Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 271 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ha Duke, mooie winstpakker idd.
    Ik stond er zelf van te kijken. Het was absoluut niet dat ik er van af wilde maar dit was "an offer I couldn't refuse". Plus als het ooit op BR verschijnt kelderen die prijzen weer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ook daar op MP valt weer op hoeveel mensen voor tweedehands DVD's durven te vragen,
    Dit dus,
    Op MP is een handelaar die de meest bizarre prijzen vraagt voor filmmerchandise (en DVDs); de bedragen zijn in enkele gevallen het dubbele van de nieuwprijs van de DVD én de nieuwprijs van de BR).(en nee, het betreft geen speciale uitvoeringen/giftsets)

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor TV-series hangt er veel vanaf of die intussen al op Blu-ray zijn verschenen of niet.
    Ja en of ze op Netflix etc te streamen zijn. Daarom was ik wel verbaasd dat ik de X-files nog kwijtraakte. West Wing is overigens niet op bluray verschenen voor zover ik weet.

    De originele plastic boxen van Star Trek Voyager ben ik dan wel kwijtgeraakt, hoewel die ook op Netflix staan/stonden.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht

    De originele plastic boxen van Star Trek Voyager ben ik dan wel kwijtgeraakt, hoewel die ook op Netflix staan/stonden.
    Die zijn nooit op BR verschenen (gaat volgens mij ook nooit gebeuren, net als DS9??) en die DVD uitgaves (fraaie hardcase boxen, heb ze zelf ook) zijn nog steeds de mooiste van die serie.

  4. #154

    Standaard

    Ik heb een kringloop gevonden waar ze 20 cent vragen per dvd.

    Hoezo wil ik van mijn 2ehands DVD's af?

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Kent iemand de Walt Disney Treasures nog? Die blikken met daarin 2 DVDs die van 2001 t/m 2009 verschenen in de V.S.
    Jarenlang hebben ze hier stof staan te vangen totdat ik er achter kwam dat een aantal titels (met name Donald volume 3 en 4) best wat waard zijn; een paar honderd euro per stuk.
    Uiteindelijk 17 van die blikken (waren destijds € 25/30 per stuk) voor een bedrag ruim in de 4 cijfers van de hand gedaan.
    Die ken ik ja, daar heb ik er enkele van, waaronder alle delen van Donald Duck in blik.

  6. #156

    Standaard

    Zojuist een 300 stuks dvd's in de vuilnis gedumpt. Reden: ik heb ze de afgelopen tijd via iTunes vervangen door HD digitale versies, vaak voor onder de 4 euro.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #157

    Standaard

    Dat is inderdaad ook een manier om van je DVD’s af te komen. Ik zou ze dan nog eerder naar een kringloopwinkel brengen. Kun je wellicht iemand anders nog blij mee maken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die ken ik ja, daar heb ik er enkele van, waaronder alle delen van Donald Duck in blik.
    Op MP is iemand die € 400 over heeft voor Donald 4.
    Sla je slag

  9. #159

    Standaard

    Zo dat is zonde zeg...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zojuist een 300 stuks dvd's in de vuilnis gedumpt. Reden: ik heb ze de afgelopen tijd via iTunes vervangen door HD digitale versies, vaak voor onder de 4 euro.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Zo dat is zonde zeg...
    Ik bewaar mijn dvd's in koffers. De keepcases gingen al in de vuilnisbak. Enkel de hoesjes zijn bewaard. Het was mij teveel werk om weer nieuwe keepcases te kopen en vervolgens de dvd's daarin op te bergen, en dan weer voor noppes te gaan verkopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Op MP is iemand die € 400 over heeft voor Donald 4.
    Sla je slag
    Geen behoefte aan, want ik als Donald liefhebber, wil de serie compleet houden.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik bewaar mijn dvd's in koffers. De keep-case gingen al in de vuilnisbak. Enkel de hoesjes zijn bewaard. Het was mij teveel werk om weer nieuwe keep-case te kopen en vervolgens de dvd's daarin op te bergen, en dan weer voor noppes te gaan verkopen.
    Ik heb de dvd's ook in plastic mapjes special voor dvd en ook mapjes voor dubbel-dvd en 4 dvd's.
    Dat systeem van de T3L shop. En hoef nu gewoon nooit meer films weg te doen.

  13. #163

    Standaard

    Ach ja, de waarde van oude dvd's. Ik kan me nog goed herinneren dat de OOP criterion DVD van Brazil tweedehands voor bedragen van drie cijfers wegging, en dat was als ik me goed herinner een niet-anamorfe transfer Dat was snel voorbij toen er een heruitgave kwam op DVD, en nu is die natuurlijk ook waardeloos.

    Verbaast me niks dat er kringloopwinkels zijn die een kwartje per stuk vragen, want niemand wil ze meer hebben. Die waardevolle verzamelobjecten zijn uitzonderingen natuurlijk. Ik zoek ook wel eens voor de grap door van die dvd-rommelbakken bij kringloop e.d. Een groot deel is ook nog eens onbekende baggerfilms en dan zitten er ook altijd nog een aantal dvd-r's tussen natuurlijk

  14. #164

    Standaard

    In die kringwinkels vind je soms koopjes. Ik heb er seizoen 1 van Boardwalk Empire (die éne die niet op Blu-ray uit is) gevonden voor 2,50 !
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    In die kringwinkels vind je soms koopjes. Ik heb er seizoen 1 van Boardwalk Empire (die éne die niet op Blu-ray uit is) gevonden voor 2,50 !
    Je zal bedoelen de blu-ray met NLO denk ik.
    De DVD is ook voor een paar pond tweedehands te koop bij amazon, maar dat is inderdaad iets duurder.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je zal bedoelen de blu-ray met NLO denk ik.
    De DVD is ook voor een paar pond tweedehands te koop bij amazon, maar dat is inderdaad iets duurder.
    Meer dan €2.50 zo'n DVD-box tweedehands ook niet waard; de nieuwprijs bij Amazon UK is zelfs maar £2.93 (met NL subs inderdaad).
    De bluraybox (inderdaad zonder NL subs) is tweedehands zelfs maar £1.38.

    Dat laat de waarde van tweedehands DVD's en blurays meteen goed zien.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht

    Dat laat de waarde van tweedehands DVD's en blurays meteen goed zien.
    Er zijn ook weer gewone standaard BR's waar men de "hoofdprijs" voor vraagt als het OOP is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ach ja, de waarde van oude dvd's. Ik kan me nog goed herinneren dat de OOP criterion DVD van Brazil tweedehands voor bedragen van drie cijfers wegging, en dat was als ik me goed herinner een niet-anamorfe transfer Dat was snel voorbij toen er een heruitgave kwam op DVD, en nu is die natuurlijk ook waardeloos.
    Hard Boiled, The Killer en Saló zijn ook mooie voorbeelden van 3 cijferige bedragen. Een tijdje geleden de Criterion van Silence of the Lambs met veel moeite voor € 5 weten te slijten op MP. Criterions van Robocop, Armageddon kwamen geen biedingen op

  18. #168

    Standaard

    Alles is natuurlijk op een gegeven moment OOP, dat zegt op zich niets. Het gaat erom of er vraag naar is, dat blijft een beetje onvoorspelbaar natuurlijk. Saló is op bluray als Criterion gewoon nog in print, of bedoel je vroeger toen de Criterion dvd OOP was?

    Mijn Criterion DVD van My Own Private Idaho, met boek, ook met moeite weten te slijten voor een paar euro. Maar ik ben toch blijer met de bluray die ook maar een paar euro nieuw kostte.
    Laatst aangepast door Oakey : 25-08-2021 om 13:45

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Criterions van Robocop, Armageddon kwamen geen biedingen op
    Waarom dan niet op AoF aanbieden?

    Op Marktplaats hou ik alleen maar de advertenties (Blu-ray's wel te verstaan) in mijn woonplaats in de gaten, zodat de kwaliteit bij aankoop ook nog te controleren is. Via AoF heb ik al diverse leuke titels her en der in het land gekocht.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Waarom dan niet op AoF aanbieden?

    Op Marktplaats hou ik alleen maar de advertenties (Blu-ray's wel te verstaan) in mijn woonplaats in de gaten, zodat de kwaliteit bij aankoop ook nog te controleren is. Via AoF heb ik al diverse leuke titels her en der in het land gekocht.
    Op de meeste advertenties wordt niet of nauwelijks gereageerd. Kan zijn dat het allemaal via PM gaat, maar ik denk dat er over het algemeen te weinig verkeer is hier.

    Ik heb wel vaker iets aangeboden hier (ook die Criterion), maar denk niet dat ik de laatste 5-10 jaar dvd's verkocht heb via het forum. Via MP heb je vaak nog meer kans.
    Laatst aangepast door Oakey : 25-08-2021 om 14:23

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Via MP heb je vaak nog meer kans.
    Het verkooptopic hier is helaas bijna dood, maar via marktplaats verkoop ik verrassend veel Blu-ray's en brengen die soms best wat op.
    En de titles die ik voor het hoogste bedrag verkocht heb zijn echt wel titles die OOP zijn zoals "Cliffhanger", mits NL subs. Op zich zegt dat dus wel iets al is het natuurlijk geen garantie.

    Tot begin dit jaar dacht ik in ieder geval dat mijn 2e hands Blu-ray's niets waard waren, maar ik dacht "wie niet waagt, wie niet wint" .
    Sindsdien heb ik toch wel tegen de 20 films verkocht voor gemiddeld €6,00 via Marktplaats of bijvoorbeeld de BTTF trilogy voor €12,00.

    Het grote struikelblok voor de kopers blijven alleen wel de relatief hoge verzendkosten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Er zijn ook weer gewone standaard BR's waar men de "hoofdprijs" voor vraagt als het OOP is.


    Hard Boiled, The Killer en Saló zijn ook mooie voorbeelden van 3 cijferige bedragen. Een tijdje geleden de Criterion van Silence of the Lambs met veel moeite voor € 5 weten te slijten op MP. Criterions van Robocop, Armageddon kwamen geen biedingen op
    Ja, Hard Boiled en The Killer heb ik zelf nog, die blijven leuk om te hebben. Salo ging mijn interesse nooit naar uit. De bedragen blijven wel een beetje kunstmatig hoog lijkt het wel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Saló is op bluray als Criterion gewoon nog in print, of bedoel je vroeger toen de Criterion dvd OOP was?
    Ja, de DVD inderdaad. Die ging toen soms wel tot een bedrag van 200,-. Nooit begrepen voor die film. The Killer was rond de 150,- en Hard Boiled was altijd meestal het meest laag geprijsd, zo rond de 100,-

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Het verkooptopic hier is helaas bijna dood, maar via marktplaats verkoop ik verrassend veel Blu-ray's en brengen die soms best wat op.
    En de titles die ik voor het hoogste bedrag verkocht heb zijn echt wel titles die OOP zijn zoals "Cliffhanger", mits NL subs. Op zich zegt dat dus wel iets al is het natuurlijk geen garantie.

    Tot begin dit jaar dacht ik in ieder geval dat mijn 2e hands Blu-ray's niets waard waren, maar ik dacht "wie niet waagt, wie niet wint" .
    Sindsdien heb ik toch wel tegen de 20 films verkocht voor gemiddeld €6,00 via Marktplaats of bijvoorbeeld de BTTF trilogy voor €12,00.

    Het grote struikelblok voor de kopers blijven alleen wel de relatief hoge verzendkosten.

    Ja blurays wel, maar dvd’s is wel moeilijk. En je hebt gelijk, zonder NL subs is het onverkoopbaar op MP. Als het niet regio 2/B is kun je het sowieso vergeten, die kunnen echt de prullenbak in. Zelfs als je dat groot erbij zet krijg je daarna klachten dat het niet af te spelen is…

    Verzendkosten zijn echt een ding ja. Vaak is het qua verzendkosten nog goedkoper om iets op amazon UK te kopen dan via MP, zelfs als de titel zelf even duur is.
    Laatst aangepast door Oakey : 25-08-2021 om 14:51

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Waarom dan niet op AoF aanbieden?
    Wat The Human League (Philip Oakey) al zegt: hier lijkt weinig verkeer te zijn. Maar inderdaad; het is een poging waard.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Alles is natuurlijk op een gegeven moment OOP, dat zegt op zich niets. Het gaat erom of er vraag naar is, dat blijft een beetje onvoorspelbaar natuurlijk. Saló is op bluray als Criterion gewoon nog in print, of bedoel je vroeger toen de Criterion dvd OOP was?
    Ik bedoel de DVD. Was ook iets met een witte ring op de schijf? Dan was de DVD nog meer waard.

    Titels als Harry Potter, Star Wars, Godfather etc zullen nooit OOP gaan. Bepaalde uitgaves wel, maar er zal altijd wel een (vaak versimpelde) heruitgave te koop zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Als het niet regio 2/B is kun je het sowieso vergeten, die kunnen echt de prullenbak in. Zelfs als je dat groot erbij zet krijg je daarna klachten dat het niet af te spelen is…
    Toch ben ik er diverse op MP kwijtgeraakt. En ja, ook een keer commentaar gehad, ondanks dat het in hoofdletters dikgedrukt bovenaan stond.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Salo ging mijn interesse nooit naar uit. Die ging toen soms wel tot een bedrag van 200,-. Nooit begrepen voor die film.
    Letterlijk en figuurlijk een schijtfilm?
    Heb deze nooit gehad en dat bedrag snapte ik ook niet.....maar sowieso was het 15 jaar geleden een aparte tijd in DVD-land met al die giftsets waar zieke bedragen voor werd geboden. Hoe gelimiteerder hoe geliefder en hoe duurder.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 25-08-2021 om 15:34

  25. #175

    Standaard

    Oja, die witte ring! Dat was de "echte" ofzo toch? Saló was lange tijd een verboden film, dat maakte hem aantrekkelijk. Ik heb hem wel eens gezien maar het is een behoorlijk zieke film.

    Qua dvd's en verkoop: gewoon blijven proberen, hier, op MP, op eBay etc. Als het niet regio 2 is, zet ik dat er sowieso altijd bij natuurlijk en bij een koop vraag ik tegenwoordig expliciet of ze gezien hebben dat het regio 1 of 3 is. Vaak is dan het antwoord "nee niet gezien, wat is dat dan?". Heb ooit nog wel eens iemand geholpen om dvd speler regiovrij te maken (toen dat nog eenvoudig kon).

    Heb The West Wing maar weer eens op MP geslingerd
    Laatst aangepast door Oakey : 25-08-2021 om 15:51

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •