Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 278 worden weergegeven.

Discussie: Ben Hur op BluRay

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Prijs is nog aardig gestegen. Gelukkig heb ik hem al besteld in de tijd dat deze voor £11,99 overal te pre-orderen was, met wat korting. Nu krijg ik hem voor £10,85!. Toen gemist Pep? Want normaal ben je als de kippen bij met dat soort deals.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Die lage prijs had ik ook al gezien. Had niet door dat de prijs in tussentijd 'zo erg' zou stijgen. In het vervolg zal ik dan meer direct reserveren, en op termijn eventueel weer cancelen.
    Voor mij geldt hetzelfde als voor Pieter, ik had zelfs nog wel (op) een verlaging verwacht(gehoopt).....
    Ach ja, rond de 13 pond is ook niet duur voor zo'n uitgave en dan heb ik iig iets meer cashback
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voor mij geldt hetzelfde als voor Pieter, ik had zelfs nog wel (op) een verlaging verwacht(gehoopt).....
    Ach ja, rond de 13 pond is ook niet duur voor zo'n uitgave en dan heb ik iig iets meer cashback
    Sja wie verwacht ook dat de prijs zou stijgen . naja 13 pond is ook een mooie prijs. Meer cashback weet ik zo net nog niet. ik heb 4% van zavvi en the hut heeft volgens mij maar 2%...

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Sja wie verwacht ook dat de prijs zou stijgen . naja 13 pond is ook een mooie prijs. Meer cashback weet ik zo net nog niet. ik heb 4% van zavvi en the hut heeft volgens mij maar 2%...
    Bij het gebruik van een kortingscode krijg je bij beide maar 2% via quidco.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij het gebruik van een kortingscode krijg je bij beide maar 2% via quidco.com
    das een goeie. uhm ik krijg 1,02 pond terug op een bedrag van 16,92, das z`n 6%. Geen idee waarom het zo hoog is...

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    das een goeie. uhm ik krijg 1,02 pond terug op een bedrag van 16,92, das z`n 6%. Geen idee waarom het zo hoog is...
    Ik heb bij zavvi zonder kortingscodes ook een paar keer een veel hoger bedrag staan, maar ze zijn nog niet goedgekeurd...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb bij zavvi zonder kortingscodes ook een paar keer een veel hoger bedrag staan, maar ze zijn nog niet goedgekeurd...
    Heb tot nu toe alles wel gekregen, alleen 1 van play.com nog niet. Baal wel van de debiel hoge paypal kosten die vragen per uitbetaling per maand. Kun je eigenlijk ook alles opsparen en dan in 1 keer een uitbetaling aanvragen?

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb tot nu toe alles wel gekregen, alleen 1 van play.com nog niet. Baal wel van de debiel hoge paypal kosten die vragen per uitbetaling per maand. Kun je eigenlijk ook alles opsparen en dan in 1 keer een uitbetaling aanvragen?
    Ik ben hier even verder gegaan met deze discussie
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #108

    Standaard

    Review: http://www.blu-ray.com/movies/Ben-Hu...ay/756/#Review

    Lijkt me een duidelijk verhaal: bestellen/kopen!
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  9. #109

    Standaard

    Hij heeft maar 4,5 ster voor de extra's! Laten liggen dus.



    .

  10. #110

    Standaard

    Nou, hoe durven ze...

  11. #111

    Standaard

    De mijne staat op 'Waiting for despatch' bij thehut.com, dat betekent dat ze hem heel snel gaan verzenden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #112

    Standaard

    Mooi! Ik wacht nog even, tegen het einde van het jaar is deze wel onder de 10 pond

  13. #113

    Standaard

    Als die BTW regeling wijzigt dan kan het nog wel eens gaan tegenvallen Jordy. De standaard Duitse variant staat nu voor 13,99 euro met een verschrikkelijk lelijke cover:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als die BTW regeling wijzigt dan kan het nog wel eens gaan tegenvallen
    Vertel....
    Wordt shoppen in de UK minder interessant in de nabije toekomst??

  15. #115
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Vertel....
    Wordt shoppen in de UK minder interessant in de nabije toekomst??
    UK blijft interessant, maar play e.d. vermoedelijk niet als ik de door thread aangehaalde thread mag geloven. Ach, ik besteld toch alleen nog maar bij amazon.uk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #117

    Standaard

    Hoera! Ben-hur is onderweg.

    Your order from zavvi has been dispatched and will be with you shortly!

    Ben Hur: Ultimate Collectors Edition - GBP 9.76

  18. #118

    Standaard

    http://bluray.highdefdigest.com/1385/benhur.html, een recensie in superlatieven.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Hoera! Ben-hur is onderweg.

    Your order from zavvi has been dispatched and will be with you shortly!

    Ben Hur: Ultimate Collectors Edition - GBP 9.76
    even off-topic maar bij jullie doet zavvi `t dus gewoon? ik krijg hier al een tijdje de melding dat de site offline is??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #120

    Standaard

    zavvi.com laadt zonder problemen bij mij heb ik net geconstateerd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #121

    Standaard

    strange... bij mij op geen enkele van drie browsers??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    zavvi.com laadt zonder problemen bij mij heb ik net geconstateerd

    En is de laatste tijd veel sneller met leveren bij mij.
    Vroeger standaard 2 weken en nu telkens binnen een week

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    En is de laatste tijd veel sneller met leveren bij mij.
    Vroeger standaard 2 weken en nu telkens binnen een week
    Heb daar juist met mijn laatste bestelling die ik afgelopen week ontving andere ervaring mee, die is bijna 2 weken onderweg geweest!

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    En is de laatste tijd veel sneller met leveren bij mij.
    Vroeger standaard 2 weken en nu telkens binnen een week
    Ik wacht ook al 2 week op 2 bestellingen van Zavvi.com. Normaal heb ik ze altijd met een week binnen.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    En is de laatste tijd veel sneller met leveren bij mij.
    Vroeger standaard 2 weken en nu telkens binnen een week
    Maar gebruiken jullie zavvi.nl of .com? .nl doet `t wel, .com niet?? back on topic
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •