De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard afstandsbediening pioneer 530H werkt niet meer

    Dag allemaal,
    Ik ben op zoek naar een antwoord op een probleem dat ik een paar weken voor de kerst (zul je altijd zien met al die mooie films...) kreeg met m'n pioneer 530H hd-recorder: de afstandsbediening vertikte het.
    Batterijen gewisseld, geen resultaat, een nieuwe identieke bediening aangeschaft, idem: geen resultaat.
    De schaarse knoppen op het apparaat functioneren, want er is een weergave van de inhoud van een cd of dvd enz. Maar ik heb geen toegang meer tot de harde schijf, kan niks meer opnemen (want geen mogelijkheid om de EPG te benaderen) enz. Ja, ik heb het apparaat bijna vijf jaar, tot nu toe nooit een probleem. Vraag: wat kan ik doen 9behalve een prijsopgave voor reparatie laten maken die denk ik meer kost dan een nieuwe recorder...;-(
    Ben benieuwd! Groet Johan

  2. #2

    Standaard

    Hallo Johan,
    Heb je hier ooit een oplossing voor gevonden? Wij zitten met hetzelfde probleem! Hartelijke groet, Dick.

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Gypsy,

    Welkom op dit forum.

    Johan zal niet meer antwoorden, want die is maar één keer online geweest en na de vraag nooit meer gekeken.

    Soms heeft een apparaat de optie om verschillende afstandsbedieningscodes in te stellen. Dan zit er een soort schakelaartje op de afstandsbediening en de optie in het menu van de speler.

    Lees ook deze topics - als je het Engels een beetje machtig bent. Er wordt veel gesproken over een stoorfactor in het huis zoals een nieuw apparaat of lamp oid. Is het probleem ontstaan nadat er wat veranderd is in huis?

    http://forum.videohelp.com/threads/3...-530H-recorder

    https://www.google.nl/search?q=remot...gCg&gws_rd=ssl

    PS; dit kan dus ook de reden zijn van je 545.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Hi Claudio,
    Dank voor je reactie. De links helpen niet verder helaas (de laatste is trouwens naar m'n eigen topicje...), de ab werkt (truc met de digitale camera - hoewel, het lampje knippert niet maar brandt ononderbroken) en de recorder heb ik inmiddels teruggezet naar de fabrieksinstellingen en toont op de tv keurig het "startschermpje". En nee, er brandt verder geen licht (nou ja, de tv staat aan - maar dàt zal toch wel kunnen?).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •