De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard hoe sluit ik het aan???!?

    Hallo,
    Ik heb een philips home cinema HTS5520,
    Casema decoder Humax IR Fox C,
    TV LG 32LG3000
    Mediaplayer WDTVLive

    Kunnen jullie mij aub helpen hoe ik dit het beste moet aansluiten, ik kom er met geen mogelijkheid meer uit......

    alvast mijn hartelijk dank!!

  2. #2

    Standaard

    Wat je het best even kunt doen is die stapel papier die je bij alle apparaten hebt gekregen even doorlezen. Dit zijn namelijk gebruikershandleidingen, hierin staat wat je hoe waaraan kunt / moet aansluiten.

    begin met het hele zooitje op je TV aansluiten (HDMI is het best) en werk van daaruit terug.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dhozst Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik heb een philips home cinema HTS5520,
    Casema decoder Humax IR Fox C,
    TV LG 32LG3000
    Mediaplayer WDTVLive

    Kunnen jullie mij aub helpen hoe ik dit het beste moet aansluiten, ik kom er met geen mogelijkheid meer uit......

    alvast mijn hartelijk dank!!
    Niet rot bedoeld ofzo, maar dit is natuurlijk een erg wazige vraag. Ik bedoel: wij kunnen hier niet zien wat voor aansluitingen waarop zitten etc.

    Mijn advies: idd goed de gebruiksaanwijzingen lezen (zie opmerking dhozt )en er echt de tijd voor nemen. Vooral niet met meerdere apparaten en kabels tegelijk werken (overzicht houden). Per apparaat zorgen dat het werkt voor je aan een nieuw hoofdstuk begint.
    En vooral heel logisch nadenken: wat wil je. Dus: wil je dat je tvgeluid ook via de homecinema kan etc. Dat vereist nl een andere opstelling.
    Ik denk dit:

    1. tv aansluiten op de decoder. Kijk of dat werkt. Zo ja,
    2. decoder aansluiten op homecinema. check of dat werkt. Zo ja,
    3. mediaspeler op de homecinema. Werkt dat, dan
    4. tv direct aansluiten op homecinema

    Kan zijn dat ik iets over het hoofd zie, maar volgens mij heb je zo alles werkend.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •