De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.

Discussie: Justified (FX)

  1. #1

    Standaard Justified (FX)

    Nieuwe serie met Timothy Olyphant (HBO's Deadwood) over een U.S. Marshal die terugkeert naar het arme mijnwerkersstadje waar hij is opgegroeid...

    Is in de VS in premiere gegaan in maart 2010...ben er wel benieuwd naar, maar heb nog helemaal niets over deze serie gehoord (ook op het forum was er nog geen topic over).

    Weet er iemand of en wanneer we deze serie hier in België en Nederland op dvd of tv te zien gaan krijgen? In de UK is hij al wel te verkrijgen op regio 2, maar geef toch de voorkeur aan Nederlandse ondertiteling...

    Link IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1489428/

    Cover van US-release:

    Laatst aangepast door Peter Neefs : 28-12-2010 om 21:19
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Is wel een geinige serie ben helaas gestopt naar een paar afleveringen. Heb nog zoveel te kijken en deze serie pak ik later wel een keer op. Wel een leuke rol voor Walton Goggins uit the Shield.

  3. #3

    Standaard

    Heb de serie helemaal gekeken en, ondanks een aantal zwakkere "stand alone"-afleveringen in het begin, vond ik het geheel naar het einde toe steeds sterker worden.

    En Goggins zet idd weer een geweldig onvoorspelbaar personage neer. Seizoen 2 begint volgende maand en ben erg benieuwd waar het naartoe gaat.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  4. #4

    Standaard

    Ben inmiddels bij aflevering negen aangekomen en vermaak me er prima mee. Klopt inderdaad dat er wat mindere "losse" afleveringen tussen zitten, maar het wordt met de aflevering beter. Ben geen enorme Timothy Olyphant fan, maar hij doet het hier lang niet slecht.

  5. #5

    Standaard

    Inmiddels seizoen 2 ook afgekeken, en zitten wel een mindere verhaallijn in (die met zijn vrouw...) , maar al bij al een hele aardige serie.
    De setting zelf geeft je al de kriebels (denk aan Winters Bone....), en de rollen zijn geweldig gecast (eerder al genoemd is de angstaanjagende Walter Goggins, maar ook Jeremy Davies, Margo Martindale zijn geweldig). Let op de mooie uitspraken van vooral Goggins .

    Zeker een kijkje waard!

  6. #6

    Standaard

    Niemand fan van deze serie?

    Gister het derde seizoen afgekeken en het was weer erg goed. Walton Goggins, Jere Burns, Jeremy Davies en Mykelti Williamson zetten hun personages geweldig neer en net als Margo Martindale in seizoen 2 had ook dit seizoen weer een fantastische "guest villain": Neal "buck compton" McDonough was creepy en grappig tegelijk.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  7. #7

    Standaard

    Prima seizoen weer inderdaad. Heerlijke humor, genoeg aktie en goed acteerwerk.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Niemand fan van deze serie?

    Gister het derde seizoen afgekeken en het was weer erg goed. Walton Goggins, Jere Burns, Jeremy Davies en Mykelti Williamson zetten hun personages geweldig neer en net als Margo Martindale in seizoen 2 had ook dit seizoen weer een fantastische "guest villain": Neal "buck compton" McDonough was creepy en grappig tegelijk.
    Heb deze wel liggen, maar lijkt elke keer iets tussen te komen (lijst met kwalitatief uitstekende series is op moment ook wel erg lang: The Walking Dead, Homeland, Game of Thrones, Breaking Bad, Borgias, Boardwalk Empire, etc). Staat zeker nog op mijn lijst om te kijken.

  9. #9

    Standaard

    Volgende week dinsdag is het eindelijk weer zo ver! Start van het vierde seizoen.

    Promo

  10. #10

    Standaard

    Yes, kan niet wachten... al lijkt het er wel op dat er geen "big bad guy" is dit seizoen... las dat het dit jaar meer om een "algemene samenzwering" ging draaien.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  11. #11

    Standaard

    Opener van het vierde seizoen was top!

    Zowel Olyphant als Goggins waren goed op dreef en ook een geinig bijrolletje voor Patton Oswalt. Verder volgens mij weinig tot geen Winona dit jaar.... pluspunt voor de mensen die haar verhaallijn minder vonden.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  12. #12

    Standaard

    Zo jammer toch dat dit soort series de nederlandse tv niet halen net als Suits nee wij moeten het doen met Castle en dat soort meuk

  13. #13

    Standaard

    En dat terwijl volgens mij toch wel het een en ander van FX op de Nederlandse televisie wordt of werd uitgezonden... The Shield, Sons of Anarchy, Nip/Tuck. Inderdaad jammer dat deze dan achterblijft.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  14. #14

    Standaard

    Ben nu met seizoen 1 bezig (ep. 6) maar vind het tot nu toe nogal los zand. Komt er nog een overkoepelende verhaallijn, of blijft het zo?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Heb de serie helemaal gekeken en, ondanks een aantal zwakkere "stand alone"-afleveringen in het begin, vond ik het geheel naar het einde toe steeds sterker worden.
    Eerste seizoen is het enige seizoen waarin pas op het einde een overkoepelende verhaallijn de intrede doet geloof ik.... ik zou het seizoen afkijken, ik wilde zelf ook bijna stoppen toen ik dacht dat het gewoon "elke aflevering staat op zichzelf" was, zie ook mn oude quote hierboven
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  16. #16

    Standaard

    ok bedankt! Heb 2 seizoenen dus kijk ze wel af, maar hoger dan een 7 zou ik nu (halverwege 1) echt niet geven...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    ^^Seizoen 2 heeft een geweldig gastoptreden van Margo Martindale

    Vorige week seizoen 4 afgekeken en vond de finale weer prima in elkaar steken. Zonder al teveel weg te geven: goede setup voor het volgende seizoen ook, vooral voor het personage van Walton Goggins.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ok bedankt! Heb 2 seizoenen dus kijk ze wel af, maar hoger dan een 7 zou ik nu (halverwege 1) echt niet geven...
    Serie waar je echt even in moet groeien. Het eerste seizoen bevat wat meer losse afleveringen, later komt er een (goede) vaste verhaallijn in. Nog even blijven volhouden!!

  19. #19

    Standaard

    Hoi,

    heb vandaag de eerste 2 seizoenen gekocht en moet deze nog gaan kijken. Is het wel zo dat er in NL nog de andere seizoenen uitkomen op DVD of wordt dit weer importeren?

    Groet.

  20. #20

    Standaard

    De serie is ook te zien op Netflix, en in (super) HD, seizoen 1 t/m 3. Reden voor mij om de dvds met SD kwaliteit niet te kopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Er zijn volgens mij 5 seizoenen, dus we missen hier een paar?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Er zijn volgens mij 5 seizoenen, dus we missen hier een paar?
    In de VS zijn ze inderdaad halverwege seizoen 5.

  23. #23

    Standaard

    Seizoen vijf vorige week afgekeken.

    Vond em denk ik de minste van de vijf, maar absoluut het kijken waard. Michael Rapaport haalde het toch niet bij eerdere gastacteurs als Margot Martindale en Neal McDonough. Andere bijrollen (Alicia Witt en die acteur die Dewey Crowe speelt) waren wel weer prima en het was ook leuk om Alan Tudyk en Eric Roberts nog even te zien opduiken. Bovendien is Walton Goggins als Boyd Crowder nog steeds fantastisch, ook al worden zijn houdini achtige ontsnappingen een beetje ongeloofwaardig na zoveel seizoenen

    Volgende seizoen is definitief het laatste, dus hoop echt van harte dat ze er een goed slotstuk aan kunnen breien.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  24. #24

    Standaard

    ‘Justified’ Revival Set at FX With Timothy Olyphant Returning

    Bron: variety.com https://variety.com/2022/tv/news/jus...nt-1235154475/

  25. #25

    Standaard

    Overigens, voor wie het mocht interesseren, de Duitse Blu-raybox met de zes seizoenen heeft Nederlandse ondertitels!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •