiële regeling.

  7. #7

    Standaard

    Wat een slechte film. Had hem bewaard om op 1e kerstdag te kijken, maar wat had ik daar een spijt van. Het gebeurd niet vaak dat ik een film zo slecht vind dat ik hem wil stoppen, maar in dit geval koste me het zeer veel moeite om het ruim anderhalf uur vol te houden. M'n zusje hield het naar 40 minuten (toen de 2e geest verscheen) niet meer vol en is maar wat anders gaan doen. Ik heb de film wel afgekeken en moet zeggen dat de laatste 10 minuten nog beste goed waren, maar wat is die Jim Carrey tegenwoordig irritant; en dan doel ik niet op Scrooge, maar metname op de eerste 2 geesten. Geest 1 was een hyperactieve Michael Jackson met een zeer irritant stemmetje en geest 2 sloeg gewoon compleet de plank mis. Zonde van het geld.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #8

    Standaard

    "Zoveel mensen, zoveel smaken" blijkt maar weer. Ik vond het een zeer geslaagde film mede vanwege het grimmige karakter en vooral visueel vond ik het een lust voor het oog.
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •